Peršokti prie turinio


Nuotrauka

807 80kt hdi 2.0 sankaba


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 19

#1 andrewmagas

andrewmagas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:ulysse

Parašyta 2016 vasario 15 - 21:08

sveiki

 

gal kas galit patarti

keisiu tuoj trecia sankaba

gryztu prie dvieju masiu smagracio

ir visa tai per 70000km

taip taurius suchipavo truputi bet kai jam pasakiau kad nelaiko sankabos tai suchipavo dar maziau

faktas tas kad sankabos nesusivazineja o suspaudimas per menkas ir nelaiko spyruokles cia apie valejo kalbant su vienos mases smgrc

 

yra sachs performance sitiems auto isleistas sankabos komplektas

kuris laikyu bet kaina 400eur + be smagracio

 

galvoju ar eitu didesnio diametro ka pritaikyti kaip pvz 2.2hdi turi 240mm diska

o 2.0hdi 225 berods

gal kas ka galit patarti

ar imti standarta su plaukianciu ir turetu nebebuti bedos bet siiap metams  sukichti i situos auto po sankaba tai bishki prabanga

 

labai lauksiu jusu visu pagalbos


  • 0

#2 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 15 - 21:24

Čipuoja iš akies ? - Tipo atvarai ir be dyno stendo tau pasako va dabar pas tave vietoj 100 arklių, turi 120  :doh: . Juokas ima iš tokių čipuotojų ir išvis būna ne juokinga kai visus auto daro pagal vieną variantą o ne kiekvienai auto individualiai parenka parametrus. To pasekmė sankabų ir kitų mazgų nelaikymas  :clap:


  • -1

#3 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 16 - 02:00

Čipuoja iš akies ? - Tipo atvarai ir be dyno stendo tau pasako va dabar pas tave vietoj 100 arklių, turi 120  :doh: . Juokas ima iš tokių čipuotojų ir išvis būna ne juokinga kai visus auto daro pagal vieną variantą o ne kiekvienai auto individualiai parenka parametrus. To pasekmė sankabų ir kitų mazgų nelaikymas  :clap:

Is danties. Papasakok, kur cia taip individualiai cipuoja? Gal VIMOTA ar Galingas? Prie ko cia stendas? Stendas skirtas pamatuoti kiek gavai po programos perrasimo. Nori ziuri, nori ne. Pas viena kuro sistema nudusus ir lieva gelezis, pas kita visa tai idealiam stovyje, na tai aisku, kad netgi su vienoda programa vaziuos geriau tas pas kuri tvarkoje. Gal papasakosi, kaip reiktu derint programa "nujotam" varikliui ir idealios bukles varikliui? Nujota reiktu nukofingint, kad dar daugiau piltu kuro ir pustu turba, ar numazint? O gal protingiau butu matant, kad nevaziuoja susitvarkyti gelezi ir kuro sistema? Nesuprantu prie ko cia individualus cipavimas, kai zmogus tenori +15kw ir daugiau nm prie zemu. Sankabu nelaikimo pasekme yra silpnos sankabos, o ne cipavimas. Jei isdega - dedi keramika, neuztenka suspaudimo - yra savi bajeriai, kad padidint disko prispaudima. Taurius turi defaultiniu/sabloniniu programu pagal kurias ir daro, jei nori padarys individualiai. Tik, kad rasant sablonini ecu map'a nelabai ka reikia ziuret. Mano atveju programa Taurius redagavo gal 5 kartus ir per tuos kartus vaikem po 2-4h kol gaudavosi ko norisi + siurblio buvo per maza buvo ir kiti mielaciai. Valeo butent ant 2.0hdi girdejau silpnokos, pas mane ant 2.2hdi irgi vienamse valeo stovi ir neslysta kaip bedusink. Is tavo logikos, tai tipo lavonui uzcipuoji +20kw pagal programa ir jis vaziuos kaip kad +15kw butu padaryta ir tipo sankaba laikys. O geram varikliui padarai +20kw, tiek realiai ir dasideda ir mat del to sankaba saibom nueina. Ar kaip? Elaborate please.

 

Autoriui: forume berots yra toks vaikinukas nick'u Zhy. Jis rodos virs visu ribu savo 2.0Hdi uzputes, kazkada bendravom su juo. Susirask forume, parasyk PM ir paklausk kas pas ji del sankabos. Aisku turiu itarimu, kad labai ir pacios masinos svoris daro itakos, dezute kaip nekaip.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 vasario 16 - 02:09

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 16 - 04:56

Valeo 4p kit tikrai turi kažkokių bėdelių su stiprumu. Pas Zhy būtent toks įdėtas ir buvo prasisukimų berods jau ties 30kkm pravažiuota rida nuo keitimo. Teko garbė man tą pažiūrėt, tai pradžiai radom, kad sulaužyta viena guolio auselė, gal dėl atgrubnagių darbo, kai nesužiūrėjo, kad išmynimo šakutės viena ausis kreiva ir nudilus, gal bemaudami dėžę sulaužė. Na ir dar radom, kad tepalas dirbančiam varikliui laša po lašiuką kas 10-15s. Tai teko pakeisti alkūninio veleno galinį riebokšlį ir vėliavėles. Po šito reikalo nuriebalinti ir kadangi nebuvo tepalas dar įsigėręs į diską, palikom visgi seną sankabą. Kiek žinau, tai dabar nesisuka jau kuris laikas, o variklis tikrai velia ratus ant sauso asfalto.

Bet kaip sakiau, teko girdėti ir daugiau atsiliepimų ne pačių geriausių apie tą komplektuką. Dabar kaip tik planai daryti bolidą iš dvilitrio 80kw 8V bolidui lengvam palankstymui. Taurius sakė, kad tam varikliui saugi riba tėra 110kw, be mechaninių mofidikacijų, tai kažkur tiek planuojama ir atsukti, o gal ir mechaninėmis modifikacijomis užsiimti, bet planuojamas bolido svoris apie 800-900kg, tai manau pakaks pradžiai ir tų 110 :) Tai irgi vistiek galvoju, ką čia reiks daryt su sankaba, jau iškart. Kadangi dėžė planuojama BE3,tai aišku, kad šitokio Valeo komplekto, kaip čia kalbam, neįdėsiu ir nedėsiu, nes jis labai brangus. Bet galbūt galima bus įdėt LUK arba Valeo (brangesnis) komplektą, skirtą 307tam su tokiu varikliu, pas kurį dėžė visgi BE3. Arba, jei norėsiu įdomiau, tai bandysiu lyginti, ir jei sutaps daviklio dantys, mauti benzininį 2.0 16V 100kw RFN smagratį ir dėti jo sankabą, kuri yra super pigi, ir skersmuo sutampa.

Kaip ir minėjo PhanT, labai svarbu ne tiek skersmuo, kiek prispaudimo stiprumas, t.y. diskatoriaus plunksnų kietumas. Automobilių, kuriems dėjau tą 4 dalių Valeo komplektą, savininkai visada džiaugiasi, koks minkštas sankabos pedalas pasidaro po keitimo. Iš dalies tai susiję su teisingu darbinių plokštumu paruošimu ir sutepimu, bet tik iš dalies. Labai daug duoda ir tai, kad aiškiai silpnokas prispaudimas. Todėl nereiktų tikėtis, kad laikys, kaip gamyklinė 200-300kkm. 307to 4 dalių komplektas LUK gamintojo davė daug kietesnį sankabos pedalą, nei Valeo 406to komplektas, todėl man jis ir truputį labiau patiko :)

 

Vat tik skirkim, kolegos, kad temoje kalbame apie miniveną, todėl čia kalbam išskirtinai apie kitur praktiškai nenaudotą 2.0HDi 16V 80kw variklį. Ten kilovatų skaičius gal ir nesiskiria, bet tas variklis turi kitokį sukimo momentą ir jį galima užbombinti daug daugiau, nei 8V. Net ir pauliusj pasakojo, kad šitie varikliukai labai smagiai darosi sportui ar mėgėjiškam pasportavimui, kai reikalingi du litrai, o ne didesnė kubatūra.

 

O Tauriaus darbu esu patenkintas iki galo. Mano 2.2 po jo lengvo įsikišimo dabar sukasi taip, kad gerai spustelėjus pedalą, ESP nespėja dirbti. Ir čia dar tik lengvas įsikišimas. Kai bus surinktas tas mano minėtas bolidas, į kurį krausiu senąjį RHZ, tai irgi važiuosiu tik pas Taurių, jei jis man suteks tokią laimę, pasidaryt asmeninę programą, ir kogero netgi dviems kompams iškart, kad turėčiau vieną gatvėms ir TA, o kitą rimtesniam palakstymui, kur jau ir su dūmingumu, ir sankabą nusukti įgalus.

 

Dėl Vimotos nežinau, bet Galingas darė vieno kolegos Jeep Cheroke 2.7CRD (Merso senas 5 kaušų CDI variklis), tai irgi pasakė teorinę galią, gautą su įrašyta programa kitais atvejais, ir ant stendo nesuko. Nori asmeninės programos ir sukti ant stendo - moki papildomas babkes, ir nemažas. Bent jau man taip buvo papasakota.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 16 - 04:56

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 vasario 16 - 11:11

man rodos vartotojas "GTI" per daug teliko prisiziurejo ir prisiskaite reklaminiu "vimotos" lankstinuku..visi standartiskai daro pagal sablona, kai reikia "siektiek prideti galios", na o jau kai reikia "isspausti" kazka, tada prasideda individualiu programu kurimas, plius kas nori vaziuoja ant dyno, bet dyno nera toks jau super privalomas dalykas, kai turi pakankamai patirties ir supratimo kas kaip veikia, tikrai padarai labai gerai ir be dyno...dyno dazniausiai naudoja kai reikia gauti pazyma apie padidinta galinguma, nustatyti apkrovas ruosiant masinas sportui, arba ruosiant masinas kazkokiai tai lentyniu klasei/serijai, kur butina gauti homolagacija del galios apribojimo ir t.t., arba kur buna kazkokios nestandartines modifikacijos - pvz uzmauna turba ant atmosferiko ir reikia programa perdaryt ir t.t. na, o standartinius gatvinius bolidus tiek tas "galingas", tiek "vimota" tiek kiti konvejeriu plieka, kad tik butu apyvarta...

Kas apie sankabos laikyma minivene, tai daugkam sita beda pasitaiko, nes kaip ir minejo tadas, tas 2.0hdi 16v jau iskarto turi didesni sukimo momenta, o pacipavus jis dar isauga..vieni deda keramine, bet su ja vaziavimas tampa kaip su vezimu, plius keramine kad gerai veiktu, turi pastoviai palaikyti jos temperatura auksta, tai reiskia pastoviai turi "sportuot"..kiti deda lyg ir nuo 2.2hdi, bet as nieko negaliu pasakyt apie sita moda, nes pats nebandziau, ir nelabai megstu kuistis prie pavaru deziu ir sankabu..cia labiau Tado pomegis.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#6 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 16 - 11:36

man rodos vartotojas "GTI" per daug teliko prisiziurejo ir prisiskaite reklaminiu "vimotos" lankstinuku..visi standartiskai daro pagal sablona, kai reikia "siektiek prideti galios", na o jau kai reikia "isspausti" kazka, tada prasideda individualiu programu kurimas, plius kas nori vaziuoja ant dyno, bet dyno nera toks jau super privalomas dalykas, kai turi pakankamai patirties ir supratimo kas kaip veikia, tikrai padarai labai gerai ir be dyno...dyno dazniausiai naudoja kai reikia gauti pazyma apie padidinta galinguma, nustatyti apkrovas ruosiant masinas sportui, arba ruosiant masinas kazkokiai tai lentyniu klasei/serijai, kur butina gauti homolagacija del galios apribojimo ir t.t., arba kur buna kazkokios nestandartines modifikacijos - pvz uzmauna turba ant atmosferiko ir reikia programa perdaryt ir t.t. na, o standartinius gatvinius bolidus tiek tas "galingas", tiek "vimota" tiek kiti konvejeriu plieka, kad tik butu apyvarta...

Kas apie sankabos laikyma minivene, tai daugkam sita beda pasitaiko, nes kaip ir minejo tadas, tas 2.0hdi 16v jau iskarto turi didesni sukimo momenta, o pacipavus jis dar isauga..vieni deda keramine, bet su ja vaziavimas tampa kaip su vezimu, plius keramine kad gerai veiktu, turi pastoviai palaikyti jos temperatura auksta, tai reiskia pastoviai turi "sportuot"..kiti deda lyg ir nuo 2.2hdi, bet as nieko negaliu pasakyt apie sita moda, nes pats nebandziau, ir nelabai megstu kuistis prie pavaru deziu ir sankabu..cia labiau Tado pomegis. :)

Teliko nežiūriu ir pasakų neskaitau ! Kaip tau atrodo - žmogus turi mokėti už isivaizduojamus ar už realius kilovatus ? Tas pasakymas, kad va tau užmečiau 20% - o realiai gal tik gražinamas gamyklinis galingumas. Čia lygiai tas pats kai čigonai bando varinius žiedus prastumti už aukso kainą !


  • 0

#7 andrewmagas

andrewmagas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:ulysse

Parašyta 2016 vasario 16 - 11:55

siaip man kilovatu skaicius visai neidomus o idomu kaip masina vaziuoja

ir jei ji po tauriaus vaziuoja daug geriau vadinasi darbas puikus

 

siaip man galio masinoje per akis

minivenas aishku bet tikrai per akis

zmona skundziasi net kad per greitai begejasi

 

;tik is mano klausimo pasipyle daug diskusiju ir emociju ir lietuvisko pomegio vieni kitus kritikuoti

parodyk masina meistrui jis visu pirma kad iskleti savo verte ir profesionaluma ims klausineti kas tau cia ka dare taip negalima kr tu toki radai ir t.t.

o labai laukiu konkretaus atsakymo LUK sakot stipresne sankabos suspaudimo

nes visi kas pas mane ilipa sako vaje kokia minkshtute tavo sankaba - tegul ji buna geriau labai  kieta tik kad laikytu

 

gal patarsit kur vaziuoti keisti sankabos kad viska suziureti

kad as is vilniaus tai man nesvarbu galiu ir  i kauna palekti

tik svarbu geras demesingas zmogus

ir galintis surasti sprendima

 

 


  • 0

#8 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 16 - 12:04

siaip man kilovatu skaicius visai neidomus o idomu kaip masina vaziuoja

ir jei ji po tauriaus vaziuoja daug geriau vadinasi darbas puikus

 

siaip man galio masinoje per akis

minivenas aishku bet tikrai per akis

zmona skundziasi net kad per greitai begejasi

 

;tik is mano klausimo pasipyle daug diskusiju ir emociju ir lietuvisko pomegio vieni kitus kritikuoti

parodyk masina meistrui jis visu pirma kad iskleti savo verte ir profesionaluma ims klausineti kas tau cia ka dare taip negalima kr tu toki radai ir t.t.

o labai laukiu konkretaus atsakymo LUK sakot stipresne sankabos suspaudimo

nes visi kas pas mane ilipa sako vaje kokia minkshtute tavo sankaba - tegul ji buna geriau labai  kieta tik kad laikytu

 

gal patarsit kur vaziuoti keisti sankabos kad viska suziureti

kad as is vilniaus tai man nesvarbu galiu ir  i kauna palekti

tik svarbu geras demesingas zmogus

ir galintis surasti sprendima

Pas mane LUK nauja su plaukiajančiu smagračiu - pedalas labai minkštas


  • 0

#9 andrewmagas

andrewmagas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:ulysse

Parašyta 2016 vasario 16 - 13:45

Galiu fiat originalia sankaba gaut uz 250eur butu protinga?
  • 0

#10 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 vasario 16 - 13:50

GTI, man idomu, kiek yra norinciu uz cipavima moketi vietoj 100e, 200e..tie kas nori vaziuoja i vimotas ir kitokias smotas ir gauna ta pati tik su pazyma ir dvigubai brangiau..:D o jei jau tavo auto reikalingas cipavimas kad atsatytum gamyklini galinguma, tai reikia pagalvoti ar toki auto isvis beverta cipuoti, nes gaves papildomu kw ans visas paipils po varzteli..:D tam kad suzinoti ar auto bent jau panasiai veikia kaip turetu, daroma teisinga diagnostika ir kiekvienas patyres specialistas tikrai pasakys ar verta auto cipuoti ar ne, nereiks nei dyno...o kas nori metyti pinigus prasom..:D

adrewmagas - kaina, manau, tikrai normali, jei is tikro OE sankaba.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#11 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 16 - 14:34

GTI, man idomu, kiek yra norinciu uz cipavima moketi vietoj 100e, 200e..tie kas nori vaziuoja i vimotas ir kitokias smotas ir gauna ta pati tik su pazyma ir dvigubai brangiau.. :D o jei jau tavo auto reikalingas cipavimas kad atsatytum gamyklini galinguma, tai reikia pagalvoti ar toki auto isvis beverta cipuoti, nes gaves papildomu kw ans visas paipils po varzteli.. :D tam kad suzinoti ar auto bent jau panasiai veikia kaip turetu, daroma teisinga diagnostika ir kiekvienas patyres specialistas tikrai pasakys ar verta auto cipuoti ar ne, nereiks nei dyno...o kas nori metyti pinigus prasom.. :D

adrewmagas - kaina, manau, tikrai normali, jei is tikro OE sankaba. :)

Aš čipuoti nenoriu ir nekalbu apie vimotas ar dar kažkokias kitas firmas ar dar kokius auksarankius - aš kalbu apie tai jog nemokėčiau jokių pinigų už tokius čip-tiurlingus . Galit čia copy-paste iš knygučių nedėlioti ir nesigirti kokie jūs afigieni meistrai. Aš žinau kas yra čipavimas ir man aiškint nereikia - ar mokėčiau 200eurų ? Taip jei žinočiau, kad tai verta ir kad gausiu tai ką ir turiu gauti !


  • 0

#12 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 16 - 14:37

Aš čipuoti nenoriu ir nekalbu apie vimotas ar dar kažkokias kitas firmas ar dar kokius auksarankius - aš kalbu apie tai jog nemokėčiau jokių pinigų už tokius čip-tiurlingus . Galit čia copy-paste iš knygučių nedėlioti ir nesigirti kokie jūs afigieni meistrai. Aš žinau kas yra čipavimas ir man aiškint nereikia - ar mokėčiau 200eurų ? Taip jei žinočiau, kad tai verta ir kad gausiu tai ką ir turiu gauti !

Whaaat? Tai malonesi atsakyti nors i viena klausima ir pasidalint savo super ekspertiska nuomone? Gal taip pat apsviesi mus cia kaip tikri profai daro standartini ecu remap'a?


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#13 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 16 - 16:32

Whaaat? Tai malonesi atsakyti nors i viena klausima ir pasidalint savo super ekspertiska nuomone? Gal taip pat apsviesi mus cia kaip tikri profai daro standartini ecu remap'a?

Žiūriu tu pas mumis kažkoks išskirtinis - trūksta dėmesio ? Lietuviškai parašiau nedomina jokie čip-tiurlingai ! Reikės galios nusipirksiu galingesnį automobilį ! Kolkas man užtenka tiek arklių kiek mano auto sugeba išgauti.


Ir išvis adminas galėtu tuos bereikšmius postus ištrinti - pradėjom važiuoti ne į tą pusę


  • 0

#14 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2016 vasario 16 - 18:06

Žiūriu tu pas mumis kažkoks išskirtinis - trūksta dėmesio ? Lietuviškai parašiau nedomina jokie čip-tiurlingai ! Reikės galios nusipirksiu galingesnį automobilį ! Kolkas man užtenka tiek arklių kiek mano auto sugeba išgauti.


Ir išvis adminas galėtu tuos bereikšmius postus ištrinti - pradėjom važiuoti ne į tą pusę

tai ciortum isiveliai i diskusija apie remap , jei jis taves nedomina, uzmerk akis. 


  • 0

#15 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 16 - 20:35

Žiūriu tu pas mumis kažkoks išskirtinis - trūksta dėmesio ? Lietuviškai parašiau nedomina jokie čip-tiurlingai ! Reikės galios nusipirksiu galingesnį automobilį ! Kolkas man užtenka tiek arklių kiek mano auto sugeba išgauti.


Ir išvis adminas galėtu tuos bereikšmius postus ištrinti - pradėjom važiuoti ne į tą pusę

Kas tie jus ir kame cia mano isskirtinumas butu? As tau jau 10 klausimu uzdaviau, o nei i viena taip ir neatsakiai. Kuria prasme taves nedomina? As ir siaip niekas tau cia cipuotis nesiule ir kalbos apie tai nebuvo. Tamsta pats parasei, kad zinai kaip kas daroma ir nereikia tau aiskinti. Tai ir maloniai prasau pasidalinti su mumis durniais, nemoksom, copy/pasteriais is knygu kaip yra atliekamas tvarkingas ecu remapinimas. Parasai kazkokia pieva o poto atsimusineji nesamonem, "isskirtinis" "demesio truksta". Wtf? :))) Buk vyras, pagrisk ka sneki arba pripazink kad kaku prirasei.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#16 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 vasario 16 - 20:53

Kas blogiausiai su čiptiurlingystais, tai kad jie kažkokio žinojimo gal ir turi ką daryt, bet neturi nei žalio, nei kitų spalvų supratimo kaip variklio darbą keičia jo padarytos korekcijos jei niekad su dyno stendu nedirbo. Jis nelabai suvokia kiek ten papildomi gramai kuro pridės daugiau niutonų, o to pasekoje kiek daugiau galios. Ir tada prasideda variklio ir sankabos laužymai.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#17 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 vasario 16 - 22:42

aciu uz tai kad apsvietet ponai GTI ir diawolo, ryt begu i parduotuve pirkti dyno, kad neduok die kam nors ko nors nesulauzyciau nezinodamas ka darau..:D o jei rimtai, tai baigiu offtopint..tema visgi ne apie cipavima, o apie sankabas..taigi jei nebeturit ko pridurt temos autoriui tai siulau nustot kalbet ne i tema, o jei jum kyla kokiu klausimu, susikurkit savo tema diskusijose apie nieka.:) o temos autoriui linkiu sekmingai surasti sprendima, siulau pasukti Tadui ir pasikalbet, manau turetu ka patarti, arba sutartumet kazka del remonto.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#18 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2016 vasario 17 - 09:10

o neitu tam valeo4kit komplektukui suburt diskatoriaus dvigubas plunksnas? tada tikrai turi laikyt :D
  • 0

#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 17 - 12:15

Manau, kad suburti galima viską, bet paskui atsistos kaina tokia, kad nebesinorės, arba važiavimas pasidarys sportinis, t.y. visai ne komfortiškas, kaip Paulius ir minėjo apie keraminių sankabų naudojimą.

Reiktų pamatuoti ir gal tikrai išeitų priburti ten visą 2.2HDi sankabos komplektą. Bet kad pamatuoti, reikia nuimtos dėžės ir geriausiai ir variklio, ir aišku bent jau originalaus pilno naudoto dvimasio komplekto nuo 2.2, tuomet paprastai ant žemės galima pasimatuot, ar susideda tvarkingai, ar minasi, ir t.t. :) Kad smagratis ant variklio užsimaus, esu beveik garantuotas, dėžė ir išmynimo reikalas gali būti įvairiai, bet 90proc, kad tinka, nes dėžės tos pačios, ir manrods išmynimo sistema irgi ta pati. Na gerai, buvo ir šešiabėgės, ir penkabėgės dėžės, bet bent jau C5 2.2HDi 98kw tai Valeo komplektas tas pats penkiabėgei ir šešiabėgei dėžėms.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 vasario 18 - 23:07

Manau, kad suburti galima viską, bet paskui atsistos kaina tokia, kad nebesinorės, arba važiavimas pasidarys sportinis, t.y. visai ne komfortiškas, kaip Paulius ir minėjo apie keraminių sankabų naudojimą.

Reiktų pamatuoti ir gal tikrai išeitų priburti ten visą 2.2HDi sankabos komplektą. Bet kad pamatuoti, reikia nuimtos dėžės ir geriausiai ir variklio, ir aišku bent jau originalaus pilno naudoto dvimasio komplekto nuo 2.2, tuomet paprastai ant žemės galima pasimatuot, ar susideda tvarkingai, ar minasi, ir t.t. :) Kad smagratis ant variklio užsimaus, esu beveik garantuotas, dėžė ir išmynimo reikalas gali būti įvairiai, bet 90proc, kad tinka, nes dėžės tos pačios, ir manrods išmynimo sistema irgi ta pati. Na gerai, buvo ir šešiabėgės, ir penkabėgės dėžės, bet bent jau C5 2.2HDi 98kw tai Valeo komplektas tas pats penkiabėgei ir šešiabėgei dėžėms.

Tadai, just for your information. Pas mane valeo vienmasis ir kai man ji idejo irgi paspaudziau pedala ir sakau "Nera sankabos" :D Prasmego. Taip, labai minkstas pedalas palyginus su dvimase pasidaro, bet laiko tuos mano teorinius 200ag ir neslysta. Puciau 4/5 begiu i kalna - jokiu slidimu, jau kazkur 30k baigiu pravaziuot :) Tai cia labai salyginiai tas pedalo minkstukas itakoja disko prispaudima....Nezinau tu visu suptilybiu ir nezinau kodel taip yra. Bet faktas lieka faktu :) O kazkada su brolio zmonos stockiniu 406 2.2hdi vaziavom is Kauno, ten dvimasis, nuo pirkimo nekeista niekas, tai spustelejau 4tu iki dugno, nuo 2k rpm, trasoje, lygi vieta ir gavosi "pragazovke", tai tikrai zinau ta jausma :D O ta moterike vazineja sau ir nieko nesupranta ir nejaucia, bo vairavimas nuo mano tai kardinaliai skiriasi. Ne tokia sunki "tapke" :D Tokie vat reikalai :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 vasario 18 - 23:10

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0