Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0 turbo forsavimas

xu10j2e

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 55

#21 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 27 - 15:40

Nu jo,matau kad cia turbut bus sunkiausias dalykas sitoj masinoj su ta sankaba  :hmm:


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 27 - 16:50

Nepasakyčiau, tiesiog gal jeigu ją darysi, tai bus sunku. O paskui gal dar ko užsimanysi, pvz keisi hidrostabilizatorių skersmenį, tai reiks naujus gamint :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 taukelis

taukelis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, S13

Parašyta 2016 vasario 28 - 22:58

Nu jo,matau kad cia turbut bus sunkiausias dalykas sitoj masinoj su ta sankaba  :hmm:

Nesiparink tu del tos sankabos :). Nepritarciau tau, jei pradetum masina bombinti nuo sankabos (nebent ji negyva). Kaip ir rasiau, pasidaryk normalu ismetima (kuo tiesesni, kokiu 63mm, su pralaidziu bakeliu gale). Tokio uzteks iki 400ag. Filtra irgi koki kugini isidek. Nu ir pasidomek kaip tavo variklis toleruoja turbos slegio kelima (kokie niuansai, greiciausiai reiks cipuoti). Pas tave berods stovi T25 turbas ar kazkas panasaus (pataisykit jei klystu). Palik ta stock turba kolkas. Aisku gali reiketi nasesnio kuro siurblio. 

Pasidares siuos modus, manau turesi daugiau nei 200ag (truputi daugiau :) ). Viskas neturetu labai daug kainuoti. Nes jei taikysi is karto i kokius 300ag ar daugiau, tai viskas vyks labai letai, prarasi entuziazma ir galiausiai nieko nepasidarytsi.


  • 0

#24 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 balandžio 28 - 21:04

Gerejant oram dideja ir entuziazmas :) mechaniniai mazgai beveik visi sutvarkyti kas buvo blogai ir ko truko, is ismetimo paliktas tik galinis bakelis, katalikas ir vidurinis bakelis lauk. Neuzilgo ziuresim kas issispaudzia is stock viduriu, o paskui pralekes ziuresiu kas kur nevisai gerai ir keisim,tobulinsim ar dar kazka darysim...


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#25 taukelis

taukelis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, S13

Parašyta 2016 gegužės 17 - 09:57

O koks ismetimo vamzdzio diametras?


  • 0

#26 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 gegužės 18 - 21:19

Pezo broliai reik pagalbos...Situacija tokia kad prie 0.8bar jau turiu per liesa misini, prie 0.65bar vaziuoja ok viskas. Realiai truksta kuro, kaip paduot daugiau?

Pakeitus slegio reguliatoriu jokios naudos nebus tikriausiai nes neaisku kiek siurblys duoda ir ar purkstukai sugeba ispurkst daugiau dar...ar pakaktu purkstuku keitimo i nasesnius? pagal ka juos parinkinet reikia?


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#27 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 gegužės 19 - 09:32

del slegio reguliavimo tai ce kuro kieki stau ne prie ko. Tau reikia kiekio ne slegio.

 kiekis padides pakeitus purkshtukus. O bet taciau kaip su vozhtuvais? Spes itraukti-ishmesti? 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 19 - 11:36

Kuro kiekis didinamas keliant slėgį, purkštukų pralaidumą, arba abu iškart. Tai kodėl ne prie ko?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 gegužės 19 - 20:01

todel kad jam truksta kuro o ne kuro slegio, reikia debito didesnio. 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#30 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 19 - 20:54

Neturiu dabar po ranka normalaus skysčių mechanikos formulyno su paaiškinimais, bet debitas iš esmės yra "tekėjimo greitis x skerspjūvio plotas".

Tekėjimo greitis priklauso nuo daug faktorių, netgi posūkių , vamzdžio vidinės trinties ir t.t.. Nebepamenu, kaip ten išeinama tiksliai į galutinį formulę ir kaip ji atrodo, bet slėgis įeina į tą formulę.

O praktiškai:

Elementariai mąstant - jei kibire yra 10L vandens ir 1L vandens, kibiro apačioj slėgis skiriasi ~10x kartų. Pradurkit skylę ir pamatuokit, per kiek laiko nubėgs puslitris vandens. Suprasit, kad per tą pačią skylę, esant didesniam slėgiui, per tiek pat laiko išbėga daugiau vandens. Ne dešimt kartų, dėl nuostolių, bet tikrai daugiau. Lygiai taip pat ir kuro sistemoj - kuro kiekis didinamas trim būdais - didinant kuro slėgį (mechaniškai ar programiškai, jei reguliatorius valdomas kompu), didinant purkštuko pralaidumą (žiklerio skylės dydį) arba ilginant purkštuko atidarymo laiką (didinant impulso dažnį ir/arba ilgį).

Dyzelį čipuojant juk labai retai (tik sporte) didinamas purkštukų pralaidumas. Pradžioj ilginamas išpurškimas, bet dyzeliui jo labai nepriilginsi, nes užvėlinus paprasčiausiai turėsi krūvą nesudegusio kuro ir ugnį duslintuve, o jei labai užankstinsi, tai kad tik nepradėtų atgal suktis  :) galiausiai slėgį kelti tenka vistiek, ir nemažai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#31 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 gegužės 19 - 21:10

Parkeliauja saabiniai purkstukai nuo turbo benzo su didesniu pralaidumu esant standartiniam kuro slegiui(3bar), ziuresim kas gausis...


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#32 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 gegužės 19 - 22:21

 Vyciuz nuo audi  nezhiurejai netinka? 


Šį pranešimą redagavo kokonas: 2016 gegužės 19 - 22:26

  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#33 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 gegužės 20 - 08:03

vienaip ar kitaip, nors skysciu mechanika mokiaus jau gerokai seniau nei Tadas, tai ir zinios gerokai parudije, taciau is praktikos sakau - paprastai padidejus purkstuku pralaidumui, ima trukti originalaus siurbliuko pajegumo ir kazkuriam sukiu diapazone jau uzlieseja misinys..todel dedi bakan walbro nasesni siurbliuka, komponuoji su pralaidesniais purkstukais ir tada jau puti turba..tam stock'iniam mazdaug iki 0,9 - 0,95 turetum galet uzpust be didesniu programiniu ir mechaniniu isikisimu...peugeot'ui as asmeniskai nedares turbavyko, taciau dares roveri turbinini tai uzteko pralaidesniu purkstuku ir siurbliuko bake nasesnio..tada priputem turbo gal apie 1bar ir turejom raketa.:D


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#34 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 gegužės 20 - 09:27

Ash tai ir siulau imti nuo senu audi Turbininiu varikliu purshkalus ir siurbli. Ten viskas mechanika nera elektronikos. Viskas paprasta. Audi klube manau rastu ko reikia 😉
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#35 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 gegužės 20 - 20:57

Su siurbliuku nuo 2.2turbo audines motoro gal ir gera ideja,paziurejau ir jis pumpuoja 4bar., bet purkstukai pagal autodata man kazkaip nelabai....vienas dalykas jie silpnesni, nera tokio nasumo kaip nuo saab'o, nors gal ir uztektu vistiek ju, bet varza kitokia ir darbinis slegis 3.5 - 3.7bar, o pas mane kolkas tik 3, todel saabiniai purskalai manau man siuo metu geriau tinka:)


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#36 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 20 - 21:19

Ash tai ir siulau imti nuo senu audi Turbininiu varikliu purshkalus ir siurbli. Ten viskas mechanika nera elektronikos. Viskas paprasta. Audi klube manau rastu ko reikia

Jei nėra eletronikos, tai mechaninis įpurškimas, liaudiškai krabas?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#37 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 gegužės 20 - 23:34

ipurksimas galima sakyt toks pat kaip ir mano motoro....


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#38 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 21 - 02:14

ipurksimas galima sakyt toks pat kaip ir mano motoro....

Tai jokia ten mechanika tada... Pilnas elektroninis netiesioginis žemo slėgio prunškalas :)

Pas senesnes Audeles ir VW gi buvo tie K-jetronikai ir dar panašios sistemos, kur purkštukai buvo tikrai mechaniniai, ir maitinami vamzdeliais iš "krabo". Esu tokį purškalą matęs ant draugo tėvo penkiacilindrės silkės ir ant kažkokio labai šūstro antro golfo variklio, gal to vadinamo KRo...

 

O toks pats turbūt dėl to, kad gamintojas tas pats, Bosch?

Aš ant draugo Audi būlkos su 1,8 matęs tokį patį monopurškalą, kaip mano BX ar ZX su 1,4 varikliais. Nes irgi Bosch. Klausiau senų įpurškimų specialistų, tai sakė niekas ten nesiskiria, gal tik purkštukas pas Audelę didesnio pralaidumo ir kompe programa kitokia.

 

vienaip ar kitaip, nors skysciu mechanika mokiaus jau gerokai seniau nei Tadas, tai ir zinios gerokai parudije, taciau is praktikos sakau - paprastai padidejus purkstuku pralaidumui, ima trukti originalaus siurbliuko pajegumo ir kazkuriam sukiu diapazone jau uzlieseja misinys..todel dedi bakan walbro nasesni siurbliuka, komponuoji su pralaidesniais purkstukais ir tada jau puti turba..tam stock'iniam mazdaug iki 0,9 - 0,95 turetum galet uzpust be didesniu programiniu ir mechaniniu isikisimu...peugeot'ui as asmeniskai nedares turbavyko, taciau dares roveri turbinini tai uzteko pralaidesniu purkstuku ir siurbliuko bake nasesnio..tada priputem turbo gal apie 1bar ir turejom raketa. :D

Na aš irgi gerokai parūdijęs jau toj skysčių mechanioj, 4 metai prabėgo, o ir taip ne per geriausiai ten išmokęs buvau, ir kaip visada, suprasti pradėjau jau tik po visų atsiskaitymų :D

O gal ką apie galvos tarpines iš nuosavos praktikos papasakot galėtai? Nes internetuose mirga, kad papūtus barą, pradeda originalias senas tarpines lauk išpūtinėt, ir rekomenduoja bent į naują pasikeist, o dar geriau, jei įmanoma gaut, į daugiasluoksnę skardinę.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#39 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 gegužės 21 - 15:39

jei ne daugiasluoksne, garantuotai prapus..o siaip dabar daugmaz daugumai masinu galima gaut MLS tipo tarpiniu..nes grafitine net ir nauja virsijus bara tikrai anksciau ar veliau prapus..mes roveriui ir putem apie 0,95+-, kad tarpines nereiktu keist..nors siaip roveriui tikrai buna MLS, nors origas ir ejo grafitine..kadangi nebuvo noro listi i motora, todel nevirsijom 1,0 bar..vaziuoja dar po siai dienai tas bolidas, jau pora metu.:D


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#40 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 gegužės 23 - 21:08

Gal kas zinot kas galetu prisijungt prie ECU (motronic 3.2) ? Reikia ziuret map'us ir turbut kazka koreguot,nes kartais prie kai kuriu apsuku ne viskas gerai su misiniu, pasipurto variklis. Purkstukai sudeti nuo Saab Aero 2.3turbo, turba siuo metu pucia 0.6bar.


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0