Patarkit kas chipuoja gerai ir nebrangiai.
p.s kokios maždaug kainos? bei kokie pasikeitimai?
P406 2,0 66kw hdi
Parašyta 2016 birželio 16 - 10:59
Patarkit kas chipuoja gerai ir nebrangiai.
p.s kokios maždaug kainos? bei kokie pasikeitimai?
P406 2,0 66kw hdi
Parašyta 2016 birželio 16 - 11:02
Parašyta 2016 birželio 16 - 11:57
Pamastyk ar tau to tikrai reikia . Pasimokiau su 66kw čipavimu. Viskas iš mano varpinės veda link to, kad baisiai per smarkiai buvo sukeltas sukimo momentas...Patarkit kas chipuoja gerai ir nebrangiai.
p.s kokios maždaug kainos? bei kokie pasikeitimai?
P406 2,0 66kw hdi
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 birželio 16 - 12:12
omtaimkas nutiko jam? Gal blogai pacipuota buvo? As turejau toki ir buvau cipaves, jokiu bedu nebuvoPamastyk ar tau to tikrai reikia . Pasimokiau su 66kw čipavimu. Viskas iš mano varpinės veda link to, kad baisiai per smarkiai buvo sukeltas sukimo momentas...
Parašyta 2016 birželio 16 - 12:25
Po čipavimo visiškai be simptomų pabiro sankaba. Po kiek laiko dėl purkštukų netinkamo darbo teko keisti tiek deficitinių Siemenso purkštukų komplektą, tiek patį motorą. Prieš kelias dienas pabiro dėžė. Sakysit agregatai buvo prie ribos, viskas ok, dalinai sutikčiau dėl sankabos ir purkštukų. Visi šitie gedimai nutiko per gerus 8mėnesius... Per daug sutapimų iš mano varpinės...omtaimkas nutiko jam? Gal blogai pacipuota buvo? As turejau toki ir buvau cipaves, jokiu bedu nebuvo
Beja cipavo Taurius
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 birželio 16 - 13:04
Po čipavimo visiškai be simptomų pabiro sankaba. Po kiek laiko dėl purkštukų netinkamo darbo teko keisti tiek deficitinių Siemenso purkštukų komplektą, tiek patį motorą. Prieš kelias dienas pabiro dėžė. Sakysit agregatai buvo prie ribos, viskas ok, dalinai sutikčiau dėl sankabos ir purkštukų. Visi šitie gedimai nutiko per gerus 8mėnesius... Per daug sutapimų iš mano varpinės...
Sakyk čipuotojas buvo kreivas. Niekas ten nebyra ir nelūžta jeigu padaryta kaip reikia.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 birželio 16 - 13:57
Po čipavimo visiškai be simptomų pabiro sankaba. Po kiek laiko dėl purkštukų netinkamo darbo teko keisti tiek deficitinių Siemenso purkštukų komplektą, tiek patį motorą. Prieš kelias dienas pabiro dėžė. Sakysit agregatai buvo prie ribos, viskas ok, dalinai sutikčiau dėl sankabos ir purkštukų. Visi šitie gedimai nutiko per gerus 8mėnesius... Per daug sutapimų iš mano varpinės...
Per daug sutapimu, nes grabavoza cipavai. Tai vietoj to kad subyreti per 1.5 metu, subyrejo per 8 menesius. Tiek tas cipavimas ir pakeite.
Parašyta 2016 birželio 16 - 14:07
Čia tik tamstos tokia kreiva nuomonė ... Surinks dėžę, nuvešiu ant stendo, ir galės tuomet tamsta spręsti ar galėjo grabavozo agregatai tokį sukimo momentą laikyti ar vistik teks nuomonę pakeisti...Per daug sutapimu, nes grabavoza cipavai. Tai vietoj to kad subyreti per 1.5 metu, subyrejo per 8 menesius. Tiek tas cipavimas ir pakeite.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 birželio 16 - 14:21
O kas čipavo jei nėra didelė paslaptis?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 birželio 16 - 15:03
Čipuota Tauriaus 2015 birželį. Nuo to laiko pakeista sankaba, purkštukai, motoras, dabar keičiama dėžė. Užregistravau stendui, bus aišku gal rimtai grabovozą turiuO kas čipavo jei nėra didelė paslaptis?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 birželio 16 - 17:28
Evx, taigi turi V6 palakstymui, kam ta dyzeliuka dar vargint? As savo saliarkini kasdienai naudoju,o pasismaginimui kitkas yra O siaip tikrai neitiketinai skamba kad taip viskas subirt galejo, masinos neciupinejau ir nieko nezinau,todel tvirtint negaliu, bet gali but jog technine puse nebuvo jau labai geros bukles,o gal ir Tauriui kokia klaida isivele ir rezultate viskas pasimate....o kad deze subiro tai isvis nesitiki, nebent butum pakeles BENT kokia 50kw ar daugiau ir vazineta tik sporiniu stilium
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
Parašyta 2016 birželio 16 - 17:45
Kažkaip taip buvo rašyta:
Čipuojant kiek supratau iš pradžių pakeitė standartiškai, poto diagnostika atlikta važiuojant, ir atsižvelgiant į tai, kad visiškai jokio dūmo nemetė, dadėjo dar čiut kumelių. O ir tiek turba, tiek sankaba paprasta, nėra kam gesti, viskas remiasi tik į sąnaudas... Kelionėj link Kybartų pratestuotas kaip priklauso, parako nulėpausis dabar turi
Ar nebus problemų būtent tuose "dar čiut kumelių"?
Na ir šiaip, kiek esu kalbėjęs su dyzelistais, tai Siemensų nelabai siūlo stipriau čipuoti. Nes su didesniais slėgiais ir kiekiais sunkokai jiems sekasi tvarkytis - preciziškesnė ir tikslesnė, už tai ir silpnesnė kontrukcija.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 birželio 16 - 19:25
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 birželio 16 - 19:45
Bus matyt savaitės pradžioj, kai ant dyno prasuksim. Šiaip, Vyciau, kw taip lengvai nekyla. Sukimo momento kreivė galima sakyti šauna viršun, o galios tik po čiut čiut, grubiai sakant. Tai jei momentas padarytas nenormaliai didelis, aišku kodėl dėžėj skylė, kodėl purkštukai permyžinėjo ir pan... Nuo tolimesnių komentarų ir išvedžiojimų susilaikau kol neatliktas matavimas. Nes kaip Tadas pacitavo, programa buvo keista kelis kartus po įrašymo...
Būtų idomu pamatyt tas kreives. Bet ant dyno kaip suprantu dar nebuvo. O galia yra išvestinis dydis. Principe galia = apsūkos x sukimo momentas. Aišku dar ten visokie koef. prisideda. Jeigu sukimo momentas kažkoks momentinis didelis siauram sūkių ruože, tai ir turi viską laužyt
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 birželio 16 - 19:48
Mano nuomone jei masiniukas tvarkingas tai nera reikalo ir liesti... As savajam turiu siektiek sukeles, nes reikejo kastruoti tad padare visa pack'a
Praejo kazkur 2 metai... Pries pusmeti gal maziau pasikeiciau turbo. Bet tai jau buvo pavargusi ir galvoju kad dar normaliai atlaike o visa kita kol kas ok.
As tavo vietoje nedaryciau nieko jei liutas tvarkoje, tiesiog investuok i ka nors kitka (ratus ar pan.)
Parašyta 2016 birželio 16 - 19:57
Mano nuomone jei masiniukas tvarkingas tai nera reikalo ir liesti... As savajam turiu siektiek sukeles, nes reikejo kastruoti tad padare visa pack'a
Praejo kazkur 2 metai... Pries pusmeti gal maziau pasikeiciau turbo. Bet tai jau buvo pavargusi ir galvoju kad dar normaliai atlaike o visa kita kol kas ok.
As tavo vietoje nedaryciau nieko jei liutas tvarkoje, tiesiog investuok i ka nors kitka (ratus ar pan.)
Nu sorry, bet čia tas pats kas sakyt. Tuoj tuoj nukris ratai. Bet neliesiu, nes jei sujudinsiu reikės dabar tvarkyt, o jei ne tai gal ištemps dar kažkiek laiko ir sulūš viskas pačiu netinkamiausiu metu kokioj nors kelionėj pvz. Protingai čipuojant niekas ten nebyra ir nesubyra. Čia kam ko reikia. Ar ekomobilio su minimaliu išlaikymu ar automobilio. Jei ten sankaba jau buksuoja, smagratis daužosi ir turbina žviegia, tai aišku galios padidinimas viską užmuš daug greičiau
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 birželio 16 - 20:09
Parašyta 2016 birželio 16 - 20:12
Nu sorry, bet čia tas pats kas sakyt. Tuoj tuoj nukris ratai. Bet neliesiu, nes jei sujudinsiu reikės dabar tvarkyt, o jei ne tai gal ištemps dar kažkiek laiko ir sulūš viskas pačiu netinkamiausiu metu kokioj nors kelionėj pvz. Protingai čipuojant niekas ten nebyra ir nesubyra. Čia kam ko reikia. Ar ekomobilio su minimaliu išlaikymu ar automobilio. Jei ten sankaba jau buksuoja, smagratis daužosi ir turbina žviegia, tai aišku galios padidinimas viską užmuš daug greičiau
Na, apie birejima as nieko nerasiau...Tiesiog isreiskiau nuomone ir savo patirti kuria laikau smulkmena... Nes su savo auto arteju link 600 k. km.
Bet siaip viskas ok ir ner cia ko atsiprasineti..
Parašyta 2016 birželio 16 - 20:36
Evx priziuri savo auto, bet kaip kas ten buvo gal ateity suzinosim ;) maniskis benzas su turba suka sankaba velniop, +- 50kw damesta, kol nematavau negaliu sakyt tiksliai, viskas kolkas laiko, deze,pusasiai, pats motoras,turba apart sankabos, jai jau per didele galia. Mano nuomone is dyzeliuko paspaust tik iki saugios rekomenduojamos cipuotojo ribos, daugiau nerizikuociau arba lysciau jau prie mechaniniu mazgu ketimo i rimtesnius bet kokiu atveju bet kokia patirtis ne tik savininkui, bet ir klubieciams gali praverst
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
Parašyta 2016 birželio 16 - 20:47
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0