Peršokti prie turinio


Nuotrauka

205 GTD? Daily?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#1 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2015 gruodžio 16 - 16:49

Kai paskutinį kartą pirkau nebrangų automobilį kasdienai viskas baigėsi maždaug taip :D

 

PWGMxUP.jpg

JhpAPof.jpg

m65VzXv.jpg

G2X9Fwk.jpg

 

Tad vėl reikėjo kažko paprasto, pigaus, dyzelinio, nes turint sunkią koją labai jau daug net ir mažalitražis benzininis motoriukas suryja.

Naujų (man nuobodžių) automobilių nuoširdžiai nemėgstu, tad pradėjau dairytis į visokius 80-tųjų herojus.

Žinojau apie 205 valdymo savybes, turėjau seniau ir 106, bet visiškai neplanuotai nuvažiavau apžiūrėti šio Pežuko ir grįžęs namo supratau, kad nesugebėsiu užmigt, kol neparsivešiu jo.

 

1993 metų Raudonas XRD be tech. apžiūros, vos pastovintis ant kelio, kibirais varvančiu tepalu parvarytas į Vilnių, su idėja praeiti tech. apžiūrą.

 

Iš šio laikotarpio nuotraukų neturiu, nieko labai įdomaus jose ir nebūtų, per 2 sav. sutvarkiau 205 iki būklės su kuria būtų galima saugiai nuvažiuoti iš taško A į B ir gavęs TA kelis mėnesius pavažinėjau.

 

Pastoviai išlendančios naujos problemos, kaimynų skundai, kad vėl visas kiemas skęsta atrabotkėje, kiekviena kelionė kupina nenumatytų nuotykiu, adrenalino kupini momentai kai reikia kažką greitai aplenkti gana greitai įgriso ir buvo nuspręsta, kad reikia naujos širdelės.

 

Taigi buvo nupirktas 2.1 SVDT Peugeot 605 su idėja pavažinėti kol baigsis TA ir pasigaminti kažką idomesnio.

Deja 605 buvo lemta gyventi tik maždaug pusantro mėnesio, prasprogo vidurinė stabdžių magistralė, remontuoti tingėjau :D, teko išardyti.

 

FLbDiiR.jpg

 

Pats motoras visai maloniai nustebino, jau 605-tame trauka buvo visai padori, apardęs radau naujus įtempėjus, diržą, vandens pompą, džiugu. Visgi laikui bėgant pasirodė, kad pastyti jį į 205 nors ir nėra labai sudėtinga, tačiau darbo yra. O jeigu jau daryti motorą tvarkingai ir patikimai, tai negi neperrinkti beveik viso automobilio :D

 

Šiuo metu viskas yra šioje stadijoje:

t6wwLvH.jpg

lxdcfGm.jpg

 

Iš idomesnių modų:

 

GTI traversas (+ išdaužytas tunelis, kad tilptų 2.1 downpipe, dar turiu idėja dėti trosine pavarų perjungimo sistemą, berods nuo kai kurių 405, gal kas apie tai papasakotų plačiau nuo ko ir kaip?)

NIMNJn9.jpg

 

Ventiliuojami stabdžiai

Ji1Y9RO.jpg

 

Skydelis su apsukomis (skylę davikliui pragrežiau bloke, ar rodys, nežinau :D)

EVoTz5K.jpg

 

Persidažiau variklio skyrių (nušveista kiek įmanoma, rudžių surišėjas, gruntas, dažai, labai labai daug pigaus lako, kad laikys nesitikiu :D)

SfMYBpg.jpg

 

Speedline ratai (gal kas įsivaizduoja ar realu sutalpint po standartine arku su nemažu dropu?)

X4kbbAE.jpg

 

Stebuklingai pavyko nupirkti būtent tokį, kokio labiausiai norėjau, saloną

DosujtB.jpg

 

Ir dar daug įvairių smulkmenų, kurių jau nebeprisimenu net.

 

Iki motoro įkelimo trūksta vairuotojo pusės stebulės, smagračio, kažką sugalvoti dėl L pavarų traukutės (arba pastatyti cable shift), išsitekinti downpipe smeiges. Tada dar žinoma laukia aušinimo, intercoolerio, išmetimo būrimas :)

Automobilis tikriausiai bus kasdieninis, matantis retkarčiais slalomų, išlekiantis į trasą.


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 16 - 17:04

O kaip su pusašiais? Gaminsies? Ar mausi BE dėžę ant 2.1 motoro?

Analogišku atveju dėčiau 1.9TD. Aišku keliolika kw mažiau standarte, bet atsisuka irgi neblogai, tik jau aišku dūmelį kažkokį turi. Užtai jokių burtų su interkūleriu, nes būna su viršutiniu, tinka standartiniai pusašiai, nes nesiskiria dėžių išėjimai, aušinimas nesunkiai persijungia. Na bet aišku, jei reikia drėskimo, tai pas 2.1 net ir vožtuvų daugiau.

Bet čia jei kalbam apie kasdieną, t.y. iš minios labai neišsiskiriantį ir netgi be problemų ir piginų TA praeinantį bolidą.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 16 - 17:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2015 gruodžio 16 - 17:15

Statysiu BE su migo sankaba, tikriausiai teks susirasti turbo perdavimais, nes dabar turiu tik paprasto 1.9. Galvojau apie 1.9td, bet nusprendžiau, kad šitas įdomiau :D


  • 0

#4 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2015 gruodžio 16 - 22:05

paprasto dyzelio nera labai jau blogi tie perdavimai.


  • 0

#5 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2015 gruodžio 17 - 08:26

Galvoju gal tiesiog užsimausiu išbandymui ir spręsiu kas ir kaip, tiesa yra dar berods PHZ dėžę nuo 605, turiu idėją persimest 5 begį, bet nelabai randu informacijos ar jis tiktų.


  • 0

#6 PiktazZuikis

PiktazZuikis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas,Vadzgirys, Erzvilkas, Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2015 gruodžio 18 - 12:19

Kiek už 205 palikai? Ar labai parūdijęs?  


  • 0
ARE 752, Kaunas

#7 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2015 gruodžio 18 - 20:18

Apie 300e, tiksliai nebeprisimenu, bet keliaujant iš Kauno sava eiga teko valstybei į biudžetą dar 30 paaukoti :D. Rūdžių apart variklio skyriaus, kuris jau aptvarkytas, ir bagažinėje, prie vieno iš kilimo laikiklių, praktiškai nėra. Užtat yra daug smulkių padaužymų, pabraižymų, įlenkimų, stipriai subraižytas stiklas. Visgi raudonas, dyzelis, dviejų durų, su stoglangiu - man geriausia kombinacija.


  • 0

#8 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 sausio 15 - 12:18

G5foNRC.jpg

 

Motoras pagaliau pežuke, tiesa iki visiško atsistojimo į savo vietą dar šiek tiek trūksta


  • 0

#9 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2016 sausio 17 - 22:58

Nu jo, dar 2 pagalviu :D

Buciau dekingas jei nepatingetum pafotografuot  projekto eigos, bei vietas kurias reikia modifikuot darant toki swapa, manau ne man vienam įdomus projektas :)


  • 0

#10 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 sausio 29 - 16:02

Dėl nedidelės traumos projektas truputį buvo pristabdytas, bet vėl įgauna pagreitį :)

 

Šiuo metu Xud11 jau primena motorą

4q9lTul.jpg

 

Pasigaminau pavarų svirtį

x6BEP8S.jpg

 

Nupirkau Renault Megane 1.5 DCI Intercoolerį, kurį mačiau, kad kiti sutalpina negadindami išvaizdos, tik deja teks atsisakyti GTI tempimo kilpos

n086vuy.jpg

S8DlhPZ.jpg

 

Vėl teko paaukoti dalį kėbulo

OSXSFOn.jpg

 

Pradėjau tvarkyti aušinimo sistemą

1BDoGJK.jpg

 

405 bakelis, einantis šalia radiatoriaus, šiaip ne taip telpa į kampą kur originaliai stovi bakelis

H8rl7YD.jpg

 

Turėjau idėją šiandien užsikurti, patikrinau tepalų lygį, suku raktelį ir...   Nieko. Jokios reakcijos nei iš motoro nei apskritai iš kėbulo. Ech matyt keisdamas pravodkę kažką blogai pajungiau. Nužeminimai lyg ir tvarkoje, gal kažkas turit idėjų?

 

Tiesa motoro pravodkėje yra nepajungtų dalykų, kažkas žinot kam jie?

q70fO8D.jpg

RG2RRJu.jpg


Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 sausio 29 - 16:05

  • 0

#11 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2016 sausio 29 - 17:30

Ieskok itampos., varikliui reikia mases blokui. o itampos i siurbli kad voztuvai atsidarytu ir starteriui. davikliai jei ir nepajungti vistiek turi kurtis.


  • 0

#12 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 sausio 29 - 18:44

Variklio masė pajungta, + atrodo tvarkoje. Esmė, kad neveikia niekas, nei lempos, nei salono apšvietimas. Keičiau pravodkę iš paprasto skydelio į skydelio su apsukomis, manau ten ir būsiu prigrybavęs. Tik klausimas kur.


Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 sausio 29 - 18:45

  • 0

#13 Edis_Vln

Edis_Vln
  • Nariai
  • Pranešimai: 140
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 x 4, 405 x 3, 309 x 1, 605 x 1, + Xsara VTS. :)

Parašyta 2016 sausio 30 - 02:22

Variklio masė pajungta, + atrodo tvarkoje. Esmė, kad neveikia niekas, nei lempos, nei salono apšvietimas. Keičiau pravodkę iš paprasto skydelio į skydelio su apsukomis, manau ten ir būsiu prigrybavęs. Tik klausimas kur.

 

Turbut visdelto bus kaltos tos tavo likusios fiskes, viena man atrodo ten ir yra skydelio, dabar kai prisiminiau, pas benza bent jau..., atjungi viena fiske nuo skydelio is variklio skiriaus, rodos ten tik triju laidu ir viskas skydelis mires, ir masina nesiveda... o tos tavo rudos fiskes man i jas ir panasios... :hmm:

Tiesa jos is masinos pravodkes likusios?


Šį pranešimą redagavo Edis_Vln: 2016 sausio 30 - 02:26

  • 0

Svarbu TARPINE tarp sedines ir vairo, o ne ASILAI po kapotu ........ :)))

Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....

Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.

Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563


#14 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 sausio 30 - 13:23

Šiandien ryte iš naujo sujungiau visą skydelio pravodkę, radau, kad saugiklinėje yra markeriu sužymėtos fyškių spalvos, pagal jas viską lyg ir teisingai pajungiau ir iš mašinos vistiek jokios reakcijos.

 

 

Turbut visdelto bus kaltos tos tavo likusios fiskes, viena man atrodo ten ir yra skydelio, dabar kai prisiminiau, pas benza bent jau..., atjungi viena fiske nuo skydelio is variklio skiriaus, rodos ten tik triju laidu ir viskas skydelis mires, ir masina nesiveda... o tos tavo rudos fiskes man i jas ir panasios...  :hmm:

Tiesa jos is masinos pravodkes likusios?

 

 

Taip rudos fyškės ateina iš salono į variklio skyrių, bet jų kaip ir nėra kur jungt, jos 2, viena šalia kitos. Yra kita viena identiška fyškė, kurią pajungiau į apsukų daviklį, kiek mačiau ant tavo 205, tai ji ir turi į ten eiti.

 

Pabandysiu dar per savaitgali kažkaip užsikurti, blogiausiu atveju teks pasikviest ką nors kas supranta daugiau už mane.


Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 sausio 30 - 13:24

  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 31 - 00:27

Ant kuro siurblio turi būti vožtuvas su vienu kontaktu, t.y. vienu laidu. Vat ten padavus pliusą kursis ir dirbs, atėmus užges. Į starterį storą pliusą turbūt pajungei, tai padavus pliusiuką į mažą kontaktą suks starterį.

Jei niekas neveikia, tai matomai tose dviejose fiškėse viskas ir yra. Šiaip jau pas tokių metų pežuką ten turėtų būti reikalingi kokie 7-8 laidai viskam, kas valdoma iš salono, nebent jei nėra saugiklių ir relių po kapotu, tuomet daugiau. Bet šiaip užsimesk testerį ir žiūrėk. Vienam kontakte atsiras pliusas įjungus degimą ir turi sukant į starterį nedingt nei vienoj vietoj. Tai ten jungi į siurblį. Kitam kontakte pliusas bus tik  laikant raktelį starterio pozicijoj - ten į starterio ploną kontaktą. Ir turti kurtis. Kita - bus visokie davikliai - atbulinio, temperatūros, perkaitimo, tepalo slėgio, krovimo, pakaitinimo relės žadinimo laidas ir laidas, kuris ją atjungia pradėjus sukti starterį.

 

Ar tu bandai sujungt 2.1TD originalią pravodkę su 205to pravodke, ar nurinkai nuo pežuko 1.9D variklio pravodkę ir sumetei ant šito 2.1TD?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 sausio 31 - 16:32

Ant kuro siurblio turi būti vožtuvas su vienu kontaktu, t.y. vienu laidu. Vat ten padavus pliusą kursis ir dirbs, atėmus užges. Į starterį storą pliusą turbūt pajungei, tai padavus pliusiuką į mažą kontaktą suks starterį.

Jei niekas neveikia, tai matomai tose dviejose fiškėse viskas ir yra. Šiaip jau pas tokių metų pežuką ten turėtų būti reikalingi kokie 7-8 laidai viskam, kas valdoma iš salono, nebent jei nėra saugiklių ir relių po kapotu, tuomet daugiau. Bet šiaip užsimesk testerį ir žiūrėk. Vienam kontakte atsiras pliusas įjungus degimą ir turi sukant į starterį nedingt nei vienoj vietoj. Tai ten jungi į siurblį. Kitam kontakte pliusas bus tik  laikant raktelį starterio pozicijoj - ten į starterio ploną kontaktą. Ir turti kurtis. Kita - bus visokie davikliai - atbulinio, temperatūros, perkaitimo, tepalo slėgio, krovimo, pakaitinimo relės žadinimo laidas ir laidas, kuris ją atjungia pradėjus sukti starterį.

 

Ar tu bandai sujungt 2.1TD originalią pravodkę su 205to pravodke, ar nurinkai nuo pežuko 1.9D variklio pravodkę ir sumetei ant šito 2.1TD?

 

Realiai tai pats motoras kaip ir neturi pravodkės apart siurblio vožtuvo apie kurį ir sakei, taigi tiesiog permečiau visus dačikus nuo 1.9D ir pajungiau pačios mašinos pravodkę. Padavus pliusą tiesiai nuo akumo kuriasi.

 

Šiuo atveju mano problema yra, kad nereaguoja pats kėbulas. Patikrinau visas žemes: Už langų apiplovimo bakelio, prie abiejų priek. lempų, į amortizatoriaus atraminį, ant pavarų dežės, vistiek tas pats.

 

Salono pravodkėje liko mažas geltonas 1 kontakto laidelis, gal kas žino kur jungiasi? Lyg ir nieko nerandu, o jis buvo ir senojoje pravodkėje.

 

Pačioje saugiklinęje nepajungta tik geltona fyškė pačiame viršuje dešinėje.


Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 sausio 31 - 16:32

  • 0

#17 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 vasario 01 - 19:28

Užsikūriau, visgi sugebėjau variklio skyriuje pražiopsoti pliusą į rėles, daug vargo dėl tokios smulkmenos. Žinoma, kaip visada man nutinka, ne ten pajungiau generatorių ir jį sudeginau :D Na, bent jau motoras gyvas, diržas atrodo vietoje, kompresija lyg ir tvarkoje.

 

Liko pasigaminti aušinimą, susitvarkyti arba nusipirkti naują generatorių, prasivesti IC, išmetimas.


  • 0

#18 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 vasario 08 - 14:23

Kasdien po truputį pakrapštydamas mažais žingsniais keliauju link važinėjimo :)

 

Aušinimas lyg ir veikia, reikia tik sulaukti sportinių ventiliatorių, kuriuos turėčiau gaut šios savaitės gale.

Generatorių pastačiau senąjį, nuo 1.9D, reikėjo tik pakeisti skriemulį.

605 IC šlangos truputį papjausčius visai neblogai susirango motoro skyriuje, tik trūksta kokio nors ilgo vamzdžio į kolektorių.

 

Gerų orų proga nusprendžiau palakstyt bent jau po kiemą :D

wO9qaPH.jpg


  • 0

#19 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2016 vasario 15 - 10:41

Gražu! Sekam temą išsižioję  :good:


Šį pranešimą redagavo dewgonas: 2016 vasario 15 - 10:45

  • 0

206


#20 RaspingMetaL

RaspingMetaL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Kur Geležinis Vilkas staug
  • Automobilis:Citroën BX GTi 1.9 / Peugeot 205XS 1.4

Parašyta 2016 vasario 25 - 15:51

Perfect perfectissimo, very nice ir panašiai, laukiam šaunaus hibriduko - raudonojo žaibo  :)~  paleidžiamo laisvėn.


  • 0
Jei pedalai spaudomi buratino - lai anas meldžiasi, kad Papa Karlo anrtą gyvenimą išdrožtų




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0