Valeo 4p kit tikrai turi kažkokių bėdelių su stiprumu. Pas Zhy būtent toks įdėtas ir buvo prasisukimų berods jau ties 30kkm pravažiuota rida nuo keitimo. Teko garbė man tą pažiūrėt, tai pradžiai radom, kad sulaužyta viena guolio auselė, gal dėl atgrubnagių darbo, kai nesužiūrėjo, kad išmynimo šakutės viena ausis kreiva ir nudilus, gal bemaudami dėžę sulaužė. Na ir dar radom, kad tepalas dirbančiam varikliui laša po lašiuką kas 10-15s. Tai teko pakeisti alkūninio veleno galinį riebokšlį ir vėliavėles. Po šito reikalo nuriebalinti ir kadangi nebuvo tepalas dar įsigėręs į diską, palikom visgi seną sankabą. Kiek žinau, tai dabar nesisuka jau kuris laikas, o variklis tikrai velia ratus ant sauso asfalto.
Bet kaip sakiau, teko girdėti ir daugiau atsiliepimų ne pačių geriausių apie tą komplektuką. Dabar kaip tik planai daryti bolidą iš dvilitrio 80kw 8V bolidui lengvam palankstymui. Taurius sakė, kad tam varikliui saugi riba tėra 110kw, be mechaninių mofidikacijų, tai kažkur tiek planuojama ir atsukti, o gal ir mechaninėmis modifikacijomis užsiimti, bet planuojamas bolido svoris apie 800-900kg, tai manau pakaks pradžiai ir tų 110 Tai irgi vistiek galvoju, ką čia reiks daryt su sankaba, jau iškart. Kadangi dėžė planuojama BE3,tai aišku, kad šitokio Valeo komplekto, kaip čia kalbam, neįdėsiu ir nedėsiu, nes jis labai brangus. Bet galbūt galima bus įdėt LUK arba Valeo (brangesnis) komplektą, skirtą 307tam su tokiu varikliu, pas kurį dėžė visgi BE3. Arba, jei norėsiu įdomiau, tai bandysiu lyginti, ir jei sutaps daviklio dantys, mauti benzininį 2.0 16V 100kw RFN smagratį ir dėti jo sankabą, kuri yra super pigi, ir skersmuo sutampa.
Kaip ir minėjo PhanT, labai svarbu ne tiek skersmuo, kiek prispaudimo stiprumas, t.y. diskatoriaus plunksnų kietumas. Automobilių, kuriems dėjau tą 4 dalių Valeo komplektą, savininkai visada džiaugiasi, koks minkštas sankabos pedalas pasidaro po keitimo. Iš dalies tai susiję su teisingu darbinių plokštumu paruošimu ir sutepimu, bet tik iš dalies. Labai daug duoda ir tai, kad aiškiai silpnokas prispaudimas. Todėl nereiktų tikėtis, kad laikys, kaip gamyklinė 200-300kkm. 307to 4 dalių komplektas LUK gamintojo davė daug kietesnį sankabos pedalą, nei Valeo 406to komplektas, todėl man jis ir truputį labiau patiko
Vat tik skirkim, kolegos, kad temoje kalbame apie miniveną, todėl čia kalbam išskirtinai apie kitur praktiškai nenaudotą 2.0HDi 16V 80kw variklį. Ten kilovatų skaičius gal ir nesiskiria, bet tas variklis turi kitokį sukimo momentą ir jį galima užbombinti daug daugiau, nei 8V. Net ir pauliusj pasakojo, kad šitie varikliukai labai smagiai darosi sportui ar mėgėjiškam pasportavimui, kai reikalingi du litrai, o ne didesnė kubatūra.
O Tauriaus darbu esu patenkintas iki galo. Mano 2.2 po jo lengvo įsikišimo dabar sukasi taip, kad gerai spustelėjus pedalą, ESP nespėja dirbti. Ir čia dar tik lengvas įsikišimas. Kai bus surinktas tas mano minėtas bolidas, į kurį krausiu senąjį RHZ, tai irgi važiuosiu tik pas Taurių, jei jis man suteks tokią laimę, pasidaryt asmeninę programą, ir kogero netgi dviems kompams iškart, kad turėčiau vieną gatvėms ir TA, o kitą rimtesniam palakstymui, kur jau ir su dūmingumu, ir sankabą nusukti įgalus.
Dėl Vimotos nežinau, bet Galingas darė vieno kolegos Jeep Cheroke 2.7CRD (Merso senas 5 kaušų CDI variklis), tai irgi pasakė teorinę galią, gautą su įrašyta programa kitais atvejais, ir ant stendo nesuko. Nori asmeninės programos ir sukti ant stendo - moki papildomas babkes, ir nemažas. Bent jau man taip buvo papasakota.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 16 - 04:56