Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Turbo keitimas 2.2HDI


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#1 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 11 - 03:38

Sveiki, uzlinko turbo manajam coupe.Del laiko stokos stovi jau kelintas menuo ir renka dulkes. Bet neuzilgo turesiu siokias tokias atostogas ir planuoju prikelti zveri... Taip kaip nuimti mirusi turbo ir sumontuoti nauja/restauruota nepakanka... Reikia atsikratyti visu meslu kuris bus susikaupes karterio dugne ir turbo sutepimo sistemoje. Tad noriu pasiteirauti...

Taip kaip imsiu karteri ir plausiu ji, ar verta imti tepalo pompa ir praplauti/isvalyti ja ? Nes turi tureti kazkoki sieteli ar kazka panasaus.

Ir tepalo padavimo vamzduka plauti ar geriau uzsakyti iskart nauja? Varztas turi sieteli berods..plauti ji ar nauja ? Nors esu mates kad zmones ta sieteli isvis lupa lauk...

Vakumine pompa plauti/valyti?

Zodziu jei ka praleidau galite pridurti... 


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 11 - 03:41

  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 kovo 11 - 08:43

siaip tai cia senasis 2.2hdi..principe uztenka pakeist turba, pakeist tepalus su filtrais ir praplaut tiekimo vamzdi ir jo sieta..del karterio emimo padvejociau, nes dazniausiai nelabai yra ka ten plauti..na bet jei netingi tai issiplauk, nepakenks..zodz jei viska isplausi bus gerai, jei neplausi o tik pakeisi tepalus irgi bus gerai.:D vienaip ar kitaip, jei jau plausi, prie tepalo siurblio ner ko lysti, ten ner ka plauta jame, plius isardes gali nebesurinkti tinkamai, nes ten atrodo nieko sudetingo, be yra niuanseliu, kuriu nesuzejus tepalo siurblys neveiks tinkamai.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 11 - 13:39

Nu jei ten šamarliakas, su kuriuo nuvažiuota 30-50kkm, tai paimčiau dar pradžiai pigesnio tepalo ir geresnį filtrą, pakaitinčiau, pragazuočiau truputį ir tada išpilčiau lauk dar karštutėlį skystutėlį, kad truputį susikaupusią smalą praplautų ir prateliuskuotų. Sietelį iš vamzdelio, jei dar rasi, išmesk iškart, nors pas juos jis turėtų būti dar tas senovinis, kur jei užsikemša - tepalo slėgis jį suplėšo ir prapučia kiaurai, ir tepimas toliau yra, tik aišku turbina truputį šiukšlių pavalgo, bet dėl to dar nei viena nemirė.

Jei nenori, pradžiai turbinos kankint, tai pavažinėk su tuo plaunamu pradžioj dar su senąja, tik jei ji jau kiaura ir pučia tepalą į įsiurbimą - užglušink tepimo vamzdelio sriegį bloke. Jei sujungsi su grįžtama, neturėsi tepalo slėgio.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 11 - 19:37

Nu jei ten šamarliakas, su kuriuo nuvažiuota 30-50kkm, tai paimčiau dar pradžiai pigesnio tepalo ir geresnį filtrą, pakaitinčiau, pragazuočiau truputį ir tada išpilčiau lauk dar karštutėlį skystutėlį, kad truputį susikaupusią smalą praplautų ir prateliuskuotų. Sietelį iš vamzdelio, jei dar rasi, išmesk iškart, nors pas juos jis turėtų būti dar tas senovinis, kur jei užsikemša - tepalo slėgis jį suplėšo ir prapučia kiaurai, ir tepimas toliau yra, tik aišku turbina truputį šiukšlių pavalgo, bet dėl to dar nei viena nemirė.

Jei nenori, pradžiai turbinos kankint, tai pavažinėk su tuo plaunamu pradžioj dar su senąja, tik jei ji jau kiaura ir pučia tepalą į įsiurbimą - užglušink tepimo vamzdelio sriegį bloke. Jei sujungsi su grįžtama, neturėsi tepalo slėgio.

 

Samarliakas tai tikrai nebus, nes tepalai buvo keisti laiku ir pan. Kai kastravau liuta jau turbina slogavo, o dar siektiek jam kumeliu dadejau... Tiesiog laukiau kol numirs ir tureciau ka veikti ( atsipalaiduoti ) :D O tai kad kiaura tai kiaura visas uzpakalis tepaluose buvo. Ikisau pirsta asele netrukusi bet maskatuojasi viskas.

 

Ok dekui Tadui ir Pauliui.. Tiesiog norejau issklaidyti abejones kurias turejau galvoje. Nes salyje kurioje gyvenu toks darbas oficialiame servize, kainuoja daugiau nei mano liutas . O siknarankiu cia netruksta, ir masina palikti jiems nesinori. Nesu mechanikas bet, pasikiskiokopusteliaudamsas per pusdieni pasidarysiu. Kai pasidarysiu duosiu zinoti kaip sekesi...


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 11 - 19:38

  • 0

#5 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 kovo 12 - 00:26

Samarliakas tai tikrai nebus, nes tepalai buvo keisti laiku ir pan. Kai kastravau liuta jau turbina slogavo, o dar siektiek jam kumeliu dadejau... Tiesiog laukiau kol numirs ir tureciau ka veikti ( atsipalaiduoti ) :D O tai kad kiaura tai kiaura visas uzpakalis tepaluose buvo. Ikisau pirsta asele netrukusi bet maskatuojasi viskas.

 

Ok dekui Tadui ir Pauliui.. Tiesiog norejau issklaidyti abejones kurias turejau galvoje. Nes salyje kurioje gyvenu toks darbas oficialiame servize, kainuoja daugiau nei mano liutas . O siknarankiu cia netruksta, ir masina palikti jiems nesinori. Nesu mechanikas bet, pasikiskiokopusteliaudamsas per pusdieni pasidarysiu. Kai pasidarysiu duosiu zinoti kaip sekesi...

Tai kokia ir is kur desi? :) Jei nauja tai gal paburt kazka neprosal butu rimtesnio? :D 2.2 puciasi gerai net su stockinem dalim :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#6 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 12 - 19:13

Tai kokia ir is kur desi? :) Jei nauja tai gal paburt kazka neprosal butu rimtesnio? :D 2.2 puciasi gerai net su stockinem dalim :)

 

Desiu restauruota,yra nemazas fabrikas netoli nuo vietos kur gyvenu.Jie uzsiema turbinu restauravimu ir pan. ir labai geri atsiliepimai. O naujos tokiu metu automobiliui nematau reikalo deti... Ka turi omenyje su burimu? Idomu !!


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 12 - 19:18

  • 0

#7 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 kovo 12 - 21:18

Desiu restauruota,yra nemazas fabrikas netoli nuo vietos kur gyvenu.Jie uzsiema turbinu restauravimu ir pan. ir labai geri atsiliepimai. O naujos tokiu metu automobiliui nematau reikalo deti... Ka turi omenyje su burimu? Idomu !!

Na, kokia didesne sraige ingrust, sakau. Kad ir nuo 1.9 tdi wagenu kur 96/110kw, Tada nusiperki fleshinimo irengini, nusiunti programa kokiam Tauriui ir pritaikys tau ir persirasysi. Prie to pacio turbo davikli reiktu nuo Wagen'o isidet kur matuoja iki 3mbar ir slegio reguliatoriu is sekancios kartos hdin'o. Ir tada +200ag turesi :D Na, sankaba reiks irgi pasirupint...turbut kad :) Pas mane vienmase valeo, laiko puikiai, tik kad turba stokine :) Na ir tada visokie e60 530d bewmai, kai sustosi su jais, nelb supras kas vyksta :D


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 kovo 12 - 21:19

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#8 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 12 - 21:35

Skamba gundanciai.. :)~  Bet kad laisvo laiko mazai turiu. Bet... gali buti proektas labai idomus kad ir ilgesniam laikui. Dabar liutas stovi kelintas menuo... Net naktymis sapnuoju kad su juo vazineju. 

 

Betkokiu atveju turesiu omenyje kur kreiptis


  • 0

#9 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 kovo 12 - 22:07

Skamba gundanciai.. :)~  Bet kad laisvo laiko mazai turiu. Bet... gali buti proektas labai idomus kad ir ilgesniam laikui. Dabar liutas stovi kelintas menuo... Net naktymis sapnuoju kad su juo vazineju. 

 

Betkokiu atveju turesiu omenyje kur kreiptis

Daug problemu - prizadu. Bet jei padarysi, tai sapnuosi ne tik naktim, bet ir dienom :D Rasyk, jei reiks pagalbos parinkinejant daviklius ir jungiant laidus. Jau viska pamirses, bet manau surasciau ka, kur ir kaip :) Del turbo keitimo nepagelbesiu, nes tokiu pats nedares, mano laiko...kad nesumeluot jau 40-50k ir nesimato galo :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#10 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 13 - 20:41

Sveiki dar karteli. Snd nuemiau turbina... Visa ispliarusi ir apkramtyta vienos puses sparnuote... Zodziu tuo klausimu viskas aisku. Bet nekuriant naujos temos noriu paklausti vieno dalyko..

Benuimanejant turbina prisiminiau kad pas mane plerpiantis pagalbinis dirzelis... Galvoju pasitikrinsiu generatoriaus sankabele,kisteliu atsuktuva uzblokuoju generariu ir nei pirmyn nei atgal. Galvoju pasikeisiu prie topacio... Pagraibau ikises pirsta o ten varztas, nera ten jokios sankabeles.

Klausimas toks, keist generatoriu ar iseitu skremuli su sankaba uzdeti??? 


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 13 - 20:44

  • 0

#11 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 kovo 14 - 01:41

Sveiki dar karteli. Snd nuemiau turbina... Visa ispliarusi ir apkramtyta vienos puses sparnuote... Zodziu tuo klausimu viskas aisku. Bet nekuriant naujos temos noriu paklausti vieno dalyko..

Benuimanejant turbina prisiminiau kad pas mane plerpiantis pagalbinis dirzelis... Galvoju pasitikrinsiu generatoriaus sankabele,kisteliu atsuktuva uzblokuoju generariu ir nei pirmyn nei atgal. Galvoju pasikeisiu prie topacio... Pagraibau ikises pirsta o ten varztas, nera ten jokios sankabeles.

Klausimas toks, keist generatoriu ar iseitu skremuli su sankaba uzdeti??? 

Rasyk Tadui arba Pauliui pm :) Greiciau pamatys ir paaiskins kas kaip.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 14 - 12:49

Man dėl šito galit nerašyt - nežinau, ar užsidės, ar ne, nors pakeitęs esu jau ne vieną. Reiktų gyvai imt ir lygint, bet ir tų generatorių ten šimtas modelių, tai jei tinkama, reikia sužinot, kokia būtent sankabėlė skirta ir kokia dar tinkama tavo generatoriui, o tas sunku, nes parinkimo pagal generatoriaus modelį arba pagal VIN kodą nėra, tiek visi pardavėjai, tiek aš pats, parenkam pagal senos kodą arba tokią pačią, arba analogą.

Faktas, kad kaip ir turėtų būti su sankabėle, bet tikriausiai uždėtas generatorius nuo kažko, kas jos neturėjo, ir greičiausiai 2.0HDi 66/80kw varikliu.

Teko matyti generatorius be sankabų tokiuose automobiliuose, kaip 306, Xsara, Xantia, visur kitur ji būdavo. Arba jei nebūdavo - bėdos: šokinėja, skleidžia garsus, greitai ištampo įtempėją ir škyvą.

Pamenu, kad šrotiniai generatoriai ir starteriai Ispanijoj tikrai kainuoja nemažai. Kai man reikėjo C15 (C-Quince) 1.7D generatoriaus, tai šrote jis kainavo berods 80eur, o tai sena mašina. Bet jei įperki, tai imk šrotinį generą, rinkdamas, kad būtų geri guoliai. Pasitikrink ir jei reiks, pasikeisk šepetėlius (geriau su reguliatorium iškart, būsi ramus dėl įtampos), užsidėk naują INA sankabėlę (praktiškai tiek pati INA, tiek SKF, tiek Ruville ir kiti gamintojai pakuoja tas pačias INA sankabėles, ne INA būna tik Valeo dėžutėse, bet irgi neblogai dirba ir laiko) ir būsi ramutėlis ilgam laikui :)

Aišku, tuo pačiu reikia patikrint ir skriemulį, ar ne gatavas (gatavi būna minkštutėliai, gali rankomis patampyti pirmyn, truputį gali gali sukti, bet labai nedaug, ir pastumdyk šonus pirmyn atgal link variklio ir nuo variklio - gali truputį judėti, bet labai nedaug, o jei pajautei, kad susilietė  metalas su metalu viduje - keisk kuo greičiau), bei tempėjo koją, su raktu truputį atlenkęs įtempęs, pamakaluok į šonus. Jei juda, tai gali judėt minimaliai. Jei daug - pavargus įvorė ar kas ten (neardęs aš jo), teks keisti. Jei sudėsi su sankabėle ir škyvas bei tempėjas atrodys geri, bet pilnai pasikrovus akumui vistiek šokčios dirželis ir tempėjo koja judės, teks keisti tą tempėją. Kai akumas pasėdęs, gali truputį judėti, nes generas tuo metu dirba labai didele galia ir duoda didelę apkrovą į dirželį.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 14 - 13:00

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 14 - 20:39

Tadai didelis Aciu uz issamu aprasyma th_-good-.gif.pagespeed.ce.PoYRIVsMjL.gi Na taip cia Ispanijoje detaliu kainos lauzynuose siekia net 75% naujos detales kainos. Darysiu kaip tu ir rasei... Imsiu is lauzyno, turiu draugeli ten dirbanti tai uz magarycias padarys man ji.

Jei nepaslaptis kuriam kraste ispanijos lankeisi? 


  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 14 - 21:44

Teko pirkt mašiną Torrevieja'oj iš vietinių ten gyvenančių lietuvių ir rusų. Tiesiog domino toks modelis (C15), kurių pas mus beveik nėra, o ten ir tada buvo, ir dabar vis dar pilna, nes gamintas vietoje (Vigo).

Po to studijavau per Erasmusą pusę metų tam pačiam Vigo. O šiaip lankytis teko daug kur - pervažiuota su mašina skersai išilgai kelis kartus. Galisijoj nemažai visko ir pamatyt teko, ir turiu vietinių kaime gyvenančių tik galisų kalba kalbančių (na, jaunimas ir angliškai, bet gana sunkiai) draugų, kurie daug man padėjo, kai reikėjo pagalbos :) Ten tokia gyvenvietė netoli miestelio Valga.

O šiaip teko lankytis Barselonoj per 2012tų metų Kovo 28d maištą - buvo gražu, matėm gyvai, kaip SWATai atrėminėjo skydais protestuotojus. O per berods Lapkričio 14tos maištą tais pačiais metais Vigo mieste ėjau pats minioj su protestuotojais - buvo labai įdomu stebėt veiksmą. Tik paskui kai sraigtasparniai ir šarvučiai pradėjo vaikyt minią, tai jau traukiau namo, nes nenorėjau belangėj atsidurt :)

Na ir taip važinėjant nemažai ką mačiau, bet labai trumpai. Pvz per Madrido centrą naktį esu važiavęs, bet pataikiau kątik po nesėkmingo futbolo mačo, tai neradau nei kur sustot, nei aplamai nuotaikos mieste neatrodė labai svetingos, kad išeit pažiūrėt :)

 

Perkant C15 reikėjo starterio (sumaišiau su generatorium, ne taip parašiau), nes mašina nesikūrė su gimtuoju, tai kadangi kaina buvo tokia, kuri man tada devyniolikmečiui atrodė kosminė, tai atsiskraidinau lėktuvu atsarginį nuo savo BX :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 15 - 20:46

Gyvenu netoli torreviej'os jei kada uzklysi i siuos krastus duok zinoti... Maloniai prasom :beer:  10 min. pestute iki pliazo bambos pavartyti...


  • 0

#16 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 22 - 22:31

Sveiki, snd prasidejo darbai.. Nuemiau karteri ir ka? O gi nifiga ten nieko nebuvo, svaru grazu... Slangeles neuzsikimsusios. Zodziu nesuprantu ko ta turbo numiro?!

Bet noriu pastebeti viena fakta... Sena turbo nusieme labai lengvai be jokio vargo.. O kuria keisiu, gavau su visu kelektorium ir ismetimo alkune.. Tai blyn kol as ja iskrapsciau :unsure:

Tad ant senos turbos buvo uzklijuota plokstele, ten kur yra iskaltas serijos numeris. Mano nuomone ji buvo restauruota, gal galit pakomentuot kanors?

Sudejau karteri ir ryt pratesiu darbus. Liko ideti turbo ir pakeisti generatoriu.

Turbo kaina 100 pirkikliu. Generatorius 50 pirkikliu ir dar visokiu sudniekiu... Viso 170 pirkikliu. Turbo ideali is auto su labai mazai km. jokio tepaliko tik siektiek suodziu ir nieko daugiau, generatorius kaip naujas ir sankabele ciki piki. Ytariu pasiimsiu visa motora nes uz ji nori 400 pinigu nusidereciau ir iki 300 be dezes kaip donora. Zodziu zmogus uz 4 purkstukus 100 pinigu nori :good: kur dar pigiau gali buti... Dar fara priekine nusipirkau uz 15 pinigu  :clap: 


  • 0

#17 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 kovo 22 - 23:26

As savo turba nuiminejau irgi 2.2hdi, viska atjungus (visi varztukai atsisuko lengvai ir puikiai) vistiek nejo turbos nuimt, nebent draskant. Teko atsukt ir kolektoriu, bet atsiskyre jau buvo, tiesiog islupt nejo.
  • 0

#18 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 23 - 00:23

As savo turba nuiminejau irgi 2.2hdi, viska atjungus (visi varztukai atsisuko lengvai ir puikiai) vistiek nejo turbos nuimt, nebent draskant. Teko atsukt ir kolektoriu, bet atsiskyre jau buvo, tiesiog islupt nejo.

 

Turbo kuria nupirkau atsisuko tik vienas varztas, turbinke i trasa ejo... O paskui gera pusvalndi zubyla ir plaktukelis, svelniai stuksenant su draugo pagalba islupom.

Tai reiskias mirusi turbo buvo restauruota... Bet skaitau ji savo atitirbo gerokai daugiau nei 300-350 tukstanciu km. Buvo metas kad tepalus keist reikedavo kas menesi.Skaitau kad motoriukai sitie eina ir per vandeni ir ugni. Nes kad per vandeni tai sakau is savos patirties... Buvo nuskendes ir motoras vandens gavo. Istraukus purkstukus isvariau vandeni, bet apie apacioje oro slangas pamirsau :doh: Uzvedziau ir uzduso, bet jau tada galvojau i dausas iskeliavo motoras. Nifiga, vel vanduo buvo isvarytas ir liutas ejo i trasa. Man toks jausmas kad turbo, po mano pasiplaukiojimo ir pradejo sirgti :D 


  • 0

#19 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 kovo 23 - 09:05

Nu jo cia pakankinai normaliai
  • 0

#20 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 24 - 00:09

Turbo pasikeiciau bet neisbandziau masinos, nes mano kompas sugrybavo ir negalejau pratrinti klaidas.. Prabirbinau masina kazkur valanda laiko siek tiek pagazuodamas lyg viskas tvarkoj ir slanagas pucia... Ryt bus matyti.

Kitas klausimas iskilo... Esu pakeites motoro pagalve keleivio puses bet ant greiciu dezes ne,masinoje ziauri vibracija. Sukelus motoroa siektiek su dankratu vibracija dingsta. Ir uzgesinant motora labai jau negraziai jis pasipurto. Gal atramine pagalve? Pgalve kuria keiciau yra paprasta, gal kas zinot ar 2001 m. coupe eina tepaline?


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0