Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Turbo keitimas 2.2HDI


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#21 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 24 - 00:17

Jeigu vibruoja tikrai labai stipriai, tai tikrink, ar nebus taip, kad variklis kažkur remiasi tiesiai į kėbulą.

Esu turėjęs tokių atvejų, kad atvažiuoja dėl vibracijos, o ten:

1. dėžės pusė visa nukritus ant traverso ir variklis visas skersas. Kadangi remiasi ne pačia dėže, o pusašiu, tai nuvalgė lauk ir granatos gumą. Du kartus tokį atvejį turėjau, tai vienąkart žmogui atsileido pagalvės kronšteino varžtai nuo dėžės, o kitąkart pats kronšteinas išlūžo iš dėžės kartu su dėžės gabalu

2. Tiesiog nulūžę pagalvės ausytės ir dėžė pakritus truputį žemyn. Kadangi variklis buvo šešiukė, tai ne itin baisiai ir jautėsi, bet pakeitus pagalvę pasidarė liuks.

3. Lūžo pagalvę prie kronšteino prisukantis varžtas (M8 sriegio vienas varžtas laiko pusę variklio) ir variklis nukrito kronšteinu ant lonžerono.

 

jei tiesiog daugokai, palyginus su kaip turi būti, vibruoja, tai gali būti, kad pagalvę neteisingą įdėjot (bent jau didžioji dešinės pusės (keleivio) tikrai turėtų būti tepalinė, bet iš senų tas tepalas dažniausiai jau būna išbėgęs, o dėžės tai velnias žino - panašiau ten į gumos gabalą, bet kad ji dirba ant pakabinimo, tai neplyšta beveik niekad, tai niekas jos nekeičia ir užtat brangi). Apatinė balansinė paprastas sailenblokas.

Bet va svarbu, kad jei pagalvių skylės ovalios, tai prieš priveržiant varžtus, gerai prajudinti motorą, kad jis padoriai atsistotų ten, kur jam labiausiai patinka ir laisviausiai jaučiasi, kitaip sakant, kad pagalvių guma nebūtų įtempta. Arba dar vienas variantas, kad keitei turbo, tai ar su duslintuvo pakabinimu ir laisvumu viskas tvarkoj? Vienas dažniausių visokių susidaužymų ir vibracijų šaltinių būtent duslintuvas.

 

Tiesa, dar dažnai pasitaiko su ta dešinės pusės pagalve, kad ji nuo senatvės ir stipraus tampymo galingu varikliu (ypač, jei prilaikantis kauliukas tu išplyšusiom gumom ir nebeprilaiko) susėsta tiek, kad pradeda liestis metalu į metalą. Tada irgi analogiškas atvejis tiems trims, nes praktiškai variklis ant kėbulo


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 24 - 00:23

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#22 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 24 - 00:46

Tadai tai kad motoras ar deze tikrai nesiliecia,nes turiu pakeites visa priekine vaziuokle visus traverso sailenblokus ir istikrines visus galus. Tiesa ta kad per viduri duslintuvo tvirtinimo viena guma plysusi,bet kad nuo jos tokia vibracija butu?

O pati pagalves kokybe turi itakos? Nes itariu kad bus pati pigiausia pas mane... Ir bandau ziureti  autodetaliu e-shope  ir niekur nematau kad pas mane eitu tepaline pagalve.


  • 0

#23 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 kovo 24 - 08:06

Pas tave ta isukama pagalve eina? As visai neseniai neprisukdamas kaulo virs pagalves, sudraskiau ta pagalve visiskai, pajudet is vietos buvo sunku, bet vibracija nebuvo padidejusi. Kazin ar pagalvej esme.
  • 0

#24 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 24 - 13:09

Pas tave ta isukama pagalve eina? As visai neseniai neprisukdamas kaulo virs pagalves, sudraskiau ta pagalve visiskai, pajudet is vietos buvo sunku, bet vibracija nebuvo padidejusi. Kazin ar pagalvej esme.

 

Taip ji pas mane isukama ir ji man buvo isvis isplysusi per metalini korpusa... Beardant kad prieiti prie tos pagalves ji man nukrito, tai pasiliko sriegis su metalo gabalu kebule :dntknw:  Pakeiciau i nauja ir taipat atramine kuri randasi virs jos ir rezultatas taspats ziauri vibracija, o vaziuojant vibracija isvis net per stoga praeina.

Na ziuresiu, ardysiu ta kuri deze laiko gal ten slieku rasiu...


  • 0

#25 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 kovo 24 - 13:45

Nu tikrai negali sitaip vibruot del pagalves. Ar ir su laisva pavara stipriai vibruoja? Ar tik vaziuojant?
  • 0

#26 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 24 - 23:19

Kazka radau... Ir tikiuosiu kad neklystu. Zodziu snd as tupcioju aplink savo liuta, ziurineju palindes ir nieko nematau. O paskui as atsiminiau kaip mano draugas kazka tikrino su plaktuko kotu viena gala pridejas prie kompresoriaus ir kitu galu ausim klause. Tai ka as, pasiemu kuvaldos kota nes nuo plaktuko nedasiekiu.. Pridedu prie keleivio puses pagalves, ten tyluma. Galvoju, gal kotas negeras ar perilgas. Patupineju, pavaikstau su tuo kotu rankose. Pridedu as ji prie dezes pagalves, man vos kotas is ranku neiskrito.. O pridejus ausi pasirode kad ten musamuju orkestras sventes svencia. Nzn kaip cia su tuo kotu, bet per ji izgirdau visa ta bildesi ir labai gerai jutosiu vibracija. OK siuo klausimu man mazdaug aisku.

Dabar dar gryztu prie turbo. Zodziu man idomus toks dalykas... Varo balta duma. Kai as ja keiciau, as neploviau intercoolerio ir pan. Ispyliau tepala is apatines slangos zodziu kur galejau prieiti. Kiek laiko uztrunka kol prasibezda viskas? Nes as ja prabirbinau nevaziuodamas kazkur 2 ir galo nesimato !!!! Itariu reikia i trasa paleisti kad viska ismestu, o padaryti to negaliu nes TA pasibaigus. Ir dar cia Ispanijoje jau Velykas svencia, policijos ant kekvieno kampo.

Nzn kazko man sirdis nerami del to dumo ir dar ji man apsisnargliavo tepalais. Ir tik viena puse virsutine puse kuria nurodziau foto.Toks vaizdas kad praleidzia per sujungima kur tie 3 varztai. Bet ten tarpine jei neklystu nesideda ?! O isvirsaus nesimato per kur ten slampa.. Ryt vel voliotis :good: :clap:

 

 

images8_zps8hvn3fgd.jpg


  • 0

#27 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 kovo 24 - 23:36

Tai cia verziasi prie ismetimo kolektoriaus, pro cia tikrai negali eit jokie skysciai, cia sausa ir karsta. As sakau pas mane dumai baigesi tepalu ir filtru servisa padarius.

P.s. Tu ta kuvalda turek po ranka. Gal koki smash and crash masinai teks daryt :D
  • 0

#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 25 - 00:19

Tarpinė ten tikrai nesideda, vien iš suleidimo viskas. Bet aš kai statau, patepu vis tiek dėl visa ko duslintuvų sandarinimo karščio nebijančia ir stingstančia nuo jo koše, dėl šventos ramybės, nes amžiaus ir rūdžių našta padaro savo.

O tepalas ten tikrai negali bėgti, kaip ir sakė kujuots. 

Gal leidžia pats variklis, pvz per dangtelio tarpinę arba galvos sandūrą, ir varva ant turbinos?

Arba neidealiai sandarios žarnos ir pavarė tepalo iš IC per sandūras užvedus.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 25 - 00:19

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 kovo 25 - 00:23

Tai cia verziasi prie ismetimo kolektoriaus, pro cia tikrai negali eit jokie skysciai, cia sausa ir karsta. As sakau pas mane dumai baigesi tepalu ir filtru servisa padarius.

P.s. Tu ta kuvalda turek po ranka. Gal koki smash and crash masinai teks daryt :D

 

Tai as suprantu kad ten neina jokie skysciai... Sakau gal ten pas mane ten pramusta ir verziasi tepalo likuciai . Bliamba ryt reiks imt slanga apatine ir ziureti kiek tepalo ispilsiu, itariu teks intercooleri jei neplaut tai nors apversti ar ka kad tepalai isbegtu. Nes nzn kaip plaunasi ir nenoriu pridirbti reikalu. itariu ir ismetimo sistema bus pilna tepalo... Nu ziuresiu dar FAP'o pusle nuimsiu paziuresiu nors ji tuscia bet katalizatorius nors matysis.

O del kuvaldos koto tai nieko tokio... Kur masina tvarkausi bokso kriause pakabinta... Tvarkant masina jau nekarta ejau padraugauti su ja :D relaxas :good:


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 25 - 00:40

  • 0

#30 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 kovo 25 - 07:19

IC bent jau as be ceremoniju, karta ploviau su salerka, kol saliarka jau bego svari. Paskui praploviau su benzu, kad isdziutu/isgaruotu ir neliktu saliarkos.
  • 0

#31 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 balandžio 08 - 18:23

Sveiki, pagaliau susitvarkiau TA ir galejau islekti i trasa su liutu. Ir kazkas negerai bet nesuprantu kas galetu buti. Zodziu kai vaziuoju ir bandau laikyti vienoda greiti pvz. 70 km/h jauciamas lengvas trukciojimas, toks kaip kad masina noretu lyg rauti bet tuo metu ir persigalvotu. O smarkiausiai jauciasi tai trasoje kazkur 150km/h ant 3000 Rpm tuomet kai truktelejimai pasijaucia smarkiau ir jauciamas potencijos trukumas. Paskui tas turbos apsisnargliavimas... Gali buti kad man varo nesudegusia saliarka per kolektoriu ? Nes man stovint ant laisvu apsuku kyla kuro sanaudos... Sakau gal purkstukas koks myza ar kuro reguliatorius?

cia ant laisvu apsuku:

 

kuro reguliatorius                  16    %

kuro slegis                             243 Bar.  bet kintantis  iki 228 Bar.

apskaiciuotas kuro kiekis      507  mm3/

 

1   -0,95    mm3/

2    1,54    mm3/

3   -2,04    mm3/

4    1,23    mm3/

 

purkstuku voltazas gan panasus: 1-4 > 78,3 V

                                                     2-3 > 79,6 V

Gal kas galetu paaiskinti trumpai  i ka atkreipt demesi keliant apsukas ? Ir dar kai pirma karta uzkuriau man uzsidege chekas oro mases matuokle. Praploviau su kontaktu plovikliu kaip ir nebepasirode, sakyciau normalu masina stovejo 3-4 menesius. Bet ziurin duomenis labai ten sokineja tie duomenys ant laisvu.


  • 0

#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 balandžio 08 - 20:43

Važiuojant stabiliu greičiu, jei trukčioja - bandyk žiūrėt, ką tuo metu rodo oro srauto matuoklė. Jei duomenys stipriai šokinėja, tai atjungus srauto matuoklę, turėtų pasitaisyti. Jei taip, tai prijunk srauto matuoklę atgal ir numauk arba EGR vožtuvėlio fiškę, arba nuo pačios EGR pūslės žarnelę ir ją užkišk.

Korekcijos nelabai gražios, nes labai į skirtingas puses, bet šiaip dar pakenčiama :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 balandžio 08 - 20:43

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#33 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 balandžio 08 - 21:17

Sveikas Tadai, bandziau vaziuoti atjungus matuokle iskarto chekas ir strateginis rezimas. O EGR isprogramuota...

Na ispradziu pagalvojau ir as kad oro matuokle... O del EGR as atsimenu pries isprogramuojant kaip budavo, is 1 i 2-a uzsitrukciodavo. Bet dabar tas trukciojimas labai svelnus vaziuojan bet kuria pavara vienodu greiciu... Kaip koks svelnus pulsavimas ir ziaurios sanaudos, pastebejau kad ir ant laisvu apsuku rodykle siektiek pulsuoja. Galvoju kad reiks vaziuoti ir nusiimti 4 purkstukas ir slegio reguliatoriu uz kapeikas atiduoda... Blogiau nebus. Tas pulsavimas man pasireiske pries pat turbai nusprogstant. Vaziuojant autostradoje nesupratau to papulsavimo ir po valandos kelio turbo i dausas. Bet itariu cia sutapimas...  Nes vazinejau jau purskenciu tepalu per ismetamaji kokius 3 menesius.

Ir dar pastebejimas vaziuojant autopilotu pulsavimo nera.


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 balandžio 08 - 22:02

  • 0

#34 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 balandžio 08 - 23:03

Jei ant laisvų irgi pulsuoja, reiktų pasižiūrėt kuro slėgį ant laisvų ir važiuojant, ar nešokinėja. Ta prasme, kiek šokinėja. Gal tiesiog slėgio reguliatorius grIbą pjauna, o jis dažniausiai genda nuo puikios kokybės kuro filtrų.

Sveikinam gavus ITeuVe lipduką ant stiklo, jei juos vis dar klijuoja? :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#35 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 balandžio 08 - 23:20

Pas mane trukciojo TIK antru begiu, kai nebuvo isprogramuotas EGR'as, bet buvo uzglusintas vakuumas prie jo. Atgal prijungus likdavo tas pats, o kad susitvarkytu bereikejo klaidas istrinti, arba kaip veliau padariau - isprogramuoti. Purkstukai, jei su varikliu viskas ok, tai tokie ant ribos jau, bet nemanau, kad trukciotu del ju kai jau spaudi gaza. Dazniau ant laisvu nesamones buna. Su matuokle, kaip Tadas patare ir kaip pats jau spejai isitikinti prikolai nepraeis - draugas dzeki cianas ir limp modas kaip mat cia :) Idomu kad autopilotas nepulsuoja....Na manau arba Tadas bus teisus del slegio reguliatoriaus arba gazo potencas prikolus krecia :) O kaip su autopiltu vaziuoja? Ta prasme, jei knopke uzspaudi ir begejasi dugnais? Gerai vaziuoja ar irgi kazkas ne taip?


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 balandžio 08 - 23:22

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#36 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 balandžio 09 - 01:29

Jei ant laisvų irgi pulsuoja, reiktų pasižiūrėt kuro slėgį ant laisvų ir važiuojant, ar nešokinėja. Ta prasme, kiek šokinėja. Gal tiesiog slėgio reguliatorius grIbą pjauna, o jis dažniausiai genda nuo puikios kokybės kuro filtrų.

Sveikinam gavus ITeuVe lipduką ant stiklo, jei juos vis dar klijuoja? :)

 

ITV'es lipduka gavau ir jau ant stiklo :clap: aisku uz 50 pinigu tiesiai i kisene istaigos inspektoriui. Esu su draugu vares ir masina be motoro :doh: viskas padaroma technine apziura praeinama :good: O uz savaja daviau nes ratai 17 uzdeti ir niekaip jau nebuciau praejes. Ir siaip as kartais palieku masina istaigos aiksteleje ryte, o vakare po darbo pasiemu jau su TA lipduku :ax: Zodziu cia tokioje istaigoje dirbti...lyzht1.gif.pagespeed.ce.gfriZapZLI.gif

 

Pas mane trukciojo TIK antru begiu, kai nebuvo isprogramuotas EGR'as, bet buvo uzglusintas vakuumas prie jo. Atgal prijungus likdavo tas pats, o kad susitvarkytu bereikejo klaidas istrinti, arba kaip veliau padariau - isprogramuoti. Purkstukai, jei su varikliu viskas ok, tai tokie ant ribos jau, bet nemanau, kad trukciotu del ju kai jau spaudi gaza. Dazniau ant laisvu nesamones buna. Su matuokle, kaip Tadas patare ir kaip pats jau spejai isitikinti prikolai nepraeis - draugas dzeki cianas ir limp modas kaip mat cia :) Idomu kad autopilotas nepulsuoja....Na manau arba Tadas bus teisus del slegio reguliatoriaus arba gazo potencas prikolus krecia :) O kaip su autopiltu vaziuoja? Ta prasme, jei knopke uzspaudi ir begejasi dugnais? Gerai vaziuoja ar irgi kazkas ne taip?

 

Sveikas PhanT, ant autopiloto keliant greiti eina dugnu be pulsavimo ir pasiekus norima greiti rieda tolygiai ir graziai. Vaziuojant autopilotu ir keliant greiti pedalu ir laikant norima greiti prasideda pulsacijos o pasiekus 3000 rpm 5 pavara trukciojimas juntamas smarkus. Kazkokia ciungacianga darosi toks jausmas kad ECU gryba pjauna.

Ryt pasidarysiu lasalines ir ziuresiu ka rodo gryztamieji... ir nusipriksiu purkstukus su slegio reguliatoriumi. Turiu naujas saibas jau metai jos metosi,bus proga sudeti  ;]  Nes kai buvo nuskendes liutas ir traukiau purkstukus... nu tokios plonytes jau buvo, nors kompresijos nepraleidzia.

Ir tikiuosiu siam motorui purkstuku adaptacijos nereikia daryti?!


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 balandžio 09 - 01:46

  • 0

#37 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 balandžio 09 - 02:49

Tarpinė ten tikrai nesideda, vien iš suleidimo viskas. Bet aš kai statau, patepu vis tiek dėl visa ko duslintuvų sandarinimo karščio nebijančia ir stingstančia nuo jo koše, dėl šventos ramybės, nes amžiaus ir rūdžių našta padaro savo.

O tepalas ten tikrai negali bėgti, kaip ir sakė kujuots. 

Gal leidžia pats variklis, pvz per dangtelio tarpinę arba galvos sandūrą, ir varva ant turbinos?

Arba neidealiai sandarios žarnos ir pavarė tepalo iš IC per sandūras užvedus.

sia sav.keiciau turbina vw crafteriui 2010m,nieko netepiau ir net nebuvo tepta nuo gamyklos,ir ok,nesifonina,pavirsius lygus.

P.s problema-luzo sparnuote ismetimo,sutruko kolektorius nuo karcio,tepalai sudirbo PEF filtra,pasak vodilos duslintuvas raudonas,dumino kaip garvezys,atitempe ant virves,isvada tepalas daug bedu ir islaidu pridaro...nauja tubo nei daug nei mazai 300 euriuku su nuolaidom.+kolektorius 80


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#38 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 balandžio 09 - 11:41

300 sakyciau cia labai "nei daug". Kapeikos kaip uz turba. Mk, neprisimenu ar turi lexia? Jei turi, dar karta sakau, pasijunk, pamaigyk gazo pedala, rodo procentus potenco. Tiesiog, skirtingose padetyse uzlaikinek ir ziurek, kad nesokinetu. Kazkaip itariu, kad ten ir bus tavo "ciungacianga". Su griztamaisiais tai bus tik zaidimas, manau apyligiai pripils, 1,3 kiek daugiau gal. Kad su ecu kazkas blogai 1%.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 balandžio 09 - 11:42

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#39 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 balandžio 09 - 22:54

Ok paziuresiu potenciometra... turiu Autocoma. Bet lygtais ziurejau procentus buvo normoje. Dabar pagalvoju jug nuemes buvau patenciometra kai keiciau dezes pagalve.. Bet neistraukes fishkes. Na vistiek patikrinsiu dar karta ka jis ten rodo.Parsiveziau tik 2 purkstukus, nes kiti 2 neislindo.. Oro mases matuokle ir kuro slegio reguliatoriu. Yra man buve tos pulsacijos atsiradusios ir sukildavo apsukos iki 1100-1200 rpm bet vaziuojant jokiu problemu nebudavo. Tai pakeiciau motoro temperaturos davikli ir susitvarke. Reiks ir ta dalyka dar apziureti gerai.

 

Papildau: rezultatas per kokia minute...

 

IMG_20160409_153304_zpssahwhdna.jpg


Pakeiciau 1 ir 3 purkstukus, pirmas siektiek paggerejo 3 nelabai nors uzkurta masina buvo jau kazkur 3 minutes. Aisku tikrinau iskart pakeitus... Duosiu prasiperst turetu pagereti... Toliau slegio reuguliatorius ir oro mases matuoklis...

 

IMG_20160409_180021_zpsrf3qvzzi.jpg


Na kaip ir viskas... siai dienai :D  Pakeisti 2 purkstukai nors traukiau visus 4 kad pakeisti varines shaibeles,slegio reguliatorius, oro srauto matuokle ir vairuotojo puses motoro pagalve. Kuro saunodos grizo i savo vieta pulsavimas (lygtais) dingo, nes ziaurus judesys siandien ryt bus aisku.Bet siaip esu patenkintas rezultatu, kuriasi geriau ir startuoja geriau nei anksciau.

Laikui begant reiks vezti kad ziuretu tuos purkstukus kuriuos nuemiau ir susideti atgal. O tuos kuriuos sudejau tekainavo po 20 pinigu galvoju laikis kuri laika.

Ryt laukia stabdziu sistema... Keisti skysti ir vaira papurto stabdant.


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 balandžio 09 - 15:41

  • 0

#40 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 balandžio 10 - 00:06

Dziaugiuos, kad susitvarke Mk, bet sunku patiketi, kad <2 korekcijos purkstukai krete tokius bajerius. As su vienu vazinejau, kai 5 rode, buvo virbo-masazas ant laisvu, bet tik davus gazo viskas issilygindavo ir jokiu trukciojimu ar nevaziavimu nebuvo :D Aisku, suprantu, kad ten ir gedimai skirtingi buna  :) Vaira purto turbut del kreivu disku :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 balandžio 10 - 00:07

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0