Peršokti prie turinio


Nuotrauka

purkstukai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#1 peugeot 407 sw

peugeot 407 sw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 12
  • Vieta:uk
  • Automobilis:peugeot 407sw 2.0 hdi diesel

Parašyta 2016 vasario 01 - 22:14

sveiki gal kas patartumet kaip galiu pasitikrinti ar tinkamai veikia purstukai ju neisemus?peugeot 407 sw 2.0hdi. Dekui


  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 vasario 01 - 22:28

darai diagnostika(netikslu), arba isemi ir dedi ant stendo(tikslu), arba darai griztamojo testa, bet siemensam tai itin netikslus dalykas...is esme siemens purkstuku neisemus patikrinti nelabai imanoma..jei pas tave delphi tada griztamojo testas gan tikslus patikrinimas, bet vienaip ar kitaip bet kuriam testui reikia specifiniu ziniu ir/ar irangos..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 vasario 01 - 22:57

Pauliau ,kokios siemenso purkstuku korekcijos reiksmes ribos 100%+-40 ar tokios ar klystu?
  • 0

#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 vasario 01 - 23:42

100+- 25...nuo +-25 jau dirba sudovai, prastai kurias ir dumina daznai..nuo +-30 jau ir klaida kartais ismeta, kad per dideles, nuo +-40 klaida buna "permanent" ir turi avarini rezima, arba dideles korekcijo variklio valdymo strategija..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 02 - 00:21

Kame įdomumas, vienas žmogus iš šio forumo važinėjo su 2.7HDi ir vienas purkštukas stabiliai rodydavo 150-160proc. Aišku, klaidos kompe, vėsus variklis dirbdavo šiaip sau, bet paskui pašilus viskas normaliai. Buvom sutarę dėl keitimo galimybės. Ir... vienu metu pasitaisė ir tiek, visų purkštukų procentai pasidarė 90-110...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 vasario 02 - 08:23

Kame įdomumas, vienas žmogus iš šio forumo važinėjo su 2.7HDi ir vienas purkštukas stabiliai rodydavo 150-160proc. Aišku, klaidos kompe, vėsus variklis dirbdavo šiaip sau, bet paskui pašilus viskas normaliai. Buvom sutarę dėl keitimo galimybės. Ir... vienu metu pasitaisė ir tiek, visų purkštukų procentai pasidarė 90-110...


Buvo ir pas mane vienas C6 2.7, du po 170 jau rode, prisipyle pilna baka nestes pro diesel(aisku ne tame esme), shove i vilniu ir atgal negailint, visi purkstukai pradejo rodyt po max 110 ir jau metai viskas ok :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 Saulix

Saulix
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 267
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2016 vasario 02 - 17:58

Kas tai yra - "negailint" ?
  • 0
Peugeot 406 2.0HDI DW10ATED

#8 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 vasario 02 - 18:22

negailint- reishkia duoti mashinai isishikti ;) tautieciai vazhineja su dyzeliais kaip pencinykai, 1500-2200 apsuku, daugiau nekelia, bo turbina saugo, varikli paty ir t.t.

 reikia duoti isishikti automobiliui, pagrezhti aukshtesnemis apsukomis. nebijoti 3-4 tukst uzhmesti, galima ir daugiau ;) 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#9 Saulix

Saulix
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 267
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2016 vasario 02 - 22:04

Tai čia tipo iš Klaipėdos į Kauną ketvirta pavara ant 140 atpūsti ?! :)

Šį pranešimą redagavo Saulix: 2016 vasario 02 - 22:05

  • 0
Peugeot 406 2.0HDI DW10ATED

#10 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 vasario 02 - 22:47

Blogas mastymas kad apsukos kazka duoda, apsukos nieko neduoda nuo tam tikros ribos, reikia duoti aprkovos ir ilga laika kokiu pvz 6 begiu 140-150 nuleidziam iki 90 tada vel greitejam iki 150... Taipogi gerai pragainioti masina nuo 0 iki 100, bet ne redlainais, o su protu, svarbu kad turetu masina ka veikti. Zinoma, su protu viskas, nes jei lavonas tai ne tik kad neprikelsi, bet dar ir pabloginsi :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 03 - 15:48

Tai žinoma, su kiaurais purkštukais gerai pagręžiojus stumokliai, vožtuvai pradega :)

 

O aš šįryt savo 2.2HDi užsukau iki ribotuvo pirmu bėgiu. Galiu pasakyt, sužinojau praktiškai dar vieną dalyką, kuo skiriasi seno dyzelio mechaninis ir naujo dyzelio elektroninis apsukų ribojimo pajautimas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 04 - 01:52

Tai žinoma, su kiaurais purkštukais gerai pagręžiojus stumokliai, vožtuvai pradega :)

 

O aš šįryt savo 2.2HDi užsukau iki ribotuvo pirmu bėgiu. Galiu pasakyt, sužinojau praktiškai dar vieną dalyką, kuo skiriasi seno dyzelio mechaninis ir naujo dyzelio elektroninis apsukų ribojimo pajautimas.

Kuo gi? :)) Speju sakysi, kad elektroninis staigiau "nukerta". Ne? :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 vasario 04 - 01:53

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 04 - 11:44

Na taip, praktiškai momentinis aksceleracijos nukirtimas ir lieki su tuo pačiu greičiu važiuot, kokį pasiekei.

O pas mechaninį siurblį yra kitaip, nes mechaniniu principu veikiantys ribojimo mechanizmai duoda tam tikrą tolydumą ir jau artėjant prie tų apsukų, galia pamažu slopsta.

Aišku, tas TIMPT vistiek būna, bet ir po jo dar lieka truputis greitėjimo, kuris kuo toliau, tuo labiau mažėja.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 04 - 12:10

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 05 - 00:54

Na taip, praktiškai momentinis aksceleracijos nukirtimas ir lieki su tuo pačiu greičiu važiuot, kokį pasiekei.

O pas mechaninį siurblį yra kitaip, nes mechaniniu principu veikiantys ribojimo mechanizmai duoda tam tikrą tolydumą ir jau artėjant prie tų apsukų, galia pamažu slopsta.

Aišku, tas TIMPT vistiek būna, bet ir po jo dar lieka truputis greitėjimo, kuris kuo toliau, tuo labiau mažėja.

Atspejau ske:D, su mechaniniais teko aisku vazinet, bet drozt iki redlaino, tain naah....HDi'nai kazkaip atrodo tam adaptuoti, o tie senesni taip rekia, kad net baisu daros :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 05 - 12:22

Atspejau ske:D, su mechaniniais teko aisku vazinet, bet drozt iki redlaino, tain naah....HDi'nai kazkaip atrodo tam adaptuoti, o tie senesni taip rekia, kad net baisu daros :)

Žinoma, kad HDinai labiau adaptuoti apsukoms, nes pas juos mažesnė kompresija ir tikslesnis kuro įpurškimas. Gaunasi daug švelnesnis ir mažiau smūginis variklio darbas, tad ir redlainas labai panašus su ribotuvu, o senas zyzelis redlainina, priklausomai nuo senumo, jau ties 4-4.5K, o gręžtis pagal dūmingumo testą (t.y. gamintojo numatyta MAX) turėtų iki 5,2. Aišku, aš saviškiam truputį pasukau gazo svirtelę dėl ramybės, tai dūmingumo teste įsisuko tik iki 4,75K ir senis buvo truputį nepatenkintas, bet kartu sutarėm, kad 26metų senumo variklis nebūtinai turi gazuotis tiek pat, kiek naujas, tai praleido :)

Bet jei tepalas įpiltas geras (pas mane Total 5W40 net ir į senolius dyzelius) ir dirželiai ne dvigubą kilometražą baigia sukti, tai retkarčiais leidžiam sau tokią pramogą :)

Kai bolidas ne tik be tachometro, bet ir be perpūtimo lemputės ar turboslėgio rodyklės, tai daug ramiau gazuot :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 05 - 13:20

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 05 - 16:23

Žinoma, kad HDinai labiau adaptuoti apsukoms, nes pas juos mažesnė kompresija ir tikslesnis kuro įpurškimas. Gaunasi daug švelnesnis ir mažiau smūginis variklio darbas, tad ir redlainas labai panašus su ribotuvu, o senas zyzelis redlainina, priklausomai nuo senumo, jau ties 4-4.5K, o gręžtis pagal dūmingumo testą (t.y. gamintojo numatyta MAX) turėtų iki 5,2. Aišku, aš saviškiam truputį pasukau gazo svirtelę dėl ramybės, tai dūmingumo teste įsisuko tik iki 4,75K ir senis buvo truputį nepatenkintas, bet kartu sutarėm, kad 26metų senumo variklis nebūtinai turi gazuotis tiek pat, kiek naujas, tai praleido :)

Bet jei tepalas įpiltas geras (pas mane Total 5W40 net ir į senolius dyzelius) ir dirželiai ne dvigubą kilometražą baigia sukti, tai retkarčiais leidžiam sau tokią pramogą :)

Kai bolidas ne tik be tachometro, bet ir be perpūtimo lemputės ar turboslėgio rodyklės, tai daug ramiau gazuot :)

Prisikabino prie apsuku? :) Brolis jetta turejo 1.6td, ten 47 ar 50kw, tai uzsukdavo siurbli tiek kad vos ant laisvu beveikdavo, pravarydavo TA ir atgal atsukdavo "ciptiuninga" :)Tai vat tik neklausiau iki kiek jam apsuku ejo su tuo prisuktu siurbliu, bet ne karto nesake, kad butu prisikabines :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 vasario 05 - 16:24

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#17 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 vasario 05 - 16:27

is purkstuku korekciju tik galima spresti kas dedasi cilindre,tai ne purkstuku bukle!Gyvas pavizdys,MB sprinter 2.2cdi 120kw mete antro cilindro korekcijos neatitikima,kitaip tariant klaida,variklis kale kaip MTZ,pasijungus MB statar4, is tiesu korekcijos buvo nekokios,reziume, biski davus gaziuko staiga luzo svaistiklis,iskale bloke skyle,taip kad kas galvoja kad korekcija,tai purkstuku bukle-klystate.P.S purkstukus istraukeme,patikrinome-verdiktas geri 100%


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 vasario 05 - 16:29

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#18 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 vasario 05 - 16:38

Tai kas kaltas buvo? Piktosios dvasios?


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#19 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 vasario 05 - 16:50

Indeklas prasuktas, long laifas turbut varytas, pas hanza buves.
  • 0

#20 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 05 - 17:38

Na, taip, korekcija cia cilindro darbas, o ne purkstuko. Bet jei jau nera kur detis, tai galima spelioti. Jei traukiant nekyla problemu, tai viena partija su kita partija sukeist, ziuret tada ka rodo ir pan. :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0