Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Nesildo salono peciukas P206


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2016 sausio 05 - 23:06

Kazkas atsitiko su salono peciuku, variklis 90 laipsniu, o peciukas pucia salta ora, masina su klima, sklende atsidaro, atrodo kad oro butu, nes paduodamas vamzdelis siltas o gryztamas saltas, ir orinau, termostata pakeiciau antifriza taip pat, maniau salono peciukas, pakeiciau ir jy bet vistiek nesyla, variklis syla normaliai kazkoks marazmas, jau nebezinau ka daryti  :hmm:  Auto peugeot 206 cc variklis 1.6  16v benzas 2002 m


Gal kas kokiu patarimu kas galetu buti? Laikant apsukas apie 3000 kazkiek pradeda silta ora pusti bet ant laisvu visiskai saltas, dirbant net ysijungia ausinimo ventiliatorius kaip priklauso, bet ora vistiek pucia salta


  • 0

#2 ginntax

ginntax
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Parašyta 2016 sausio 08 - 23:18

Pasitikrink salono filtra, daznas atvejis :)


  • 0

#3 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2016 sausio 09 - 01:35

Na cia salono filtras neprieko kazkodel nedateka ausinimo skystis iki salono peciuko


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 09 - 12:16

Dujos yra?

Jei taip, tai ar prijungta nuosekliai, ar lygiagrečiai? Aišku dujininkai mėgsta jungti lygiagrečiai, dėl kažkokio ten atsargos dalyko ir panašiai, bet dažniausiai taip sujungus, kai pašąla iki dvackio, prasideda bėdos žemon apsukom, nes pompa nori visą srautą varyti per mažiau hidraulinių nuostolių turintį reduktoriaus ratą, nei per ilgesnį ir sudėtingesnį - pečiuko.

 

Jei nėra, ir jei pečiuką dėjai ne pigų, ir jei antifryzas ne pigus raudonas, ir tikrai viskas tvarkingai iki galo nuorinta, tai tuomet reikia ieškot sliekų cirkuliacijoj, gal net pompoj. Jei termostatas tikrai naujas yra geras.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 09 - 13:08

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2016 sausio 09 - 12:57

Dujos yra bet kaip sakau kazkas kitur netaip, praeita ziema budavo irgi tokiu fokusu, syla prastai bet kokiu tai momentu kaip duos karscio net ausys raitytis pradeda, reduktorius irlygiagreciai peciuko prijungtas buvo, tai reduktorius ysyla o peciukas ne vamzdelis peciuko vos siltas, perjungiau nuosekliai tai kiek geriau syla bet vistiek s...., atrodo kad nevarineja antifryzo, na paskutine viltis bandysiu vandens pompa pakeisti, tikiuosi ten beda, bo jau neissivaizduoju kas gali daugiau buti


  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 09 - 13:36

Bandei išjungti dujas ir pažiūrėti, kaip tuomet?

Prapūsti bent burna, atsijungęs žarnas, visą trumpajį ratą, t.y. nuo išėjimo iš variklio iki grįžimo variklin? Ar dujas tvarkingai jungia ir neatjunginėja niekad (jei tiesioginės)? Pasijungus prie dujų kompą (jei ne šlanginės), turėtų matytis reduktoriaus temperatūra.

Turėjau tokį BMW garaže, kur piltas kažkoks sandarintojas ir pečiukas buvo ne pečiukas, o kamštis. Tai čia pečiukas naujas. tai gal reduktorius - kamštis?

Ir, jungiant nuosekliai, pečiukas turi būti prieš reduktorių, taip būna truputį šilčiau, o reduktoriui tiek daug šilumos nereikia, kiek žmogui :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 09 - 13:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2016 sausio 10 - 03:24

Nu blem kazkokia mistika, slangas prapuciau niekas neuzsikimse, pompa gera, ir su benzu dirbant vistiek nesyla, jau nusviro rankos  :doh:


  • 0

#8 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 10 - 06:22

Bandei išjungti dujas ir pažiūrėti, kaip tuomet?

Prapūsti bent burna, atsijungęs žarnas, visą trumpajį ratą, t.y. nuo išėjimo iš variklio iki grįžimo variklin? Ar dujas tvarkingai jungia ir neatjunginėja niekad (jei tiesioginės)? Pasijungus prie dujų kompą (jei ne šlanginės), turėtų matytis reduktoriaus temperatūra.

Turėjau tokį BMW garaže, kur piltas kažkoks sandarintojas ir pečiukas buvo ne pečiukas, o kamštis. Tai čia pečiukas naujas. tai gal reduktorius - kamštis?

Ir, jungiant nuosekliai, pečiukas turi būti prieš reduktorių, taip būna truputį šilčiau, o reduktoriui tiek daug šilumos nereikia, kiek žmogui :)

pas BMW is vis tragedija su ausinimu,hansas kazko nedadare talkovai,net su tvarkingais peciukais kyla problemu..


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 11 - 23:49

Nu blem kazkokia mistika, slangas prapuciau niekas neuzsikimse, pompa gera, ir su benzu dirbant vistiek nesyla, jau nusviro rankos  :doh:

Gerai, paskutinis eksperimentas - atjungiam visai dujų reduktorių iš grandinės ir sujungiam pečiuko žarnas taip, kaip buvo gamykliškai, išmetant visus dujininkų prikergtus trišakius, dvišakius, keturšakius ir viską, žarnas sujungiam tiesiog ant paprastų kuo didesnio skersmens jungčių.

Laukiu rezultato, ar pasidarys abi pečiuko žarnos karštos. Jeigu ne, tai reikia fotkių, kaip atrodo reduktoriaus ir pečiuko žarnų jungimo mazgai bei kaip atrodo pečiuko žarnų ėjimo į saloną bei nuorinimo taško mazgas. Arba priimčiau šį iššūkį kitai savaitei.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 13 - 18:29

temos autoriui termostata patarciau paziureti ar pasikeisti


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2016 sausio 13 - 22:43

Rasiau pacioj pradzioj kad viskas pakeista variklis karstas o slangos peciuko vos siltos, taip ir nerandu kame beda


  • 0

#12 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 13 - 22:50

Rasiau pacioj pradzioj kad viskas pakeista variklis karstas o slangos peciuko vos siltos, taip ir nerandu kame beda

tai peciukas bus uzkistas,kalkem,dumblu,jau buvo tokiu pacientu..tu sakai 1 poste neva viska keitei,taip but negali kad nesildo,vadinasi kazka nedadare,gal pagrindine sklende salono uzstrigus... ogal banaliai tiesiog apgavo,"kitem ta ana" trecia...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 sausio 13 - 22:54

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 14 - 01:53

Aš taip supratau, kad žmogus tiek termostatą, tiek pečiuką keitė pats, ir sklendes tikrino pats, ir vandens pompą buvo išsiėmęs sparnuotę apžiūrėjo, ir žarnas bei pečiuką bandė prapūsti bent jau burna, ar tikrai viskas visur gerai, nes visur naudojo pirmąjį asmenį.

 

Žodž, jei tikrai reikia, kad pas 206tas šildytų, tai po kokios savaitės apsiimčiau ir padaryčiau. Bet čia tas variantas, kur kaina 5-300 ir laikas nuo 5min iki savaitės :)

 

Bet šiaip jau tai statau ant dujų, nes turėjau ir pats tokį panašų reikalą su TUške. Tiesiog mano atveju tas 1.4i monopurškalas neišgeneruodavo tiem šilumos, kad prie kokių minus10 ir šalčiau laisvais sūkiais sugebėtų pašildyt ir dujas, ir dar žmones salone. Važiuojant būdavo viskas ok.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 sausio 14 - 08:32

Kvailas klausimas, bet peciuka tikiuosi nauja dejai ne naudota? Ne man tai nesuprantama is pirmo posto, i peciuka ateina karstas o is jo saltas??? tada peciukas uzsikises. variklis nekaista pats? Prie kiek temp atsidaro didysis ratas? Jei termostatas pastriges ties didziuoju, tai kai yra dujos ir pasikises bent kiek peciukas niekada niekaip neikaitinsi kai lauke taip salta. Praeita savaite su laguna darbavaus irgi dujos(lygegriaciai bet tas ne prie ko siuo atveju, bet ir nepadeda kai pecius uzsikises...), ta pati beda, pakeitus termostata (jis buvo pastriges per viduri) tik prie dideliu sukiu pradedavo vos sildyti, tik ant laisvu, tada ledinis. Ka, lupau peciuka, keiciau i nauja. Salone PIRTIS. Savininkas kaifuoja :)

 

Peciukas gali buti PRAPUCIAMAS, taciau GALI sildyti TIK kokia 10% (pralaidumas mazas), todel esant lediniam orui to nepakanka net drungnam orui isgaut. Blyn cia jau maziausiai klausimu gali kilt is visu auto temu :shy: aisku jei nera oro susidariusio nuo nekokio variklio, bet matytum manau ne pirmokas esi  :good:


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 sausio 14 - 08:34

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 14 - 11:06

Apie ką ir kalba. Jei visokie tikrinimai, orinimai ir valymai nepadeda, o jie dažniausiai nepadeda, tai tenka nustot bijot ir pasiraitojus rankoves imtis rimtų vyriškų sprendimų.

Pats dabar su tokiu drapoku važinėju su prapūsta tarpine laikinai, kol pasidarysiu savo C5 tinkamą ramiam važiavimui, tai to drapoko aušalas, prasukus kamštį, šauna fontaną iki atviro kapoto, bet šildo iki -10C be problemų, dar nupirkau už 7eurus naują gerą termostatą, pakeisiu, tai ir iki šalčiau šildys be problemų :) Tai čia tuos orus mažiausiai kaltint reikia, nes jie groja tada, kai kiauratarpinis variklis įšyla ir pradeda normaliai pūst, kai prisikaupia ten tų dujų ir užsiorina. Užkūrus ir šiltą nuorinus, turi bent kurį laiką kaitint be problemų :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 16 - 03:13

Apie ką ir kalba. Jei visokie tikrinimai, orinimai ir valymai nepadeda, o jie dažniausiai nepadeda, tai tenka nustot bijot ir pasiraitojus rankoves imtis rimtų vyriškų sprendimų.

+100 :good:  jei kiaura sistema zaidimas beviltiskas


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#17 Mariuxs

Mariuxs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Vilnius, Lentvaris
  • Automobilis:'03 Peugeot206 1.4i APD

Parašyta 2016 vasario 21 - 21:47

Ar bandei nuorinti visa sistema?

 

Is salono iseina sildymo zarna, ant jos stovi plastikinis kamstukas, pabandyk nuorinti ji atsukus. 


  • 0

#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 22 - 13:50

Ar bandei nuorinti visa sistema?

 

Is salono iseina sildymo zarna, ant jos stovi plastikinis kamstukas, pabandyk nuorinti ji atsukus. 

:D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0