gerdas
#1
Posted 2015 December 02 - 19:04
#2
Posted 2015 December 02 - 19:13
Nemanau, kad forume apie CR purkštukus ir atvėsusius orus nešnekėta.
#3
Posted 2015 December 02 - 19:19
kuro filtrą keitei?
#4
Posted 2015 December 02 - 19:31
taip naujas pries savaite uzdetas...zvakes tikrinau geros,rele zvakiu irgi gera kaitina ilgai ryte..
pofke sneka bet atsakymo taip ir neradau..
jei nesunku keliais zodziais apie cr purkstukus gal gali?
kuro filtrą keitei?
taip naujas idetas
#5
Posted 2015 December 02 - 19:31
Nėr ten ką pasakot.
Šaltų purkštukų nelaiko grįžtamas, siurblys neužkelia slėgio, slėgio nėra kompas neatidaro purkštukų ir nesikuria.
#6
Posted 2015 December 02 - 20:57
Pas mane irgi panaši problema, atšalus orams sunkiai kuriasi, kai lauke 10 laipsnių ir mažiau reikia pavynioti gana ilgai kol užsiveda. Dabar kai rytais apie 0, tai bružinu (tuščiai) kokias 8-10 (būna ir daugiau) sekundžių. Žvakės keistos naujomis (bosch), kaitina, purkštukai pagyvenę, bet siurblys slėgį sukelia, kompas turėtų atidaryti. Su lexia žiūrėjau, tai iki 300 bar sukelia po 2-3 apsisukimų, toliau viniojant starteiu kuro slėgis sukyla ir iki 400bar. Užkūrus slėgis būna apie 300bar, bet šokinėja +-15-20 bar. variklio apsukos lyg ir nešokinėja, bent jau lexia pastoviai rodo 803 rpm. Gal kas turite kokių variantų, dėl ko reikia taip ilgai bružint kol užsiveda?
p.s. mašna Citroen C5 2.0hdi 80kW
#7
Posted 2015 December 02 - 21:19
Pas mane irgi panaši problema, atšalus orams sunkiai kuriasi, kai lauke 10 laipsnių ir mažiau reikia pavynioti gana ilgai kol užsiveda. Dabar kai rytais apie 0, tai bružinu (tuščiai) kokias 8-10 (būna ir daugiau) sekundžių. Žvakės keistos naujomis (bosch), kaitina, purkštukai pagyvenę, bet siurblys slėgį sukelia, kompas turėtų atidaryti. Su lexia žiūrėjau, tai iki 300 bar sukelia po 2-3 apsisukimų, toliau viniojant starteiu kuro slėgis sukyla ir iki 400bar. Užkūrus slėgis būna apie 300bar, bet šokinėja +-15-20 bar. variklio apsukos lyg ir nešokinėja, bent jau lexia pastoviai rodo 803 rpm. Gal kas turite kokių variantų, dėl ko reikia taip ilgai bružint kol užsiveda?
p.s. mašna Citroen C5 2.0hdi 80kW
Skaityk auksciau ka pofke parases. Be zvakiu hdi'nai iki -5 is puses pirstelejimo uzsikuria. Zvakes reik tikrint kai prie -20 blogai vedasi.
#8
Posted 2015 December 02 - 21:24
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#9
Posted 2015 December 02 - 21:44
Starterius pasikeiskite.
Betikslis reikalas tai įrodinėti. Mes čiut ne kasdieną tai sakome, bet pas visus reakcija būna vienoda: TAIGI SUKASI.
#10
Posted 2015 December 02 - 22:00
Betikslis reikalas tai įrodinėti. Mes čiut ne kasdieną tai sakome, bet pas visus reakcija būna vienoda: TAIGI SUKASI.
Perrinktas Tomai pas mane, bet irgi tas pats.
#11
Posted 2015 December 02 - 23:31
Betikslis reikalas tai įrodinėti. Mes čiut ne kasdieną tai sakome, bet pas visus reakcija būna vienoda: TAIGI SUKASI.
Suktis jie visi sukasi,bet jegos nebeturi pasukti motora normaliai ;)
Perrinktas Tomai pas mane, bet irgi tas pats.
Ash turiu maumenyje ideti galingesni. manishkis ant p307 2.0 hdi 80 kw suko varikli bet taip silpnai sakyciau, be jegos, originaliai stovi 1.4 kw . pakeiciau i 1.7 kw. tai pasukus rakteli atrodo kad perfas idetas po kapotu, suka kaip bite, uzsiveda dabar 307 "ish puses apsisukimo" O priesh tai vargas budavo suki suki kol uzsuki motora bedu ieshkojau del ko kuriasi blogai. kol atradau kad starteriui pipec
Ant c5 mano irgi starteris "suka" ziema uzsikuriu prie minuso, bet pajutus kaip suka naujas galingesnis starteris kyla noras ir c5 kaledoms dovanu stareri kita ideti
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#12
Posted 2015 December 03 - 04:43
Kokonas teisus, 1.4kw silnutis 2.0 hdi,jei bmw 3.0d stovi 4kw,darykit isvadas,ant kiek sutaupe,ir nepamirskit kad musu klimato zona ne vakaru europos,o labiau skandinavine
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#13
Posted 2015 December 03 - 07:48
O tai gal papraščiausiai Siemens burbuliatorius ten?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#14
Posted 2015 December 03 - 09:23
Koks dar genikas?
1,7kw starteris dedasi nuo senųjų dyzelių. Dar yra 2,2kw mažuliukas, reduktorinis, katras būdavo montuojamas pas 2,1TD ir pas kai kuriuos 1,9TD. Reiktų patikrint, ar maunasi, bet turėtų. Va ten turėtų būti kitas reikalas išvis Turiu tokį pasidėjęs, bet nėra bolido, su kuriuo būtų galima išbandyt.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Posted 2015 December 03 - 11:28
pas dauguma pagyvenusiu 2.0hdi starteriai irgi buna jau pagyvene, kaip ir visos kuro sistemos...kai viskas pagyvene tai starteris suryja tiek elektros, kad nueztenka kitiem dalykam, tai tada ir sinchro nemato ir t.t. idedi galingesni gera starteri anas per kelis sukius isuka varikli pakankamai kad net ir pagyvenusios sistemos veiktu, plius prie didesniu sukiu, net generatorius pradeda siek tiek krauti, todel nera tokio elektros trukumo kitom sistemom ir tada masina greiciau pasileidzia. siaip visom nenaujom auto, didesni variklio sukiai paleidimo metu stipriai palengvina salta paleidima, cia jau tukstanti kartu isbandyta praktikoj...ir simtai knygu apie tai parasyta, tik zmogai tingi skaityt, nori kad forumas uz juos nudirbtu visus darbus..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#16
Posted 2015 December 03 - 11:38
Koks dar genikas?
1,7kw starteris dedasi nuo senųjų dyzelių. Dar yra 2,2kw mažuliukas, reduktorinis, katras būdavo montuojamas pas 2,1TD ir pas kai kuriuos 1,9TD. Reiktų patikrint, ar maunasi, bet turėtų. Va ten turėtų būti kitas reikalas išvis Turiu tokį pasidėjęs, bet nėra bolido, su kuriuo būtų galima išbandyt.
Kad yra ir naujų starterių 1.7kw nuo 2.0hdi, ar aš kažko nesupratau
Edited by S.Vilius, 2015 December 03 - 11:38.
#17
Posted 2015 December 03 - 12:23
Koks dar genikas?
1,7kw starteris dedasi nuo senųjų dyzelių. Dar yra 2,2kw mažuliukas, reduktorinis, katras būdavo montuojamas pas 2,1TD ir pas kai kuriuos 1,9TD. Reiktų patikrint, ar maunasi, bet turėtų. Va ten turėtų būti kitas reikalas išvis Turiu tokį pasidėjęs, bet nėra bolido, su kuriuo būtų galima išbandyt.
Tai visi starteriai su reduktorium yra o ant 2.0Hdi tikrai yra ir galingesnių starterių, pagal katologus eina ir 1,3 ir 1,7. Galingesnius gal dėdavo į atšiauresnio klimato modelius.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#18
Posted 2015 December 03 - 13:28
nauja ir dejau ;) reikes kreipkis ;)Kad yra ir naujų starterių 1.7kw nuo 2.0hdi, ar aš kažko nesupratau
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#19
Posted 2015 December 03 - 13:37
Kad yra ir naujų starterių 1.7kw nuo 2.0hdi, ar aš kažko nesupratau
Ištrynei savo praeitą žinutę, ar kaip čia?
Yra naujų, tikrai yra. Bet pats matai naujo kainą, čia turbūt Bosch Exchange? Tai ten irgi gauni principe restauruotą Bosch starterį, tik kad jį restauravo patys Bosch ir jie teigia, kad keičia naujomis visas detales, ne tik judančias, bet ir apvijas, inkarus ir t.t.
Galima paimt seną, bet dar gerą ir nelabai sutrintą 1,9TD 1,7kw starterį, pasimatuot ar tinka (keli žmogai skundėsi, kad jiems netinka, tai siūlau pasimatuoto), nešt susiremontuot ir turėt stiprų reikalą. Rekomenduoju Bosch, nes Valeo irgi geri, bet Bosch daug kantresni ilgiems sukimams, perkaitinimams, brūžinimams minutėmis ir t.t. Patikrinta savo kailiu. O Mitsubishi išvis iš kosmoso srities ir bėkit nuo jų, jei tik įmanoma.
O jei ten naujas Lauber koks, tai ten tas pats suremontuotas Bosch ar Valeo bus, tik ne mūsų lietuvių, o lenkų, ir ne remonto cechely, o pramoniniu būdu gamykloje.
Sakau, reiktų pamatuot, gal tilptų 2,2kw starteris nuo 2,1TD, tada tai būtų visai rimtesnis reikalas. Naujų jų nelabai yra, bet senų mėtosi krūvos, detalių remontininkai turi ir gauna be problemų.
Kažkas sakė, kad visi starteriai turi reduktorių, o aš BŪTENT TĄ starterį pavadinau reduktoriniu. Taip, daugiau mažiau visi dyzeliniai starteriai turi reduktorius, bet jis būna tiesinis trijų dantratukų, dažnai su plastikiniu reduktoriumi. Anas starteris turi išnešimą ir rimtesnį reduktorių, jo variklio ašis nesutampa su galinio dantračio ašimi, ir jis atrodo taip. Čia yra 2,2kw starteris
Edited by tadas1991, 2015 December 03 - 13:43.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Posted 2015 December 03 - 13:46
Tadai, ant žydrojo liūtuko bandysim tą 2.2 starteriuką. Aš rimtai.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users