Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 407 sw 2.0 hdi 100kw nesikuria


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 Aurimas9221

Aurimas9221
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Parašyta 2015 spalio 17 - 17:50

Sveiki, susiduriau su problema, gal bus kam buvo taip nutike. Zodziu vaziavau apie 35 km/h meciau 3 begi ir variklis uzgeso ir nesikure. Atsidariau kapota pamaciau kad vienas skyvas laisvas tabaluojas, apatinis kur salia veleno man atrodo eina. Tai viska sudejau i vieta, priverziau skyva, uzdejau dirza (ne pagrindinis) bet masina nesikuria. Kuriau daug bet jokiu gyvybes zenklu. Starteris suka graziai bet variklis jokios reakcijis net nekabina. Ar galejo del to atsilaisvinusio skyvo man suesti voztuvus ar ka? Nes kai nuemiau ji ir maciau veleno skyva pagrindinis dirzas buwo paejas biski i sona, tai nustumciau su pirstais ji tiesiog i savo vieta ir viskas. Neturiu minciu kodel masina nesikuria? Ar buwo kam taip?
  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 spalio 17 - 20:23

yra 3variantai:

1)Atsileides skyvas suede alkuninio davikli, arba jo laidus, daviklis po dirzo apsauga, taciau galas su fyske islindes, galejo kliudyti skyvas.

2)Prasoko dirzas - kreipkis i forumo specialistus pagal gyvenama vieta - kainuos nepigiai.

3)kita priezastis - atmetus dvi pries tai - darai diagnostika.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 Aurimas9221

Aurimas9221
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 21:33

Zodziu tokia problema del to pacio ko klausiau kad nesikuria. Dirzas buwo nuimtas viska perziurejo ir dirzas nebuvo persokes ir viska sudejo kaip priklauso. Pakeite sensorius, paziurejo laidus viskas irgi visur gerai. Pajunge kompa ir kai bando uzkurt ismeta klaida starting motor signal - no signal. Kur ieskot problemos? Nes alkuninio daviklis naujas sureguliuotas viskas tvarkoi nezinau ka daryti
  • 0

#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 21:47

o tai alkuninio daviklio signalo zieda apzejot?nepazeistas.kalbu apie ziedeli ant alkuninio skyvuko, kuris teikia info alkuninio veleno davikliui apie veleno padeti? diagnostika kai daret - apsukas bent rodo? jei nerodo tai vat ten ir ieskoki kur jas rodyt turi.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 Aurimas9221

Aurimas9221
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 21:53

Jo ziedukas irgi naujas idetas
tai tada kur ieskot problemos? Nes meistras sake kompas daugiau bedu nerodo tik kad nera signalo.
  • 0

#6 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 21:54

nu tai reikia ziuret, gal naujas davklis brokuotas(taip buna), gal fyske suluzus.tikrint maitinimus, paskui su oscilografu patikrint pati davikli..nu vien zo..pirma pasizekit ar apsukas rodo..nu nevedziosiu uz rankos daug, reikia gilintis, kai nematai masinos - sudetinga..normalus meistrai nenoretu kad klausinetum forume, o patys tyliai googlintu.:) o dalyku gali buti daug, gal reiktu pagalvoti apie suprantancius kas kur meistriukus? :D


  • 1

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#7 Aurimas9221

Aurimas9221
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 21:59

Matai as pats uk randuosi ir meistras ne lietuvis todel taip yra.. O sensorius 2 bande. As ta pati mastau kad meistras greiciausiai nekoks bus pakliuves. Jis mane sake kad visur viska tikrino visus laidus visur viskas gerai ateina. O as cia informacijos ieskausi nes gal yra su tuo susiduriusiu
  • 0

#8 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 22:32

Vakar kaip tik, iš tos pačios serijos. Atvarė autobusiuką, keleivinį. Neveikia salono apšvietimas. Laidai išlaupyti, viskas atjunginėta. Oj sako, viską patikrinom, lemputės salone geros, laidus irgi patikrinom, visi geri, viskas pajungta, saugiklius patikrinom, viskas gerai, čia turbūt mašinos kompas durniuoja, gal galit pataisyti....

Ok, pabandysim, gal mes pataisysim. Pradedu nuo to, kad susirandu, kuris saugiklis atsakingas už salono apšvietimą.  Išsitraukiu - sudegęs. Kišu naują - salonas šviečia. Valio draugai. Taisymas užtruko 5 minutes, kainavo vieną saugiklį. Klausimas - kuom tikėti o kuom ne?


  • 0

#9 Aurimas9221

Aurimas9221
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 22:54

Nu matai pas mane situacija dar tokia buvo kad skyvas pasileido , kaip rasiau is pradziu, del to ir kitur problemos iesko.
  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 04 - 09:56

Kažkodėl įtariu, kad buvo kreiptąsi į pigiuosius meistrus :)

Ir kadangi telefonas visgi sugedęs, tai bus ir diržas peršokęs, ir daviklis arba nekeistas, arba dėtas koks neaiškus naudotas, žiedą įvertinant tik iš akies.

Man per pastaruosius du mėnesius papuolė jau trys variantai su peršokusiais diržais. Pirmu žmogus dėl diržo dievagojosi, kad viskas gerai su juo ir reikia tiesiog keisti jo pačio atsivežtą kuro siurblį, bet vietoj paklausius, kaip suka starteris, nulupom su kolega vožtuvų dangtelį ir parodėm nulaužytus pakelėjus. Ir žmogus net nepasirašė keisti pilnai viso komplekto - dėjom naudotus pakelėjus su turimo šrotinio motoro ir naują tik diržą - guoliai su pompa liko seni, riebokšliai bėgantys. Į gatvę mašina išvažiavo ir garantija baigėsi :)

 

Antru buvo keistas ir rinktas motoras, ir daryta kartu su tikrai apie tuos modelius ir motorus raukiančiu žmogumi, bet jis truputį pertempė diržą ir karštam motorui labai verkė dirželis. Kadangi atleidžiant dirželį pas modelį, kur velenėliai reguliuojamais škyvukais, reikia susikaiščiuoti ir tuos škyvukus irgi perreguliuoti pagal naują įtempimą, tai tuo pačiu ir rasta, kad per dantį į šoną viskas. Motoras prieš tai jau važiavo neblogai, tai dabar jau, anot žmogaus, palenda su 0-100 po 8 sekundėm :)

 

Na ir trečias irgi su kabančiu škyvu, kur dabar stovi garaže išardyta galva - subyrėjo skriemulys, bet irgi sakė, kad po diržo dangteliais švaru ir dirželis vietoj, gal peršoko ir tik užteks atstatyt. Tai pirma atsisukau tepalo kamštį ir išžvejojau su magnetu pakelėjo gabalą. Tuomet nuėmiau diržo dangtelį ir prižvejojau skriemulio gumos gabalų. Galiausiai va dar nusukau ir patį skriemulį, tai vidinė dalis iš jo iškrito pati, ir ta dalis kiaurai pragramdžius ir netgi išlydžius apatinį diržo dangtelį, privarė vidun plastmasės ir gumos, lūžę 4 pakelėjai iš 8.

Nu žodžiu reziume galvos nereikia kelti, nes pasidalinus galvą vietoje perpus, nuėmus velenėlį ir ištraukus viską, kas ten sukrito (kas nugarmėjo į karterį, jau neberankiosim, nes dažniausiai kurnors kampe prilimpa arba būna sumalama į miltus :) ), sukant starterį, tiesiog pirštu primityviai tikrinant kompresiją - ji rasta, vadinasi variklis dirbs. Mašina senutė Xantia, bet žmonės mokūs, tai darom pagal pilną programą - viskas nauja, net pakelėjai visi 8 nauji iš parduotuvės, o ne kokie šrotiniai :)

Dirželio ten net netikrinau, nes viskas aišku, bet logiškai mąstant, tai gali irgi būti vietoj ant žymų, nes liaudyje esu girdėjęs tokių variantų, kad dirželis peršoka ir paskui dar spėja kažkokiu būdu ir atgal į savo vietą grįžti, taip maišydamas smegenis į košę visiems kopūstagalviams :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 04 - 10:18

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Aurimas9221

Aurimas9221
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 407 sw

Parašyta 2015 lapkričio 04 - 19:23

Galbut meistras ne koks , nezinau. Paliksiu jiem tegul aiskinasi nes masina jau dvi savaites pas meistrus o kolkas taip ir ligos nenustate.
  • 0

#12 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 06 - 21:29

"dirželis peršoka ir paskui dar spėja kažkokiu būdu ir atgal į savo vietą grįžti" -cia pievu pievos is ziegzdriu palatos

dirzas persokti gali tik vienu atveju kai papuola po alkuninio zvaigzdes dirzu kokia siuksle stambi,dirzai paprastai nepersoka o truksta 80% ;20% atvejis kuri minejau.

Tokios turgaus pakos "persoko per danti" tik pasiteisinti uzdejus neteisingai dirza paskirstymo faziu


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#13 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 lapkričio 07 - 09:07

"dirželis peršoka ir paskui dar spėja kažkokiu būdu ir atgal į savo vietą grįžti" -cia pievu pievos is ziegzdriu palatos

dirzas persokti gali tik vienu atveju kai papuola po alkuninio zvaigzdes dirzu kokia siuksle stambi,dirzai paprastai nepersoka o truksta 80% ;20% atvejis kuri minejau.

Tokios turgaus pakos "persoko per danti" tik pasiteisinti uzdejus neteisingai dirza paskirstymo faziu

Pilnai sutinku su Ramus.Neisivaizduoju kaip gali taip graziai per dantuka persokti dirzelis.Skaitau forume buna kad "persoka"  net graziai per du!! Jeigu jau sakysine, labai laisvas dirzelis soka tai jis tikrai nesoks per dantuka, o didziausia tikimybe kad raus daug dantuku.Dabar jau motoru neremontuoju, taciau esu anksciau tikrai sutikes per danti nepataikytu dirzu.Kai pakalbi su klientu, galu gale viskas isryskeje, tai pasirodo keite pumpa, itempimo skriemuliuka,arba dejo dirzeli tikrai "specialistas"ir t.t.


Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2015 lapkričio 07 - 09:16

  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 09 - 13:34

Na dėl to, kad grįžo atgal, tai čia iš fantastikos srities, bet toks dalykas teoriškai yra įmanomas, kad atsistoja atgal ant mietkių, ypač kai šoka ant alkūninio veleno škyvuko visą ratą ir netyčia pataiko ant tos pačios vietos.

 

Per dantį ar du nelabai šoka, taip, dažniausiai jau kai rauna, tai rauna - randi per pusę apsisukimo peršokusį. Bet kad būna šoka ir netrūksta, tai faktas kaip blynas. Ir be jokių šiukšlių, o tiesiog pernelyg laisvi dirželiai.

 

Jau du atvejus turėjau, kai atvažiuoja su problemom diržo ir dirželis būtent peršokęs, o ne trūkęs, bet variklis jau nebedirba, arba purpsi, bet neužsiveda net tempiant. Tai rankose pavartęs ir patampęs tą diržą, apžiūrėjęs visus dantis, išsiklibinęs ir išsisukinėjęs visus guolius ir pompas, ir jei atrodo dar sveikučiai pakankamai, aptvarkius motorą (pakeitus karomyslus, arba Renault 1,9dTi atveju, tik škyvą, su tuo pačiu diržu atsargiai kuriamas variklis. Jei užsikuria ir laisva eiga dirba gražiai, tuomet jau keičiamas pilnas komplektas, kad būtų galima už kažką tai garantuoti. Bet bet bet, tai būna tuo atveju, kai nuėmęs dangtelį diržą randi praktiškai kabantį. Nes atsileidę tempėjai ar kažkada keisdami meistreliai iš išgasčio nedatempė arba įtempė neteisingai, pvz labai įmanoma, kad įtempė rankomis, nenaudodami tempimo varžto (Renault minėto atvejis, kai tempiama sukant varžtelį, kuris netgi turi kontrę) ir užveržė tik centriniu varžtu. Per ilgą laiką centrinis varžtas išvibravo, o tempėjo varžtas guolio net neliečia, tai pasisuko kol iki jo įsirėmė.

 

Abiem atvejais diržus nuėmiau net neatleidęs tempėjų ir jie iš esmės laikėsi savo vietoje ir dirbo tik todėl, kad juos įtempė pats besisukantis variklis, bet tik vienoje pusėje. Pasukus velenėlį raktu kiton pusėn, iškart per tą dantį pats ir persimestų :)

Ir žmonės tokiais motorais ilgai važinėjo, ir peršoko būtent tada, kai mintelėjo tapkę iki 5000rpm, kai matomai velenėlis surezonavo į kitą pusę, ir jau nesigavo, kaip laisvais sūkiais, kad dar išlaiko, o ties 5000 rovė su visai kitokia jėga ir prarovė.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 09 - 13:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0