Peršokti prie turinio


Nuotrauka

205 GTD? Daily?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#21 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 kovo 10 - 18:23

Dėl artėjančio drifto sezono, užstrigusių Getragų ir durniuojančių EWSų biški suletėjo darbai prie 205, bet stengiuos kasdien užsukti bent truputį ką nors pakrapštyti!

 

Jau kažkiek ir važinėjaus, bet aušinimo sistema turėjo kaprizų, kuriuos lyg ir jau sutvarkiau. Deja patikrinti kolkas negaliu :D

wDtBA7f.jpg

 

Pirminė idėja buvo nusileisti galą kokiais 4,5cm per pusdienį ir tiek, bet, ech, teko susidurti su užkepusių varžtų realybe, o kad jau išimtas, tai būtų liūdna tuo pačiu ir nesutvarkyti visko.

 

Po kapotu daugmaž galutinis vaizdas toks:

DY1ylxa.jpg

 

Interkūlerio sprendimas irgi visai padorus, tilpo visai didelis, o ir išvaizdos beveik nereikėjo "drakonint" :)

3qAN3md.jpg

 

 

Išduosiu paslaptį, begėdiškai nukopijavau viską nuo vieno Prancūzo :D

5J1nK90.jpg

 

 

Trauka kaip tokiam mažam "spuogui" visai padori, bet dar trūksta vos vos, visgi juodo dūmelio kolkas nėr. Gal kiek nervina turbo lagas, bet bent jau ekonomiškai turėčiau važinėtis.

Tiesa, trumpa dežė visai smagiai padeda kovoti su juo, Off boost primena senąjį 1.9, pagavus boosta pasidaro truputį baisoka :D


Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 kovo 10 - 18:32

  • 0

#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 10 - 19:37

Ne viską nukopijavai. Pas jį nevykęs sprendimas, ypač kaip 205tukui - Lucas Epic siurblys. Vienu ar dviem kilovatais daugiau, gal kokiais 10Nm didesnis momentas, bet krūva laidyno, kompas ir dar visokios sandarumo ir patikimumo nesąmonės, kai siurblio amžius priartėja prie 20 metų.

Kuro filtrą normalų įdėjai? Jei ne, tai įdėk. Nes su šitu pirskiu greit užkiši purkštukus (siurblys dar suvalgo tas nesąmones), o dar geriau, kad užpylus kažko ne visai idealiai švaraus, jis dėl labai mažo ploto užsikimš ir dings trauka, užsivedimas, važiavimas ir kiti variklio privalumai prieš tuštumą po kapotu.

Jei trūksta vietos rimtesniam išoriniam filtrui, uždėk visą termostato (pas 2.1 termostatas gale, bet flanšas vistiek tas pats, tik montuojamas tuščias be termostato) flanšą su kuro filtru ir kuro šildytuvu nuo naujesnio 1.7/1.9 ar 2.1 variklio, kaip va pas tą prancūzą. Kasetės tam filtrui centus kainuoja gerų gamintojų, o jo turimas sandarumo problemas galima išspręsti tiesiog pakeičiant gumeles :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 10 - 19:42

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 kovo 10 - 20:50

Ne viską nukopijavai. Pas jį nevykęs sprendimas, ypač kaip 205tukui - Lucas Epic siurblys. Vienu ar dviem kilovatais daugiau, gal kokiais 10Nm didesnis momentas, bet krūva laidyno, kompas ir dar visokios sandarumo ir patikimumo nesąmonės, kai siurblio amžius priartėja prie 20 metų.

Kuro filtrą normalų įdėjai? Jei ne, tai įdėk. Nes su šitu pirskiu greit užkiši purkštukus (siurblys dar suvalgo tas nesąmones), o dar geriau, kad užpylus kažko ne visai idealiai švaraus, jis dėl labai mažo ploto užsikimš ir dings trauka, užsivedimas, važiavimas ir kiti variklio privalumai prieš tuštumą po kapotu.

Jei trūksta vietos rimtesniam išoriniam filtrui, uždėk visą termostato (pas 2.1 termostatas gale, bet flanšas vistiek tas pats, tik montuojamas tuščias be termostato) flanšą su kuro filtru ir kuro šildytuvu nuo naujesnio 1.7/1.9 ar 2.1 variklio, kaip va pas tą prancūzą. Kasetės tam filtrui centus kainuoja gerų gamintojų, o jo turimas sandarumo problemas galima išspręsti tiesiog pakeičiant gumeles :)

 

Apie siurblius jau žinojau prieš perkant, specialiai Boschą ir pirkau. Filtras kolkas šitas, bet irgi žinau, kad reikia keist. Termostato korpusą su filtriuku turiu, planavau jį pasistatyti, tik esmė, kad dabartinis korpusas turi 2 papildomus aušinimo ratus, kurių nėra tame su filtru. Vienas iš jų eina per siurblį ir nesugebėjau rast nieko apie tai ką jis daro, matyt kažkas su kuro pariebinimu šaltam motorui?

oqP4Gbx.jpg

 

Kita problema, tas pats ratas baigiasi galvoje, xud9 ten tiesiog stovi aklė. Bandžiau atsukt perėjimą į šlangą ant xud11, lūžo varžtas, antro sukt net nebandžiau, nes garaže, kur stovi 205 nėr galimybės virint, neištraukčiau.

Jei kažkas patvirtins, kad nelabai tas ratas ir reikalingas, ištrauksiu varžtą ir permesiu viską nuo xud9. Manau taip ir bus, nes kitose šio motoro versijose jo net nėra.

 

Net nežinojau, kad naujesniuose kuro šildytuvas ėjo, čia labai gera idėja!


Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 kovo 10 - 20:56

  • 0

#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 10 - 21:07

Čia dyzely niekas nieko neriebina

Tas ratas per siurblį į galvą valdo paankstinimo termostatą, kuris 90proc. duodu, kad jau kokie 10 metų, kaip nebeveikia. Esu matęs du veikiančius tokius termostatus iš belekiek matytų. Jis tampo siurblio priekyje esančią ankstinimo svirtelę. Tas šlangeles atjungus iš esmės nieko nevyksta, jei jis neveikia, nes strigęs būna šilto variklio pozicijoj ir ji yra geriausia. O dauguma variklių užsiveda vistiek ir be to be problemų, tik šalti truputį padūmina ir pasikrato, kol prasidirba (čia apie didesnius šalčius kalba jau :) )

Ant galvos galima prisukti tą pačią aklę, bet kaip ir pastebėjai - labai dažnai lūžta tie varžteliai. Išsukt ten neišsuksi nei virindamas, nei kaip kitaip, nes jie lūžta dėl oksidacijos pačiam varžto lizde tarp varžto ir galvos aliumo. Jei kitą varžtą išsuktum, pamatytum, koks jis būtų baisus - rūdys būna netgi juodos spalvos, būna sriegis ištirpęs ir t.t. Pas Lucas siurblius arba pas naujesnius 1.9TD BOSCH siurblius to termostato nėra, tai pas Lucas būna aklė ten taip pat pas visus variklius, o pas Bosch ten būna antgaliukas, kuris skirtas tik galvos nuorinimui, kuris nėra būtinas, tai galima drąsiai glušint. Bet jei jau nulaužei vieną varžtą, tai bet kuriuo atveju reiks taisyt sriegį. Greičiausiai ir aklės skyles padidint, ir sriegį taisyt į M8, nes ten originaliai yra M7 labai standartinis sriegis...

Žodžiu šito termostato rato gali drąsiai atsisakyt, jei termostatas nebeveikia (kai veikia, šaltas variklis kalena kaip pašėlęs dėl ankstyvo įpurškimo ir šylant matysi, kaip pamažu atsileidžia svirtelė). 

O koks kitas ratas?

 

Šiaip paprasčiausiai turbūt pastatyt GOLF MK2 arba seno Ford Escort kuro filtrą, kuris yra metalinė bačkutė su dviem vamzdukais, bet jį reikia kažkur pakabint ir jis geresnio gamintojo velniškai brangus, o nepigus net ir Filtron ar kinietiškas. Yra variantas imti originaliai šitam varikliui priklausantį kuro filtrą, Purflux gamintojo, kurio viršuj yra grybas kurui pumpuoti (vietoj kriaušės), o filtro taurelė aliumininė. Tokiam filtrui tinkama kasetė yra Purflux C180. Bet deja jos jau į pabaigą, daugumoj kur tiekėjai turi, tai vos po kelis vienetus. Filtron gamina analogą, kuris pakankamai kokybiškas, ir netgi prideda prie savo filtro pilną gumelių komplektą, ko nedaro Purflux, Mann ir panašiai, bet vistiek tai lieka FIltron. Mes tokiam filtrui perkam Purflux kasetę ir Filtron filtrą dėl gumelių komplekto.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 kovo 10 - 21:27

Kitas ratas pro tepalo aušintuvą, kuris netilptų, nes filtras būtų per daug išsikišęs priekin. Kiek mačiau prancūzai jį irgi meta lauk.

Dėl kalenimo, tai kol šaltas būdavo, prie minuso, tai išvis visi aplinkiniai galvodavo, kad užkalęs motoras, pasiekdavo darbinę, gražiai, tyliai dirbt pradėdavo. Ir šiaip, šaltas net ant sankabos riedėt nenori jis, palaukiu minutę, susitvarko.

 

Nemanau, kad verta bandyt tvarkyt tą sriegį jei jie dažniausiai būna visiškai užkepę, tiesiog užkimšiu šlangos galiuką, bus daug paprastesnis sprendimas, su vienu varžtu nei trupučio neleidžia :)

Manau pakeist korpusą geriausias sprendimas ir atrodo labai tvarkingai.

 

Dėkui už pagalbą!

 

Beje, gal kas turi automato kapotą, sutikčiau mokėt ir nemažai, labai jau norisi tvarkingos išvaizdos!


Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 kovo 10 - 21:47

  • 0

#26 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 10 - 21:56

Nėra už ką. Gal mano patarimai ar šnekos kartais į pievas, bet teko pačiupinėti šiek tiek šitų senesnių dyzelių ir šiek tiek atlikti burtų bei matavimų, tai smagu, kai kažkam kažką idėjiškai darančio gali papasakot arba pasufleruot, kad pats sugalvotų dar geriau už mane patį :)

Na pas mane į C15 tepalo aušintuvas ne tik tilpo, bet dar netgi ir vietos liko keli centimetrai, kas leidžia filtrą pakeisti neatsijungus apatinės pagalvės ir nepavertus variklio. Labai džiaugiuosi, kad tilpo, nes mašina naudojama daugiau ne trumpiems pasidrąskymams, o ilgoms kelionėms: kartais važiuojama stabiliu nemažu greičiu šimtai kilometrų autobamais, kartais variklis sukasi didelėmis apsukomis, o mašina važiuoja mažu greičiu, pvz kalnuose, tai tepalas tikrai turėtų kaisti :)

Įdomu, kaip būtų su 2.1TD, turbūt taip pat netilptų...

1.7TD XUD7TE sutalpinau be problemų, reiškia taip pat ir 1.9TD įsidėtų, o su 2.1 ko gero būtų tos pačios bėdos.

Sakiau kai bus proga sutvarkyt kėbului, tai tuo pačiu spręsiu interkūlerio vėdinimo bėdą. Nes viršutinis interkūleris tilpo ir net kapotas užsidaro nesupjausčius pertvarų, bet aušinimo ten jam praktiškai jokio. Reikia arba supermegagigadevaiso plastmasinio, kuris daro kapote skylę ir išdrakonina visą senos mašinos įvaizdį, arba įrengt kažkokį panašų kapoto kailį su apipūtimo kanalu, kaip būna pas 405,306,ZX,BX ir kitus mažylius su viršutiniais IC.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#27 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2016 balandžio 06 - 08:45

Na tai pasidalink ispudziais, kaip rieda pezukas, kodel vazineji be paneles. Drifte atrodei uzsiemes, tai nenorejau - trugdyt :-)
  • 0

#28 deph

deph
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 196
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:407SW 2,0 HDI APD

Parašyta 2016 balandžio 06 - 09:17

Side to Side? maciau, kad kazkoks raudonas 205 ivaziavo i aikstele :D


  • 0

#29 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2016 balandžio 07 - 22:17

Jo, tai cia sitas ir buvo, "pit car'as" :-)
  • 0

#30 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 balandžio 07 - 23:45

205 jau rieda keliuose ir po truputį tvarkomos likusiuos smulkios problemos, kurių dar yra nemažai :D

PPRINUe.jpg

 

Susidėjau atrestauruotą torsioną ir iš antro karto sugebėjom pataikytį tobulą aukštį ne itin lygiom Vilniaus gatvėm

aU09ZNV.jpg

gbgum3p.jpg

 

Iš UK parkeliavo ne pačios geriausios būklės, bet bent jau šioks toks automato kapotas, reikės kada pridėti rankų ir laiko. Nepykit dėl itin kreivo priekio, neliko gti tempimo kilpos, standartinė nedraugauja su sijonu, bamperį teko daug kartų nuimti ir dar tikriausiai teks :D

RX73S9S.jpg

AnmkoHo.jpg

 

Apart to, kad viskas kolkas kreiva ir šleiva, IC susidėjo visai gražiai, beveik nesimato

U32yXyR.jpg

 

Dėl panelės, tai jos paprasčiausiai neturėjau ir šiaip kažkodėl man salone niekas nenori šviesti, tai iki šiol dar įsidėjęs tik rėmą, bet reiks imtis šio reikalo

WNeb9Nj.jpg

Salone truputį tvartas, bet viskas "in progress" tai čia taip turi būt :D

 

Susidėjau termostato korpusą nuo 1.9

jrdxG3E.jpg

2.1 originalus termostatas kažkodėl užstrigo, nors 605-tame veikė puikiai, atsisakiau jo galutinai, priejimas tragiškas, o ir šiaip norisi pigų dyzelio filtrą naudot, kaip ir patarė kolega. Tiesa, nors tarpinė tarp motoro ir termostato korpuso nauja, bet leidžia, tai dar ir nesusidėjau filtro iki galo, reikės manau pačiam išsipjaut ir šiaip dar pilnai nesugebėjau atgaudyt aušinimo problemų, ventiliatoriai tai veikia, tai ne, dar kažkur kitur, nematomoje vietoje, leidžia, bet kasdien pakrapštau bent keliasdešimt minučių ir viskas renkasi.

 

 

Dabar įdomioji dalis, kaip gi važiuoja 2.1? Degimas įdėjus motorą buvo gerokai per ankstyvas, matyt senas diržas buvo prasitempęs ir kažkas reguliavo pagal jį. Visiškai nebuvo galios žemomis apsukomis, purkštukai skleidė užkalusio motoro garsus. Šiek tiek "iš lempos" pastūmiau siurblį atgal, tiesiog pagal motoro garsą ir trauka atsirado, bet, žinoma, reikėtų susireguliuot normaliai.

 

Nepasakyčiau, kad pats 205 yra labai greitas, bet ir gti juk nėra kažkas kosminio, būtų įdomu sustoti, manau kolkas būčiau lėtesnis, bet viską davedęs iki galo, turėtų būt realu atsisukt kokius 100kw. Dežė miestui labai smagi, nepasakyčiau, kad per trumpa, bet labai trūksta 5 bėgio, virš 130 motoras jau labai vargsta, kolkas nerodo tachometras, bet manau, kad daugiau 150 ir nepasiekčiau. Užtat viską atperka sukimo momentas, niekada nereikia laukti galios, net nepasiekus boosto visai smagiai traukia, o kai bėgiai taip arti, tai jo niekad ir nepameti kai jau pagauni. Pats motoras labai primena benzininį, jautrus, įmanoma net heel and toe padaryti, garsas prie boosto su šiuo bakeliu irgi neprimena dyzelio. 

 

O kas smagiausia - ekonomija, mieste su padraskymais - 7l/100km drasiai :) Manau realu ramiai važiuojant ir kokius 5.5 naudot!

 

Reikia reikia 205 pasibaigt, bet kai dar religija maišo, tai kartais lėtai viskas vyksta :D

dwpxXOs.jpg

 

Kažkas dar čia bus kitiem metam

OuH1lnM.jpg

Plikiausia ir pilkiausia "kregždutė" kadanors išėjus iš gamyklos, net irklai priekyje. kėbulas 8-9/10 apart palankstymų ir padaužymų, žinoma ir be 3 cilindro :D

Reikia galbūt ką nors įdomaus įmest.


Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 balandžio 07 - 23:49

  • 0

#31 PiktazZuikis

PiktazZuikis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas,Vadzgirys, Erzvilkas, Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2016 balandžio 08 - 20:14

Super! Liuxinis darbelis, malonu matyt kad viskas taip puikiai ir sparciai tvarkosi ir sprendziasi :)

Dar turiu klausimeli, gal kas zinot kokia funkcija atlieka ir ka ji turetu valdyti ta ruda fishkute prie stabdziu bakelio, nes pas mane irgi ji nepajungta.

Idomu butu suzinoti, jei kas zinot sakykit :)

p.s. kokias spyruokles naudojai prie koni amortizatoriu? kokio ilgio, nuo ko?


  • 0
ARE 752, Kaunas

#32 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 balandžio 08 - 22:40

Dėkui! Fyškutė man rodos nuo 1.9D vakuuminių šlangelių kažkokio daviklio, nežinau, ką ji daro tiesa sakant, 2.1 nėra tokių dalykų

XXmIPRo.jpg

 

Spyruokles yra 205 eibachai sportline berods, turėtų žemint 40-50mm, pas mane dėl svorio gal dar kiek žemiau.

Šiaip važiuokle likau patenkintas, kieta, bet proto ribose, yra pakankamas kiekis body rollo sukibimui, nėra šokinėjimo, visiškai neprimena pjautų spyruoklių. Žinoma su tokia per šulinius jau nepavažinėsi, bet išvenginėt kiekvieno gal net dar linksmiau, nemokamos treniruotės baranką sukiot :D


  • 0

#33 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2017 rugpjūčio 03 - 12:19

1WPi3A3.jpg

 

Gyvas, naudojamas beveik kasdien, apvažiavęs Lietuvą ir ne tik. Smulkių problemų buvo, yra ir bus :D


  • 0

#34 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2017 rugpjūčio 03 - 20:11

Grazus ir smagu kad naudojamas :good:


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0