Savaitgaliui sutariau sankabos keitimą servise 1.8 81 kw varikliui- sakė už 85 eur padarys. Na nebent už riebokšlio keitimą dar nulups..kokius 5 eur..Ups.. su dyzeliu darbo daugiau, te kokstai vamzdis šalia greičiu dėžės iš apačios praeina..
Žiūrint koks variklis. Tas vamzdis būna pas 2,0HDI 80kw ir jis yra fignia - ten per minutę nusiima šlangos ir vamzdžio bendras gabalas.
Pas 1,8 81kw aš irgi už tiek padaryčiau, ir manau net ir pigiau, nes ten lengvai telpanti mažutė ir lengvutė BE dėžė, ir sankaba paprasta spaudžiama, o ne atvirkštinė, taigi dėžės užmovimas yra lengvas, o ne sunkus darbas.
2,0HDi 66kw irgi lengvas darbas dėžę nuimt ir užmaut, nes irgi dėžė lengvutė ir mažutė BE.
Pas 2,0 80kw jau yra bėdų - ML dėžė daug didesnė ir sunkesnė, taigi vos telpa ištraukt visaip vartant ir voliojant, o kadangi atvirkštinė sankaba, išlindęs iš diskatoriaus išminamas guolis tam toli gražu nepadeda, nes dar sumažina vietos. Reikia nusiimti būtinai kronšteiną pagalvės, nes kitaip bumerangas netelpa. O kronšteino du varžtai viršutiniai - užpakalio pašinas, nes tiesiai virš jų praeina kondiškės abu vamzdžiai ir dar keli cm aukščiau ABS blokas. Šiaip taip atsukam, bet ta procedūra trunka kartais ir gerą pusvalandį. Ir paskutinįkart darant vistiek dėžė netilpo, nes mašina sužeminta ir dėl to buvęs kažkur daužtas bordiūras ar kažkas panašaus, ir traversos visas smaigalys užriestas viršun per kokį centimetrą gale. Tai teko leistis pusę traversos žemyn ir tik tada tvarkingai nieko nelaužant ištraukėm
Plius, pas ML dėžę kairio pusašio pakeitimui reikia nusiimti apsauginį flanšą, katras turi keturis varžtus ir belekaip netinka, ir atgal pastatyti ant hermetiko, taigi dar nemažai papildomo darbo.
Skaičiuokit paprastai - dėžės nuėmimas ir uždėjimas, sankabos nuėmimas ir uždėjimas, smagračio nuėmimas ir uždėjimas, visų darbinių paviršių išvalymas ir pertepimas iš naujo tinkamu tepalu, pusašių riebokšlių keitimas (nes po kitų atliktų sankabos keitimų 90proc atveju randu ir juos nekeistus ir bent viena pusė drėgna), žodžiu pilna ritė kaip sankabos keitimas, vadinasi tiek ir turi kainuoti... Riebokšlio kaip papildomo darbo niekad neskaičiuoju ir nerašau, nes pagal mano darbo principus, aš tuos darbus vertinu kaip privalomus prie sankabos keitimo ir kaina sakoma visada įtraukia ir tų papildomų darbų kainą, nes atlieku ir garantuoju tik už kokybišką darbą. Bet nuolaidos vistiek nedaryčiau, jei primygtinai prašytų taupyti ir nekeisti, ir jokios garantijos sandarumui neduočiau. Taip pat kaip ir jei net iškart surinkus ten pasipiltų tepalas iškart užvedus - arba mašina išvažiuotų bėganti, arba padarytume kad nebėgtų, bet darbas kainuotų kaip dukart pakeisti sankabą.
Riebokšlis Elring ar Corteco kainuoja apie 9-10eurų originalaus 7mm pločio. Aš mėgstu dėti dešimtuką, nes jį lengviau tvarkingai supresuoti (mažiau skersuojasi ir didesnis šansas, kad tvirtai įkibs į sieneles (buvau kartą nupirkęs Reinz riebokšlį, kuris sunkiai lindo ir pats važiavo lauk iš lizdo, tai teko įklijuoti hermetiku, nes buvo savaitgalis ir žmogui labai reikėjo važiuot), tai jis gali pakainuoti jau ir 12 eurų. Tai va jums ir gaunasi jau minimum tie šimtas eurų, o maksimum daug daugiau.
Esu dviems mašinoms to riebokšlio nepakeitęs senais laikais, tai dabar dėl to labai galvą skauda, kad tik žmonėms neprakiurtų ir nepridarytų bėdų, nes visa kita buvo atlikta pilnai ir darbo prašyta gero, netaupant.
Su benzinu dar galima pažaist ir nekeist, jei tikrai labai gerai ir gražiai atrodo ir vis dar labai minkštas, ir tikrai jau kišenėse visiški vėjai pučia, nes benzinai ir šiaip retai prakiūra, nes pas juos tepalas švaresnis, mažiau abrazyvo riebokšliams. Aš netgi sau keisdamas dirželį vieną kartą esu nekeitęs alkūninio veleno riebokšlio, nes pasirodė dar apyminkštis, o tie 12Lt tuo metu kažkiek dar reiškė. Dabar aišku gailiuosi, nes nežinau, kada prakiurs, nes velenėlio riebokšlis tąkart buvo išimtas gabalais, nes guma traukiant sturupėjo į daug smulkių gabalėlių...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 26 - 09:32