Kai paskutinį kartą pirkau nebrangų automobilį kasdienai viskas baigėsi maždaug taip
Tad vėl reikėjo kažko paprasto, pigaus, dyzelinio, nes turint sunkią koją labai jau daug net ir mažalitražis benzininis motoriukas suryja.
Naujų (man nuobodžių) automobilių nuoširdžiai nemėgstu, tad pradėjau dairytis į visokius 80-tųjų herojus.
Žinojau apie 205 valdymo savybes, turėjau seniau ir 106, bet visiškai neplanuotai nuvažiavau apžiūrėti šio Pežuko ir grįžęs namo supratau, kad nesugebėsiu užmigt, kol neparsivešiu jo.
1993 metų Raudonas XRD be tech. apžiūros, vos pastovintis ant kelio, kibirais varvančiu tepalu parvarytas į Vilnių, su idėja praeiti tech. apžiūrą.
Iš šio laikotarpio nuotraukų neturiu, nieko labai įdomaus jose ir nebūtų, per 2 sav. sutvarkiau 205 iki būklės su kuria būtų galima saugiai nuvažiuoti iš taško A į B ir gavęs TA kelis mėnesius pavažinėjau.
Pastoviai išlendančios naujos problemos, kaimynų skundai, kad vėl visas kiemas skęsta atrabotkėje, kiekviena kelionė kupina nenumatytų nuotykiu, adrenalino kupini momentai kai reikia kažką greitai aplenkti gana greitai įgriso ir buvo nuspręsta, kad reikia naujos širdelės.
Taigi buvo nupirktas 2.1 SVDT Peugeot 605 su idėja pavažinėti kol baigsis TA ir pasigaminti kažką idomesnio.
Deja 605 buvo lemta gyventi tik maždaug pusantro mėnesio, prasprogo vidurinė stabdžių magistralė, remontuoti tingėjau , teko išardyti.
Pats motoras visai maloniai nustebino, jau 605-tame trauka buvo visai padori, apardęs radau naujus įtempėjus, diržą, vandens pompą, džiugu. Visgi laikui bėgant pasirodė, kad pastyti jį į 205 nors ir nėra labai sudėtinga, tačiau darbo yra. O jeigu jau daryti motorą tvarkingai ir patikimai, tai negi neperrinkti beveik viso automobilio
Šiuo metu viskas yra šioje stadijoje:
Iš idomesnių modų:
GTI traversas (+ išdaužytas tunelis, kad tilptų 2.1 downpipe, dar turiu idėja dėti trosine pavarų perjungimo sistemą, berods nuo kai kurių 405, gal kas apie tai papasakotų plačiau nuo ko ir kaip?)
Ventiliuojami stabdžiai
Skydelis su apsukomis (skylę davikliui pragrežiau bloke, ar rodys, nežinau )
Persidažiau variklio skyrių (nušveista kiek įmanoma, rudžių surišėjas, gruntas, dažai, labai labai daug pigaus lako, kad laikys nesitikiu )
Speedline ratai (gal kas įsivaizduoja ar realu sutalpint po standartine arku su nemažu dropu?)
Stebuklingai pavyko nupirkti būtent tokį, kokio labiausiai norėjau, saloną
Ir dar daug įvairių smulkmenų, kurių jau nebeprisimenu net.
Iki motoro įkelimo trūksta vairuotojo pusės stebulės, smagračio, kažką sugalvoti dėl L pavarų traukutės (arba pastatyti cable shift), išsitekinti downpipe smeiges. Tada dar žinoma laukia aušinimo, intercoolerio, išmetimo būrimas
Automobilis tikriausiai bus kasdieninis, matantis retkarčiais slalomų, išlekiantis į trasą.