sveiki gal kas patartumet kaip galiu pasitikrinti ar tinkamai veikia purstukai ju neisemus?peugeot 407 sw 2.0hdi. Dekui
purkstukai
#1
Posted 2016 February 01 - 22:14
#2
Posted 2016 February 01 - 22:28
darai diagnostika(netikslu), arba isemi ir dedi ant stendo(tikslu), arba darai griztamojo testa, bet siemensam tai itin netikslus dalykas...is esme siemens purkstuku neisemus patikrinti nelabai imanoma..jei pas tave delphi tada griztamojo testas gan tikslus patikrinimas, bet vienaip ar kitaip bet kuriam testui reikia specifiniu ziniu ir/ar irangos..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Posted 2016 February 01 - 22:57
#4
Posted 2016 February 01 - 23:42
100+- 25...nuo +-25 jau dirba sudovai, prastai kurias ir dumina daznai..nuo +-30 jau ir klaida kartais ismeta, kad per dideles, nuo +-40 klaida buna "permanent" ir turi avarini rezima, arba dideles korekcijo variklio valdymo strategija..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Posted 2016 February 02 - 00:21
Kame įdomumas, vienas žmogus iš šio forumo važinėjo su 2.7HDi ir vienas purkštukas stabiliai rodydavo 150-160proc. Aišku, klaidos kompe, vėsus variklis dirbdavo šiaip sau, bet paskui pašilus viskas normaliai. Buvom sutarę dėl keitimo galimybės. Ir... vienu metu pasitaisė ir tiek, visų purkštukų procentai pasidarė 90-110...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2016 February 02 - 08:23
Kame įdomumas, vienas žmogus iš šio forumo važinėjo su 2.7HDi ir vienas purkštukas stabiliai rodydavo 150-160proc. Aišku, klaidos kompe, vėsus variklis dirbdavo šiaip sau, bet paskui pašilus viskas normaliai. Buvom sutarę dėl keitimo galimybės. Ir... vienu metu pasitaisė ir tiek, visų purkštukų procentai pasidarė 90-110...
Buvo ir pas mane vienas C6 2.7, du po 170 jau rode, prisipyle pilna baka nestes pro diesel(aisku ne tame esme), shove i vilniu ir atgal negailint, visi purkstukai pradejo rodyt po max 110 ir jau metai viskas ok
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Posted 2016 February 02 - 17:58
#8
Posted 2016 February 02 - 18:22
negailint- reishkia duoti mashinai isishikti ;) tautieciai vazhineja su dyzeliais kaip pencinykai, 1500-2200 apsuku, daugiau nekelia, bo turbina saugo, varikli paty ir t.t.
reikia duoti isishikti automobiliui, pagrezhti aukshtesnemis apsukomis. nebijoti 3-4 tukst uzhmesti, galima ir daugiau ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#9
Posted 2016 February 02 - 22:04
Edited by Saulix, 2016 February 02 - 22:05.
#10
Posted 2016 February 02 - 22:47
Blogas mastymas kad apsukos kazka duoda, apsukos nieko neduoda nuo tam tikros ribos, reikia duoti aprkovos ir ilga laika kokiu pvz 6 begiu 140-150 nuleidziam iki 90 tada vel greitejam iki 150... Taipogi gerai pragainioti masina nuo 0 iki 100, bet ne redlainais, o su protu, svarbu kad turetu masina ka veikti. Zinoma, su protu viskas, nes jei lavonas tai ne tik kad neprikelsi, bet dar ir pabloginsi
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Posted 2016 February 03 - 15:48
Tai žinoma, su kiaurais purkštukais gerai pagręžiojus stumokliai, vožtuvai pradega
O aš šįryt savo 2.2HDi užsukau iki ribotuvo pirmu bėgiu. Galiu pasakyt, sužinojau praktiškai dar vieną dalyką, kuo skiriasi seno dyzelio mechaninis ir naujo dyzelio elektroninis apsukų ribojimo pajautimas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Posted 2016 February 04 - 01:52
Tai žinoma, su kiaurais purkštukais gerai pagręžiojus stumokliai, vožtuvai pradega
O aš šįryt savo 2.2HDi užsukau iki ribotuvo pirmu bėgiu. Galiu pasakyt, sužinojau praktiškai dar vieną dalyką, kuo skiriasi seno dyzelio mechaninis ir naujo dyzelio elektroninis apsukų ribojimo pajautimas.
Kuo gi? ) Speju sakysi, kad elektroninis staigiau "nukerta". Ne?
Edited by PhanT, 2016 February 04 - 01:53.
#13
Posted 2016 February 04 - 11:44
Na taip, praktiškai momentinis aksceleracijos nukirtimas ir lieki su tuo pačiu greičiu važiuot, kokį pasiekei.
O pas mechaninį siurblį yra kitaip, nes mechaniniu principu veikiantys ribojimo mechanizmai duoda tam tikrą tolydumą ir jau artėjant prie tų apsukų, galia pamažu slopsta.
Aišku, tas TIMPT vistiek būna, bet ir po jo dar lieka truputis greitėjimo, kuris kuo toliau, tuo labiau mažėja.
Edited by tadas1991, 2016 February 04 - 12:10.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Posted 2016 February 05 - 00:54
Na taip, praktiškai momentinis aksceleracijos nukirtimas ir lieki su tuo pačiu greičiu važiuot, kokį pasiekei.
O pas mechaninį siurblį yra kitaip, nes mechaniniu principu veikiantys ribojimo mechanizmai duoda tam tikrą tolydumą ir jau artėjant prie tų apsukų, galia pamažu slopsta.
Aišku, tas TIMPT vistiek būna, bet ir po jo dar lieka truputis greitėjimo, kuris kuo toliau, tuo labiau mažėja.
Atspejau ske:D, su mechaniniais teko aisku vazinet, bet drozt iki redlaino, tain naah....HDi'nai kazkaip atrodo tam adaptuoti, o tie senesni taip rekia, kad net baisu daros
#15
Posted 2016 February 05 - 12:22
Atspejau ske:D, su mechaniniais teko aisku vazinet, bet drozt iki redlaino, tain naah....HDi'nai kazkaip atrodo tam adaptuoti, o tie senesni taip rekia, kad net baisu daros
Žinoma, kad HDinai labiau adaptuoti apsukoms, nes pas juos mažesnė kompresija ir tikslesnis kuro įpurškimas. Gaunasi daug švelnesnis ir mažiau smūginis variklio darbas, tad ir redlainas labai panašus su ribotuvu, o senas zyzelis redlainina, priklausomai nuo senumo, jau ties 4-4.5K, o gręžtis pagal dūmingumo testą (t.y. gamintojo numatyta MAX) turėtų iki 5,2. Aišku, aš saviškiam truputį pasukau gazo svirtelę dėl ramybės, tai dūmingumo teste įsisuko tik iki 4,75K ir senis buvo truputį nepatenkintas, bet kartu sutarėm, kad 26metų senumo variklis nebūtinai turi gazuotis tiek pat, kiek naujas, tai praleido
Bet jei tepalas įpiltas geras (pas mane Total 5W40 net ir į senolius dyzelius) ir dirželiai ne dvigubą kilometražą baigia sukti, tai retkarčiais leidžiam sau tokią pramogą
Kai bolidas ne tik be tachometro, bet ir be perpūtimo lemputės ar turboslėgio rodyklės, tai daug ramiau gazuot
Edited by tadas1991, 2016 February 05 - 13:20.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Posted 2016 February 05 - 16:23
Žinoma, kad HDinai labiau adaptuoti apsukoms, nes pas juos mažesnė kompresija ir tikslesnis kuro įpurškimas. Gaunasi daug švelnesnis ir mažiau smūginis variklio darbas, tad ir redlainas labai panašus su ribotuvu, o senas zyzelis redlainina, priklausomai nuo senumo, jau ties 4-4.5K, o gręžtis pagal dūmingumo testą (t.y. gamintojo numatyta MAX) turėtų iki 5,2. Aišku, aš saviškiam truputį pasukau gazo svirtelę dėl ramybės, tai dūmingumo teste įsisuko tik iki 4,75K ir senis buvo truputį nepatenkintas, bet kartu sutarėm, kad 26metų senumo variklis nebūtinai turi gazuotis tiek pat, kiek naujas, tai praleido
Bet jei tepalas įpiltas geras (pas mane Total 5W40 net ir į senolius dyzelius) ir dirželiai ne dvigubą kilometražą baigia sukti, tai retkarčiais leidžiam sau tokią pramogą
Kai bolidas ne tik be tachometro, bet ir be perpūtimo lemputės ar turboslėgio rodyklės, tai daug ramiau gazuot
Prisikabino prie apsuku? Brolis jetta turejo 1.6td, ten 47 ar 50kw, tai uzsukdavo siurbli tiek kad vos ant laisvu beveikdavo, pravarydavo TA ir atgal atsukdavo "ciptiuninga" :)Tai vat tik neklausiau iki kiek jam apsuku ejo su tuo prisuktu siurbliu, bet ne karto nesake, kad butu prisikabines
Edited by PhanT, 2016 February 05 - 16:24.
#17
Posted 2016 February 05 - 16:27
is purkstuku korekciju tik galima spresti kas dedasi cilindre,tai ne purkstuku bukle!Gyvas pavizdys,MB sprinter 2.2cdi 120kw mete antro cilindro korekcijos neatitikima,kitaip tariant klaida,variklis kale kaip MTZ,pasijungus MB statar4, is tiesu korekcijos buvo nekokios,reziume, biski davus gaziuko staiga luzo svaistiklis,iskale bloke skyle,taip kad kas galvoja kad korekcija,tai purkstuku bukle-klystate.P.S purkstukus istraukeme,patikrinome-verdiktas geri 100%
Edited by Ramus, 2016 February 05 - 16:29.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#18
Posted 2016 February 05 - 16:38
Tai kas kaltas buvo? Piktosios dvasios?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#19
Posted 2016 February 05 - 16:50
#20
Posted 2016 February 05 - 17:38
Na, taip, korekcija cia cilindro darbas, o ne purkstuko. Bet jei jau nera kur detis, tai galima spelioti. Jei traukiant nekyla problemu, tai viena partija su kita partija sukeist, ziuret tada ka rodo ir pan.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users