nu nežinau nežinau kokią ten didžiulę įtaką daro pakaitinimo žvakės diapazone -5 +5. Juk galima ir kelis kart kaitint. Apie mano kalbamą , tai kai nukrisdavo temp. apie 0 ir žemiau, tai kaitink nekaitinęs kuriasi vistiek sunkiai. Starteris sukdavo taip lyg algos pusę metų nebutų gavęs ir iš reikalo tik. Atrodydavo, kad vos greičiau sukteltų ir užsikurtų. O dabar su nauju starteriu, tai "s pol abarota" - atrodo variklį laukan išmes nuo sukimo momento Bet kiekvienu atveju kitokios problemos ir jų sprendimo būdai.
#61
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 12:19
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#62
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 12:23
Didžiulės tai nedaro. Viso labo kad prie +5C jas kaitina tik užvedus, o prie -5C jau ir prieš užvedant
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#63
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 13:58
#64
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 14:23
kas kiek laiko keičiamos žvakės? Ar laukti kol prasidės problemos? Kokiu pagrindu keičiami žvaklaidžiai?
Kodėl klausiu, nes tikrai nežinau kada buvo keistos žvakės, jau pats eksplotuoju -+3metus ir dar nejudinau tos vietos.
#65
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 14:37
Nu čia labai nuo explotacijos priklauso. Gali paimt su testeriu pereit ir pasimatuot varžą (kažkas 5-12omų man rodos - pataisys kasnors) - gera, daugiau - keist reikia arba jei išvis varžos nerodo. O kam tau žvaklaidžius keist? Jei "pypkė" nekliba kaip maišas užmauta - laidai geri
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#66
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 14:44
Gi varžtinės jungtys pas 307 (išskyrus DV variklius), tai laidai ten išvis keičiami tik tada, kai nutrūksta kažkas.
Ten gi žema įtampa, Viliau. Yra kontaktas, arba nėra - viskas. Nėra ten ko prie to laido vieno tau lįst.
Žvakes keisti reikia tada, kai jos nukepa. Ir kuo greičiau, nes paskui ilgai su numirusia pavažinėjęs nebeatsuksi.
Su tais omais būna įvairiai. Realiai tai varža turi būti vienetų eilės tiesiog. Kai siekia kokius 50, tai jau ta žvakė nekais, o kodėl ten tą varžą dar tokią visvien sąlyginai nedidelę rodo, nors grandinės nėra, velniai ten žino. Realiai tai testerį pastačius į PYYYYP rėžimą, pakankamai tiksliai ten viskas gaunasi. Pypia - kais, nepypia - nekais. Būna, kad nepypia, bet varžą kokią tai dar rodo vistiek (pypsėjimo rėžime berods iki 2kOm rodo). Keičiau neseniai vienam 1.6Hdi, tai viena žvakė pypė, viena nei pypė, nei varžą rodė, likusios dvi nepypė ir varža apie šimtą omų. Tai išsukus visas ta viena pypianti dar kaito, nors deformuota, o kitos trys lavonai visiški.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 17 - 14:46
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#67
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 15:03
Dėl laidų pasitikslinau, tiesiog kažką maišau, nes smegenyse nugulus sena info, kad keičiami laidai ir žvakės... čia gal galioja seniems automobiliams?
Supratau, dėl šv. ramybės reikės lėkt į servisą nes ne man tokius dalykus daryt nors atrodo, kad neįmanoma sugadint kažko - man negalioja
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 17 - 15:04
#68
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 18:06
Toks klausimas iškilo, o prisijungus kampiūterį įmanoma automobilyje pakeisti žvakių kaitinimo ribas, tai yra prie kiek laipsnių jos pradeda kaitint?
#69
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 20:29
Trumpa išvada: 2,1kw starteris nelenda į peu206sw 2.0hdi, 66kw. Jis didesnis motoro apimtimi, ilgesnis per snapą ir korpusą, bendroj sumoj 26mm. Remiasi galu į tepalo aušintuvą ir ant pilnai aprengto variklio jo įgrūst neina.
Beje, originaliai surastas Mitsubishi M001 T80381 1.4kw starteris. Kol kas viskas surinkta atgal. Foto nedariau, nebuvo nei noro nei laiko.
#70
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 20:33
Toks klausimas iškilo, o prisijungus kampiūterį įmanoma automobilyje pakeisti žvakių kaitinimo ribas, tai yra prie kiek laipsnių jos pradeda kaitint?
negalima
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#71
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 20:46
Bet įmanoma "padaryti" rankinį žvakių kaitinimąnegalima
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#72
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 21:40
Trumpa išvada: 2,1kw starteris nelenda į peu206sw 2.0hdi, 66kw. Jis didesnis motoro apimtimi, ilgesnis per snapą ir korpusą, bendroj sumoj 26mm. Remiasi galu į tepalo aušintuvą ir ant pilnai aprengto variklio jo įgrūst neina.
Beje, originaliai surastas Mitsubishi M001 T80381 1.4kw starteris. Kol kas viskas surinkta atgal. Foto nedariau, nebuvo nei noro nei laiko.
O anas 1.7kw nuo 1.9TD motoriuko?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#73
Parašyta 2015 gruodžio 17 - 21:57
Anas irgi didesnis už originaliai buvusį, per jėgą įsigrūda. O bet tačiau, kadangi neveikiantis, o Mitsubishinis starteris kaip donoras tam Valeo netinka, tai viską sudėjau atgal. Bendroj sumoj su visais pažaidimais užtrukau pusantros valandos., Dabar jei tiesiai-šviesiai tik keist į tinkamą, tai manau neskubant bus 40 minučių. Su ta sąlyga, kad Intercarse vietoj nėra, o pas Dagą tik mitsubishiniai (turi vietoje ir 1,4 ir 1,7), kaina apie 70. Ką daryt, nežinau. Kad jau pats nespėjai užsukti, tai nepamatei kaip netelpa ir protingų minčių nesugeneravom.
#74
Parašyta 2015 gruodžio 19 - 21:02
Na ką, pasikeičiau savo startery mitsubichi M001T80481 1,4kW į naują delco remy (viduje radau bosch ) 1,8 kW (ačiū kokonui). Starteris didesnis, iš ilgio telpa, tik bendekso, turbūt, rėlė (nežinau kaip vadinasi ) beveik remiasi į kuro filtro korpuso, nenuėmus jo būtų sunku sukišti. Kadangi keičiau tepalus ir visus filtrus tai buvau apsiardęs nemažai, tai priėjimas tikraigeras. Beje, naujojo starterio bendekso sužadinimo kontaktas skiriasi nu mano senojo (buvo priveržiamas su varželiu, o naujojo tokia kaip fiškutė užsimauna), bet drėlė ir papildomas varžtelis su keliom veržlėm viską išsprendė. Naujasis starteris suka kur kas tyliau ir greičiau. Kadangi šiandien buvo pakankamai šilta (apie 9 laipsniai), tai ir su senuoju ire sunaujuoju nesunkiai užsikūrė, lauksim kol atšals O čia kaip atrodo senasis ir naujasis starteriai:
#75
Parašyta 2015 gruodžio 20 - 15:59
Įtariu, kad čia restauruotas Bosch tiesiog
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#76
Parašyta 2015 gruodžio 20 - 16:22
taip ir yra
Šį pranešimą redagavo Phantom-: 2015 gruodžio 20 - 16:23
#77
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 10:15
Bet sitas restauravimas skiriasi nuo "restauravimo" pas mus garazuose..cia dazniausiai ir inkaras pervyniotas buna ir siaip is seno starterio likes tik korpusas, o ir tas perdazytas. situos galima lyginti su naujais, nes jie atitinka visus naujo parametrus, o tie "restauruoti" pas Petra garaze, daznai kaip rijo elektra ant saugiklio sudeginimo ribos, taip ir ryja. aisku ne visada, kartais is tikro uztenka tik angliukus pakeisti, taciau starteriuose daznai buna, kad siektiek inkaras trumpina i korpusa, na ir tada buna - prastai suka, neuzkuria, eda daug elektros, o juk perrinktas. labai daug tokiu mates, neseniai visa deze i metala isveziau, nes nebebuvo kur deti.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#78
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 11:59
Į tą pačią temą pataikau ir aš. Šįryt į pežiuką vietoj buvusio Mitsubishi 1.4kw-12dantų (kuris ir prie pliuso vos sukosi ir akuma siurbdavo), sukištas Lauber (restauruotas Valeo), 1.7 kw-11dantų, 84eur. Sukasi greičiu ir stabiliai, o ne kaip buvęs. Lenda vos vos, ant garbės žodžio, tai jau buvau išmėginęs su Tado neveikiančiu donoriniu (skaityti aukščiau, šioje temoje). Pridedu foto, kaip pagal dydžius atrodo starteriai. Iš viršaus į apačią: Mitsubishi 1.4kw, Lauber 1.7kw ir Magneti Mareli 2.1kw, kuris jau nebetilpo.
Kadangi oras šiltas, tai reikali tokie patys kaip ir aprašyti Phantomo. Lauksim žiemos.
Šį pranešimą redagavo ukw: 2015 gruodžio 21 - 12:01
#79
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 14:11
Bet sitas restauravimas skiriasi nuo "restauravimo" pas mus garazuose..cia dazniausiai ir inkaras pervyniotas buna ir siaip is seno starterio likes tik korpusas, o ir tas perdazytas. situos galima lyginti su naujais, nes jie atitinka visus naujo parametrus, o tie "restauruoti" pas Petra garaze, daznai kaip rijo elektra ant saugiklio sudeginimo ribos, taip ir ryja. aisku ne visada, kartais is tikro uztenka tik angliukus pakeisti, taciau starteriuose daznai buna, kad siektiek inkaras trumpina i korpusa, na ir tada buna - prastai suka, neuzkuria, eda daug elektros, o juk perrinktas. labai daug tokiu mates, neseniai visa deze i metala isveziau, nes nebebuvo kur deti.
Taip, žinoma. Arba pervyniotas, arba sudėtos naujos dalys. Kaip ir kalbėjau su prekeiviais dėl Bosch Exchange, tai sakė, kad Bosch'as teigia, kad keičiamos ne tik judančios ar dylančios, bet VISOS vidaus dalys, lieka seni tik korpusai ir dangteliai, taip truputį sumažinant kainą nuo naujo, o realiai, vertinant, kad pramonėje dažnai aliuminį išlydyt ar plieną suštampuot ir padažyt kainuoja pigiau, nei senus išvalyt ir perdažyt, tai gal ir tik ekologija visame tame gali būti.
Dėl laidų pasitikslinau, tiesiog kažką maišau, nes smegenyse nugulus sena info, kad keičiami laidai ir žvakės... čia gal galioja seniems automobiliams?
Supratau, dėl šv. ramybės reikės lėkt į servisą nes ne man tokius dalykus daryt nors atrodo, kad neįmanoma sugadint kažko - man negalioja
"Žvakės, laidai" yra iš benzino operos, nes ten aukšta įtampa ir kiekvienas laido mikrodefektas yra didelė problema. Amžius įtakos daro tiek, kad naujiems automobiliams, kur vis dar yra laidai, o ne atskiros babinos visiems cilindrams, tai dar didesnė problema, nes naujų automobilių ta įtampa dar aukštesnė ir stipresnė, tai dar geriau muša lauk per laido plyšius, o ne per žvakės kontakto plyšį. Ir dar kai tokios problemos prasideda, naujos itin tiksliai be atsargos paskaičiuotos babinos neatlaiko ir sukepa. Lygiai taip pat naujiems benzinams tragiškai svarbus teisingas žvakės tarpelis ne tik dėl pačios kibirkšties, bet dėl aukštos įtampos sistemos jautrumo nuokrypiams. O ir babinos jiems jau naujos ne po 40eur ir naudotos ne po 5-10eur, kad juokaut ir kaitaliot laisvalaikiu būtų galima
Išbandyti skirtumus paprasta - paimi tikrai seną bolidą (kokį nors pirmą golfą su litriniu varikliu, arba eilinį pirmą žiguliuką ar 412 moskvičiuką) su kontaktiniu degimu, paimi kokią Opel Ascona arba antrą/trečią Golfą su holodaviklio principu veikiančiu kibirkšties laiko nustatymu ir skirstytuvu, paimi kokį Peugeot 306 1.8 benziną, kur kibirkštį per dviejų ričių babiną į laidus jau skirsto kompiuteris, ir paimi kokį 2008tų 407tą su keturių pypkių vientisa babina. Kiši visiem pirštą į pypkės galą ir draugui sukant starterį, pajauti "THE FORCE" skirtumą tarp pirmųjų žvaigždžių kartų laikmečio ir tarp kątik kinuose pradėtų rodyti žvaigždžių kartų esamo laiko.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 21 - 14:16
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#80
Parašyta 2015 gruodžio 21 - 16:36
Nu parashei taip, kad atrodo jog chebra gamykloje su metaliniais sepeciais ir svitriniu popieriumi sveicia tuos korpusus
Tokiems "valymams" yra puikiu priemoniu, kur valoma sveiciama pramoniniu budu, ir sanaudos palyginus mizeris su naujo korpuso gamyba ; )
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0