idomu kaip plaktuku tektu kalti guoli kai abs ziedas paciame guolyje buti gali.,ne viena sugadines suprasi kad kuju nedirbama prie guoliu.
Na dar nei vieno nesu sugadinęs. O su plaktuku guolių nebekalu nuo tada, kai šeimoj nebeliko senų VW markės automobilių, kuriems šis metodas buvo tinkamas. Kaip jūs puikiai žinot, pas Golf MK2 ir Passat B3 ABS sistemos būdavo tos šiokios tokios su siurbliu vietoj stiprintuvo, bet jos buvo labai retai pasitaikančios ir ten guoliai tikrai neturėjo jokių žiedų.
O su tais guolių magnetiniais žiedais dirbant yra ir daugiau niuansų, teko sutikt, kai lochai supresuoja juos ne ta puse ir kažkodėl ABS neveikia, arba kai fiksacinį žiedą pastato taip, kad tarpukas ne ties davikliu, ir kažkodėl neveikia ABS.
O guolius su magnetiniu žiedu, kurie montuojami gale ant ašies (pvz kaip C5 ar 307) tai pakalam irgi, jei reikia keist. Ten prisitraukia paskui su veržle, bet pirmus kelis milimetrus reikia kažkaip užstumt. Tai kadangi pigių guolių nenaudojam, tai truputį bakstelim, kad sriegis išlįstų. Didelė paslaptis, kurios lochai mechanikai ne visada supranta, kad reikia kalti per teisingą oboimą. Jei į lizdą, per išorinę, jei ant ašies - per vidinę.
O jūs turbūt esat matęs ir tokį SKF originalų guolių iškalimo ir užkalimo komplektuką?
Šiaip aš labai mėgstu, kai žmonės man aiškina, ką blogai ir ką gerai darau, nors net neįsivaizduoja, kaip tai darau