Saugikliu traukiojimas ir ampermetras nepadės?
Galbūt iškraunamas akumuliatorius
#21
Posted 2016 March 25 - 19:52
#22
Posted 2016 March 25 - 22:35
Saugikliu traukiojimas ir ampermetras nepadės?
padetu jeigu rodytu jog kazkas ryja elektra, bet kadangi viskas graziai uzmiega ir per tas dvi stebetas valandas niekas netycia nepabudo tai gali traukyti iki pamelynavimo tuos saugiklius bet nieko nebus, taip speju
#23
Posted 2016 March 28 - 21:48
Nera reikalo buvau tvirtoves alejoje akumuliatoriu centre. Akumas kaip uoga apkrovima laiko puikiai, starteris ima tiek kiek reikia, generatorius krauna. Zodziu yra kazkur ryjikas ir viskas reik ji kazkaip sugauti. Tad jei kazkas turite ideju prasau pasidalinkite.
O tai bandei mano pasiulyma?
#24
Posted 2016 March 29 - 06:54
O tai bandei mano pasiulyma?
Nebandziau bet gal ir reikes, nors po apsilankymo akumuliatoriu centre parode kad akumas tikrai geras. Arba reiks sukeisti su savo senutes akumu jis toks pats pagal visus parametrus ir taip pat panasaus amziaus.
#25
Posted 2016 April 09 - 10:52
Tesemi eksperimentai del elektros vagies gaudymo, atjungiau pakaitinimo zvakiu rele, nes citrinu forume radau tema kad C8 iskraudavo akuma bet tik keleta kart per menesi sakau pabandysiu ir as. Beda darviena kad zmonos neinan nulaikyti namuose kasdien kazkur vaziuoja prasiblaskyti su vaiku tai neturiu progos ikrauti pilnai akumuliatoriaus, na bet snd ketinu tai padaryti.
Atsirado kita problema nezinau ar tai susije ar tiesiog sutapimas, bet sekancia diena po reles atjungimo ismete klaida "antipollution fault" ir uzsidege "check engine" lempute. Automobilio trauka nepasikeite.
#26
Posted 2016 April 11 - 19:02
Taigi vakar pakroviau akumuliatoriu pilnumoi na bent taip tikiuosi, kaip ir priklauso itampa matuota tik praejus 10-12 val po krovimo tai atlikta snd 6 val. ryto ir multimetras rode 13.03 V. gryzus is darbo 16:00val. pamatavus rode 12.99 V. Dar palaikysime iki rytojaus vakaro ir ziuresime ka tada rodys.
Tad klausimas ar pagal parodymus akumuliatorius issikrauna ar toks iskrovos nuostolis normalus?
Paskaiciavus per savaite laiko taip stovedamas turetu issikrauti iki kazkur 12.4 V. Zinoma jeigu ir toliau tas issikrovimas vyks.
#27
Posted 2016 April 11 - 19:03
Tu čia atjungtą matuoji ar prijungtą prie mašinos?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#28
Posted 2016 April 11 - 19:33
Tu čia atjungtą matuoji ar prijungtą prie mašinos?
Atjungta nuo masinos, jis pas mane namuose siltai stovi.
#29
Posted 2016 April 11 - 19:39
Tai tu čia nieko nepamatuosi taip. 12V auto rūgštinio akūm. atviros grandinės įtampa pilnai pakrauto yra 12.6-12.65V. Tie 13V kur dabar rodo, tai kaip statinis krūvis. Čia nori nenori nukris iki 12.6V ir taip turi būt. Jei nori patikrint akūmą, tai prijunk vieną ar porą lempučių ir žiūrėk kiek laiko švies iki kol įtampa be apkrovos nukris iki 12-11.5V.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#30
Posted 2016 April 11 - 19:48
Tai tu čia nieko nepamatuosi taip. 12V auto rūgštinio akūm. atviros grandinės įtampa pilnai pakrauto yra 12.6-12.65V. Tie 13V kur dabar rodo, tai kaip statinis krūvis. Čia nori nenori nukris iki 12.6V ir taip turi būt. Jei nori patikrint akūmą, tai prijunk vieną ar porą lempučių ir žiūrėk kiek laiko švies iki kol įtampa be apkrovos nukris iki 12-11.5V.
Nesuprantu tai kaip man patikrinti ar akumuliatorius pats savaime neisikrauna?
negaliu deti i ta pati auto kai nzn ar akumas geras ar ne, nes nezinosiu ar dar tebevagiama elektra ar ne.
Ar ji man nustekent su lempute iki to 12.6 V ir tada stebet?
Tai per kiek liko turetu isikrauti su ta lempute jeigu geras arba jei blogas akumas?
Edited by egidijus, 2016 April 11 - 19:53.
#31
Posted 2016 April 11 - 20:02
Nereik stekent iki 12.6, gali iškart jungt, nes tik lemputę prijungsi iškart įtampa nukris. Gali prieš einant miegot lemputę pakabint 55W, o ryte atjungsi lemputę ir po kokių 10min. pamatuosi įtampą ir parašysi kiek rodė. Paskaičiuosim tada Principe jei akūmas kokių 75Ah, tai per 10val. 55W lemputė jį turi iškraut iki 11.7-11.8V.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#32
Posted 2016 April 13 - 21:10
Na va pakaitinimo zvakiu rele galime atmesti, vakar isimeciau akuma 12.71 V ryte pamatavus 12.66 V apsidziaugiau, dabar vakare pamatavus 12.33 V ir vel nuliudau. Nes automobilis stovejo vietoje, zmona tik atejo pasiimti sketi.
Is durnumo atjungiau mage kuri yra neoriginali ziuresim kas bus like ryte, bet speju kad dar maziau.
#33
Posted 2016 April 14 - 05:37
#34
Posted 2016 April 14 - 06:23
O akumas buvo tikrintas? Srovės nutekėjimas buvo matuotas prijungiant testerį, tik poto nukeliant klemą ir traukiant saugiklius?Rytas 12.30v speju kad vagis ir vel pasirodys tik diena.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#35
Posted 2016 April 14 - 09:36
O akumas buvo tikrintas? Srovės nutekėjimas buvo matuotas prijungiant testerį, tik poto nukeliant klemą ir traukiant saugiklius?
akumas tikrintas, sroves nutekejimas buvo matuojamas pajungus testeri (viskas aprasyta aukstensiuose postuose) ir tas nieko nedave.
#36
Posted 2016 April 14 - 10:31
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#37
Posted 2016 April 14 - 21:19
Lemputė bagažinėj?
#38
Posted 2016 April 15 - 06:55
Lemputė bagažinėj?
Nu kad ne kadangi masina vienaturis ir bagazineje nera palanges tai viskas kuo puikiausiai matosi, kaip uzgesta, tas pats ir su preikiniu dureliu lemputemis jos nedega.
Pasak meistru ryja kazkas sedintis ant liesu laidu, va tep va, vakar sukeiciau akumuliatorius ziuresim kas bus. Bet speju kad cia bus problemos su BSI nes realiu laiku niekas neislenda, bus taip kad jam kai uzeina jis pabunda o pabudimo atveju sriubtelna nemazai energijos, nes vakar kai idejau kita akuma, kuris isemus is kitos auto rode 12.60 V, pabusdamas rode tik 12.33 V tai va.
Vasara ma ji velnias dar galima kentetis su tokia problema kai masina judinama kas antra diena, bet ziema tai nieko gero kai vaziuojama reciau ir kai saltis dar smarkiai prisideda.
Butu gerai kad pas save pamatuotum ka rodo nes matau kad 807 turi , gal as cia bereikalio "triedziu" gal taip ir yra su sitais modeliais, kad juos reikia judinti kas diena ir ilgais atstumais. Komfortas komfortu ale kai taip knisa prota tai jau geriau maziau tos elektronikos ir galva ramesne
Edited by egidijus, 2016 April 15 - 07:00.
#39
Posted 2016 April 15 - 10:55
Tikrai ne kas antra dieną. Remontavau vienam žmogui C8, tai kadangi jis buvo užsienyje, paėmiau mašiną pats pagal susitarimą. Buvo nekurta sakė apie du mėnesius. Be problemų užsivedė ir išvažiavo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#40
Posted 2016 April 15 - 13:59
Atstovi pas mane ir pora savaiciu, kai i reisa isvarau, jokiu bedu su tuo nera.
Bandyk generatoriu atjungt, gal tas iskraudineja.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users