Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P206cc Vairo stiprintuvo sensorius

206

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 DainiusS

DainiusS
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:Peugeot 206cc

Parašyta 2015 gruodžio 08 - 16:27

Sveiki,

 

Nupirkom šeimoje pežuką ir turim šiokią tokią problemą su juo. Kadangi prieš tai buvo turėtas lygiai toks pat 206 hatchback 1.1 benzinas, o dabar 206 cc 1.6 benzinas, beje abu 2001 metų, tai dabartinio vairas yra ženkliai per sunkus. Buvo pakeistui atraminiai guoliai, vairo stiprintuvo siurblys. Siurblys dėtas dėvėtas, todėl neatmetu galimybės, kad jis irgi yra blogas. Bet vietoi slėgio daviklio į vamzdelį įsukus monometrą, jis sukant vairą rodo virš 100 barų slėgį, nors garsą ir skleidžia dirbdamas. Klausimas būtų apie patį slėgio daviklį. Vienoje vietoje radau informaciją, kad jis veikia, kaip potenciometras ir praleidžia tiek srauto, kiek jam reikią. Bet nelabai tikiu, nes čia gaunasi servo vožtuvo principas, o toks turėtų dėtis ant vairo kolonėlės mano supratimu. Gal galite plačiau pakomentuoti, kas tikrai žino to sensoriaus/vožtuvo veikimo principą ar galbūt net parekomenduotumėt gerą peugeot specialistą Šiauliuose/Panevėžyje. Nes pežukas draugei patinka, bet su tokiu vairu, net man nemalonu važiuot, ką jau bekalbėt apie ją. Iš anksto dėkui.


  • 0

#2 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 gruodžio 08 - 16:54

Tai kad nėra Servo pas tą pežiuką.  O kad sunkiai sukasi, tai jau reik tikrinti viską iš eilės.


Šį pranešimą redagavo ukw: 2015 gruodžio 08 - 16:54

  • 0

#3 DainiusS

DainiusS
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:Peugeot 206cc

Parašyta 2015 gruodžio 09 - 16:01

Na, kad nėra servo ir aš taip manau, bet kam reikalingas tas daviklis man įdomu. Kad tikrint reikia aš ir pats žinau, todėl jau dviejose servizuose buvau, deja be rezultatų :) Dėl to čia ir prašau patarimų.


  • 0

#4 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 gruodžio 09 - 16:16

O nebus taip, kad pas vieną mašiną buvo mažos ir siauros padangos, o pas kitą mašiną plentvoliai :)


  • 0

#5 DainiusS

DainiusS
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:Peugeot 206cc

Parašyta 2015 gruodžio 09 - 21:43

Nu vyrai, ne vakar juk gimiau :) Pas abu ratai vienodi R15. Man svarbiau būtų, jei, kas nors tiksliai paaiškintu, ar ten ant vamzdelio aukšto slėgio vairo stiprintuvo sistemoje tėra paprastas daviklis, ar kaip vienam britų forume rašė žmogus- reguliatorius. Nes visi kiti mazgai atrodo geri automobilyje, tai nežinau ar dar kartą keist siurblį, ar bėda, dar kitur gali būt.


  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 09 - 22:03

Paprastas daviklis ten. Žiūrėk, ar vamzdis nebus koks durtas ar virintas, nes iš čia ir siurblių šnekėjimai, ir sunkūs vairai dažniausiai būna. Dar gan retas variantas, bet būna kolonėlėj manžetai sudilę arba remontuojant prastai susodinti ir nugnybti, ir varo srautą iš slėginės į abratkinę dalį. Galiausiai ir siurblys gali būti. Nežinau, kiek ten iš tikro reikia, bet 100 bar tikrai atrodo daugokai. Jaučiu, kad tikrai gali būti vamzdžių ar žarnų cholesterolis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 05:18

tikrai ne daugoka,hidraulikai 100bar ir priklauso buti,o gal net ir daugiau


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 09:34

Gali būti, todėl ir parašiau, kad tiksliai nežinau. Pas citramonus darbinis pakabos-stabdžių slėgis 140-180bar, bet pas senesnius stovi srautų skirstytuvas, kuris į vairą permeta mažesnį slėgį, bet dideliu srautu, kai yra poreikis iš kolonėlės. Tai kiek tiksliai tas mažesnis, ir nežinojau.

Na bet esmė vistiek yra, kad tikrinimo eiga: Šlangos, vamzdeliai, siurblys, kolonėlė. Kitiems dar sakyčiau pirma išorinę kryžmę patikrint, bet pas 206 ten viskas salone apysausiai ir apyšvariai, lyginant su lauku, tai ir strigti neturėtų. Tas yra įmanoma, bet neturėtų, dar nesusidurta. Patikrinti labai lengva.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 DainiusS

DainiusS
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:Peugeot 206cc

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 12:16

Dėkui už atsakymą dėl daviklio ir patarimus. Aišku paskirtis jo vistiek lieka neaiški, nes jį atjungus klaidos ant panelės jokios nėra. Dėl užsikimšimo viskas logiška būtų, nes matosi iš tikro bakelyje nemažai drožlių smulkių metalo, ar kažko panašaus į tai. Klausimas būtų, ar namų garažo sąlygomis įmanoma išsivalyt visą sistemą ar teks ieškot serviziuko ? Nes jais aš šiaip nepasitikiu ir didžiąją dalį darbų bent jau savo BMW darausi namie, kas liečia elektroniką ir variklio skyrių.


  • 0

#10 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 13:15

O tai pala pala, iš kur tos drožlės klausimas...


  • 0

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 14:40

Tai arba siurblį keitė ir skystį seną atgal supylė (na arba minimaliai dapylė naujo, tik kiek nubėgo), arba naujas siurblys jau vėl drožlių pridrožė. Bet kuriuo atveju - meistrų pastangos nenuvylė.

Plauti reikia plovimo būdu visokiais dyzeliais arba pigesniu pačiu skysčiu, plovimo alyvom ir panašiai. Bet jei su drožlėm jau pavažinėta, tai turėtų būti arba kiaura, arba tuoj prakiurti vairo kolonėlė. Ir ne tik į išorę, bet ir viduje tarp manžetų, kaip ir minėjau.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 10 - 14:42

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0