Irgi daug istoriju girdejau apie vienmasi, Taurius kazka minejo kad vos daugiau nm ir jie nelaiko, bet snekejo apie 2.0HDI. Nieko niekam neirodinesiu, nes tai tikrai vaikiska Tikrai esu priekabus prie visokiu garsu, drebejimu, burzgejimu ir komforto. Jei lankysites Vilniuje, prasau PM, esu pasiruoses susimatyti ir parodyti kaip vienmasis valeo laiko mano arklius, pasiziureti "drebejimus". Turim 3 406'tus seimoje, visi 2.2hdi, mano su NEstandartiniu cipavimo, brolio su standaritiniu 115-120kw ir stock'ini. Zinoma kitus du esu vairaves, be to, kad ju sankabos pedalas kietesnis - jokio skirtumo nera. Esant saltam varikliui su vienmase truputi ryskesnis dyzelio garsas, viskas. O del kitu modeliu nieko nesakysiu. Siaip jau nekarta rasiau savo feedback'a apie savo vienmase.
"anei lito neikisau" Tai ne apie mane. Keisti visi purkstuku antgaliai buvo, siurblys bake, uzglusintas silto oro padavimas, ismesta viskas is vakuumo sistemos, velniop nupjautas egr'as, supiltas xado atomic daktaras (bbz ar blogiau ar geriau nuo jo). Tvarkingai keiciu tepalus kas 10k. Bent jau is to sprendziant, galit suprasti, kad technines auto dalies nepalieku taip-sau. Kebulas pezuko aisku jau visas durim apdauzytas, aplamdytas, dar i kapota ivaziave, bet to ir naplnuoju tvarkyti, nes jau masina laikas keisti. I kebula pinigu tikrai kisti neplanuoju. Is kitos puses, nei vienos rudies ar zydejimo zymeles nerasi, tai su puveku irgi nevazineju.
Ir jei kas dar netycia nemate, kaip vienmase "nelaiko" prasau susipazint:
youtu.be/KorPAZumeU8
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 rugpjūčio 01 - 18:41