Nepergyvenk per daug, jei jie neras ligos, atvarysi pas mane, tikrai surasiu is kur saknys
2.9 152 kw netraukia ir meta klaida
#61
Parašyta 2016 kovo 16 - 15:51
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#62
Parašyta 2016 kovo 16 - 19:32
tai tik i tave galiu atsiremt kogero sunkia akimirka
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#63
Parašyta 2016 kovo 16 - 20:59
Sunkią akimirką visada padės draugas Nolseptynitai tik i tave galiu atsiremt kogero sunkia akimirka
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#64
Parašyta 2016 kovo 17 - 12:33
Sunkią akimirką visada padės draugas Nolseptyni
:clap:tas irgi padeda nusispjaut i viska,
bet po to ir sesi nol septintas ant kaladziu padziautas isardytas kita diena
kolkas zinios tokios..
Pakeite babyna 1
Kuro siurblys spaudima rode tik nepilnus 2 barus ( nors turetu rodyti virs 3 su kaupu)., siurbli pakeite, spaudimas ok.
kazkokie davikliai, netaisyklingai pajungti - nelabai supratau kokie , lyg veleneliu.. - dar to nedaejo..
Testavo masina po siurblio keitimo, situacija gera, taciau sako vistiek uzspaudi pedala ismeta 3 cilindrus..
sako fazes veleneliu netaisyklingos, laisvom ok, o paspaudus viena faze neatsistato .. ar kazkas tokio...
dabar lenda prie dirzelio dar..
gal kazka blogai paminejau, gal blogai nugirdau..
sake dar ziuri ir iesko toliau slieku.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#65
Parašyta 2016 kovo 17 - 13:42
#66
Parašyta 2016 kovo 17 - 15:39
Gal gales patys ir nupirkt paskiau ta 607
Bet jau jeigu ir bus viskas puiku tai nusimato prie altoriaus priesaika.. myleti, gerbti, saugoti, padeti varge ir dziaugsme visa likusi gyvenima....
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 17 - 14:06
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#67
Parašyta 2016 kovo 19 - 13:40
#68
Parašyta 2016 kovo 20 - 01:44
Panasu kad nelabai
#69
Parašyta 2016 kovo 20 - 08:38
Sutvarkė ką nors?
Deja dar ne, jokiu ziniu. Patys galu ten speju neranda.. kita savaite tikiuos bus kokia zinia.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#70
Parašyta 2016 kovo 20 - 11:13
#71
Parašyta 2016 kovo 20 - 13:05
Nu bet idomiai. Is pradziu juk viska ok buvo kai pirkai. Ir dabar kazkas ko neina surasti. Kaip suprantu su tuo liutu jau buvo kazkas smarkokai burta?
taip,
pirkau su automato defektu, automata remontavau, po automato remonto tikrai skraidziau patenkintas,, neubuvo jokiu bedu, gazo jautrumo turejo geresnio nei buves c5 su tokiu pat varikliu.
ir neaisku kada tai prasidejo (kazkas sugedo) kol kazkada trasoj nereikejo uzspaust.... na o dabar didele neregeta mysle..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#72
Parašyta 2016 kovo 20 - 16:17
Nebus kaip su tuo C5 2.2HDi? Šitam gal tepalus jau pakeist spėjai?
Varyk pas Laimoną. Jis, kaip ir aš, užsispyrimo turi, ir kaip supratau, užsiima tais reikalais, kur servisai nuo tokių bėga: "Nežinau, kiek truksiu, ir kiek kainuos, bet šitas bolidas važiuos"
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#73
Parašyta 2016 kovo 20 - 18:38
Sulauksiu verdikto is tos taurages., jei jie nieko nepes, varysiu pas Laimono...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#74
Parašyta 2016 kovo 20 - 19:11
kur servisai nuo tokių bėga: "Nežinau, kiek truksiu, ir kiek kainuos, bet šitas bolidas važiuos"
cia normali fraze,ir nereikia menkinti servisu,ne visi kreivarankiai servisuose dirba,kaip galvoji.
Nu bet idomiai. Is pradziu juk viska ok buvo kai pirkai. Ir dabar kazkas ko neina surasti. Kaip suprantu su tuo liutu jau buvo kazkas smarkokai burta?
Burta neburta,faktas tame kad remontas ne nuo to galo pradetas(is kart i duslintuva lysta)...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#75
Parašyta 2016 kovo 20 - 19:41
Del tokiu bajeriu todel daugiau niekad pezo ir nebepirksiu. Kol nusiperki vaziuoja. kai tik pradedi remontuot tada ir pasipila bedos. jau pora kart mano pezas savaites serevisuos stovejo. Nusiperki masina ir nezinai kada ja pasattysi kampan. Kiap sakant pezo gavno.
#76
Parašyta 2016 kovo 20 - 19:45
Del tokiu bajeriu todel daugiau niekad pezo ir nebepirksiu. Kol nusiperki vaziuoja. kai tik pradedi remontuot tada ir pasipila bedos. jau pora kart mano pezas savaites serevisuos stovejo. Nusiperki masina ir nezinai kada ja pasattysi kampan. Kiap sakant pezo gavno.
trolis ir tiek...pirk dvirati ir pigiau bus ir kuro pirkti nereik
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#77
Parašyta 2016 kovo 20 - 19:50
Tai aišku remontininkam gerai. cia dabar ziuriu mada prasidejo prancuziskas remontuot. klijanturos pilna. tik taisyk ir pinigus lupk. pats gi ne su pezo kazkokdel vazineji.
#78
Parašyta 2016 kovo 20 - 20:32
Remontininkam gerai opelius remontuoti 50% klijenturos is tikro pilna butent opeli atvaziuoja ,prancuzisku 15% viso labo.O Peugeot ne nena turejes modeli,nuo 206 iki 607,ir negaliu skustis.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#79
Parašyta 2016 kovo 20 - 23:05
cia normali fraze,ir nereikia menkinti servisu,ne visi kreivarankiai servisuose dirba,kaip galvoji.
Burta neburta,faktas tame kad remontas ne nuo to galo pradetas(is kart i duslintuva lysta)...
Aš taip negalvoju ir visų servisų nemenkinu, daug gerų meistrų servisuose esu sutikęs, esu ir pats porą dienų užsieny mažam pažįstamų vietinių servisiuke truputį darbavęsis, kai jiem padėjau greičiau darbus nusidirbt, o man tiesiog įdomu buvo. Kai meistrai protingi ir mąstantys ir ne ablavuchiško charakterio, tai paprastai su jais ir malonu bendraut, ir pasitikėt yra kuo. Kai tik gerai dirba, bet ablavuchai, tai nėra ko bendraut, bet darbą galima duot. Bet tokiem jei tu pats nepatinki, tai ir tavo mašina nepatiks. O čia kaip su kebabu paryčiais - jei veidas kebabų kepėjai nepatiko, tai ir kebabas bus neskanus...
Kreipiuosi pats į servisus, kai reikia kažkokių darbų ar paslaugų, kur jie turi rimtesnę įrangą, kurios tau neapsimoka pirkti ar net nėra vietos kur padėti, pvz priekinių ratų guolių presavimui PSA koncerno ir kitoms, kur tie guoliai su itin didele įvarža padaryti ir reikia gero presiuko (pas VW bent senesnius, išsikala ir susikala 400gr plaktuku), ir tenka kreiptis. Arba kai man kažkur trūksta žinių ir kompetencijos ir daug paprasčiau ir pigiau kreiptis pas tuos, kurie ir to, ir ano turi, ir dar padaro sąlyginai greitai. Būna smagu susipažint, pabendraut, kai sutinki rimtą patyrusį daug mačiusį serviso meistrą
Bet kalba buvo ne apie meistrus, o apie pačių servisų darbo principą. Labai nedaug tokių, kuriem įdomu imtis rimtų problemų sprendimų. Neapsimoka.
Tikriausiai servise ir darbate, kad taip skaudžiai palietė mano ta frazė? Ar savo servisą gal turit?
Tai aišku remontininkam gerai. cia dabar ziuriu mada prasidejo prancuziskas remontuot. klijanturos pilna. tik taisyk ir pinigus lupk. pats gi ne su pezo kazkokdel vazineji.
Siauro proto esi, panašu, žmogau.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 20 - 23:09
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#80
Parašyta 2016 kovo 21 - 08:10
su tokiu mastymu, visos masinos bus blogos iskilus pirmai rimtesnei bedai, ir tai bus ne pezo ar kas kita.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0