205 jau rieda keliuose ir po truputį tvarkomos likusiuos smulkios problemos, kurių dar yra nemažai
Susidėjau atrestauruotą torsioną ir iš antro karto sugebėjom pataikytį tobulą aukštį ne itin lygiom Vilniaus gatvėm
Iš UK parkeliavo ne pačios geriausios būklės, bet bent jau šioks toks automato kapotas, reikės kada pridėti rankų ir laiko. Nepykit dėl itin kreivo priekio, neliko gti tempimo kilpos, standartinė nedraugauja su sijonu, bamperį teko daug kartų nuimti ir dar tikriausiai teks
Apart to, kad viskas kolkas kreiva ir šleiva, IC susidėjo visai gražiai, beveik nesimato
Dėl panelės, tai jos paprasčiausiai neturėjau ir šiaip kažkodėl man salone niekas nenori šviesti, tai iki šiol dar įsidėjęs tik rėmą, bet reiks imtis šio reikalo
Salone truputį tvartas, bet viskas "in progress" tai čia taip turi būt
Susidėjau termostato korpusą nuo 1.9
2.1 originalus termostatas kažkodėl užstrigo, nors 605-tame veikė puikiai, atsisakiau jo galutinai, priejimas tragiškas, o ir šiaip norisi pigų dyzelio filtrą naudot, kaip ir patarė kolega. Tiesa, nors tarpinė tarp motoro ir termostato korpuso nauja, bet leidžia, tai dar ir nesusidėjau filtro iki galo, reikės manau pačiam išsipjaut ir šiaip dar pilnai nesugebėjau atgaudyt aušinimo problemų, ventiliatoriai tai veikia, tai ne, dar kažkur kitur, nematomoje vietoje, leidžia, bet kasdien pakrapštau bent keliasdešimt minučių ir viskas renkasi.
Dabar įdomioji dalis, kaip gi važiuoja 2.1? Degimas įdėjus motorą buvo gerokai per ankstyvas, matyt senas diržas buvo prasitempęs ir kažkas reguliavo pagal jį. Visiškai nebuvo galios žemomis apsukomis, purkštukai skleidė užkalusio motoro garsus. Šiek tiek "iš lempos" pastūmiau siurblį atgal, tiesiog pagal motoro garsą ir trauka atsirado, bet, žinoma, reikėtų susireguliuot normaliai.
Nepasakyčiau, kad pats 205 yra labai greitas, bet ir gti juk nėra kažkas kosminio, būtų įdomu sustoti, manau kolkas būčiau lėtesnis, bet viską davedęs iki galo, turėtų būt realu atsisukt kokius 100kw. Dežė miestui labai smagi, nepasakyčiau, kad per trumpa, bet labai trūksta 5 bėgio, virš 130 motoras jau labai vargsta, kolkas nerodo tachometras, bet manau, kad daugiau 150 ir nepasiekčiau. Užtat viską atperka sukimo momentas, niekada nereikia laukti galios, net nepasiekus boosto visai smagiai traukia, o kai bėgiai taip arti, tai jo niekad ir nepameti kai jau pagauni. Pats motoras labai primena benzininį, jautrus, įmanoma net heel and toe padaryti, garsas prie boosto su šiuo bakeliu irgi neprimena dyzelio.
O kas smagiausia - ekonomija, mieste su padraskymais - 7l/100km drasiai Manau realu ramiai važiuojant ir kokius 5.5 naudot!
Reikia reikia 205 pasibaigt, bet kai dar religija maišo, tai kartais lėtai viskas vyksta
Kažkas dar čia bus kitiem metam
Plikiausia ir pilkiausia "kregždutė" kadanors išėjus iš gamyklos, net irklai priekyje. kėbulas 8-9/10 apart palankstymų ir padaužymų, žinoma ir be 3 cilindro
Reikia galbūt ką nors įdomaus įmest.
Šį pranešimą redagavo Dviratis: 2016 balandžio 07 - 23:49