Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0Hdi mech. dežės nukėlimas

P406

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 48

#41 Donatas22

Donatas22
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 2HDi

Parašyta 2015 lapkričio 28 - 18:27

Tai dabar jus man papasakokit ,jau masina buvo varoma i garaza ir vsio ,liko atbulinis ir dar gal koks 3 4 begiai,kvapelis ziaurus sankabos...bet tai kaip taip galejo dingt tie begiai ar tiesiog be sankabos jie neisimeta?
  • 0

#42 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 lapkričio 28 - 18:41

Šiandie pakeista sankaba ir alkūninio riebokslis..sumokėta 80 eur uz darbą..Tik va kazkaip neuzfiksavau  :doh: pusasių riebokslių poreikio,(vasara keiciant atraminius guolius meistriukas buvo sujudines kaires puses pusasi, tai biski tepaliuko nubego, bet po to viska sujungus balu po masina nebuvo).. Darbo metu atrasta gatava greiciu dezes puses variklio pagalvė, jau pradedantis uzti pakabinamas guoliukas..Reik laukt pasalpos ir vel servisan..Tiesa- kai nueme deze ir pamate sankabos diskeli tai nustebo biski, abejose pusese jo kontaktinio pavirsiaus dar koki 2 mm likę..Alkuninio riebokslis jau po biski praleidinejo tepaliuka..


  • 0

#43 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 lapkričio 29 - 09:10

Be sankabos turi jungtis visi begiai.Gal vos vos sunkiau.Tai ar neina ijungti pavaras , ar neina jas isringti.Kad slystu sankaba tu nerasei.Gal pas tave dezeje tepalo apskritai nera.Ar ziurejes?Jeigu tepalo dezeje nera gali pradeti strigti deze ir tada vaziuojant ,per prievarta ,gali ir padeginti sankaba.


 


Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2015 lapkričio 29 - 09:11

  • 0

#44 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 29 - 14:03

Šiandie pakeista sankaba ir alkūninio riebokslis..sumokėta 80 eur uz darbą..Tik va kazkaip neuzfiksavau  :doh: pusasių riebokslių poreikio,(vasara keiciant atraminius guolius meistriukas buvo sujudines kaires puses pusasi, tai biski tepaliuko nubego, bet po to viska sujungus balu po masina nebuvo).. Darbo metu atrasta gatava greiciu dezes puses variklio pagalvė, jau pradedantis uzti pakabinamas guoliukas..Reik laukt pasalpos ir vel servisan..Tiesa- kai nueme deze ir pamate sankabos diskeli tai nustebo biski, abejose pusese jo kontaktinio pavirsiaus dar koki 2 mm likę..Alkuninio riebokslis jau po biski praleidinejo tepaliuka..

Normaliai, Peugeot dauguma senesnių modelių pradeda nebevažiuoti, kai diskelio lieka apie 5mm ir mažiau. O originaliai dažniausiai storis apie 7mm.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#45 Donatas22

Donatas22
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 2HDi

Parašyta 2015 lapkričio 29 - 16:23

Dezei tepalas naujas,tai priejau tokia isvada kad deze sugedus nes kaip ir sakiau metant pirma begi isimeta 3 ir dar atbulinis.. isiardziau sankaba tai bendras diskelio storis 6.5mm ,nebesuprantu as jau nieko ,gal tada sankaba viskas tvarkoi,o deze cia kalta...
  • 0

#46 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 29 - 23:27

Pradėkim taip. Kaip supratau, labai sunkiai mynėsi sankaba ir vibravo pedalas - tai simptomai rodo į guolio mirtį, kaip ir minėjo Valdas. 

Kai guolio laiku nekeiti, tuomet reikia pakeisti ir diskatorių, o realiai visą komplektą, arba pravalgo kiaurai, arba beveik kiaurai - jei trečdalio plunksnos storio jau nebebūna - tokios sankabos atgal niekad nededu. Nors iš tikro dabar jau viskas suskaičiuojama taip, kad išardžius sankabą su besibaigiančiu guoliu, jau randi ir guolio mirtį, ir diskatoriaus plunksnas labai nekokias, ir diskelį ant storio ribos  bei jau klibančiom spyruoklėn. Tuomet imi visą naują komplektą, ir tiek.

Jei sankaba sunkiai minasi, tai kalti gali būt:

1. Pati sankaba

2. jos išmynimo mechanizmas, t.y. sudilusi arba sulankstyta šakutė, stringantis obuolys

3. perdavimas nuo kojos į išmynimo mechanizmą, t.y. stringantis pats pedalas arba pagalbinė spyruoklė, stringantis trosas (ypač su automatiniais taip būna, kad tampant rankose nestringa, bet davus apkrovos atsišerpetojimai pradeda kliūti.

 

Toliau lieka pavarų jungimas. Mano būdas toks - atsijungi trosus ir pabandai visas pavaras įsijungti ranka. Jei įsijungia, pastumdai mašiną pirmyn atgal ir jauti, ar dantračiai susikabinę. Arba pasodini draugą už vairo ir liepi junginėt pavaras pagal tavo nurodytą skaičių, o pats po kapotu įkišęs galvą, stebi, kas vyksta.

 

Jei į garažą važiavot trečia pavara, ypač jei dar yra slenkstukas, tai laisvai galėjot ir sankabą padegint.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#47 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 lapkričio 30 - 09:42

Dezei tepalas naujas,tai priejau tokia isvada kad deze sugedus nes kaip ir sakiau metant pirma begi isimeta 3 ir dar atbulinis.. isiardziau sankaba tai bendras diskelio storis 6.5mm ,nebesuprantu as jau nieko ,gal tada sankaba viskas tvarkoi,o deze cia kalta...

O diskelio bendra stori matavai suspaudus , ar ne.Jeigu matavai nesuspaudus andeklu ,tada tavo matavimai neteisingi.Kiek suprantu deze yra nuimta.Tada imi uz uzlengto velenelio ,gale obuoliukas, iseina i dezes sona .Velenelis turi laisvai be kirtimusi judeti isilgai savo asies pirmyn ir atgal.Esant neutralioje padetyje  turi jungtis  trecia ketvirta pavaros , velenelis juda i sonus atzvilgiu savo asies.Kai velenelis daugiausia islindes is dezes (pastumtas atgal) turi jungtis penkta , atbuline pavaros.Kai velenelis  daugiausia ilindes i deze (pastumtas i prieki) turi jungtis pirma antra pavaros.Pats matau esi kaunietis , susikontaktuoki su Tadu , jis tau viska isaiskins.Sekmes.


  • 0

#48 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 30 - 10:21

Valdai, nuimtai dėžei juk tikrai galima patikrint pavarų įsijungimą, patikrinti, ar sukasi pusašių šlicai dėžės viduje, sukant pirminį veleną, patikrinti pirminio veleno laisvumą normaliai ar bent "iš rankos".

Bet ar yra būdų patikrint dėžę normaliai. Sinchronizatorius, šakučių būklę, dantračių būklę juk normaliai galima pamatyt tik po apkrova, t.y. davus dėžei suktis. Arba dėžių specialistas gali matyti išardęs dėžę. Bet aš toli gražu ne specialistas, nes dėžę teko berti tik kartą, o ir tai ne remonto tikslais, o šiaip pažaist. Tos PSA senos mechaninės BE ir ML dėžės yra pakankamai patvarios, kad važinėjant su dėže, kurioj dar likę tepalo, praktiškai gedimo rizika labai artima nuliui. Esu turėjęs vieną, kuriam buvo nekokie garsai penktos pavaros, bet ten buvo prieš mane piltas kažkoks neaiškus tepalas ir bėda ne pačioje pavaroje, o kažkur šakutėse ar pan, nes pastačius ričiagą į tinkamą padėtį ir joje laikant - važiuodavau tyliai :)

Manrods toks dėžės patikrinimas ant grindų yra ganėtinai paviršutiniškas ir tik maždaug rodo, ar su ta dėže galima važiuoti, ar ne? :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 30 - 10:27

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#49 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 lapkričio 30 - 15:54

As rasiau, kaip galima patikrinti pavaru jungimasi ,kai nuimta deze.Apie dezes patikrinima as nekalbu ,kadangi pilnai su tavimi sutinku .Deze reikia tikrinti tik vaziuojant, kada ji  auto, arba ja isardant ir defektuojant, kada ji isimta.Pas mane daug kas kreipiasi ir praso padeti nupirkti deze is lauzyno.Sako tu specialistas, tai nupirksime gera deze .Visiems atsakau kad patikrinti neideta deze i auto praktiskai neimanoma.Pasukus, ypac uz pusasiuku (jeigu jie yra) galima  apytiksliai nustatyti ar deze tures garsa ar ne, sakau tik apytiksliai.Galima dar paziureti ar junginejasi visos pavaros , dar si ta....Taciau teigti po tokiu patikrinimu. kad deze gera tikrai negalima.


  • 0





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0