Aha. O masina irgi pirmas vadelioji?
Deja ne pirmas Nu, bet ir ne paskutinis
Parašyta 2016 balandžio 08 - 21:55
Aha. O masina irgi pirmas vadelioji?
Deja ne pirmas Nu, bet ir ne paskutinis
Parašyta 2016 balandžio 16 - 08:25
Parašyta 2016 balandžio 17 - 14:47
Su Tadu jau pasikonsultavau apie tą varžtą.
Sakė 41 bus be problemų.
Nemelavo
Tiesa, susidūrėm su kita bėda - "sjomnikas" nesugebėjo nutraukti guolio ir linko kojelės..
Pigus daiktas ir lieka pigiu..
Teks vežti pas "spicElyztus"..
Nežinau kaip ten su tom spyruoklėm M.G. susitvarkė taip, bet mums prireikė 12h darbo..
Pirmą priekinę ilgokai užtrukom, antrą jau staigiai, gal per valandą perrinkom.
Gale nuėmėm greit, bet pačios spyruoklės išėmimo sistema tai
Neturint normalių suspaudėjų, kažin ar verta bandyti, nes reikia vos ne iki pat galo suspauti visas vijas..
Taip sakant - pavojinga.
Prie to paties, buvo nuplauti, nuvaškuoti ratai, padangos išteptos geliu. Patogu su gulinčiom dirbt
Reziumė - labai nusivyliau...
Dropo labai mažai..
Nelabai iš šono ką pasakyčiau, kad jis ten žemintas.
Hidraulinis keltuvas nepasikiša po mašina, bet sužemėjo viso labo - 25mm priekis ir 30mm galas..
Primenu, kad deklaruojami 35/35..
Sad..
Visos foto - prieš / po
Bendras vaizdas
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2016 balandžio 17 - 15:19
Parašyta 2016 balandžio 17 - 16:04
Parašyta 2016 balandžio 17 - 20:54
Primečiau, kad r18 sudėjus bus dar žemiau auto, nes teoriškai skaičiuojant gaunasi net -30mm nuo esamo aukščio.
Bet, pats tarpas tarp ratų ir arkos, tai bus didesnis..
Padangas noriu imti 10mm siauresnes, nei nurodytas gamintojo standartas, automatiškai jos ir žemesnės gaunasi.
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2016 balandžio 17 - 21:25
Parašyta 2016 balandžio 17 - 21:30
Joo, galui teko pirkt galva, 41mm emiau, nes tokia tebuvo kaime pas mane.
ir daug kainavo galvute?
Parašyta 2016 balandžio 17 - 22:08
ir daug kainavo galvute?
Kinietiška kokius 4-5eur kainuoja, o už normalią gali ir 10 sumokėti. Šiaip kinietiškos pakanka tikrai, nes ten ties tokiais gabaritais jau nebelabai svarbu, arba tiksliau sakant - tos veržlės priveržimo jėga galbūt nesiekia nei pusės jėgos, kiek ta galvutė šiaip dirbtų atsukinėdama kitokios paskirties tokio dydžio varžtus Aš galiniams guoliams turiu nusipirkęs normalią, bet priekiui gal prieš 3-4 metus už 12Lt pirkau kinietišką ir ji man jau atsuko ir priveržė gal kelis šimtus pusašių, ir suka toliau. O iš 41mm kinietiškos galvutės už 5eur pasidariau šarnyrų atsukimo galvutę 307/C4 bolidams, kurios retai reikia, nes važiuoklių remonto vengiu, bet taip pat suka gerai
Dar, jei neturi, reiks 3/4" rankenos. Ji kainuoja truputį brangiau. 41mm galvutės plonesnei rankenai jau nebėra. Iš tikro, tai standartinei populiariausiai 1/2" rankenai galvutes gamina taip normaliai tik iki 32mm, bet galima rasti net iki 36mm, tik kad 36mm jėgos tai rankenai jau per didelės. Esu sulaužęs ne vieną rankeną, kol naudojau pusės colio rankeną ir 36mm galvutę būtent atsukinėdamas pusašius. O paskui buvo nupirkta 3/4 ir pasijuto judėjimo laisvė.
Dabar temos autoriui - kas dėl guolio, tai 407 ir aplamai kitiems bolidams, pas kuriuos daugiasvirtė važiuoklė, man neteko dar jų keisti, bet esu keitęs C5, Xantia, BX, C15, ZX, 405, pas kuriuos išilginė svirtis, bet pats guolis principe tokios pačios konstrukcijos. Tai jei stabdžiai diskiniai - ten būna patogu prieiti nusiimti stabdžių apsauginę lėkštę ir būna išlindęs vidinės oboimos kantukas, per kurį galima padaužyti (stipriai), įrėmus gerą tvirtą kirstuką, su kokiu 2-3kg plaktuku ir ta oboima "nusipresuoja". O patį guolį, jei yra vietos prieiti, tai nudaužai su plaktuku visaip ir jis nusimauna. Jei nėra vietos prieiti plaktuku, bet už guolio yra kur atremti - kiši per varžtų skyles ilgus varžtus ir iš vidaus užsuki veržles, kuris suki tol, kol atsiremia į guolį ir toliau sukant, jį nupresuoja. Tuomet ir lieka ta vidinė oboima ant ašies, nes ji ten ant standaus įtempimo (palyginimui, Renault Safrane, atsukus veržlę, guolis nusiima viena ranka nuo ašies ) ir kadangi guolis ardomas, tai betraukiant išorę - vidus išsiardo ir lieka.
Žodžiu jei jau visai žopa, neina prieit nukalt, neina įkišt rimto sjomniko nutraukt arba jis lūžta (šiaip tavo sjomnikas tai senukų lygmens ir su tokiu nieko nenuiimsi - turi būti nelanksčios kojos), tai "imame šį bulgarkę" ir pjaunam tą oboimą. Įpjaut reikia tiek, kad būtų beveik iki ašies, bet dar ne iki pat ašies. Tada imam gerą aštrų kirstuką ir plaktuką ir kalam į plyšį. Oboima turi trūkti ir tuomet jau nusiima paprastai, kartais lengvai pastuksenant, kartais net pirštais. Jei truputį įpjausi su bulgarke į ašį, tai nieko baisaus ten jai neatsitiks, nesiparink, tik svarbu stipriai neapipjaustyt jos.
O naują dedant tai pradžioj reikia švelniai pakalti per vidines oboimas, kad užlįstu ant ašies iki tol, kad galėtum tvarkingai užmauti veržlę ir pagauti kelias vijas. Tuomet jau į savo vietą guolis susipresuoja pačia veržle.
Tiek instruktažo bendrojo. Kaip ir sakiau, 407tam neteko rakalinėt, bet matau, kad guolis toks pats, tai reikalas tik priėjime ir aprišime mazgo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 balandžio 18 - 04:57
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2016 balandžio 18 - 06:27
ir daug kainavo galvute?
Parašyta 2016 balandžio 18 - 19:05
Tikrai ne visus, bet čia smulkmeninis ir einamas darbas, tai tekę daryt nekart.
Džiugu, kad užteko 1/2. Aš esu matęs taip užveržtų, kad atsisuka tik su 2m vamzdžiu. Tokiu atveju jau ne visada užtenka.
Tadai, atrodo, kad visus darbus esi daręs, negana to, dar ir atsimeni visus niuansus super
Mes pirkom perėjimą į 3/4". Prie tokių jėgų užteko ir 1/2"
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 balandžio 18 - 19:19
Pasiskolinau 3 kojų sjomniką, bet tas per mažas buvo..
Tuomet sukonstravom iš dviejų, vieną, su geriausiom esamom dalim, ir pagaliau reikalai pajudėjo !
Jau SKF guoliukas užmautas ant auto.
Ta proga ir nusiplauti laiko atsirado
Tiesa, jau vaško hidrofobinės savybės suprastėjusios.. Nenueina kaip nuo žąsies.
Ratai su padangom, kurie kątik vaškuoti, tai liuks.
Dabar dilema - ar vaškuoti šios sav. gale, ar laukti kito vaško, kuriuo galėsiu nuvaškuoti 05.01..
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2016 balandžio 18 - 19:47
O kaip su guolio uzdejimu? Ar yra kazkokiu niuansu ar kazkokiu paslapciu?
Parašyta 2016 balandžio 18 - 20:27
Švariai nuvaliau, įtaikiau tiesiai ant ašies ir švelniai stuksenau su plaktuku, uždėjęs ant viršaus seną guolį, kad plaktukas eitų į jį, o persiduotų į naują guolį.
Taip švelniais smūgiais nesunkiai ir užlindo.
Nežinau kiek teisingas ir "sveikas" toks būdas, bet ką radau youtubėj, tą ir panaudojau
Na, ir žinoma, kad to 40mm varžto kantą užkaliau į griovelį, kaip buvo
Šį pranešimą redagavo Tadunce: 2016 balandžio 18 - 20:29
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2016 balandžio 18 - 23:42
Manau, kad neteisingai darei, bet SKF guolis gal ištvėrė tokį dalyką ir labai nesupyks.
Esmė, kad jei kalei per seną guolį, tai beveik garantuotai kalimas buvo į pačią stebulę, t.y. į išorinę oboimą. Tai į vidinę oboimą, kurią realiai presuoji ant ašies tokiu būdu, kalimas persidavė per šaratus ir guolių takelius. Kitaip sakant, pabaladojai šiek tiek darbines plokštumas
Reikia kalti per vidinę oboimą.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 balandžio 19 - 00:11
Parašyta 2016 balandžio 19 - 00:16
Parodyk savo (arba ne savo, bet kokį tu naudotum) įrankį to guolio užpresavimui ant tos ašies
Beje, jau nekart rodžiau originalų SKF guolių sukalimo ir užkalimo įrankių komplektuką, vadinasi ir gamintojas deklaruoja, kad šitas montavimo būdas yra tinkamas, jeigu teisingai atliekamas...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 balandžio 19 - 00:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0