#41
Posted 2015 November 28 - 18:27
#42
Posted 2015 November 28 - 18:41
Šiandie pakeista sankaba ir alkūninio riebokslis..sumokėta 80 eur uz darbą..Tik va kazkaip neuzfiksavau pusasių riebokslių poreikio,(vasara keiciant atraminius guolius meistriukas buvo sujudines kaires puses pusasi, tai biski tepaliuko nubego, bet po to viska sujungus balu po masina nebuvo).. Darbo metu atrasta gatava greiciu dezes puses variklio pagalvė, jau pradedantis uzti pakabinamas guoliukas..Reik laukt pasalpos ir vel servisan..Tiesa- kai nueme deze ir pamate sankabos diskeli tai nustebo biski, abejose pusese jo kontaktinio pavirsiaus dar koki 2 mm likę..Alkuninio riebokslis jau po biski praleidinejo tepaliuka..
#43
Posted 2015 November 29 - 09:10
Be sankabos turi jungtis visi begiai.Gal vos vos sunkiau.Tai ar neina ijungti pavaras , ar neina jas isringti.Kad slystu sankaba tu nerasei.Gal pas tave dezeje tepalo apskritai nera.Ar ziurejes?Jeigu tepalo dezeje nera gali pradeti strigti deze ir tada vaziuojant ,per prievarta ,gali ir padeginti sankaba.
Edited by Vaaaldas, 2015 November 29 - 09:11.
#44
Posted 2015 November 29 - 14:03
Šiandie pakeista sankaba ir alkūninio riebokslis..sumokėta 80 eur uz darbą..Tik va kazkaip neuzfiksavau pusasių riebokslių poreikio,(vasara keiciant atraminius guolius meistriukas buvo sujudines kaires puses pusasi, tai biski tepaliuko nubego, bet po to viska sujungus balu po masina nebuvo).. Darbo metu atrasta gatava greiciu dezes puses variklio pagalvė, jau pradedantis uzti pakabinamas guoliukas..Reik laukt pasalpos ir vel servisan..Tiesa- kai nueme deze ir pamate sankabos diskeli tai nustebo biski, abejose pusese jo kontaktinio pavirsiaus dar koki 2 mm likę..Alkuninio riebokslis jau po biski praleidinejo tepaliuka..
Normaliai, Peugeot dauguma senesnių modelių pradeda nebevažiuoti, kai diskelio lieka apie 5mm ir mažiau. O originaliai dažniausiai storis apie 7mm.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#45
Posted 2015 November 29 - 16:23
#46
Posted 2015 November 29 - 23:27
Pradėkim taip. Kaip supratau, labai sunkiai mynėsi sankaba ir vibravo pedalas - tai simptomai rodo į guolio mirtį, kaip ir minėjo Valdas.
Kai guolio laiku nekeiti, tuomet reikia pakeisti ir diskatorių, o realiai visą komplektą, arba pravalgo kiaurai, arba beveik kiaurai - jei trečdalio plunksnos storio jau nebebūna - tokios sankabos atgal niekad nededu. Nors iš tikro dabar jau viskas suskaičiuojama taip, kad išardžius sankabą su besibaigiančiu guoliu, jau randi ir guolio mirtį, ir diskatoriaus plunksnas labai nekokias, ir diskelį ant storio ribos bei jau klibančiom spyruoklėn. Tuomet imi visą naują komplektą, ir tiek.
Jei sankaba sunkiai minasi, tai kalti gali būt:
1. Pati sankaba
2. jos išmynimo mechanizmas, t.y. sudilusi arba sulankstyta šakutė, stringantis obuolys
3. perdavimas nuo kojos į išmynimo mechanizmą, t.y. stringantis pats pedalas arba pagalbinė spyruoklė, stringantis trosas (ypač su automatiniais taip būna, kad tampant rankose nestringa, bet davus apkrovos atsišerpetojimai pradeda kliūti.
Toliau lieka pavarų jungimas. Mano būdas toks - atsijungi trosus ir pabandai visas pavaras įsijungti ranka. Jei įsijungia, pastumdai mašiną pirmyn atgal ir jauti, ar dantračiai susikabinę. Arba pasodini draugą už vairo ir liepi junginėt pavaras pagal tavo nurodytą skaičių, o pats po kapotu įkišęs galvą, stebi, kas vyksta.
Jei į garažą važiavot trečia pavara, ypač jei dar yra slenkstukas, tai laisvai galėjot ir sankabą padegint.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#47
Posted 2015 November 30 - 09:42
Dezei tepalas naujas,tai priejau tokia isvada kad deze sugedus nes kaip ir sakiau metant pirma begi isimeta 3 ir dar atbulinis.. isiardziau sankaba tai bendras diskelio storis 6.5mm ,nebesuprantu as jau nieko ,gal tada sankaba viskas tvarkoi,o deze cia kalta...
O diskelio bendra stori matavai suspaudus , ar ne.Jeigu matavai nesuspaudus andeklu ,tada tavo matavimai neteisingi.Kiek suprantu deze yra nuimta.Tada imi uz uzlengto velenelio ,gale obuoliukas, iseina i dezes sona .Velenelis turi laisvai be kirtimusi judeti isilgai savo asies pirmyn ir atgal.Esant neutralioje padetyje turi jungtis trecia ketvirta pavaros , velenelis juda i sonus atzvilgiu savo asies.Kai velenelis daugiausia islindes is dezes (pastumtas atgal) turi jungtis penkta , atbuline pavaros.Kai velenelis daugiausia ilindes i deze (pastumtas i prieki) turi jungtis pirma antra pavaros.Pats matau esi kaunietis , susikontaktuoki su Tadu , jis tau viska isaiskins.Sekmes.
#48
Posted 2015 November 30 - 10:21
Valdai, nuimtai dėžei juk tikrai galima patikrint pavarų įsijungimą, patikrinti, ar sukasi pusašių šlicai dėžės viduje, sukant pirminį veleną, patikrinti pirminio veleno laisvumą normaliai ar bent "iš rankos".
Bet ar yra būdų patikrint dėžę normaliai. Sinchronizatorius, šakučių būklę, dantračių būklę juk normaliai galima pamatyt tik po apkrova, t.y. davus dėžei suktis. Arba dėžių specialistas gali matyti išardęs dėžę. Bet aš toli gražu ne specialistas, nes dėžę teko berti tik kartą, o ir tai ne remonto tikslais, o šiaip pažaist. Tos PSA senos mechaninės BE ir ML dėžės yra pakankamai patvarios, kad važinėjant su dėže, kurioj dar likę tepalo, praktiškai gedimo rizika labai artima nuliui. Esu turėjęs vieną, kuriam buvo nekokie garsai penktos pavaros, bet ten buvo prieš mane piltas kažkoks neaiškus tepalas ir bėda ne pačioje pavaroje, o kažkur šakutėse ar pan, nes pastačius ričiagą į tinkamą padėtį ir joje laikant - važiuodavau tyliai
Manrods toks dėžės patikrinimas ant grindų yra ganėtinai paviršutiniškas ir tik maždaug rodo, ar su ta dėže galima važiuoti, ar ne?
Edited by tadas1991, 2015 November 30 - 10:27.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#49
Posted 2015 November 30 - 15:54
As rasiau, kaip galima patikrinti pavaru jungimasi ,kai nuimta deze.Apie dezes patikrinima as nekalbu ,kadangi pilnai su tavimi sutinku .Deze reikia tikrinti tik vaziuojant, kada ji auto, arba ja isardant ir defektuojant, kada ji isimta.Pas mane daug kas kreipiasi ir praso padeti nupirkti deze is lauzyno.Sako tu specialistas, tai nupirksime gera deze .Visiems atsakau kad patikrinti neideta deze i auto praktiskai neimanoma.Pasukus, ypac uz pusasiuku (jeigu jie yra) galima apytiksliai nustatyti ar deze tures garsa ar ne, sakau tik apytiksliai.Galima dar paziureti ar junginejasi visos pavaros , dar si ta....Taciau teigti po tokiu patikrinimu. kad deze gera tikrai negalima.
Also tagged with one or more of these keywords: P406
Skelbimų lenta →
Parduodu, siūlau, keičiu →
Peugeot automobilių dalys (Parduodu, siūlau, keičiu) →
P406 stogo skersiniaiStarted by pausem, 2018 Jun 19 stogo skersiniai, P406 |
|
|||
Skelbimų lenta →
Perku, ieškau →
Peugeot automobiliai ir jų dalys (Perku, ieškau) →
P406C odinio salonoStarted by Bileris, 2016 Oct 26 Odinis salonas, P406c, coupe and 1 more... |
|
|||
Skelbimų lenta →
Perku, ieškau →
Peugeot automobiliai ir jų dalys (Perku, ieškau) →
Perku P406 97m pavarų svirties rankenąStarted by desp, 2016 Aug 19 gear knob, p406 |
|
|||
Skelbimų lenta →
Perku, ieškau →
Peugeot automobiliai ir jų dalys (Perku, ieškau) →
P406 coupe odos, be elektros.Started by Bileris, 2016 Feb 10 Odinis salonas, sedynes, P406 and 2 more... |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Automobilio mechaniniai mazgai →
Vairo stiprintuvo problemaStarted by tadzius221, 2016 Feb 03 P406 |
|
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users