#141
Parašyta 2016 sausio 28 - 20:43
#142
Parašyta 2016 sausio 29 - 02:54
Na, is savo patirties, paneigiant forumo ekspertu isvadas. Ant 2.2 98kw yra pilnavertis silumokaitis. Itakos drungo oro putimui beveik neturi (laiko atzvilgiu) t.y. pradeda pusti taip pat greit be egr. Bendrai variklio tempraturai itakos TURI. Ziema be egro temp. sokineja nuo 70 iki 80 pilnai uzvarius peciu, priklauso ar vaziuoji ar ne. Su egr'u net esant dideliam salciui, stovint kamsciui ausinimo skyscio temp sugeba laikytis 90 (arba arti). Keep in mind Vazinejau ir taip, ir anaip. Atidziai stebejau
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 sausio 29 - 02:55
#143
Parašyta 2016 sausio 29 - 07:50
Darbinė 83C, tai nei vienas, nei kitas variantas kaip ir negąsdina, tuo labiau pas C5 temperatūros rodyklės visos itin sąlyginės ir labiau vaikams skirtos, nes važiuojant ir keičiantis variklio darbo sąlygoms, kilnojasi skirtingai, bet nėra nei skaičiukų, nei net padalų, tai vistiek nieko nesuprasi
Man Taurius EGRą atjungė programiškai tuo pat prie FAPo programavimų, mano paties prašymu, kad nebūtų klausimų dėl oro srauto neatitikimų. Kaip jau minėjau, prie -16C sušilo gan greitai, ir stovinčiai mašinai, kai variklis šilumos tikrai generuoja nedaug, pasidarėm salone Taškentą vistiek nesunkiai. Turėsiu dabar lyšnų selenoidų už tai Sklendžių, EGRo. Reiks pažėt, gal ir Swirlo, jei rasiu ten pridirbta, o gal ir ne.
Įtariu, kad kadangi FAPo ir jo sklendžių veikimo nebebus, tai galima ir oro vamzdžio, kuris apeina interkūlerį, antifryzinį pašildytoją atjungti, kad sumažėtų aušalo bendras kiekis, bendras šlangų ir lengvai iš išorės prieinamo aušinamo ploto kiekis, turėtų dar geriau temperatūrą laikyti.
Pas 406 2.2HDi irgi ta apatinė žarna antifrizu šildoma?
Labiausiai aišku pralinksmino užvakar keičiant dirželį 307 2.0HDi. Kadangi iki šiol buvau mažai jų čiupinėjęs, pagrinde kitokiais varikliais ar kitom bėdom, tai labai pralinksmino, kad, principe teoriškai sakant, reikia nuorinti oro filtrą Bet, kiek suprantu, tai čia tik 79kw FAPinių bolidų nesąmonė, kadangi nėra interkūlerio bypasso, tai bent kažkaip orą pašildyt tuo metu organizuojama
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 29 - 07:52
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#144
Parašyta 2016 sausio 29 - 09:12
Darbinė 83C, tai nei vienas, nei kitas variantas kaip ir negąsdina, tuo labiau pas C5 temperatūros rodyklės visos itin sąlyginės ir labiau vaikams skirtos, nes važiuojant ir keičiantis variklio darbo sąlygoms, kilnojasi skirtingai, bet nėra nei skaičiukų, nei net padalų, tai vistiek nieko nesuprasi
Man Taurius EGRą atjungė programiškai tuo pat prie FAPo programavimų, mano paties prašymu, kad nebūtų klausimų dėl oro srauto neatitikimų. Kaip jau minėjau, prie -16C sušilo gan greitai, ir stovinčiai mašinai, kai variklis šilumos tikrai generuoja nedaug, pasidarėm salone Taškentą vistiek nesunkiai. Turėsiu dabar lyšnų selenoidų už tai Sklendžių, EGRo. Reiks pažėt, gal ir Swirlo, jei rasiu ten pridirbta, o gal ir ne.
Įtariu, kad kadangi FAPo ir jo sklendžių veikimo nebebus, tai galima ir oro vamzdžio, kuris apeina interkūlerį, antifryzinį pašildytoją atjungti, kad sumažėtų aušalo bendras kiekis, bendras šlangų ir lengvai iš išorės prieinamo aušinamo ploto kiekis, turėtų dar geriau temperatūrą laikyti.
Pas 406 2.2HDi irgi ta apatinė žarna antifrizu šildoma?
Labiausiai aišku pralinksmino užvakar keičiant dirželį 307 2.0HDi. Kadangi iki šiol buvau mažai jų čiupinėjęs, pagrinde kitokiais varikliais ar kitom bėdom, tai labai pralinksmino, kad, principe teoriškai sakant, reikia nuorinti oro filtrą Bet, kiek suprantu, tai čia tik 79kw FAPinių bolidų nesąmonė, kadangi nėra interkūlerio bypasso, tai bent kažkaip orą pašildyt tuo metu organizuojama
Sakai , o kas čia tadu
#145
Parašyta 2016 sausio 29 - 09:36
Na tai viskas ok, tas termometras ne beleką ten rodo, sutinku
Gi rašiau, kad jos veikia, kilnojasi, bet nėra nei skaičių, jei padalų, nei išvis nieko.
Kampas atitinka laipsnius tam tikrus, bet atskaitos nuėmimas tik iš akies ir galimas. Gal ir tuos kampus laipsnių galima būtų daugmaž neblogai išmokti, jei pastoviai prieš save lapelį pasidėjus važinėt. Bet tik ne su tokia žiauria priklausomybe. Čia net ne logaritminis grafikas, o kažkas panašaus į paverstą sinusoidę gautųsi.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 29 - 09:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#146
Parašyta 2016 sausio 29 - 11:33
Darbinė 83C, tai nei vienas, nei kitas variantas kaip ir negąsdina, tuo labiau pas C5 temperatūros rodyklės visos itin sąlyginės ir labiau vaikams skirtos, nes važiuojant ir keičiantis variklio darbo sąlygoms, kilnojasi skirtingai, bet nėra nei skaičiukų, nei net padalų, tai vistiek nieko nesuprasi
Man Taurius EGRą atjungė programiškai tuo pat prie FAPo programavimų, mano paties prašymu, kad nebūtų klausimų dėl oro srauto neatitikimų. Kaip jau minėjau, prie -16C sušilo gan greitai, ir stovinčiai mašinai, kai variklis šilumos tikrai generuoja nedaug, pasidarėm salone Taškentą vistiek nesunkiai. Turėsiu dabar lyšnų selenoidų už tai Sklendžių, EGRo. Reiks pažėt, gal ir Swirlo, jei rasiu ten pridirbta, o gal ir ne.
Įtariu, kad kadangi FAPo ir jo sklendžių veikimo nebebus, tai galima ir oro vamzdžio, kuris apeina interkūlerį, antifryzinį pašildytoją atjungti, kad sumažėtų aušalo bendras kiekis, bendras šlangų ir lengvai iš išorės prieinamo aušinamo ploto kiekis, turėtų dar geriau temperatūrą laikyti.
Pas 406 2.2HDi irgi ta apatinė žarna antifrizu šildoma?
Labiausiai aišku pralinksmino užvakar keičiant dirželį 307 2.0HDi. Kadangi iki šiol buvau mažai jų čiupinėjęs, pagrinde kitokiais varikliais ar kitom bėdom, tai labai pralinksmino, kad, principe teoriškai sakant, reikia nuorinti oro filtrą Bet, kiek suprantu, tai čia tik 79kw FAPinių bolidų nesąmonė, kadangi nėra interkūlerio bypasso, tai bent kažkaip orą pašildyt tuo metu organizuojama
Irgi. As viska ismetes. Tiesiogiai nuo IC padaryta, ismestos sklendes, egr'as ir visis nereikalingi vakuumo vamzdukai. Ramas kazkada sake, kad ant zemu eina karstu keliu o ant aukstu (apkrovos) - saltu, ale tam kad turbo laga sumazint. Realiai to nesijaucia.
#147
Parašyta 2016 sausio 29 - 12:53
Pas mane niekas neišamputuota kolkas dar, bet sklendžių vakuumai atjungti - nieko neigiamo irgi nesijaučia.
O EGRo šilumokaičio neradau, ir pagal VIN nerodo, kad būtų. Bet pažiūrėjau, kad buvo variantų su juo, buvo variantų be jo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#148
Parašyta 2016 vasario 13 - 13:17
Išvados tokios, kad į hdi tinka tik tiesus starteris.
Dedant į 2,2 reduktorius kur variklis ne ant bendekso ašies trukdo bloko atlaja.
#149
Parašyta 2016 vasario 18 - 13:51
Kas žino, kur yra ir ar išvis yra papildomas masinis laidas einantis nuo kėbulo į variklį?
Pas 807'a kaip žinot vietos mažoka, tai sakau pasiklausiu pirma
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0