Pas mane ta pati bėda, kad pašalus truputį orams reikia pabrūžinti starteriu ilgiau. Pežas 407 2l 100kw. Koks starteris kažin stovi pas mane dabar ir kiek kainuotų įsidėt galingesnį?
#21
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 13:55
#22
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 15:47
Šį pranešimą redagavo Phantom-: 2015 gruodžio 03 - 15:51
#23
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 15:52
Kiekvienu atveju reikia žiūrėti atskirai, kas įdėta toje mašinoje. Nes starteris tokia jau besisukanti detalė, kur negali pasitikėti tuom, ką sako gamyklos programa pagal VIN kodą.
Va, lupsim su Tadu iš mano pežiuko starterį, pamatysim, kas ten viduj. Jei tikėti Peugeot gamykla, ten 1.4kw Boschas, arba 1.7kw Valeo
#24
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 16:22
Na, jei visi rekomenduojat keisti starteri i galingesni, gal pasakysite, nuo kokio kito bolido tinka galingesnis starteri? Kaip supratau 80kw standartinis 1,4kW? i kokio galingumo reiktu keisti?
Nu nereik taip iš karto to vargšo starterio kaltint Masina nesikuria ilgiau pastovejus ar jokio skirtumo? Kai uzkuri ir po kurio laiko, aisku kai variklis jau praveses nelengviau uzsikuria?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#25
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 16:30
Ilgiau nesportavus ir į krepšį nepataikai iš po kašės. Su mašina tas pats.
#26
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 17:49
Ilgiau nesportavus ir į krepšį nepataikai iš po kašės. Su mašina tas pats.
Reik tada keist mašina jeigu dirba kaip Kavaliauskas su barzda Gal oro kuro sistema oro prisigaudo, tai pastovėjus sunkiai ir kuriasi ;)
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#27
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 19:38
Paprastai keičia trenerį.
#28
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 20:26
Nu ką čia išradinėt, seni vilkai sako starteris gryba pjauna reiškia ir keisk starterį, aš kai matysiu, kad jau sunkiai prie minuso kuriasi, imsiu ir pakeisiu aišku reikia pažėt gal ir stovi 1.7kw
#29
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 20:40
to diawollo: sunkiai kuriasi kai šaltas variklis, pašilus pora minučių, kuriasi normaliai.
to ukw: Praneškit apie radinius ir ką pritaikysit tam pežukui, pas Tadą keičiant sankabą buvom prie starterio priėję, bet kažkaip nepagalvojau pažiūrėti koks jis.
Pauliaus teiginys apie elektros ryjimą atrodo logiškas, nes dabar viniojant starteriu mirga kompo ekraniukas ir kartais net išmeta airbag'ų klaidą, kuri po pakartotinio užkūrimo (be bružinimo) dingsta. Tai tikėtina, kad ir kokio kompo tinkamai neužmaitina, ar purkštukų neatidaro, dėl ko ir gaunasi tuščias bružinimas.
Ai dar nepasakiau, kad užsikūrus išmeta kamuolį dūmų (balti/pilki), po to dirba be jokio dūmelio.
Dar klausimas kokias apsukas turi išvystiti starterio sukamas variklis?
#30
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 20:46
dar pasakyk, kad 66kW pas tave ir turbūt starterio keist nereikės
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#31
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 21:07
Jau rašiau, 80kW, su siurbliu bake, kurą tikrai paduoda ir sukelia slėgį tiek žemo tiek aukšto slėgio siurbliai
#32
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 21:11
kažkaip nuskaičiau tada nusikliedejau..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#33
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 21:36
to diawollo: sunkiai kuriasi kai šaltas variklis, pašilus pora minučių, kuriasi normaliai.
to ukw: Praneškit apie radinius ir ką pritaikysit tam pežukui, pas Tadą keičiant sankabą buvom prie starterio priėję, bet kažkaip nepagalvojau pažiūrėti koks jis.
Pauliaus teiginys apie elektros ryjimą atrodo logiškas, nes dabar viniojant starteriu mirga kompo ekraniukas ir kartais net išmeta airbag'ų klaidą, kuri po pakartotinio užkūrimo (be bružinimo) dingsta. Tai tikėtina, kad ir kokio kompo tinkamai neužmaitina, ar purkštukų neatidaro, dėl ko ir gaunasi tuščias bružinimas.
Ai dar nepasakiau, kad užsikūrus išmeta kamuolį dūmų (balti/pilki), po to dirba be jokio dūmelio.
Dar klausimas kokias apsukas turi išvystiti starterio sukamas variklis?
Ishvardinai visus mano aprashyto pezhiuko simptomus ir airbagai degdavo, ir su dumu tas pats, viskas analogishkai ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#34
Parašyta 2015 gruodžio 04 - 16:38
Čia dar nieko.
Su tais lavonais starteriais, ypač dar kai purkštukai labai drenuoja, būna mašina kažkaip neteisingai užsiveda. Čia gal Paulius ar Taurius geriau žino, kaip ir kas konkrečiai ten įvyksta, bet variklis pasileidžia ir dirba, tik kratosi ir dūmina, nepriima gazo, nors dirba visais keturiais cilindrais. Užgesini, užvedi iš naujo, ir būna viskas gerai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#35
Parašyta 2015 gruodžio 07 - 20:16
Ištrynei savo praeitą žinutę, ar kaip čia?
Yra naujų, tikrai yra. Bet pats matai naujo kainą, čia turbūt Bosch Exchange? Tai ten irgi gauni principe restauruotą Bosch starterį, tik kad jį restauravo patys Bosch ir jie teigia, kad keičia naujomis visas detales, ne tik judančias, bet ir apvijas, inkarus ir t.t.
Galima paimt seną, bet dar gerą ir nelabai sutrintą 1,9TD 1,7kw starterį, pasimatuot ar tinka (keli žmogai skundėsi, kad jiems netinka, tai siūlau pasimatuoto), nešt susiremontuot ir turėt stiprų reikalą. Rekomenduoju Bosch, nes Valeo irgi geri, bet Bosch daug kantresni ilgiems sukimams, perkaitinimams, brūžinimams minutėmis ir t.t. Patikrinta savo kailiu. O Mitsubishi išvis iš kosmoso srities ir bėkit nuo jų, jei tik įmanoma.
O jei ten naujas Lauber koks, tai ten tas pats suremontuotas Bosch ar Valeo bus, tik ne mūsų lietuvių, o lenkų, ir ne remonto cechely, o pramoniniu būdu gamykloje.
Tadai, o kodėl tie mitsubishi starteriai tokie blogi?
p.s. pas mane būtent toks ir stovi kiek pavyko rasti tai jis 1,4kW, taip išeina, kad pats silpniausias iš tų kuriuos dėdavo?
Šį pranešimą redagavo Phantom-: 2015 gruodžio 07 - 20:18
#36
Parašyta 2015 gruodžio 07 - 22:33
Niekuo jie neblogi, kol veikia. Remontuot brangiau ir starteristai ne visi juos mėgsta. Žodžiu atsiduri į tokią situaciją, kokioj jau ir taip esi su citroen, kai nemėgsta meistrai tavo mašinos. Tai išėmus starterį ir jį atvežus - nemėgsta dar ir jo
Nu o šiaip man truputį ramiau su Bosch važiuot, nes dėl jo esu tikrai užtikrintas, kad jei kur vidury Europos nustos sukt - pereisiu su bolonrakčiu ar akmeniu per korpuso galą ir suks toliau. Žinau - BANDYTA
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#37
Parašyta 2015 gruodžio 07 - 22:56
.. kad jei kur vidury Europos nustos sukt - pereisiu su bolonrakčiu ar akmeniu per korpuso galą ir suks toliau. Žinau - BANDYTA
Po tokių "remontų" akmeniu būna, kad starterį reik išmest Būna pastringa angliukai, o būna jie ant pabaigos jau ir pastuksenus pagauna galiukus, rotorius juos numala, pagauna varines šynas, prisivirina prie kolektoriaus plokštelių, kurios dar ir išraunamos būna starteriui besisukant. Ir ieškai tada naujo starterio Aišku pagedus kelionės vidurį geriau jau padaužyt, negu laukt išganimo kelkraštį. Bet šiaip geriau nusiimt starterį ir atsisukus dangtelį šepetėlių patikrint jų būklę, ypač jei jau nebepirmas kartas, kai starteris pagauna tik pastūksenus į jo šoną.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#38
Parašyta 2015 gruodžio 07 - 23:37
Konkrečiu atveju buvo nupirkta visiškai suvargusi pusiau lūžtanti 89metų mašina pačiuose Ispanijos pietuose ir per dieną nuvažiavus iki Valensijos, priemiesčio kaimelyje pačioje mašinoje permiegota. Ryte rasta pernakt užsiorinusi kuro sistema bei nebekaitinančios žvakės. Žvakes sugalvojau kaip pasikaitinti, aišku tik kai supratau, kad jų nekaitina, o kurą pasikelt problema, nes siurblys senas mechaninis Lucas, o kuro filtro mygtukas-pompelė neveikia, vožtuvėliai nesandarūs...
Starteris buvo žinomas geras, mano paties rinktas (nieko baisaus nerasta, šepetelių dar nemažai, tai tik viskas sutepta), nes skraidinomės jį į vietą lektuvu, kadangi mašina buvo su sugedusiu starteriu. Tai varkė buvo tame, kad seną užsiorinusį nekaitinantį dyzelį įsukti iš paskutinių akumo sulčių bandant, užkaitus ir pakibus angliukams, jie patys neatšoka aneikaip. Kodėl negalima sustoti ataušinti starterio esant nesandariai kuro sistemai, aš tau neaiškinsiu, nes matau apie techniką rauki normaliai Raktelio vidine 5 ar 6mm galvute (nebepamenu) neturėjau, išvis neturėjau jokių įrankių, nes į lėktuvą skrendant Ryanair pigiausia klase, įrankių nepasiimsi, jei nori ir dar kažko pasiimt... Tai ką suradau būdoj, tą suradau, svarbu padaužyt. Per aliumininį Valeo starterio dugną taip stipriai nebūčiau lesęs, o Bosch skardinis, nors ir gerokai apsidaužė, bet starteris atsigavo ir visas apdaužytas, net neardytas ir nerinktas po to dar metus suko tos mašinos variklį ir dabar jau antrus metus puikiausiai suka kito automobilio variklį
Niekam nerekomenduoju taip daryt, bet tiesiog starterio dantimis neišardysi, o dar vietoje nemokant kalbos ir turint pinigų kišenėje mažiau, negu kainuoja kuras grįžimui iki namų, šis sprendimo būdas man pasirodė priimtiniausias. Paskui pakelės šrote už 3eur nupirkau naudotą kažkokį antro golfo tipo dviejų vamzdelių kuro filtrą, pajungiau vietoj nesandaraus originalo ir viskas jau veikė OK. Dar bekeičiant nutraukiau netyčia vieną purkštuko abratkę, o ten bėda, nes jos akmeninės, o naujų neturiu ir degalinėj, nei šrote nieko gero neturi, tai kažkaip sukeičiau tarpusavy kažką ar pan, žodžiu ant snarglių sujungiau ir užteko... Juokinga prisiminus, bet buvo labai smagu išvalgyt
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#39
Parašyta 2015 gruodžio 08 - 08:43
Esu dauzhes ir as p605 kazkada :clap:gerai kad turejau teleskopini rakta ratams nuimti ir gerai kad nebuvo dugno apsaugos O ant kelio manau tinka tas posakis "Su kuo turiu, su tuo DURIU"
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#40
Parašyta 2015 gruodžio 14 - 16:34
Juokas Juokais, skaitau ir galvoju ar aš parašiau ar ne, irgi vardu Gerdas ir sunkiai kurdavausi šaltą Nepatingėjau pasikeičiau žvakes pakaitinimo ir man to užteko ;)
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0