Taip, peugeot 508 daugiau kaip sportinis nei seimyninis sedanas, ypac su r18 stovi ant kelio kaip ikaltas, dar nei vienas mano bandytas naujasis peugeot taip nestovejo. Gal 405Mi16 kazkas pan. Nu bet tas kiekvieno asfalto itrukimo girdejimas vaziuokleje mane siutina ;) Aisku sportiskumas is kazkur turi atsirast. Vienareiksmis lyderis sioje klaseje Citreon C5 su hidroactive III+, vaziuoja pasakiskai komfortiskai, taciau siubuoja stipriai. Nors man tas patinka ;)
Kas del vairo, tai man nuo darbines KIA atsisedant i 508, nu zinokit tikrai, vairas kaio BE STIPRINTUVO
myliu uz ta lengvuma keduka darbini, yra 3 rezimai vairo, sport, comfort ir standart, tai visada ant comfort. Ir tai nereiskia kad nejauti masinos, anaiptol, vaziuojant greiciau jis pasidaro standus. Beja, pas 607 su kintamu stiprintuvu(pas V6) irgi panasiai, aiksteleje su mazuoju pirsteliu sukineji, trasoje jau abiem rankom. Pas 508 taip pat variable, nu bet toli toli grazu iki KIA. + kuo lengviau sukinejasi vairas, tuo maziau jis nusitrina.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
autofrance.lt