Kroviau jau du kartus dabar, ir nieko. Jokio kvapo nepajauciau absoliuciai, nieko nepastebejau neigiamo. Pas mane aisku akumas neaptarnaujamas, uzdaras, tai gal del to...
Papezėjimai apie akumuliatorius. Asmeninė patirtis
#141
Parašyta 2017 sausio 08 - 12:34
#142
Parašyta 2017 sausio 08 - 12:41
Išsiskiria vandenilio dujos. Žmogui ir niekam nepavojingos. Bet tik vienas minusas - labai labai sprogios O, kad namie jų prigamint tiek, kad susprogdint gryčią, tai reiktų gal poros šimtų akumuliatorių užvirint
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#143
Parašyta 2017 sausio 08 - 13:26
Galvoju nusipirkt sita impulsini krovikli. http://pigu.lt/auto-...0-eu?id=5132050
Ar jis tikrai vertas tokiu pinigu, ar galima rasti jam ne tokios garsios firmos alternatyva su tokiomis pat funkcijomis ir galimybemis?
Ir dar: svarbu, kad galima butu krauti masinos akuma nesiemus ir neatjungus jo is automobilio, lauke, prie -25, ir nieko nenutiktu paciam pakrovejui. Mission imposible?
#144
Parašyta 2017 sausio 08 - 13:43
Pasižvalgyk ir po Telwin produkciją.Galvoju nusipirkt sita impulsini krovikli. http://pigu.lt/auto-...0-eu?id=5132050
Ar jis tikrai vertas tokiu pinigu, ar galima rasti jam ne tokios garsios firmos alternatyva su tokiomis pat funkcijomis...?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#145
Parašyta 2017 sausio 08 - 13:48
Turiu sitos markes impulsini,kraunu neatjunges akumo,tiesa prie -25 dar neteko kraut.Kokybiskai padarytas daiktas,sudaro toki ispudi.Protingas daiktas,gali ji palikti prijunges menesi jei nori prie akumo,ikraus tik tiek kiek reikiaGalvoju nusipirkt sita impulsini krovikli. http://pigu.lt/auto-...0-eu?id=5132050
Ar jis tikrai vertas tokiu pinigu, ar galima rasti jam ne tokios garsios firmos alternatyva su tokiomis pat funkcijomis ir galimybemis?
Ir dar: svarbu, kad galima butu krauti masinos akuma nesiemus ir neatjungus jo is automobilio, lauke, prie -25, ir nieko nenutiktu paciam pakrovejui. Mission imposible?
#146
Parašyta 2017 sausio 08 - 20:40
Galvoju nusipirkt sita impulsini krovikli. http://pigu.lt/auto-...0-eu?id=5132050
Ar jis tikrai vertas tokiu pinigu, ar galima rasti jam ne tokios garsios firmos alternatyva su tokiomis pat funkcijomis ir galimybemis?
Ir dar: svarbu, kad galima butu krauti masinos akuma nesiemus ir neatjungus jo is automobilio, lauke, prie -25, ir nieko nenutiktu paciam pakrovejui. Mission imposible?
turiu slabnesni CTEK Multi XS 4003 . teko kraut visokiom salygom . ir uzvakar kaip buvo -28 pas mus. viskas su jais gerai, ir nuo dregmes apsaugotas . tik jau laida teko pasikeist y grinai gumini , nes jau prie -28 sarvas luzo kaip buvo gerai sulinkes ir bandziau atlenkt. dar tas mxs 7 turi 12v 7A Supply , manau garaze meistraujant ka gal pravers :
Šį pranešimą redagavo zaliuks: 2017 sausio 08 - 20:44
#147
Parašyta 2017 sausio 08 - 21:47
Galvoju nusipirkt sita impulsini krovikli. http://pigu.lt/auto-...0-eu?id=5132050
Ar jis tikrai vertas tokiu pinigu, ar galima rasti jam ne tokios garsios firmos alternatyva su tokiomis pat funkcijomis ir galimybemis?
O kodėl nepakanka CTEK MXS 5.0 ? Jis kur kas pigesnis.
#148
Parašyta 2017 sausio 08 - 22:56
turiu slabnesni CTEK Multi XS 4003 . teko kraut visokiom salygom . ir uzvakar kaip buvo -28 pas mus. viskas su jais gerai, ir nuo dregmes apsaugotas . tik jau laida teko pasikeist y grinai gumini , nes jau prie -28 sarvas luzo kaip buvo gerai sulinkes ir bandziau atlenkt. dar tas mxs 7 turi 12v 7A Supply , manau garaze meistraujant ka gal pravers :
O prie -28 kraudamas naudojai ta rezima su snaige, kur ala zieminis, ten berods itampa didesne duoda kaip kompensavma salciui?
O mx5 irgi patinka, bet mx7 pakrauna greiciau nes 7A, be to turi palaikyma jei kada turesiu tokia masina, kuriai akuma keist reikia neatjungus elektros masinai. Ir siaip, rimtesnis mx7.
#149
Parašyta 2017 sausio 09 - 07:40
#150
Parašyta 2017 sausio 09 - 07:43
Nuo gegužės mėn. tapau dyzelistu, iki tol benzas-dujos (kažkiek ilgiuosi). Netyčia jutūbėj užtikau rusų video, kaip protingai užkurti dyzelį net ir prie -30C iš vieno žvakių pakaitinimo.
Esmė tokia: žvakės nustoja kaitinti ne tada, kai užgęsta jų lemputė skydelyje, o kažkiek vėliau. Tą "vėliau" galima susekti voltmetru BC ekranėlyje, salono lemputės šviesos paryškėjimu, ar relės išsijungimo garsu. Mano žopelyje žvakės nustoja kaitinti tik po 10-15 sek užgęsus lemputei. Krustelėjimas raktu ir vualia, variklis burzgia...
Nustebau, kad ne visi pažįstami dyzelistai, vairuojantys jau daug metų tą žino. Dauguma kaitina po kelis ciklus, net neleisdami žvakėms baigti savo darbo. Turbūt niekam ne paslaptis, kad žvakės gadinamos, jei jos dar kaista, o variklis jau dirba...
Nemanau, kad šita rašliava nustebinsiu daugelį, bet įsitikinęs, kad ne visi tą žino.
Šįryt prie -23C užkūriau be problemų, tik pirmųjų sekundžių variklio pakarksėjimas išdavė, kad ne vasara. Vakar-užvakar prie mažesnio minuso jau pilnos gatvės matėsi šlipsais tampomų ir "krokodilais" gaivinamų, tad šiandien jau tokie net nebando rakto kišt...
P.S. savo akumo gyvybės potencialo net nematavau, nesidomėjau pagaminimo data, bet matosi, kad dar ne nusikvakęs...
nu va sito as nezinojau lauksim vel didesniu salciu i rmeginsiu ant savo 1.6hdi aisku pas mane turbut jau kokia 1 numirus, klaida diagnostika meta, bet kolkas dar uzsikuriau darbo dienom is pacio ryto siaip ne taip
#151
Parašyta 2017 sausio 09 - 11:52
nu va sito as nezinojau lauksim vel didesniu salciu i rmeginsiu ant savo 1.6hdi aisku pas mane turbut jau kokia 1 numirus, klaida diagnostika meta, bet kolkas dar uzsikuriau darbo dienom is pacio ryto siaip ne taip
Kiek gyvų žvakių patikrint - tavo mašinai 5min darbas
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#152
Parašyta 2017 sausio 09 - 19:23
Kiek gyvų žvakių patikrint - tavo mašinai 5min darbas
gal gali placiau kaip? sitoj vietoj tai nezinau
#153
Parašyta 2017 sausio 09 - 19:29
O prie -28 kraudamas naudojai ta rezima su snaige, kur ala zieminis, ten berods itampa didesne duoda kaip kompensavma salciui?
O mx5 irgi patinka, bet mx7 pakrauna greiciau nes 7A, be to turi palaikyma jei kada turesiu tokia masina, kuriai akuma keist reikia neatjungus elektros masinai. Ir siaip, rimtesnis mx7.
jo jei masinoj kraunu ir baisiai salta , tai naudoju ziemini rezima, jo jis daugiau V duoda, buvau mataves , bet dabar nebepamenu kiek.
#154
Parašyta 2017 sausio 10 - 00:30
jo jei masinoj kraunu ir baisiai salta , tai naudoju ziemini rezima, jo jis daugiau V duoda, buvau mataves , bet dabar nebepamenu kiek.
14.7 ;)
#155
Parašyta 2017 sausio 10 - 13:36
Nusipirkau, daiktas geras. Tarkime is kaimyno skolintas kazkoks paprastas pigus pakrovejas nesugebejo mano 95 ah akumo uzkraut iki 100 %. Sitas CTEK uzkrove be prolemu ir gana greitai. Dabar kauksi impulsais ir palaiko pilna ikrova girdziu
#156
Parašyta 2017 sausio 10 - 13:42
O kas tam tavo akumui. kad tai dažnai dakrovinėt reik?
#157
Parašyta 2017 sausio 10 - 14:50
Gal ir nieko. Jis aisku 2012 metu gamybos, bet originalas PSA. Taciau - as daznai vazineju karta i savaite tik ziema, tad kai pastovi masina prie -20 savaite laiko nejudinama, o kai ir pajudinama ta karta, tai vaziuoja 10 km - pats supranti, kad net ir naujutelaitis akumas nepadetu. Todel tieisog isimu ta akuma kai zinau kad savaite nevaziuosiu, ir namie pasikraunu. Kai reikia vazuot isidedu. Nes palikti prie -20 akuma lauke savaitei - kam ji zudyti? Ir taip ne pirmos jaunystes jis. Tai va
#158
Parašyta 2017 sausio 10 - 15:24
Kiek žinau akumuliatoriaus gyvavimo laikas priklauso nuo iškrovimo - pakrovimo ciklų.
Tai kaip ir nėra prasmės nukritus 0,01V jį vėl dakrovinėt.
#159
Parašyta 2017 sausio 10 - 16:07
Kiek žinau akumuliatoriaus gyvavimo laikas priklauso nuo iškrovimo - pakrovimo ciklų.
Tai kaip ir nėra prasmės nukritus 0,01V jį vėl dakrovinėt.
Švino akumuliatoriams tas nelabai galioja. Jeigu švino akūmas pastoviai nėra pilnai įkraunamas prasideda negrįžtami procesai kaip sulfatacija ir talpa mažėja. Kartu ir start. srovė.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#160
Parašyta 2017 sausio 10 - 16:12
Švino akumuliatoriams tas nelabai galioja. Jeigu švino akūmas pastoviai nėra pilnai įkraunamas prasideda negrįžtami procesai kaip sulfatacija ir talpa mažėja. Kartu ir start. srovė.
Praktika rodo, kad galioja.
Sezoninėj technikoj naudojamos baterijos laiko daug ilgiau.
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0