+ -
Papezėjimai apie akumuliatorius. Asmeninė patirtis
#101
Parašyta 2016 lapkričio 10 - 22:25
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#103
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 09:45
Iš kurios pusės žiūrint?
Šiaip visiškai standartinis europietiškas, o standartiniam europietiškam, atsukus kontaktais į save, išdėstymas
______
( )
(- +)
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#104
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 10:37
Iš kurios pusės žiūrint?
Šiaip visiškai standartinis europietiškas, o standartiniam europietiškam, atsukus kontaktais į save, išdėstymas
______
( )
(- +)
Aišku, taip ir galvojau. Į akumą reikia žiūrėti kai jis padėtas taip kaip nuotraukoje. Vadinasi (- +).
#105
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 22:06
Na, kaip ar dar neteko niekam nusivilti AD akumuliatoriais? Žiema artinasi, kokius akumus renkatės ?
#106
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 22:47
#107
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 23:01
Na, kaip ar dar neteko niekam nusivilti AD akumuliatoriais? Žiema artinasi, kokius akumus renkatės ?
si ziema bus 3ia . pfu pfu pfu . viskas ok.
#108
Parašyta 2016 gruodžio 10 - 15:28
Ištarnavęs septynerius metus BAREN Profi 74 ah 640 A savo eiga nuvažiavo į akumuliatorių rojų. Sakyčiau neblogai. Dar buvo veikiantis, bet įkrautas išbūdavo tik kokias dvi paras. Kontoroje "Rytas" įsigijau Jenox 74 ah 680 A. Kaina 50 eurų plius senasis akumas.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 gruodžio 10 - 16:10
#109
Parašyta 2017 sausio 06 - 13:22
Kolegos, ar galima siuolaikinei masinai, pilnai elektronikos, krauti akumuliatoriu tiesiai automoblyje, neatjungus jo nuo masinos, su impulsiniu pakroveju?
https://1drv.ms/i/s!...Aoz2rDO9v11uytm
Ar sitas daiktas aptarnaujamas ar ne? Galiu ji ramiai palikt ant automatinio pakrovejo?
#110
Parašyta 2017 sausio 06 - 16:31
Kolegos, ar galima siuolaikinei masinai, pilnai elektronikos, krauti akumuliatoriu tiesiai automoblyje, neatjungus jo nuo masinos, su impulsiniu pakroveju?
https://1drv.ms/i/s!...Aoz2rDO9v11uytm
Ar sitas daiktas aptarnaujamas ar ne? Galiu ji ramiai palikt ant automatinio pakrovejo?
Panašu, kad dangteliai turi nusiimt.
#111
Parašyta 2017 sausio 06 - 18:50
#112
Parašyta 2017 sausio 06 - 19:31
Kolegos, ar galima siuolaikinei masinai, pilnai elektronikos, krauti akumuliatoriu tiesiai automoblyje, neatjungus jo nuo masinos, su impulsiniu pakroveju?
https://1drv.ms/i/s!...Aoz2rDO9v11uytm
Ar sitas daiktas aptarnaujamas ar ne? Galiu ji ramiai palikt ant automatinio pakrovejo?
Galima kraut jeigu pakrovėjas normalaus gamintojo, o ne koks kiniškas už pigiai, nes kitaip gali paleist keletą įtampos šuolių. Nors dauguma mašinos elektronikos apsaugota nuo tokių dalykų, bet testuot tas apsaugas neverta - ypač
Nu šiaip gal tik pora atvejų teko girdėt, kai žmonės nukirto mašinos kurį nors kompą bekraudami akūmą neatjungę jo.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#113
Parašyta 2017 sausio 06 - 21:33
Dekui uz info. Anyway, kadangi pezo neuzkuriau, tai kraunu dabar namie. Pakrausiu pilnai, rytoj pajungsiu ir ramiai uzsivesiu. Nes siandien ryte nors ir suko, bet silpnai ir greit padvese...
#114
Parašyta 2017 sausio 06 - 23:07
Dekui uz info. Anyway, kadangi pezo neuzkuriau, tai kraunu dabar namie. Pakrausiu pilnai, rytoj pajungsiu ir ramiai uzsivesiu. Nes siandien ryte nors ir suko, bet silpnai ir greit padvese...
nera talpos,yra toks talpos testeris senas ir primityvus ir patikimas dar sovietu laikais buvo tikrinimui,per 1min galima ivertinti baterijos talpuma
Galima kraut jeigu pakrovėjas normalaus gamintojo, o ne koks kiniškas už pigiai, nes kitaip gali paleist keletą įtampos šuolių. Nors dauguma mašinos elektronikos apsaugota nuo tokių dalykų, bet testuot tas apsaugas neverta - ypač
Nu šiaip gal tik pora atvejų teko girdėt, kai žmonės nukirto mašinos kurį nors kompą bekraudami akūmą neatjungę jo.
pats geriausias krautuvas transformatorinis made in sssr pusiau profesionaliniam naudojimui,servisams yra galingas kad ir china busteris,ir jokiu suoliu nera nei sovietiniame nei kitaiske busteryje
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#115
Parašyta 2017 sausio 06 - 23:08
nera talpos,yra toks talpos testeris senas ir primityvus ir patikimas dar sovietu laikais buvo tikrinimui,per 1min galima ivertinti baterijos talpuma
pats geriausias krautuvas transformatorinis made in sssr pusiau profesionaliniam naudojimui,servisams yra galingas kad ir china busteris,ir jokiu suoliu nera nei sovietiniame nei kitaiske busteryje
Pakrovėją ruską turiu, šakutė būtų gerai.
#116
Parašyta 2017 sausio 07 - 11:01
Hi, atsinesiau is namu pilnai pakruta silta akuma ir uzkuriau savo P407 2.7 HDI. Bet keista, prie -15 jis kurdavosi du kartus apvertes starteri, o dabar prie -22, kol uzkuriau, vos nenusodinau naujai pakrauto akumo, reikejo ilgokai pasukt kol pasikure, vis griebia atrodo griebia, jau tuoj tuoj ir vis neuzsikuria. Na, galiausiai uzsikure. Cia gal ir normalu prie -22, kai masina sustingus stovejo 4 dienas. Pakaitinimo zvakes keistos pries 2 metus, negi numire kokia? O jei ir numire, tai is viso buciau neuzkures prie tokio salcio. Tepalai nauji, visi filtrai pakeisti pries menesi, dyzelio pilnas bakas to is nestes PRO diesel. Prie -15 kuria spol abarota, o prie -22 jau vos vos....keista.
#117
Parašyta 2017 sausio 07 - 13:37
Nepamiršk, kad alyva irgi stingsta.
#118
Parašyta 2017 sausio 07 - 13:51
Nuo gegužės mėn. tapau dyzelistu, iki tol benzas-dujos (kažkiek ilgiuosi). Netyčia jutūbėj užtikau rusų video, kaip protingai užkurti dyzelį net ir prie -30C iš vieno žvakių pakaitinimo.
Esmė tokia: žvakės nustoja kaitinti ne tada, kai užgęsta jų lemputė skydelyje, o kažkiek vėliau. Tą "vėliau" galima susekti voltmetru BC ekranėlyje, salono lemputės šviesos paryškėjimu, ar relės išsijungimo garsu. Mano žopelyje žvakės nustoja kaitinti tik po 10-15 sek užgęsus lemputei. Krustelėjimas raktu ir vualia, variklis burzgia...
Nustebau, kad ne visi pažįstami dyzelistai, vairuojantys jau daug metų tą žino. Dauguma kaitina po kelis ciklus, net neleisdami žvakėms baigti savo darbo. Turbūt niekam ne paslaptis, kad žvakės gadinamos, jei jos dar kaista, o variklis jau dirba...
Nemanau, kad šita rašliava nustebinsiu daugelį, bet įsitikinęs, kad ne visi tą žino.
Šįryt prie -23C užkūriau be problemų, tik pirmųjų sekundžių variklio pakarksėjimas išdavė, kad ne vasara. Vakar-užvakar prie mažesnio minuso jau pilnos gatvės matėsi šlipsais tampomų ir "krokodilais" gaivinamų, tad šiandien jau tokie net nebando rakto kišt...
P.S. savo akumo gyvybės potencialo net nematavau, nesidomėjau pagaminimo data, bet matosi, kad dar ne nusikvakęs...
#119
Parašyta 2017 sausio 07 - 14:33
Turbūt niekam ne paslaptis, kad žvakės gadinamos, jei jos dar kaista, o variklis jau dirba...
Tai negi gamyklų inžinieriai tokie durni?
#120
Parašyta 2017 sausio 07 - 14:37
Tai negi gamyklų inžinieriai tokie durni?
Kai pasidomi, tai tie inžinieriai tikrai ne durni. Jie gudrūs. NeduokDie, tau kažkoks mazgas tarnaus ilgiau...
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0