Kaip nuimti generatoriaus dirzelio itempeja? (visa su visu metaliniu korpusu ) Itariu kad uzsikirto nes sudraske dirzeli bevaziuojant ir labai sokinedavo.

607 2,2 hdi Generatoriaus dirzelio itempejas
#1
Posted 2016 January 31 - 13:03
#2
Posted 2016 January 31 - 14:51
Vienas varžtas 8mm vidinis šešiakampis, kitaip sakant H8.
Pats pasižiūrėjai prieš rašydamas į internetą, ar net nebandei? Jei labai šokinėjo, tai pirmiau sankabėlė ir škyvas, tik tuomet tempėjas, bet jei ilgai buvo lavoninė sankabėlė, tai reiks ir tempėjo naujo
Edited by tadas1991, 2016 January 31 - 14:51.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2016 January 31 - 15:08
O skyvas pagrindinis ar generatoriaus ?
Bandziau atsukt ji, bet nesidave, o ir priejimas nera labai tobulas.
Edited by arvydas607, 2016 January 31 - 15:13.
#4
Posted 2016 January 31 - 16:57
nori tobulesnio priejimo atsikabink varikli nuo pagalves ir isimk pagalves ausi, bus tobulas...tik aisku pries tai pasiremk varikli domkratu, nes kitaip nemalonios pasekmes bus..skyvas tai tas kur ant alkuninio, o sankabele generatoriaus, ji kartu ir jo skyvukas..gali buti ir/arba vienas ir/arba kitas blogas ir sokines dirzas, bei bus draskomas..del itempejo dirzo paprastai nedrasko, jis labiau tada ant aprovos cypsioja ir pan..nors ir jo gedimas neatmestinas..bet jei itempeja uz jo guoliuko varzto iseina atleist ir vel spiruokles pagalba jis grizta atgal, tai abejoju del jo gedimo..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Posted 2016 January 31 - 17:17
Dekui labai
#6
Posted 2016 January 31 - 22:10
Tas 2.2 nėra toks jau didelis variklis ir ten priėjimo iki tempėjo tikrai nereikia ieškot, nebent iš viršaus bandai prieit arba įrankių labai didelis trūkumas?
Pauliau, dėl tų tempėjų, tai jie kažkaip nusilpsta į gyvenimo galą tiesiog, kiek pastebėjau, ir nebedatempia. Nekart buvę, kad atvažiuoja su šokinėjančiu arba jau nutrūkusiu diržu, tai randi išmaltą škyvą, strigusią sankabėlę, pripoliruotą diržą, ir pakeitus diržą, škyvą ir sankabėlę dar negana - vistiek dirželis šokinėja ir tempėjas truputį juda. Tuomet keiti dar ir tempėją, ir viskas - vualia
Saviškiam 2.2 pasikeičiau škyvą, pasikeičiau tempėjo tik guoliuką, nuluptą nuo šrotinio sugadinto tempėjo (bet pats guoliukas dar ledinis) - ir vistiek šokčiojo ir garsus baisius leido, kurių stiprumas priklausomai nuo elektros apkrovos didumo. Tai pakeičiau tempėją ir dabar viskas tvarkoj Sankabėlę iškart tikrinau ir su ja viskas kaip ir tvarkoj, retai taip papuola
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2016 January 31 - 22:22
buna, as savo bolidui irgi keiciau itempeja.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Posted 2016 February 01 - 22:11
Paardem, Bet ar gali but kad generatorius bus be sankabeles, nes stovi didele verzekle (~22-24 dydzio) ?
Edited by arvydas607, 2016 February 01 - 22:12.
#9
Posted 2016 February 01 - 22:33
tai reiskia generas ne toks koks priklauso idetas, gal nu senesnio dyzelio kokio, o gal isvis nuo benzo..2.2hdi garantuotai su sankabele priklauso..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#10
Posted 2016 February 02 - 00:26
Pridedu savo trigrašį. Originaliai pas šitus variklius tik sankabiniai generatoriai.
Išlygų galbūt kažkiek dar galėtų būti, jei rastumėt, kad visgi gamykliškai nėra AC, bet man dar neteko sutikti Peugeot 607 be AC, nors kai kurie katalogai tokį variantą ir įvardina Bet belekiek variantų, kur nėra beveik nieko, ir vistiek yra sankabėlė, kad ir pvz Citroen C2 1.4HDi. AC nėra, vairo stiprintuvas elektrinis, todėl diržas suka tik generatorių. Ir vistiek stovi sankabėlė, nes mašina naujesnės laidos ir reikalaujanti nemažai elektros, o dar labiau - elektrinė vairo kolonėlė suvalgo belekokius kiekius srovės ir paprastas mažylis tiesiog nelaikytų.
Taip kad marš keist generatoriaus skriemuliuką arba net visą generatorių, jei netiks ant to pačio sankabėlę užmaut.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Posted 2016 February 02 - 19:39
Pasikeitem, itempeja, generatoriaus skriemuka irgi pakeitem ( radom kur tinka ) Nu kiek ziurejau lyg ir nebesokineja taip kaip buvo. Nu tikekimes nebedraskys dirzu
Aciu uz pagalba
Edited by arvydas607, 2016 February 02 - 19:40.
#12
Posted 2016 February 03 - 15:44
Jei sankabėlę uždėjot vietoj kieto skriemuliuko, tai turėtų viskas būti gerai. Aišku, jei ne kinietiška sankabėlė
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Posted 2016 May 19 - 14:52
Susidūriau su kažkiek panašia problema.
Bandaut spėt, kad maniškiui 406 coupe 2.2 HDI pasimirė alkūninio škyvas.
Stovėjau su įjungtu kondicionieriumi kelias minutes, tada norėjau važiuot ir vairas buvo kietas, lyg be stiprintuvo, taip pat užsidegė akumuliatoriaus krovimo lemputė. Išjungiau kondicionierų vairas atsigavo, tačiau išgirdau iš po kapoto nemalonius garsus. Atsidaręs kapotą pamačiau štai ką:
Matosi metalo drožlės sklindančios daugmaž nuo ten, kur alkūninio škyvas. Taip pat sklindantys garsai priklauso nuo variklio apsisukimų.
Klausimas. Ar galima tokiu atveju važiuot apie 4km iki serviso ar jau tik tempt ją?
Dėkui.
Edited by Semionas, 2016 May 19 - 14:53.
ex Citroen BX 1.9d Royale 87m
ex Citroen Xantia 1.9td 98m
ex Peugeot 406 1.9td 98m
ex SAAB 9-5 2.0T 97m
ex Peugeot 406 coupè 2.2HDI 02m
ex Peugeot 407 Coupè 2.7HDI 07m
Dabar Peugeot 508 RXH 2.0HDI 133kw 15m ir geltonas Peugeot 306 Cabriolet 1.6 99m
#14
Posted 2016 May 19 - 18:04
Tik tempt, jei nori prasisukt tarpe 100-200eur (gali tekt keist ne tik škyvą ir diržą, bet ir sankabėlę, tempėją/jus). Jei skriemulys prazulins dangtelį arba numes dirželį į variklio pusę - remontas gali įlipti į trijų nulių zoną, nes keisi dirželio komplektą, karomyslus, galbūt ir velenėlius (jei prasuks žvaigždes), o tuomet jau ir grandinėlės komplektą. Jei nesitrauks purkštukai - keisi ir juos, ir už ištraukimą mechaniniu ar hidrauliniu metodu dar mokėt teks mokėsi. Aišku tada ir antifrizas, tepalai, filtras nauji ir t.t.
Variklio net nekurk ir kai tempsi, tik nesugalvok bėgio įjungt.
Aišku, ten galima tą skriemulį atsukti ir vietoj jo uždėti kažką laikino, arba nupjaut lauk nutrūkusią dalį ir uždėt atgal, bet ar yra prasmės, juk tada jau atgal pats ir gerą skriemulį užsidėtum.
Edited by tadas1991, 2016 May 19 - 18:10.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Posted 2016 May 19 - 20:30
Labai ačiū už gerus patarimus, Tadai
Pamačiau pavėluotai, bet visgi kūpas buvo nutemptas, tai tikiuosi, kad per tą laiką kol kelias minutes jis dieną dirbo, nieko labai baisaus nepridarė
Nes skaičiai su trimis nuliais labai nežavi...
Rytoj tikiuosi, kad meistrai apžiūrės ir pateiks diagnozę. Reiks tik jiems neleist kurti tuomet irgi.
ex Citroen BX 1.9d Royale 87m
ex Citroen Xantia 1.9td 98m
ex Peugeot 406 1.9td 98m
ex SAAB 9-5 2.0T 97m
ex Peugeot 406 coupè 2.2HDI 02m
ex Peugeot 407 Coupè 2.7HDI 07m
Dabar Peugeot 508 RXH 2.0HDI 133kw 15m ir geltonas Peugeot 306 Cabriolet 1.6 99m
#16
Posted 2016 May 19 - 21:14
Labai ačiū už gerus patarimus, Tadai
Pamačiau pavėluotai, bet visgi kūpas buvo nutemptas, tai tikiuosi, kad per tą laiką kol kelias minutes jis dieną dirbo, nieko labai baisaus nepridarė
Nes skaičiai su trimis nuliais labai nežavi...
Rytoj tikiuosi, kad meistrai apžiūrės ir pateiks diagnozę. Reiks tik jiems neleist kurti tuomet irgi.
Tadas snekejo apie trukusi/numesta dirza ir jei palystu jis po pagrindiniu. Nebus triju nuliu
Edited by PhanT, 2016 May 19 - 21:15.
#17
Posted 2016 May 19 - 21:19
Aš esu kartą rizikavęs į garažą įsivaryt mašiną, stovėjusią jau pas mane kieme. Bet nuėmiau (nupjoviau) dirželį, kad makaluotųsi be apkrovos.
Draugė iš Vilniaus pernai vasarą paskambino vidury dienos, papasakojo lygiai tokius pačius simptomus telefonu. Paklaust patarimo, ką daryt.
Liepiau gesint mašiną ir niekur nevažiuot. Vistiek būčiau turėjęs Vilniuj ką veikt, tai pasakiau, galiu vakare užlėkt su detalėm ir sutvarkyt, nes berods tada skriemulį skladuke naują turėjau pasidėjęs, o dirželį ten nesunku gaut, galima ir tą patį uždėt, jei ne ilgai važiuota taip ir nespėjęs metalo pririnkt. Žodžiu nepaklausė manęs ir bandė važiuot iki serviso. Likus 200m, "sugedo". Tiek kad ten buvo senas 2,0 8V 80kw, tai remontas visiško kosmoso nekainavo, bet vistiek nepigu.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2017 February 19 - 14:49
pas mane 2l hdi 80kw irgi sokineja itempejas skyvas pagridinis pakeistas generatorius isvis besankabinis pries tai stoveso su sankaba ir jau trecia dirza sueda tai ka reiks pirkt genere su saknkaba?
#19
Posted 2017 February 19 - 17:25
Butinai!Gal ir skyva pagrindini istisini idejai?
Gal uzteks tik skriemuli su sankaba uzdeti , jeigu tiks.Gal viso pirkti nereiks.
#20
Posted 2017 February 19 - 20:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users