Peršokti prie turinio


Nuotrauka

purkstukai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#21 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 vasario 05 - 18:03

Tai kas kaltas buvo? Piktosios dvasios?

dvasia ar vasia vodila,nera esmes,o pasak silberauto nuo 400000 km situ 2.2cdi problema su alkuniniu ,t.y. indeklais,o motoras prabeges 770000.Motoras donorinis 2500eur,senasis isluptas bet kol kas neisdraskytas


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 vasario 05 - 18:05

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 05 - 18:03

Purkštuko korekcija rodo bendrą cilindro darbo būklę, o ne tik pačio purkštuko. Bet, tai yra ir purkštuko, nes esant tvarkingai mechaninei daliai, tai praktiškai tik jo reikalas. Jeigu korekcija labai bloga, bet kuriuo atveju purkštuką reikia traukti lauk. O tuomet jau galima ir kompresiją matuoti, ir stumoklį bandyt pasiklibinti iš indėklų, ir patį purkštuką ant stendo patampyti.

 

Kaip ir sakot, gali būti ir žiedai, ir indėklai, ir vožtuvai, ir tarpinė, ir pats purkštukas.

Bet jei pvz buvo užpilta benzino ir pravažiuota nedaug, tai atstačius kurą labai neblogas variantas būklės nustatymui, ar purkštukas nesugadintas, vožtuvai nepradeginti ir pan :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 05 - 18:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 vasario 05 - 18:15

O šiaip klausimas į temą. O kaip ECU nustato kuriam cilindrui korekciją daryt? Pagal ką pamatuoja kompas? :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#24 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 vasario 05 - 18:17

Pamirsau pamineti,pries tai buvo darytos regeneracijos priverstines ir stovint ir vaziuojant su kompu,nepadejo,reziume salinau fapa su egr'u,bet beda viena nevaiksto.....


O šiaip klausimas į temą. O kaip ECU nustato kuriam cilindrui korekciją daryt? Pagal ką pamatuoja kompas? :)

pagal detonacija bando duoti/atimti kuro doze kiekvienam cilindruui individualiai


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 vasario 05 - 18:18

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#25 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 05 - 23:20

Ant kaikuriu varikliu (benzininiu?) eina taip vadinamas knock-sensor kuris (kaip suprantu) sugeba pamatuoti vibracijos dazni, ilgi ir tolyguma :) Ale pvz pas mane tai tikrai tokiu nera, o korekcijos zinoma yra. Tai kaip tos "detonacijos" dydis nustatomas tai nezinia :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 vasario 05 - 23:33

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#26 traskalas

traskalas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 46
  • Automobilis:Citroen C5

Parašyta 2016 vasario 06 - 00:06

Tai holo daviklis matuoja alk. Veleno pasukimo metu gauta poslinki ir atitikimą, o jei poslinkis per mažas ar per didelis, kitam cilindrui mažina/didina kuro įpurškimo kiekį. Teisingai?
  • 0

#27 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 vasario 06 - 01:42

Ant kaikuriu varikliu (benzininiu?) eina taip vadinamas knock-sensor kuris (kaip suprantu) sugeba pamatuoti vibracijos dazni, ilgi ir tolyguma :) Ale pvz pas mane tai tikrai tokiu nera, o korekcijos zinoma yra. Tai kaip tos "detonacijos" dydis nustatomas tai nezinia :)

taip,benzininese yra knock,bet yra markiu ir dyzelinese stovi,bet dauguma nera,ir patikek,programa(ECU) parasyta taip,kad sektu kiekvieno cilindro busena ir atitinkamai dozuotu kieki,jei iseina is ribu,t.y.jau nesugeba susitvarkyti,meta klaida tam ar anam cilindre problema,as dabar rasau apie konkreciai MB ,ir aplamai,kaip diagnostinis prietaisas mersu SD connect 4,uzima visa laptopa(xentry DAS),tai galinga programa ir protingai padaryta net nepatyrusiam naudotojui,diagboxas ar pp2000 nelyginamai silpnutis pries mersu


Tai holo daviklis matuoja alk. Veleno pasukimo metu gauta poslinki ir atitikimą, o jei poslinkis per mažas ar per didelis, kitam cilindrui mažina/didina kuro įpurškimo kiekį. Teisingai?

ne,holo daviklis atlieka apsuku kolkuliacija ir viskas.Atsekineja pats ECU,su purkstuku pagalba


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 vasario 06 - 01:55

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#28 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 06 - 02:28

Supratau, aciu uz autodiagnostikos kursa :) Kazkada su broliu turejau diskusija, tai negalejo suprasti kaip galetu cilindro darba ziuret :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#29 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 vasario 06 - 04:21

ner uz ka,manau daugumai pravers,ilgamete patirtis,ir "karti ir saldi" patirtis ant savo kailio savo daro..is klaidu ir mokomes sememes ...gyvenimas toks...

Ir ne vien tas liecia pezo reno MB,Bmw ir kt.....

Taip kad ,dar karta pasikartosiu,korekcijos tai ne purkstuku bukle,purkstukai tikrinami stendu juos nuemus!


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#30 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 vasario 06 - 10:56

Na taip niekas ir nepasakė kaip ECU atseka cilindrų darbą jei knock sensoriaus nėra. Purkštukų pagalba, tai nėra logikos. Jeigu tas purštukas veikia nekorektiškai - tai ką ten sekt tada įmanoma?

Laukiam Tado paskaitos :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#31 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 vasario 06 - 13:30

nu lauksim paskaitos..... :D

na jei nesupratai dar vis ka as rasiau tai nesuprasi ir isvis...nei Tado nei Petro :D


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 07 - 06:01

Jokios mano paskaitos nebus, nes taip pat man šitas reikalas įdomus. 

Knock sensor'iai yra net ant labai senų benzinų, pvz 1.8 16V XU7, katras nuo kokių 94tų metų buvo. Bet kad jis tokio jautrumo, kad kartais variklis turi visiškai kalatotis kaip nabašnikas grabe atsikėlęs, kad įmest jo klaidą sugebėtų. Knock sensor'iai yra ant abiejų galvų 2.7HDi variklyje, tai manau ir 3.0HDi tikrai bus, o mažesnio litražo, bent tuose senesniuose už kokius 2007tus, neteko nei matyti, nei girdėti.

Čia ne mano, o Pauliaus paskaitos reikia :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#33 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 vasario 07 - 20:14

Tai laukiam Pauliaus paskaitos  :beer: Nes labai įdomu kaip ten ECU "supranta" kuriam cilindre anglių per mažai ir kur kompensuot.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#34 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 vasario 08 - 02:16

Kokios paskaitos,atsipeikek,cia jau inzinieriu parasiusiu vidine valdymo programa ECU ,o tai gilus akmenys,tokia informacija cipuotojai siaurame rate dalinasi info.
Purkstukas i takta padaro maziausiai 3 ipurskimus,o kad tai apskaiciuoja detonacija faktas,ir kiekvienai auto markei individuoaliai rasoma programa,tarkim pezo 2.0hdi 100kw variklis su volvo vienodas,net kompai vizualiai tokie pat,o programa skiriasi.
Kodel pavadino "purkstuko korekcija",cia ne siaip sau..  o tam kad matytu diagnostas kas dedasi cilindre,taip buna isimciu kai korekcija bloga del purkstuku defekto,bet tai 50/50,yra ir kitu nuansu kodel korekcija bloga,nelieciant purkstuku ir pacio motoro..
Kitas dalykas,kai pila kura be saiko purkstukas,gresia kitos problemos,isdega stumoklis,"sugula"nuo suodziu ziedai,kai nedapurskia-kalena cilindras,o as maciau visas sias kiaulystes,ka kaltinti,vairuotoju aplaiduma,ale vaziuoja ir ok

"įdomu kaip ten ECU "supranta" kuriam cilindre" suprantu kad smalsu,bet suprask kad tam ir yra ECU kad atliktu sia funkcija,tai ne siaip sau gelezies gabalas,tai smegenys pacio motoro vadymo,ir siuolaikiniai ECU darosi vis sudetingesni ir net vidines programos dydis Megabaitu dideja ,kaip ir pacios auto tobuleja elektroje taip ir ECU darosi sudetingesni,kitaip tariamt tobulina...

Pati paprasciausia diagnostika itarus netolygu darba-kompresijos matavimas,voztuvu sandarumo testas,purkstuku testas ant stendo,na o jau kad gelezyje problema,cia jau autosaltkalvis turi ardyti varikli ir ziureti


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 vasario 08 - 02:36

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#35 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2016 vasario 08 - 07:00

Užmirštamas paprastas dalykas,kad dyzelinio variklio galia reguliuojama įpurškiamu kuro kiekiu, kai pas benzinimį variklį(netiesioginiu įpurškimu)  įsiurbiamu oru.Tas padidintas įpurškiamas kiekis padidinamas per padidintą purkštuko atidarymo laiką , nes tuo CR sistemoje yra vienodas slegis.Tik tą laiką paankstinus ar pavėlinus jau gaunasi skirtingi dalykai.Tuo labiau vyksta nebe vienas o keli įpurškimai vieno takto metu. Šiaip tokiomis temomis visada iškyla daugiau klausimų nei atsakymų .


  • 0

#36 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 vasario 08 - 11:55

Kokios paskaitos,atsipeikek,cia jau inzinieriu parasiusiu vidine valdymo programa ECU ,o tai gilus akmenys,tokia informacija cipuotojai siaurame rate dalinasi info.
Purkstukas i takta padaro maziausiai 3 ipurskimus,o kad tai apskaiciuoja detonacija faktas,ir kiekvienai auto markei individuoaliai rasoma programa,tarkim pezo 2.0hdi 100kw variklis su volvo vienodas,net kompai vizualiai tokie pat,o programa skiriasi.
Kodel pavadino "purkstuko korekcija",cia ne siaip sau..  o tam kad matytu diagnostas kas dedasi cilindre,taip buna isimciu kai korekcija bloga del purkstuku defekto,bet tai 50/50,yra ir kitu nuansu kodel korekcija bloga,nelieciant purkstuku ir pacio motoro..
Kitas dalykas,kai pila kura be saiko purkstukas,gresia kitos problemos,isdega stumoklis,"sugula"nuo suodziu ziedai,kai nedapurskia-kalena cilindras,o as maciau visas sias kiaulystes,ka kaltinti,vairuotoju aplaiduma,ale vaziuoja ir ok

"įdomu kaip ten ECU "supranta" kuriam cilindre" suprantu kad smalsu,bet suprask kad tam ir yra ECU kad atliktu sia funkcija,tai ne siaip sau gelezies gabalas,tai smegenys pacio motoro vadymo,ir siuolaikiniai ECU darosi vis sudetingesni ir net vidines programos dydis Megabaitu dideja ,kaip ir pacios auto tobuleja elektroje taip ir ECU darosi sudetingesni,kitaip tariamt tobulina...

Pati paprasciausia diagnostika itarus netolygu darba-kompresijos matavimas,voztuvu sandarumo testas,purkstuku testas ant stendo,na o jau kad gelezyje problema,cia jau autosaltkalvis turi ardyti varikli ir ziureti

Perskaičiau (tiksliau akim permečiau) vakar prieš miegą kažkokią knygą apie comon rail. Tai ten parašyta buvo, kad ECU esant laisvom apsūkom "supranta" kuriam cilindre daryt korekciją, tai pagal alkūninio kampinio greičio skirtumus. Pagal holo daviklį ale, tai sugeba nustatyt kaip "staigiai" kiekvienas stūmoklis pasuka alkūninį ir nustato, kuris cilindras dirba su perdidele ar su permaža jėga. Bet čia buvo aiškinta esant laisvoms apsūkoms. Važiuojant mašinai galbūt taip pat  :hmm:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#37 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 08 - 12:13

Tai vaziuojanciai korekciju niekas netikrina :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#38 audimas

audimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 29
  • Vieta:Vilnius-Raseiniai
  • Automobilis:peugeot 407sw 2.0 HDI 100kw

Parašyta 2016 kovo 02 - 09:32

Chebryte toks klausimas ar galima po viena isimineti siemens purkstukus patikrinimui ant stendo? Peugeot 407 2.0 Hdi 100kw. purkstukai siemens ir kompas siemens. Nes vienam dyzeliu privaciam servise pasake kad reikia visus lupti ir kad paskui juos atgal pastatyti tvarkingai nelabai imanoma tipo keist visa komplekta...  Ir ar restauruojami siemens purkstukai? Iskarto labai dekoju uz atsakymus


  • 0

žvejui iš kilbuko šamas, medžiotojui iš voverės meška...


#39 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 kovo 02 - 10:04

Chebryte toks klausimas ar galima po viena isimineti siemens purkstukus patikrinimui ant stendo? Peugeot 407 2.0 Hdi 100kw. purkstukai siemens ir kompas siemens. Nes vienam dyzeliu privaciam servise pasake kad reikia visus lupti ir kad paskui juos atgal pastatyti tvarkingai nelabai imanoma tipo keist visa komplekta...  Ir ar restauruojami siemens purkstukai? Iskarto labai dekoju uz atsakymus

Nerestauruojami. Priklauso nuo "uzkepimo", gali isvis dalim istraukti, gali lengvai.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#40 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 02 - 10:05

Restauruojami, bet procedūra sudėtinga ir itin kruopšti, reikalaujanti laboratorinių sąlygų ir pan., tada sunku duoti garantiją, todėl Lietuvoje praktiškai niekas nedaro ir sako, kad dalių nėra. O kadangi niekas nedaro, tai ir tų dalių iš tikro nėra, nes niekas jų neveža :) 100kw varikliui dar tikrai nėra didelės problemos rasti gerus naudotus.

Jei purkštukai neprikepę ir neprirūdiję lizduose ir traukiasi lengvai, tai niekas jau nesutrukdys imti po vieną, bet daug žaidimo po vieną tikrint ir atgal statyt. Ir dar tas, kad tikriausiai nustatei, kuris blogas, pagal korekciją?

 

Vakar kaip tik pakeičiau komplektą vienam 2.0 80kw, tai korekcijos didžiausios buvo būtent tų purkštukų, kurie buvo dar geri, o slėgio nebelaikantys ir varantys į abratkę gražiausiai rodė ~0,2 ir ~0,8. Geresni, kurie dar veikė ir ant stalo pasidėjus krūvą purkštukų (gal 8-9vnt.) tikrinimui, būtent buvo atrinkti į geriausių komplektą, korekcijas rodė vienas 2.5, kitas 5. Žinau, nes prieš išėmimą susinumeravau cilindrų numerius.

Dabar korekcijos trijų apie vienetą, ketvirto ten gal 2-2,5, bet tas bus gerai, nes gerų naudotų komplektą tokiam varikliui jau paprastai ir pYgEI negausiu, o žmogus nenori ilgai laukti ir mokėti krūvos pinigų. Svarbiausia į abratkę nevaro, kaip anie kad varė. Bet mašina vistiek gęsta ir reguliatorius atsidarinėja iki 97proc. Tai laukia reguliatoriaus, o gal net ir siurblio keitimas.

Tai vat jums ir korekcijos :)


Restauruojami, bet procedūra sudėtinga ir itin kruopšti, reikalaujanti laboratorinių sąlygų ir pan., tada sunku duoti garantiją, todėl Lietuvoje praktiškai niekas nedaro ir sako, kad dalių nėra. O kadangi niekas nedaro, tai ir tų dalių iš tikro nėra, nes niekas jų neveža :) 100kw varikliui dar tikrai nėra didelės problemos rasti gerus naudotus.

Jei purkštukai neprikepę ir neprirūdiję lizduose ir traukiasi lengvai, tai niekas jau nesutrukdys imti po vieną, bet daug žaidimo po vieną tikrint ir atgal statyt. Ir dar tas, kad tikriausiai nustatei, kuris blogas, pagal korekciją?

 

Vakar kaip tik pakeičiau komplektą vienam 2.0 80kw, tai korekcijos didžiausios buvo būtent tų purkštukų, kurie buvo dar geri, o slėgio nebelaikantys ir varantys į abratkę gražiausiai rodė ~0,2 ir ~0,8. Geresni, kurie dar veikė ir ant stalo pasidėjus krūvą purkštukų (gal 8-9vnt.) tikrinimui, būtent buvo atrinkti į geriausių komplektą, korekcijas rodė vienas 2.5, kitas 5. Žinau, nes prieš išėmimą susinumeravau cilindrų numerius.

Dabar korekcijos trijų apie vienetą, ketvirto ten gal 2-2,5, bet tas bus gerai, nes gerų naudotų komplektą tokiam varikliui jau paprastai ir pYgEI negausiu, o žmogus nenori ilgai laukti ir mokėti krūvos pinigų. Svarbiausia į abratkę nevaro, kaip anie kad varė. Bet mašina vistiek gęsta, nes slėgis šokinėja ir jo nepataiko, ir reguliatorius, tinkamai gazuojant, atsidarinėja net iki 97proc. Tai laukia reguliatoriaus, o gal net ir siurblio keitimas. Po ko įtariu, kad tos korekcijos gali dar sumažėti gerokai :D

Tai vat jums ir korekcijos :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 02 - 10:06

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0