MindaugasL20 Mano 406 coupe 99m
#21
Parašyta 2016 kovo 29 - 21:35
#22
Parašyta 2016 kovo 29 - 21:38
#23
Parašyta 2016 kovo 29 - 21:42
Duosiu pasiūlymą,kokį pats gavau ir dbr džiaugiuos,pirk v6. turėjau dvilitrį irgi,tad patarimas iš patirties.
Žmogus gal ne kaip mes pramuštgalvis, užtenka ir 2 litru. Atrodo gražiai, riedet rieda-viskas normaliai
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#24
Parašyta 2016 kovo 29 - 22:20
#25
Parašyta 2016 kovo 29 - 22:28
#26
Parašyta 2016 kovo 30 - 05:27
#27
Parašyta 2016 kovo 30 - 06:08
Geriau zmogus tavo pstirties nepasigauna, nes pakolkas ji nekokiaDuosiu pasiūlymą,kokį pats gavau ir dbr džiaugiuos,pirk v6. turėjau dvilitrį irgi,tad patarimas iš patirties.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#28
Parašyta 2016 kovo 30 - 07:11
viskas puiku, senasis 97 kw variklis tikrai gerai.
kebula susitvarkysi ., o dezei po pirmo tepalus keisk - is dvieju , triju kartu.. pirma kart atnaujinsi, paskiau dar kart atsviezinsi, ir dar paskutini kas kelis simtus kilometru.. kadangi visiskai visu tepalu ten nepakeisi - tai tu juos gali tik atsviezint is pradziu tik.
Hidro blokas randasi dezei - po karteriniu dangteliu., jau jei reiks bisk patvarkyti, yra garaziniu kur patvarko ta hidro bloka kazkuriam laikui, sutempia spyruokles, isvalo voztuvus ir kanalus..., o gal net visai restauruota paimsi po pigei.
Tokiem varikliam speju dezes bus pigios irgi
geras variklis 97kw , geresnis asmeniskai nei 99kw is patirties.. turi jis ten savu niuansu., jei zmogui jo pakanka ir juo nesiskundzia, ner ko brukt trilitriu..
tavo situacija Mariau buvo kiek kitokia, kai jau siulem mest ir pirkt trilitri
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#29
Parašyta 2016 kovo 30 - 07:35
Tai dabar turiu litra tepalo ir man jį visa supilti?viskas puiku, senasis 97 kw variklis tikrai gerai.
kebula susitvarkysi ., o dezei po pirmo tepalus keisk - is dvieju , triju kartu.. pirma kart atnaujinsi, paskiau dar kart atsviezinsi, ir dar paskutini kas kelis simtus kilometru.. kadangi visiskai visu tepalu ten nepakeisi - tai tu juos gali tik atsviezint is pradziu tik.
Hidro blokas randasi dezei - po karteriniu dangteliu., jau jei reiks bisk patvarkyti, yra garaziniu kur patvarko ta hidro bloka kazkuriam laikui, sutempia spyruokles, isvalo voztuvus ir kanalus..., o gal net visai restauruota paimsi po pigei.
Tokiem varikliam speju dezes bus pigios irgi
geras variklis 97kw , geresnis asmeniskai nei 99kw is patirties.. turi jis ten savu niuansu., jei zmogui jo pakanka ir juo nesiskundzia, ner ko brukt trilitriu..
tavo situacija Mariau buvo kiek kitokia, kai jau siulem mest ir pirkt trilitri
#30
Parašyta 2016 kovo 30 - 08:08
Tai dabar turiu litra tepalo ir man jį visa supilti?
koki tepala turi ? koks dezes modelis parasytas ant dezes ?
ne bet koki gali pilti, gali pakenkt dar tik..
kai jau tepalas atitinka specifikacija , isleidi sena tepala - pili nauja tiek kiek isleidai.
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 30 - 08:14
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#31
Parašyta 2016 kovo 30 - 08:57
#32
Parašyta 2016 kovo 30 - 10:06
be pezo visa menesi dabar neidomiai ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#33
Parašyta 2016 kovo 30 - 10:08
#34
Parašyta 2016 kovo 30 - 10:14
Nu jei tau nereik masinos naudojimui, tai tada gal ir idomu. Bet kai masina stovi ir yra nenaudojama, nu tai kaip ir nebeidomu. Kad cia butu tavo koks isskirtinis projektas tai dar nieko. Nu cia kaip kas moka tas taip sokaDzonyb,jei būtų lengva ar būtų įdomu?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#35
Parašyta 2016 kovo 30 - 20:23
#36
Parašyta 2016 kovo 30 - 20:31
#37
Parašyta 2016 kovo 30 - 20:37
#38
Parašyta 2016 kovo 30 - 23:37
STOP.
Prieš lendant prie dėžės tepalų, pirma susirask daug informacijos apie tai ir į ją įsigilink. Google tikrai visko pakanka, tik pasirink kompetetingų žmonių pateikiamą informaciją. Paprastai kompetencija matosi iš rašomų dalykų, kalbos pobūdžio ir pateikiamos oficialios informacijos, būna netgi su paveiksliukais.
Šitai dėžei reikalingas tepalas yra pvz Mobil LT71141. Pagal jo instrukciją rasi būtent PSA specifikaciją, tai gali pagal tą specifikaciją pilti ir kitokį, bet būtinai kokybišką. Tepalo lygis matuojamas irgi tik esant tinkamai temperatūrai, geriausiai diagnostine įranga pasijungus prie dėžės kompo ir matant temperatūros daviklio duomenis, bet iš bėdos gali matuoti dėžės išorės temperatūrą IR ar kontaktiniu termometru, bet tuomet būtinai pridėt kelis laispsnius reikia, deja iš akies...
Atnaujinimui reikia 3litrų tepalo. Aišku geriausia atnaujinti 3 kartus ir tada reikia jau 9litrų tepalo, ir daug kam tiem pinigų gaila mesti, nes tas mobilis kainuoja ar tai po 7-8eurus gal (tuo tarpu AM6 dėžės tepalas po 10-11eurų ), bet atsinaujintų beveik 90proc tepalo ir būtum daug ramesnis. Nes AL4 yra AL4 - ji žaisminga
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#39
Parašyta 2016 kovo 30 - 23:45
STOP.
Prieš lendant prie dėžės tepalų, pirma susirask daug informacijos apie tai ir į ją įsigilink. Google tikrai visko pakanka, tik pasirink kompetetingų žmonių pateikiamą informaciją. Paprastai kompetencija matosi iš rašomų dalykų, kalbos pobūdžio ir pateikiamos oficialios informacijos, būna netgi su paveiksliukais.
Šitai dėžei reikalingas tepalas yra pvz Mobil LT71141. Pagal jo instrukciją rasi būtent PSA specifikaciją, tai gali pagal tą specifikaciją pilti ir kitokį, bet būtinai kokybišką. Tepalo lygis matuojamas irgi tik esant tinkamai temperatūrai, geriausiai diagnostine įranga pasijungus prie dėžės kompo ir matant temperatūros daviklio duomenis, bet iš bėdos gali matuoti dėžės išorės temperatūrą IR ar kontaktiniu termometru, bet tuomet būtinai pridėt kelis laispsnius reikia, deja iš akies...
Atnaujinimui reikia 3litrų tepalo. Aišku geriausia atnaujinti 3 kartus ir tada reikia jau 9litrų tepalo, ir daug kam tiem pinigų gaila mesti, nes tas mobilis kainuoja ar tai po 7-8eurus gal (tuo tarpu AM6 dėžės tepalas po 10-11eurų ), bet atsinaujintų beveik 90proc tepalo ir būtum daug ramesnis. Nes AL4 yra AL4 - ji žaisminga
O tarkim kisti temperaturini zonda i tepala netikslinga, kad suzinot temperatura? Ta prasme su testeriu.
#40
Parašyta 2016 kovo 31 - 03:08
Žinoma, kad tikslinga, tik per kur įkišt jį? Matuoklės paprastos konvencinės šita dėžė neturi, kad per tą skylę būtų galima ramiai kišant pasiekti tepalo balą dėžės dugne, o per alsuoklį ar užpylimo varžtą labai abejoju, kad pasieksi. O jei ir pasieksi, tai turbūt nenorėsi per ten kiši dirbančiam varikliui. O matuojama juk būtent taip
Aš jungiuos Lexia ir rodo. Na bent jau naujesni bolidai tikrai rodo, turėtų ir šitas rodyti. Kai buvo sugedęs daviklis vienai AM6, tai dėjom testerio termoporą prie korpuso ir laukėm, kol pakils iki 60C. Paklaida tiek AM6, tiek šitos AL4 yra -2+8, tai jei ant korpuso rodo 60, tai didelė tikimybė, kad pats tepalas nebus karštesnis už 68C. Na bet čia vertinant, kad dauguma senų automatų važinėja su trūkstamu litru ar net daugiau tepalo, tai kad bus stikliuku daugiau ar mažiau, labai tas nieko nenulems
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0