Peršokti prie turinio


Nuotrauka

307sw 2.0 HDI - kur yra turbo valdymo solenoidas?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 23

#1 tadis

tadis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:307 sw

Parašyta 2016 sausio 03 - 12:30

Sveiki,

 

nerandu turbinos valdymo solenoido (kuris atidarinėja wastegate), kad sujungt vakuumo vamzdelius tiesiogiai (nustoja pūst turbina po 5s pradėjus važiuot. Subyrėjus apatinė storosios oro žarnos sklendė ar kažkas prie jos (makaluojasi visa), yra noras laikinai pasijungt turbiną.)

 

Ar tas solenoidas yra vienas iš tų dviejų rudos spalvos atsidarius kapotą, po kaire puse prie generatoriaus? Jei taip, - kuris iš dviejų? Apatinis ar viršutinis? (vamzdeliai iš kairės ar dešinės?).

 

Jei ne - kur man aną rast? Bent jau kurioj pusėj ieškot? 

 

P.S. Pagal vakuumo vamzdelius atsekt negaliu, nes visi sueina į krūvą ir apmuturiuoti izoliacija.

 

 

Ačiū.

 


  • 0

#2 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 sausio 03 - 12:50

Cia 100kw? Jei taip tai droselio po generatorium ,o turbos prie egr silumokaicio.Sek pagal vakuumo slangele is turbos ir rasi.
  • 0

#3 tadis

tadis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:307 sw

Parašyta 2016 sausio 03 - 13:37



Cia 100kw? Jei taip tai droselio po generatorium ,o turbos prie egr silumokaicio.Sek pagal vakuumo slangele is turbos ir rasi.

 

Taip, 100kw.

Po generatorium yra 2 solenoidai (vieta paveiklelyje - H4) vienas virs kito. Vienam vamzdeliai is kaires, kitam is desines.

O kur turbos - neisivaizduoju. Nezinau kur egr silumokaitis.

Vamzdeliu gyvas velnias, o kuriuos sujungt, kad turba nuolat veiktu (pagal vakuumo kieki) - neisivaizduoju.

 

Gal galetum "best pirštu" tiklsiau pagal paveiksliuka kur ieskot?   :)

 

313328daa170978f760158934c28172a953.jpg


  • 0

#4 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 sausio 03 - 14:40

Va cia jis randas

20160103_141445_zpsolyp13bf.jpg

 

Tiesiogiai be jo nesujungsi jis reikalingas turbos geometrijai valdyt. Kai uzkuri turbos geometrijos riaguliavimo trauke pilnai isistraukia kai duodi gazo leidziasi zemyn. Ka gali padaryt bandyt isplaut vakuumini voztuveli arba nauja 47 evrai. Man plovimas padejo.Pritraukia per ilga laika smelio ir tampa nesandarus in ir vak susisiekia su atmosfera t.y. kur filtriukas detas poroloninis, o pasitikrini prie 1800 rpm mini gaza ir turi raut motoras jei nuo 2000 rpm atsibunda kaltas voztuvas su salyga jei vakuumo pompa visas vamzdynas sandarus.

 

98059137_zpsx4epm9xi.jpg

 

 

 

Ploviau visus tris. O droselio sklendeje tau sklendes tabaluojas na neveikia todel, kad dantraciai nusitarkuoja krumplis ant krumplio lipa. Tik keitimas viso mazgo nauju arba devetu nesunku pasitikrint ir lengavai ten issiardo viskas.


  • 0

#5 tadis

tadis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:307 sw

Parašyta 2016 sausio 03 - 14:57

Dekui uz info. (Pagal nuotrauka priejimas ten kaip per antra gala...)

 

Maniau apeisiu turbos valdyma laikinai (kol susitvarkysiu tikra problema), kad vazinet butu imanoma. O ne kaip dabar - gazas dugnas, o jinai vos velkasi.

Klaida rodo 2563 [http://tinyurl.com/jka3kr2]

Vaziuojant atjungus degima ir vel ijungus - rauna kaip zveris. Turba veikia reiskia. Bet tik 5s. Po to vel kaip su rankiniu.

 

Prisiskaiciau temu, radau tokios info: "Arba važinėji su atjungtu turbinos valdymu ir degančiu "čeku", arba perki kitą daviklį už kažkur 300lt + pakeitimas ir kalibravimas." [http://peugeot-kluba...binos-daviklis/]

 

Uzsimaniau atjungt/sujungt ar dar ka nors padaryt, kad pradetu jinai vaziuot.

Radau, kad sujungus vakuumo vamzdelius tarpusavyje, apeinamas tas solenoidas ir wastegate'as darinejasi tiesiai (negerai, bet 'laikinai' padeda).


  • 0

#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 sausio 03 - 15:05

Dekui uz info. (Pagal nuotrauka priejimas ten kaip per antra gala...)

 

Maniau apeisiu turbos valdyma laikinai (kol susitvarkysiu tikra problema), kad vazinet butu imanoma. O ne kaip dabar - gazas dugnas, o jinai vos velkasi.

Klaida rodo 2563 [http://tinyurl.com/jka3kr2]

Vaziuojant atjungus degima ir vel ijungus - rauna kaip zveris. Turba veikia reiskia. Bet tik 5s. Po to vel kaip su rankiniu.

 

Prisiskaiciau temu, radau tokios info: "Arba važinėji su atjungtu turbinos valdymu ir degančiu "čeku", arba perki kitą daviklį už kažkur 300lt + pakeitimas ir kalibravimas." [http://peugeot-kluba...binos-daviklis/]

 

Uzsimaniau atjungt/sujungt ar dar ka nors padaryt, kad pradetu jinai vaziuot.

Radau, kad sujungus vakuumo vamzdelius tarpusavyje, apeinamas tas solenoidas ir wastegate'as darinejasi tiesiai (negerai, bet 'laikinai' padeda).

Doh...Nu ar supranti, kam yra skirtas tas voztuvelis? Cia vakuumo valdymas, nesvarbu kurio, egr'o, sklendziu, turbos. Dabar isivaizduok, kad priklausomai nuo to kaip tu spaudi gaza ir kiek reik putimo kompas duoda signala i ta  reguliatoriu, o jis vakuumu (nepastoviu/kintanciu) traukia (silpniau ar stipriau) turbos geometrija t.y. ji pastoviai valdoma. Kaip tu isivaizduoji tas reikalas veiks, kai tu paduosi tiesu ir pastovu vakuuma i turbos valdyma? Koks cia valdymas bus :) ? Ir nereik nieko plaut, reik pirma issiaiskint ar sitas biciukas kaltas, kad ta padaryti reik surasti kita, paimt nuo egr'o ar dar kokio velnio, ar pasiskolint pas ka nors.

 

"apeinamas tas solenoidas ir wastegate'as darinejasi tiesiai", Jis nesidarineja tada, o tiesiog i viena pozicija nueis ir visas "valdymas" bus.

 

Tau, beje, diagnostikoj viskas ant lekstutes padeda. 

Suspect areas   Turbocharger   Turbocharger variable geometry control solenoid valve   Variable geometry turbocharger position repeat sensor   Electrical harnesses   Connectors   Clogging of the vacuum circuit  

Nebus kalta pati turba, nebus elektronikos problemos ir greiciausiai nebus fiske.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 sausio 03 - 15:09

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 sausio 03 - 15:10

Klaida rodo 2563, jei tokia klaida keiti tikrini na vatuuoji varza atsuki tris varztus suki kita jei blogas kalibruot nieko nereikia.

 

1370522974807_zpstsidtfhz.jpg


  • 0

#8 tadis

tadis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:307 sw

Parašyta 2016 sausio 03 - 15:14

Doh...Nu ar supranti, kam yra skirtas tas voztuvelis? Cia vakuumo valdymas, nesvarbu kurio, egr'o, sklendziu, turbos. Dabar isivaizduok, kad priklausomai nuo to kaip tu spaudi gaza ir kiek reik putimo kompas duoda signala i ta  reguliatoriu, o jis vakuumu (nepastoviu/kintanciu) traukia (silpniau ar stipriau) turbos geometrija t.y. ji pastoviai valdoma. Kaip tu isivaizduoji tas reikalas veiks, kai tu paduosi tiesu ir pastovu vakuuma i turbos valdyma? Koks cia valdymas bus :) ? Ir nereik nieko plaut, reik pirma issiaiskint ar sitas biciukas kaltas, kad ta padaryti reik surasti kita, paimt nuo egr'o ar dar kokio velnio, ar pasiskolint pas ka nors.

 

"apeinamas tas solenoidas ir wastegate'as darinejasi tiesiai", Jis nesidarineja tada, o tiesiog i viena pozicija nueis ir visas "valdymas" bus.

 

Jau aiskiau.

 

Tai sujungus tiesiogiai (apeinant ta voztuva) turbos nebevaldys, o sklende nuolat bus atidaryta. Teisingai?

Jei taip, tai man to ir reikia, kad dar savaite galeciau iki darbo pavazinet. O po to jau susitvarkysiu.

 

Arba as gerokai neikertu kas ten prie ko :D

 

Jei jau labai nusikalbu, tai pataisykit mane kolegos - ka ten JIE sujungia teisiogiai / atjungia turbos valdyma (kad turba nuolat veiktu)?

 

(Beje, EGR'as atjungtas pas mane (isprogramuotas).)


Klaida rodo 2563, jei tokia klaida keiti tikrini na vatuuoji varza atsuki tris varztus suki kita jei blogas kalibruot nieko nereikia.

 

Vaziuosiu garazan ieskot sito daikto. (Aisku nerasiu as jo, bet gal pasiseks)


  • 0

#9 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 sausio 03 - 15:17

Na tai sukeisk vietomis tos elektro vakuuminius voztuvelius. Bet cia tau meta potenciko klaida. Varyk kas supranta nes uztektinai parodziau.


  • 0

#10 tadis

tadis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:307 sw

Parašyta 2016 sausio 03 - 15:25

Na tai sukeisk vietomis tos elektro vakuuminius voztuvelius. Bet cia tau meta potenciko klaida. Varyk kas supranta nes uztektinai parodziau.

 

 

Ką matau - suprantu, tik su paieška po kapotu problemos pas man :D

 

Dėkingas už info.


  • 0

#11 ding0u

ding0u
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0hdi 66kw, 307 2.0hdi 100kw, 406 1.8 81kw, 406 2.0hdi 80kw

Parašyta 2016 sausio 03 - 15:43

tokiam pat varikliui, šita klaida buvo man kai buvo blogas turbinos padėties daviklis. pasijungus kompą, tuo metu turėjau tik autocoma, tačiau ir jis man parodė, jog įjungus degimą turbinos padėtis, mano atveju, buvo šokinėjantys 108-110%. Taip kad paprasčiausias būdas žiuret ką rodo kompas. http://turboservisas.lt200lt buvo naujas daviklis, pasikeičiau pats ant keltuvo (tinka ir duobė), atsileidžiant duslintuvo sąvarža, nes kitaip netilpo ranka


  • 0

#12 tadis

tadis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:307 sw

Parašyta 2016 sausio 03 - 18:37

tokiam pat varikliui, šita klaida buvo man kai buvo blogas turbinos padėties daviklis. pasijungus kompą, tuo metu turėjau tik autocoma, tačiau ir jis man parodė, jog įjungus degimą turbinos padėtis, mano atveju, buvo šokinėjantys 108-110%. Taip kad paprasčiausias būdas žiuret ką rodo kompas. http://turboservisas.lt200lt buvo naujas daviklis, pasikeičiau pats ant keltuvo (tinka ir duobė), atsileidžiant duslintuvo sąvarža, nes kitaip netilpo ranka


Man panasiau, kad cia dar gali vakuumas ora kazkur gaudyt, maniau, jau visur gumukus vakuuminiu vamzdeliu pakeiciau, bet dabar pradejau abejot.

O siaip:
Measured injection flow: 31.85mg/impulse
Coolant temperature: 41 degC
Vehicle speed: 88 kph
Batt V: 14.58V
Status: engine under load
turbo presure measured: 4mbars
turbo pressure reference value: 7mbars
measured air flow: 561 mg/impulse
Turbo pressure electrovalve OCR: 55%
turbo position repeat: -80%
air intake temperature at the air flow sensor: -49 degC (visada tiek rodo klaidu ataskaitoj, o siaip rodo normaliai)

Beje, praleidus solenoidu testus per pp2000, - pugas traukia kaip zveris kelias minutes. Po to vel lag'as.
Gal dar kokia wastegate'o kojele stringa kur nors.

Varau garazan ziuret.

-------------

Sujungus vakuumo vamzdelius tiesiogiai - vaziuoja kaip zveris. (zinau zinau, uzlenksiu turba ir t.t.)

Trecia koja gazuojant, solenoidas vakuuma darineja kaip reikia, bet greit nustoja, nes kompas ji atjungia. Reiskia solenoidas geras.

Turbinos slegio davikli radau... su veidrodeliu...

Neisivaizduoju kaip zmones ji nuima. Paprasciau turbut salona nuardyt, kad prie jo prieit.

P.S. dar ir gyvuna kazkoki radau. Arba paukstis ten arba kaciukas. Pagal stovi, panasu kad nuo kokiu 2010-uju

Šį pranešimą redagavo tadis: 2016 sausio 03 - 18:39

  • 0

#13 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 28 - 12:54

Sveiki, nekuriant naujos temos... Svenciant Velykas susipazinau su vienu zmogumi kuris turis tur 307 sw 2.0HDI/100kw. Zmogus kankinasi jau puse metu su savuoju liutu, pakeites turbo ir sumerkes kazkur 1200 euru i darbus ir detales.Zodziu pakrapsciau as ta liuta siektiek.. radau keleta vakuminiu slangeliu blogos bukles, liutas atsigavo siektiek.  As jam padariau pavirsutiniska diagnostika ir turiu sia puokste:

P0472 - Exhaust Pressure Sensor Low

P1598 -  Sitas neaiskus man

P2562 - Check for turbo control vacuum supply, possibly too weak. Look at other solenoid valves for vacuum leakage.
 P0490 -  Electric EGR valve position copy signal Valve opening too small
P0402 - Exhaust Gas Recirculation Excessive Detected.
 P0409 - Vel EGR neradau vertimo normalaus.
  
Sis motoras kiek suprantu turi turbo su kintama geometrija... Nes kai praputinejau vakumines slangutes niekaip negalejau isgirsti turbo membranos garso.Rankos ikisti negalejau nes karsta motoras buvo. Tad itariu kad geometrija stringa arba membrana. Kaip ir su turbo kalausimas man aiskus. Bet su EGR cia man visai jau nesuprantama. Pasak zmogaus EGR zmogus keite nauja... Bet jis nezinojo kad reikia daryti adaptacija ar kazkas tokio ( nzn kaip lietuviskai butu teisingai, softo atnaujinimas). Zodziu tai jam anuliavo EGR. Tai klausimas: kaip jam anuliavo? jei klaidas meta?
Itariu kad cia ji gerai prasuko ant euru ir nieko nepadare... Nes zmogus po turbos keitimo ir "isprogramavimo EGR" vazineja be pokyciu.
Zinau kad reikia normalios diagnostikos, nes viska dariau pavirsutiniskai del laiko stokos. Gal kas galetu pridurti ir patarti kokiais nors aspektais. Nes tikrai suprantu zmogeli ir norisi kazkuom padeti... O jis jau pavargo varineti masina po servizus ir merkti pinigus be jokiu rezultatu. Tad ryt paliks man masiniuka ir ziuresiu parametrus.

 


  • 0

#14 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 kovo 28 - 14:09

Pirma, kaip suprantu exhaust pressure sensor skirtas fap'ui. Jei Ispanijoj nerurina visokie MOT'ai - mest lauk visa FAP'a. 1598 - zvakiu rele, nera kontakto, nusibaigus matyt. Taip, turba su geometrija ir klaidoj rasoma, kad nesuvaldo, pirma tikrinamas voztuvas, tada visa vakuumo linija o tik poto jau gali lyst prie pacios turbos ir jos membranos. Vakuumus pratikrinai kiek suprantu, bandyk apkeist voztuvelius su egr'ais ar dar kuo, jei nepadeda tai reik leak'o ieskoti, nezn ar ten yra visokie swirlai, sklendes, bet daznai buna ju membranos nuleidineja. EGR'o nesamones rodo, kad jis pastriges labiau i atsidariusia padeti, del to is esme masinius negauna sviezio oro, turetu matytis pagal MAF'o parodymus diagnostikoj :) Siulau mest lauk/glusint kartu su FAP'u.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 kovo 28 - 14:12

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#15 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 28 - 15:51

Dekui Phant, taip exhaust pressure sensor yra skirtas fap'ui ir sis motoras neturi swirl'o. Ziuresiu ryt ta sensoriu nes negalejau prieiti prie jo, prieimas ziaurus reikia ardyti palange. As nesiruosiu ten kazka daug burti, tiesiog ramiai apsiardysiu kad galeciau prieiti prie visu sensoriu ir EGR, gal dar rasiu vakumo pralaiduma, elektros jungtis ir pan. bei parametrus. Viska darysiu kas mano ziniose ir auksciau bambos nesoksiu, tiesiog sportiskas interesas ir galimybe tobulinti zinias. Jei nieko nerandu,tuomet jau zmogui spresti operuoti ji ar toliau vazineti su buka masina. Arba vaziuosim pas meistreli kuris tipo turbo keite ir EGR isprogramavo ir bandysiu paspausti gal padaris kaip reikiant. Nes tas zmogeliukas beveik nekalba ispaniskai... Tiesiog negaliu uzmerkti akiu tokiam reikalui kai zmogus yra "apvagiamas" kai tik atvaro masina i serviza ir isrieda be jokio rezultato.


  • 0

#16 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 29 - 12:27

Sveiki, besikrapstant radau stai ka... Vataip va ispanijoje isprogramuojami EGR th_-fool-.gif.pagespeed.ce.cUIxVrNFKa.gi :doh:

 

IMG_20160329_115543_zpsej8goj6k.jpg

 

IMG_20160329_115601_zpsaz7s2p6p.jpg

Oro paeimimo dangtis trukes kampe ir kur galvos dangtelyje eina oro slanga luzusi ir apviniota izolecija...

Man kyla vienas klausimas... Turbos membranos vastagas turi lengvai vaiksioti? Nes ikisau ranka o ji vos kilstelt eina labai sunkiai jis vaiksto. Kai kilstelejau uzkimsau vakumine slangute tai pajutau vos vos vakumo pustelejima ir vastagas neuzsilaiko. Ir koks ten turetu buti vaiksciojimo atstumas? Nes tame tai visai mazas..


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 29 - 13:08

  • 0

#17 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 kovo 29 - 13:26

Vakumetra pasiimk ir patrauk ir matysi ar membrana kiaura ar ne. Kiek mm turi vaiksciot nepasakysiu. Bet atmest turi momentaliai. Kai uzkuri varikli ji pilnai itraukiama kai duodi gaza atleidziama. Be vakumetro nepatikrinsi sandarumo 100% nezinosi kur travina. Arba paprasciausias budas ant greicio viena slanges gala uzmausi ant grybo i kita gala i zabtus ir trauki su burna.
  • 0

#18 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 30 - 09:10

 Dekui uz pagalba. Uzkurus motora ir pagazavus viskas ten vaiksto... Bus keiciamas padeties sensorius ir tvarkingai operuojamas.


  • 0

#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 30 - 10:38

Kolektorių trūkusį irgi teks pakeist. Nebent surasi, kas tepaluotą sugebės užlituoti vietoje...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 30 - 21:11

Jau sulitavau graziai su lituokliu ir siektiek EPOXIL dvieju komponentu specialiai plastmasei :good:


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 30 - 21:12

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0