Restauruojami, bet procedūra sudėtinga ir itin kruopšti, reikalaujanti laboratorinių sąlygų ir pan., tada sunku duoti garantiją, todėl Lietuvoje praktiškai niekas nedaro ir sako, kad dalių nėra. O kadangi niekas nedaro, tai ir tų dalių iš tikro nėra, nes niekas jų neveža 100kw varikliui dar tikrai nėra didelės problemos rasti gerus naudotus.
Jei purkštukai neprikepę ir neprirūdiję lizduose ir traukiasi lengvai, tai niekas jau nesutrukdys imti po vieną, bet daug žaidimo po vieną tikrint ir atgal statyt. Ir dar tas, kad tikriausiai nustatei, kuris blogas, pagal korekciją?
Vakar kaip tik pakeičiau komplektą vienam 2.0 80kw, tai korekcijos didžiausios buvo būtent tų purkštukų, kurie buvo dar geri, o slėgio nebelaikantys ir varantys į abratkę gražiausiai rodė ~0,2 ir ~0,8. Geresni, kurie dar veikė ir ant stalo pasidėjus krūvą purkštukų (gal 8-9vnt.) tikrinimui, būtent buvo atrinkti į geriausių komplektą, korekcijas rodė vienas 2.5, kitas 5. Žinau, nes prieš išėmimą susinumeravau cilindrų numerius.
Dabar korekcijos trijų apie vienetą, ketvirto ten gal 2-2,5, bet tas bus gerai, nes gerų naudotų komplektą tokiam varikliui jau paprastai ir pYgEI negausiu, o žmogus nenori ilgai laukti ir mokėti krūvos pinigų. Svarbiausia į abratkę nevaro, kaip anie kad varė. Bet mašina vistiek gęsta ir reguliatorius atsidarinėja iki 97proc. Tai laukia reguliatoriaus, o gal net ir siurblio keitimas.
Tai vat jums ir korekcijos
Restauruojami, bet procedūra sudėtinga ir itin kruopšti, reikalaujanti laboratorinių sąlygų ir pan., tada sunku duoti garantiją, todėl Lietuvoje praktiškai niekas nedaro ir sako, kad dalių nėra. O kadangi niekas nedaro, tai ir tų dalių iš tikro nėra, nes niekas jų neveža 100kw varikliui dar tikrai nėra didelės problemos rasti gerus naudotus.
Jei purkštukai neprikepę ir neprirūdiję lizduose ir traukiasi lengvai, tai niekas jau nesutrukdys imti po vieną, bet daug žaidimo po vieną tikrint ir atgal statyt. Ir dar tas, kad tikriausiai nustatei, kuris blogas, pagal korekciją?
Vakar kaip tik pakeičiau komplektą vienam 2.0 80kw, tai korekcijos didžiausios buvo būtent tų purkštukų, kurie buvo dar geri, o slėgio nebelaikantys ir varantys į abratkę gražiausiai rodė ~0,2 ir ~0,8. Geresni, kurie dar veikė ir ant stalo pasidėjus krūvą purkštukų (gal 8-9vnt.) tikrinimui, būtent buvo atrinkti į geriausių komplektą, korekcijas rodė vienas 2.5, kitas 5. Žinau, nes prieš išėmimą susinumeravau cilindrų numerius.
Dabar korekcijos trijų apie vienetą, ketvirto ten gal 2-2,5, bet tas bus gerai, nes gerų naudotų komplektą tokiam varikliui jau paprastai ir pYgEI negausiu, o žmogus nenori ilgai laukti ir mokėti krūvos pinigų. Svarbiausia į abratkę nevaro, kaip anie kad varė. Bet mašina vistiek gęsta, nes slėgis šokinėja ir jo nepataiko, ir reguliatorius, tinkamai gazuojant, atsidarinėja net iki 97proc. Tai laukia reguliatoriaus, o gal net ir siurblio keitimas. Po ko įtariu, kad tos korekcijos gali dar sumažėti gerokai
Tai vat jums ir korekcijos
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 02 - 10:06