Dar tais laikais kai masina turejo tarnaut žmogui jau darė, kad žvakės kaitina kurį laiką užvedus variklį.
Pvz A100 C4
Posted 2017 January 07 - 14:42
Dar tais laikais kai masina turejo tarnaut žmogui jau darė, kad žvakės kaitina kurį laiką užvedus variklį.
Pvz A100 C4
Posted 2017 January 07 - 14:51
Dar tais laikais kai masina turejo tarnaut žmogui jau darė, kad žvakės kaitina kurį laiką užvedus variklį.
Pvz A100 C4
Lygiai taip pat ir dabar katina - kurį laiką užvedus variklį. Priklausomai nuo temeperatūros iki kelių minučių kaitina.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2017 January 07 - 14:52
.... dar tais laikais seni vadylos pastebėjo, kad teisingai kaitinant žvakes, jos tarnauja ilgiau ir rečiau reikia pirštu krapštinėti piniginės dugną...
Posted 2017 January 07 - 14:59
.... dar tais laikais seni vadylos pastebėjo, kad teisingai kaitinant žvakes, jos tarnauja ilgiau ir rečiau reikia pirštu krapštinėti piniginės dugną...
Taip. Afterglow arba žvakių darbas po variklio užkurimo vyksta pamažinta įtampa arba impulsais - mažesne galia. Bet kai kelis kart jungiam degimą, kad skydelyje užsidegtų "spiralė" žvakės jungiamos pilnu galingumu. Todėl kelis kart ale pakaitinus greičiau prišildoma degimo kamera, bet aišku žvakės degt pradeda (nes veikia per ilgai pilnu galingumu) ir vėliau dirba nebekorektiškai, nors ir matavimo/tetavimo įranga rodo, kad žvakės dar geros.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2017 January 07 - 15:08
.... dar tais laikais seni vadylos pastebėjo, kad teisingai kaitinant žvakes, jos tarnauja ilgiau ir rečiau reikia pirštu krapštinėti piniginės dugną...
Seni vadylos turėjo tokį pastebėjimą, kad reikia ilgom pamirksėt norint užvest mašiną.
Dar ir dabar rytais pažvengiu kai šviesom kieme sveikinasi.
Posted 2017 January 07 - 15:16
... žvakių darbas po variklio užkurimo vyksta pamažinta įtampa arba impulsais - mažesne galia...
Logiškas klausimas: o nafig toms žvakėms po užkūrimo dar dirbti, jei jau UŽKURTA? Kodėl užkūrus taip, kaip rašiau aukščiau, užtenka vieno pakaitinimo ir jokio vargo? Kam tas kaitinimas impulsais?
Darykit jūs kaip norit, bet kaitinsiu žvakes kaip išbandžiau ir įsitikinau, jog zb... Impulsai, pimpulsai, žmonės prie sibirietiškų šalčių yra praktiškai įsitikinę kokių teorijų laikytis...
Seni vadylos turėjo tokį pastebėjimą, kad reikia ilgom pamirksėt norint užvest mašiną.
Dar ir dabar rytais pažvengiu kai šviesom kieme sveikinasi.
Gali žvengt iki apsisysiojimo, bet akumo "pažadinimas" taip ir vyksta. Niekas fizikos dėsnių neatšaukė...
Posted 2017 January 07 - 15:55
Gali žvengt iki apsisysiojimo, bet akumo "pažadinimas" taip ir vyksta. Niekas fizikos dėsnių neatšaukė...
Tai kas daugiau energijos prašo pakaitinimo žvakės, ar ilgos šviesos?
Posted 2017 January 07 - 16:17
Tai kas daugiau energijos prašo pakaitinimo žvakės, ar ilgos šviesos?
"Žadina" akumus benzininiams. Nebūtinai faros, gali būti galinio stiklo šildymas, ar paprasčiausiai 1-2 kartus krustelėt starteriu. Dyzeliams, savaime aišku, tas visai nebūtina.
Kai 2004 m. gale nusipirkau P406, stovėjo mažas 44 Ah akumas. O kaip tik po naujų (kas prisimena) du rytus buvo -32C. Va su tokiu akumo "pažadinimu" ir užsikurdavau.
Gali pažvengti dabar...
Posted 2017 January 07 - 16:20
Logiškas klausimas: o nafig toms žvakėms po užkūrimo dar dirbti, jei jau UŽKURTA? Kodėl užkūrus taip, kaip rašiau aukščiau, užtenka vieno pakaitinimo ir jokio vargo? Kam tas kaitinimas impulsais?
Darykit jūs kaip norit, bet kaitinsiu žvakes kaip išbandžiau ir įsitikinau, jog zb... Impulsai, pimpulsai, žmonės prie sibirietiškų šalčių yra praktiškai įsitikinę kokių teorijų laikytis...
Gali žvengt iki apsisysiojimo, bet akumo "pažadinimas" taip ir vyksta. Niekas fizikos dėsnių neatšaukė...
Po užkurimi žvakės dirba tam, kad normaliai dirbtų cilidrai iki kol antifrizas bent iki 0 laipsnių įkais, nes kitaip variklis purtysis ir šaudys ir kitus baisius garsus leis. Nebus tvarkingo darbo - variklis ilgiau šils. Tiksliau ilgiau šils tepalai, kol užsandarins visas tepimo vietas ir nesidroš metalas į metalą. Degins tepalus ir versis dūmais nuo nesudegusio dyzelio.
Pabandykit užkurę su pakaitinimo žvakėm išimt pakaitinimo rėlę ir variklis iškart "kalatotis" pradės (dar aišku nuo variklio būklės priklauso)
O šviesų mirksėjimas, tai iš tų laikų kai žmonės dar stabus, medžius ir ožius garbindavo. Būtent kai įsijungia pakaitinimo žvakės - akūmas yra puikiausiai "pažadinimas".
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2017 January 07 - 17:02
Po užkurimi žvakės dirba tam, kad normaliai dirbtų cilidrai iki kol antifrizas bent iki 0 laipsnių įkais...
Daugiau neturiu ką tau pasakyt...
Posted 2017 January 07 - 17:14
Seniai visiem seniem mitais tikintiems sakiau, kad nereikia to raktelio drocint 5 kartus ir vis spirale uzdeginet, kad ala pakaitint. Sekmes taip zudant zvakes. Gamintojas jokiam manuale gyvenime nerase, kad reikia kelis kartus kaitint zvakes. PAsuki rakteli, palauki kol uzgesta zvakiu lempute, gali dar kokia 10 sekundziu palaukt, kaip ir mineta, ir kuri.
Edited by Finalfour, 2017 January 07 - 17:15.
Posted 2017 January 07 - 17:17
Zvakes po uzvedimo kaitinamos tik del ekologijos!Jos kaitinamos, pvz. SIEMENS SID 801 ,netgi jeigu antifrizo temperatura yra mazesne negu 40 laipsniu ,iki 200 -300 sekundziu.Cia dirbant ant laisvu.Jis isjungiamas, kai prie atatinkamu apsisukimu yra atatinkamas kuro dozavimas, arba variklis pasiekia apie 3500 apsisukimu per minute.Kitoms kuro ipurskimo sistemoms yra skirtumu , taciau viskas vyksta panasiai.
Edited by Vaaaldas, 2017 January 07 - 17:26.
Posted 2017 January 07 - 17:50
Daugiau neturiu ką tau pasakyt...
Šaunuolis
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2017 January 07 - 22:04
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Posted 2017 January 07 - 22:13
Seniai visiem seniem mitais tikintiems sakiau, kad nereikia to raktelio drocint 5 kartus ir vis spirale uzdeginet, kad ala pakaitint. Sekmes taip zudant zvakes. Gamintojas jokiam manuale gyvenime nerase, kad reikia kelis kartus kaitint zvakes. PAsuki rakteli, palauki kol uzgesta zvakiu lempute, gali dar kokia 10 sekundziu palaukt, kaip ir mineta, ir kuri.
Kaitinimas kelis kartus tikrai padeda, bet pagrinde tik tiems bolidams, kurie jau nebeįgalus būti pakankamai tvarkingais, kad užsivestų daugmaž padoriai savo sultimis. Žvakės labiau įkaist, negu įkaito, jau nebesugebės, bet už tai kažkiek ta šiluma pasiekia purkštuko antgalį, kažkiek minimaliai pašildo degimo kamerą. Nauda nedidelė, bet kai labai nedaug trūksta, tai ji jaučiama. Aišku, jaučiama ir ant žvakių keitimo intervalų
Esu taip per vieną žiemą sudeginęs pilnai naują Bosch žvakių komplektą, netgi galai susprogo. Bet tiesiog reikėjo važiuot, o kitaip nesivedė.
Esmė, kad jeigu reikia ilgai sukti, tai žvakės pravėsta ir nebepadeda užvest. O tuomet atsukti raktelį, vėl suki į degimą, vėl kaitini, vėl suki. Tai ir gaunasi stiprus kankinimas, nes jos atvėsta nepilnai...
Edited by tadas1991, 2017 January 07 - 22:14.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 January 08 - 05:57
O del kokiu priezascu reikia ilgai sukt? Zvakes keiciau uzpernai, purkstukai tvarkoj, diagnoze rodo kad viskas idealiai, dyzelis pro is nestes, bakas pilnas, tepalai (5W-30), filtrai visi keisti pries menesi. Kodel prie -15 uzsikuria su vienu zvakiu pasildymu is dvieju abarotu, o jau prie -22 reikia kaitint, sukt, kaitint sukt ir uzsiveda gal is 10 abarotu tik... Kodel tie 5-6 laipsniai tiek daug reiskia?
Edited by Finalfour, 2017 January 08 - 05:57.
Posted 2017 January 08 - 10:33
Posted 2017 January 08 - 11:17
o kaip apie krovima namuose? issiskiria kazkokios pavojingos dujos "ant kiek" jos pavojingos?
Nėra geras variantas. Darbe dirbu su elektriniais autokarais. Yra specialus angaras su vedinimo sistema, kur kraunami autokarai. Kraunant verda elektrolitas, o jo garai yra labai degus, bei kenkia kvepavimo takams
Posted 2017 January 08 - 11:18
Posted 2017 January 08 - 11:35
Įkraut galima iki 14v, nes kazkur nuo 14,4 prasideda virimas.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users