tokiam pat varikliui, šita klaida buvo man kai buvo blogas turbinos padėties daviklis. pasijungus kompą, tuo metu turėjau tik autocoma, tačiau ir jis man parodė, jog įjungus degimą turbinos padėtis, mano atveju, buvo šokinėjantys 108-110%. Taip kad paprasčiausias būdas žiuret ką rodo kompas. http://turboservisas.lt200lt buvo naujas daviklis, pasikeičiau pats ant keltuvo (tinka ir duobė), atsileidžiant duslintuvo sąvarža, nes kitaip netilpo ranka
Man panasiau, kad cia dar gali vakuumas ora kazkur gaudyt, maniau, jau visur gumukus vakuuminiu vamzdeliu pakeiciau, bet dabar pradejau abejot.
O siaip:
Measured injection flow: 31.85mg/impulse
Coolant temperature: 41 degC
Vehicle speed: 88 kph
Batt V: 14.58V
Status: engine under load
turbo presure measured: 4mbarsturbo pressure reference value: 7mbars
measured air flow: 561 mg/impulse
Turbo pressure electrovalve OCR: 55%
turbo position repeat: -80%
air intake temperature at the air flow sensor: -49 degC (visada tiek rodo klaidu ataskaitoj, o siaip rodo normaliai)
Beje, praleidus solenoidu testus per pp2000, - pugas traukia kaip zveris kelias minutes. Po to vel lag'as.
Gal dar kokia wastegate'o kojele stringa kur nors.
Varau garazan ziuret.
-------------
Sujungus vakuumo vamzdelius tiesiogiai - vaziuoja kaip zveris. (zinau zinau, uzlenksiu turba ir t.t.)
Trecia koja gazuojant, solenoidas vakuuma darineja kaip reikia, bet greit nustoja, nes kompas ji atjungia. Reiskia solenoidas geras.
Turbinos slegio davikli radau... su veidrodeliu...
Neisivaizduoju kaip zmones ji nuima. Paprasciau turbut salona nuardyt, kad prie jo prieit.
P.S. dar ir gyvuna kazkoki radau. Arba paukstis ten arba kaciukas. Pagal stovi, panasu kad nuo kokiu 2010-uju
Edited by tadis, 2016 January 03 - 18:39.