Padangos zhiema
#21
Parašyta 2006 gruodžio 18 - 09:31
#22 Svečias_vidasx_*
Parašyta 2007 sausio 23 - 22:37
#23 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2007 sausio 23 - 22:54
#24
Parašyta 2008 lapkričio 07 - 19:28
Kuršiau, o kaip tie Blizzak Nordic'ai pas žmoną? Gerai? Nesiskundė? Iš griovia nereikėj traukt? Sugundė many šian ~30% nuolaida tai i pajamiau... Nežinau a gerai...Matai. O pas mano zmona pernai rudeni pirma karta uzmauti ir dar kaip nauji. Net nustebau apziurejes.
#25
Parašyta 2008 lapkričio 07 - 20:10
#26
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 10:30
Reikia pasirinkti saugu vaziavimo greiti. Dygliuotos padangos pasiteisina tik esant ledui, visais kitais atvejais jos tik padidina avariju tikimybeJei kas mano, kad "anokios čia mūsų žiemos", turėčiau priminti - avarijai atsitikti užtenka vienos per žiemą plikšalos. Tada pradedi dyglius gerbt. Ant turėto VW buvo dunlopai su nagais, tai prisimenu juos tik geruoju...
#27
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 11:11
...Dygliuotos padangos pasiteisina tik esant ledui, visais kitais atvejais jos tik padidina avariju tikimybe...
Tas momentas, kai yra plikšala, suvažinėtas sniegas, arba (jei atkreipėt dėmesį) ledas tik prie sankryžų, dygliai tikrai pasiteisina. Užknisa piko valandom kažkur nusigaut, kai kiekvienoj gatvėj bent po dvi avarijas vien dėl slydimo. Kai turėjau "naguotas" padangas, žiemą galėjau važinėt kur kas drąsiau. Dabar, esant slidžiai dangai, esi priverstas smarkiai mažinti greiti ir (turint omeny, kad tokių dauguma) eismas mieste dar labiau komplikuojasi.
To Pilotas: kartais pasirodydavę žiniasklaidoje teiginiai, kad dygliuotos padangos prastina važiavimą ant pliko asfalto - tėra tėra tendencingas visuomenės klaidinimas prieš uždraudžiant juos. Jei į mano asmeninę daugiametę patirtį galima nekreipti dėmesio, tai gal nepulsim gaidint ekrane matytą laidą, kada šis mitas buvo paneigtas (jei neklystu, tai prieš porą metų "Ekipažas")...
Jei kas nors po vasarinių padangų užsidėjęs dygliuotas žiemines dėl prastesnio stabdymo ir manevravimo ima kaltinti dyglius - atkreipkit dėmesį į visiškai kitą protektoriaus raštą, jo darbinę paskirtį ir dažniausiai pasirenkamą siauresnį protektoriaus plotį. Uždėjus tokio pačio modelio nedygliuotas padangas, stabdymo (50-0 km/h), pagreitėjimo (0-50 km/h) bei manevravimo (slalomas) rezultatai nepasikeičia. Įrodyta eksperimentu...
P.S. kas gali paneigti, kad viena iš "Ekipažo" pašalinimo iš eterio priežastimi netapo trukdymas įteigti visuomenei klaidinančią informaciją?...
Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2008 lapkričio 08 - 11:14
#28
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 11:23
Vel politikuoji Is savo patirties galiu pasakyti, kad su dygliais jautiesi drasesnis ir pranasesnis uz kitus, bet tai tik ant ledo. Geros ziemines padangos, pranasesnes visais atvejais uz dygliuotas isskyrus plika leda, taipogi is savo patirties.Tas momentas, kai yra plikšala, suvažinėtas sniegas, arba (jei atkreipėt dėmesį) ledas tik prie sankryžų, dygliai tikrai pasiteisina. Užknisa piko valandom kažkur nusigaut, kai kiekvienoj gatvėj bent po dvi avarijas vien dėl slydimo. Kai turėjau "naguotas" padangas, žiemą galėjau važinėt kur kas drąsiau. Dabar, esant slidžiai dangai, esi priverstas smarkiai mažinti greiti ir (turint omeny, kad tokių dauguma) eismas mieste dar labiau komplikuojasi.
To Pilotas: kartais pasirodydavę žiniasklaidoje teiginiai, kad dygliuotos padangos prastina važiavimą ant pliko asfalto - tėra tėra tendencingas visuomenės klaidinimas prieš uždraudžiant juos. Jei į mano asmeninę daugiametę patirtį galima nekreipti dėmesio, tai gal nepulsim gaidint ekrane matytą laidą, kada šis mitas buvo paneigtas (jei neklystu, tai prieš porą metų "Ekipažas")...
Jei kas nors po vasarinių padangų užsidėjęs dygliuotas žiemines dėl prastesnio stabdymo ir manevravimo ima kaltinti dyglius - atkreipkit dėmesį į visiškai kitą protektoriaus raštą, jo darbinę paskirtį ir dažniausiai pasirenkamą siauresnį protektoriaus plotį. Uždėjus tokio pačio modelio nedygliuotas padangas, stabdymo (50-0 km/h), pagreitėjimo (0-50 km/h) bei manevravimo (slalomas) rezultatai nepasikeičia. Įrodyta eksperimentu...
P.S. kas gali paneigti, kad viena iš "Ekipažo" pašalinimo iš eterio priežastimi netapo trukdymas įteigti visuomenei klaidinančią informaciją?...
#29
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 11:27
Matau, tau smegenis jau praplovė. Giliai pasamonėj užstrigę teiginiai daro savo darbą...Vel politikuoji Is savo patirties galiu pasakyti, kad su dygliais jautiesi drasesnis ir pranasesnis uz kitus, bet tai tik ant ledo. Geros ziemines padangos, pranasesnes visais atvejais uz dygliuotas isskyrus plika leda, taipogi is savo patirties.
Tas momentas, kai yra plikšala, suvažinėtas sniegas, arba (jei atkreipėt dėmesį) ledas tik prie sankryžų, dygliai tikrai pasiteisina. Užknisa piko valandom kažkur nusigaut, kai kiekvienoj gatvėj bent po dvi avarijas vien dėl slydimo. Kai turėjau "naguotas" padangas, žiemą galėjau važinėt kur kas drąsiau. Dabar, esant slidžiai dangai, esi priverstas smarkiai mažinti greiti ir (turint omeny, kad tokių dauguma) eismas mieste dar labiau komplikuojasi.
To Pilotas: kartais pasirodydavę žiniasklaidoje teiginiai, kad dygliuotos padangos prastina važiavimą ant pliko asfalto - tėra tėra tendencingas visuomenės klaidinimas prieš uždraudžiant juos. Jei į mano asmeninę daugiametę patirtį galima nekreipti dėmesio, tai gal nepulsim gaidint ekrane matytą laidą, kada šis mitas buvo paneigtas (jei neklystu, tai prieš porą metų "Ekipažas")...
Jei kas nors po vasarinių padangų užsidėjęs dygliuotas žiemines dėl prastesnio stabdymo ir manevravimo ima kaltinti dyglius - atkreipkit dėmesį į visiškai kitą protektoriaus raštą, jo darbinę paskirtį ir dažniausiai pasirenkamą siauresnį protektoriaus plotį. Uždėjus tokio pačio modelio nedygliuotas padangas, stabdymo (50-0 km/h), pagreitėjimo (0-50 km/h) bei manevravimo (slalomas) rezultatai nepasikeičia. Įrodyta eksperimentu...
P.S. kas gali paneigti, kad viena iš "Ekipažo" pašalinimo iš eterio priežastimi netapo trukdymas įteigti visuomenei klaidinančią informaciją?...
#30
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 11:40
Absoliuti nesąmonėP.S. kas gali paneigti, kad viena iš "Ekipažo" pašalinimo iš eterio priežastimi netapo trukdymas įteigti visuomenei klaidinančią informaciją?...
#31
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 11:46
Aš to neteigiu. Tai tik prielaida, nebūtinai teisinga. Pagal prasprūdusias žinias dėl laidos uždarymo ir net reikalavimo patiems jos rengėjams užsimokėt už teisę ją transliuot (faktas), kyla visokios negeros mintys...Absoliuti nesąmonė
#32
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 12:50
Prie to pačio: vadinamosios "minkšto mišinio" mišinio padangos pliusinėje temperatūroje ant pliko asfalto smarkiai pablogina manevravimą. Posūkyje mašina labiau "plaukioja". Ne iš piršto laužiu. Bendradarbio audi S6 apauta Michelin Maxi Ice tą patvirtino. Čia ne vienintelis nusiskundimas......Geros ziemines padangos, pranasesnes visais atvejais uz dygliuotas isskyrus plika leda, taipogi is savo patirties.
#33
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 18:47
Ziurint kas dar uz vairoPrie to pačio: vadinamosios "minkšto mišinio" mišinio padangos pliusinėje temperatūroje ant pliko asfalto smarkiai pablogina manevravimą. Posūkyje mašina labiau "plaukioja". Ne iš piršto laužiu. Bendradarbio audi S6 apauta Michelin Maxi Ice tą patvirtino. Čia ne vienintelis nusiskundimas...
#34
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 20:39
Būtent. Jei važiuosi civiliokiškai - visos padangos geros. Bet jei damesi ekstrymo - iškart paaiškės, kurios ko vertos.Ziurint kas dar uz vairo
#35 Svečias__Rolandas__*
Parašyta 2008 lapkričio 20 - 22:40
#36 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2008 lapkričio 21 - 12:04
nera ofenso, bet tau ne?Matau, tau smegenis jau praplovė. Giliai pasamonėj užstrigę teiginiai daro savo darbą...
#37 Svečias_rally69_*
Parašyta 2008 lapkričio 21 - 15:01
nu tiek to, kursi, gi profesorius ...netgi visais klausimais ;) ...nera ofenso, bet tau ne?
#38
Parašyta 2008 lapkričio 22 - 12:16
#39
Parašyta 2008 gruodžio 03 - 19:07
#40
Parašyta 2009 sausio 18 - 14:35
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0