Apie Laguna III, galiu pasakyti tik tiek, jo labai patogios sedynes(platesniam uzpakaliui kaip mano), MINSKTA PAKABA MAZAIS GREICIAIS (sugeria zymiai geriau asfalto itrukimus, kas pas Peugeot didziule problema tiek pas 407, tiek 508). Vairas sukinejasi nepalyginamai lengviau, nei pas betkuri PEUGEOT(wtf peugeot?), variklis 2.0DCi zymiai tylesnis nei betkuris Peugeot dvilitris dyzelis. Betkokia muzika(aparatura), kuri skamba salone skamba zymiai geriau nei Peugeot 407/508 standartine iranga. Peugeot JBL toli grazu iki topines Cabasse montuojamos pas Laguna III. Pagal paneles isdestyma, klimos valdyma ir pan Laguna visa galva lenkia 407, bet iki 508 jam toloka. Bet tikrai viskas patogiai sudeliota, ir norint isjungt AC nereikia eit per nustatymus ir daryt "Cut AIR CON". Darsyk WTF peugeot...????? negi sunku buvo pas 407 migtuka AC idet. Pas 508 jau pasitaise, mylimas mygtukas yra.
Cia buvo pliusai...
Minusai, gale vietos nera kaip ir pas 407 (183cm ugio isitaisius patogiai gale jau tenka apsizergti sedyne), sidabrines detales apsitrina labai greitai, CARMINAT sistema smarkiai nusileidzia PSA RT5/RT6. Kai stovi gamykliskai TOMTOM, ekranas mazhytis (carminat didelis) ir kazkaip nesiziuri. Nors pliusas, kad zemelapiai POI ir pan galima labai lengvai gauti (peugeot eina kitu "brangesniu" keliu). Tada pereiname prie variklio. TYLUMAS - gautas ilgaamziskumo saskaita, prie 250k jau buna susidevejes pagrindinis velenas ir tepalo pompa. Tada viskas ziedai ir visa kita gelezis galvoje... Cia nesvarbu pas Espace ar pas Laguna, motorai tie patys. Beda "Low running cost" politika, kai tepalai keiciami kas 60k, paskui kas 45, 30, 30.... Nebesukeliamas spaudimas, meta injection failure, dingsta trauka... Ka daro PEREKUPAI? Kreipiasi i tokius kaip as, taurius, ramus ir pan - pasalinkit klaida. Pasalinam, automobilis vaziuoja, lekia puikiai, tepalai supilti klampus - VISKAS OK. Nusipirkes zmogelis keicia dirzus, susipila tepalus (sintetinius) islekia i trasa 3500km ir turi kapitalini remonta. Realus atvejis, pats toki zinau, dariau. Geda. Tikrai skaudejo sirdis, nors 100x sakiau perekupui, nedarom. O tas DAROM viskas normaliai latviam bus. "Latvis" - Klaipediskis pasirodo. Nebedarau. Nors prase ne karta paskui, bet negaliu perlipti dabar per save, nes skauda paskui zmogui zymiai daugiau, nei pakeisti velena su pompa (600e). Morotas su pakeitimu 1200e. Kita neisspresta beda, turbinos ant 1.5DCi, net neverta aiskinti. Sankabos pas 2.0DCi taip pat turi savo bedu kaip visu naujuju auto su dvimasiais... Ipurskimas BOSCH, bent tiek gerai, jog purkstukai laiko o ir sugedus nebrangu remontuot. KITAVERTUS, jeigu masinos istorija pilna ir matome jog klientas dare tepalo keitmus dazniau (buna kad keite kas 15k), tada drasiai galima jamti LAGUNA III 2.0DCi ir 400k manau leks ji.
O del grozio nesigincyjama, Laguna kad bole meny atrodytu reikia 18 coliu ratu, kitaip na man ji neproporcinga. Va paveiskliukas, kuriame dar pakankamai graziai atrodo:
GALU GALE, as i ja NESPJAUNU Ypac universalas, tikrai neblogai atrodo.
O cia tiem, kas nekeicia tepalu kas 10-15k, o varo po 30+. VISAS TAS SHUDAS del EGR ir DPF. Todel keist reikia zymiai dazniau. As keiciu kas 10k ir nedaugiau.
VIDEO: https://www.youtube....h?v=RKhX_ul6C9k
Edited by Laimonas, 2016 March 17 - 09:28.