Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pašalinis garsas priekyje

staigiai atsirado...

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2016 sausio 08 - 13:57

Klausimėlis nusimanantiems:

Šįryt išvažiavus darban nugirdau iš priekio bjaurų garsą "krrrrrrrr.....". Kol važiuoji įmetęs bėgį ir tolygiai laikai gazą - viskas gerai, tylu. Pakanka tik nukelti koją nuo pedalo, arba įmesti laisvą - krrrrr... Tas karksėjimo garsas tojygus judėjimo greičiui, t.y. lėtėjant jis irgi juntamai lėtėja. Įžvelgiu aiškų ryšį nuo ratų sukimosi greičio.

Posparniai ledais neapaugę, ratų jokie kiti mazgai neliečia. Man kilusios versijos: 

1. Vidinė granata...

2. Pakabinamas guolis...

3. Pirminis velenėlis ar jo guolis (nors kaži)...

4. Kažkas dar....

Vakar grįžau - buvo viskas ok. Prasidėjo rytą, be jokių įžangų... WTF?


  • 0
... labai piktas diedas...

#2 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 sausio 08 - 15:37

O jeigu duodi gazo?Yra garsas  ar ne.Toks pamastymas dar, negali dirbti voztuvas, kuris randasi po desinioju sparnu,kaip jis vadinasi tiksliai nez., gal benzino garu sistemos nutraukimo ar dar kazkaip.Nes as siandien vaziavau tai jis pas mane dirbo pastoviai, garsas panasus , bet kai pilnai ikaito motoras kazkaip pradejau jo negirdeti.Pakabinamas turetu girdetis ir normalai vaziuojant, vidine granata turetu buti subirusi kad duotu garsa, pirminis taipogi atkrinta.


  • 0

#3 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2016 sausio 08 - 15:51

Žinau tą vožtuvą. Tikrai ne jis. Garsas yra, kai važiuojama be gazo įveržimo į ratus. Sklinda grynai nuo ratų pusės, tik nepagaunu, nuo kurio labiau. Važiuojant ir duodant gazo - tylu. Stovint vietoje - irgi...
Visi pažįstami meistrai užsigrūdę sušalusiom nesikuriančiom mašinom, tai pradžioj vartau teorinę klausimo pusę...
  • 0
... labai piktas diedas...

#4 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2016 sausio 14 - 19:41

Jei kam nors dar įdomios svetimos bėdos, tai galiu tik perspėti, kad tikrintumėt greičių dėžės tepalo lygį. Aš to nepadariau ir buvau nubaustas. Per pusašio riebokšlį 1,5 metų bėgyje po truputį tepaliukas ir išlašėjo...

Bandysiu rytoj dapilt iki normos, kad nesisuktų sausai ir laukia dėžės keitimas. Nebesinori investuoti į seną grabelį, bet teks, nes autoparko atnaujinimas numatytas ne anksčiau nei vasarą...


  • 0
... labai piktas diedas...

#5 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2016 sausio 16 - 23:37

Pataisymas: dėžėje tepalo buvo arti normos, tačiau satelitai gurgia... 


  • 0
... labai piktas diedas...

#6 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2016 sausio 26 - 19:49

Perkeliu savo paties klausimą iš mažiau visų lankomo skyriaus:

 

Chebryte, kaip atskirt 2,0 ir 1,8 variklių dėžes? Korpusai turėtų būti identiški, tik skiriasi išminamo guolio šakutės. Jei teisingai supratau, tai 1,8 - įprastinė sankaba, t.y. spaudžiama, o mano 2,0 variante - atvirkštinė, traukiama. Kiek pagal skelbimus prisiskambinu, tai sako - yra dvilitrių, yra kitokių, tik patys nežinom kur kurios, tipo - pats rinkis, arba atsivežk pavyzdį. Nu bl..., mano "pavyzdys" vis dar ant mašinos, o vizualiai nesiorientuoju. 

Gal kas galėtų vaizdžiai apibūdinti, ar dar geriau kažkaip foto įkelti... 

Visai nesinori įmesti papildomai pinigų į plačią meistro saują už papildomus darbus, pigiau pasirinkti tinkamą dėžės variantą...


  • 0
... labai piktas diedas...

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 27 - 16:20

Pas dvilitrį atviršktinė sankaba, pas 1.8 - paprasta spaudžiama. Dėžė ta pati BE4 ir išoriškai, viską nurinkus, nesiskirs.

Apie skirtumus, tai bandau paaiškinti kaip technikoje suprantančiam žmogui :)

 

1. Spaudžiamos sankabos guolis montuojasi ant kreipiančiosios ir persikiša per per jį šakutės lapcės. Dažniausiai šrotiniai kai nuima dėžę, į guolį nesigiliną, todėl jei ant kreipiančiosios rasit užmautą guolį - tokia dėžė jums netinka.

2. Šakutė pas spaudžiamą ir atvirkštinę sankabas dirba skirtingomis pusėmis, t.y. dirba skirtingos lapcių pusės. Spaudžiamos sankabos bus užapvalinta ir aišku padilus ta pusė, kur į variklio pusė, atvirkštinės bus užapvalinta ir padilus ta pusė, kur į dėžės pusę.

3. Pas spaudžiamą sankabą trosas tvirtinasi pačios dėžės aliume, pas atvirkštinę - ant dėžės viršuje, labiau į mašinos priekį, negu sankabos svirtis, yra trimis varžtais prisuktas kronšteinas, į kurį kabinasi troso galas, ir svirtelę realiai spaudžia ne pats trosas, o jo šarvas.. Čia aiškiausiai atskiriamas skirtumas.

4. Pas spaudžiamą sankabą svirtelė nuo šakutės ašies nusiima labai sunkiai - reikia išpresuoti arba išgręžti pirštuką iš šakutės ašies, o jis ten labai kietai įpresuotas. Pas atvirkštinę sankabą dėžė draugiškai (be laužtuvo) nenusiima ir jokiais būdais atgal nebeužsideda, jei tos svirtelės nenuimame, todėl padarytas labai paprastas nuėmimo būdas. Pirštukas ilgesnis ir išlindęs lauk, o ant jo užmauta fiksacinė spyruoklinė vielutė, ir ją nuėmus, pirštukas išsitraukia tiesiog pirštais, taip pat ir svirtelė nusitraukia pirštais.

Skiriasi ir pačios svirtelės išvaizda. Pas paprastą sankabą ji siaura, o pas atvirkštinę - plati, su grioveliu per vidurį

 

Atsiprašau, bet vaizdinės medžiagos neturiu. Spaudžiamos sankabos dėžę neseniai pardaviau, o atvirkštinės dėžė - vis dar ant mašinos, ir dar apardyta...

Pridedu ką maždaug radau internete:

Atvirkštinė, aiškiai matomas troso kronšteinas (juodas).

$_1.JPG

 

Paprasta spaudžiama, aiškiai matoma, kad kronšteino nėra ir kad šakutės lapcės užapvalintos į dėžės pusę, t.y. dirba stumdamos guolį, o ne traukdamos :) :

19781_29877.jpg


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 27 - 16:23

  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2016 sausio 27 - 19:42

Didelis AČIŪ kolegai. Va čia tai matosi, kad profas. 

Dabar pas šrotininkus nukakęs irgi galėsiu primest labai razumną. 

Dar kartą dėkui...  :good:  :beer:


  • 0
... labai piktas diedas...

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 28 - 18:32

Nu tikrai ne profas. Tiesiog kur teko tiesiogiai susidūrt, tai nesunku kažką ir papasakot.

Daugeliu kitų klausimų nesugebėčiau nieko tikslesnio net išlement, o čia taip pataikyk tu man :D

Nėra už ką :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2016 vasario 03 - 19:52

Greičių dėžė šiandien pakeista. Garsai dingo. Važiuojam toliau...  :shy:


  • 0
... labai piktas diedas...

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 05 - 14:34

VALIO  :good:


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0