Jump to content


Photo

2,0 hdi 66kw chip


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#41 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 June 19 - 22:46

Tie Audigolfų gatvės lenktynininkai, kurie naktimis renkasi supermarketų aikštelėse arba Statoile prie Makdako ir visą naktį rūkydami (nes jei alaus prasikemša, mentai supakuoja) valgo kebabus ir bazarina apie turbo ir kuro slėgius bei tepalų brandus, o patys nėra nei vienos galvos nukėlę, bet moka labai gražiai nupoliruoti ratlankius ir išblizginti padangas, dažnai nesugeba tinkamos pavaros parinkti arba, gailėdami motoro, per anksti jungia aukštyn, o imdami posūkį, stabdo stabdžiais ir jungia žemyn tik už posūkio :)

O sena 8V 1.4mono TUškė su kažkada plius minus neseniai reguliuotais vožtuvais, rimtai užgręžta(tachometro ar aiškaus ribotuvo (ribojamas kuro kiekis, o ne kibirkštis) nėra, tai apsukų ten niekas nežino), pradeda visai neblogai važiuoti. Tai yra tekę net ir su tokia nesąmone po kapotu kelis grybus su blizgančiom mašinom durti. O tas variklis karalius gal tik tuo, kad paprastas ir patvarus.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#42 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 June 19 - 22:58

diawolo, pas peugeota kaip suprantu tas galingumas tikras..o audes bukle nezinoma..o kad audziu benzai, isskyrus turbavykus, nevalina tai cia viesa paslaptis. :D o siaip a6 dar ir 20kg sunkesne..o jei dar vairuotojas sunkesnis, plius degalu bako uzpildymas, plius neaiski bukle, va ir dejo per sona...as su savo Lybra 2.4jtd irgi daug ka per sona dedu..bet tai ne faktas, kad mano auto drago karalius. :D

Ka ten benzai, Pauliau. Pas bratki irgi 98kw hdin'as ir jis pas Tauriu pasidares ta standartini remapa, na kazkur ~120kw or so. Tai sake su kolegos 2.5tdi v6 a6 (c5 kebule) vaziavo, tai nesuprato, nei kur ten tiek 125kw, nei kur ten v6. Baisus varikliai :) Tai, kad tas dejo audine bezinine, kuri dar turbut dujom apsringus yra, tai jokiu nuostabu nekelia. Daznai e46 330d ir e60 530d pazeminu, speju visi irgi ne geriausios bukles buna.


Edited by PhanT, 2016 June 19 - 23:02.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#43 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2016 June 20 - 09:06

siaip Phant, bmw 6iuke yra geras daiktas, taciau pirmas dalykas turi buti ne gatava, o antras dalykas su ja reik moket elgtis, nes ten galingumas atsiskleidzia ne numynus gazas dugnas, o tam tikram pedalo ir sukiu intervale, tai mokantis vaziuot su tvarkinga 6iuke 142kw, galbut ir galetu su tavo peziku kazka pasivarzyt..nes kiek pamenu tavo bolidas tikrai gerai vaziuoja..:) o jei bmw 6iuke 136kw, tai jai be sansu stot su tavo peziku, nes ji isvis yra vangi ir tie 136kw randas kazkur tarp 2500 ir 3000 sukiu ir pataikyt momenta kada ji tikrai valina yra labai sunku...taigi jei bmw vairuoja apsisnerglejes vaikezas, kuris zino tik "gazas dugnas - stotele" marsruta, tai jam jokiu sansu pries taviski ner...o siaip taviskis siai dienai, tai diziausia ispudi palikes peugeotas su senuoju 2.2hdi.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#44 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 June 20 - 15:49

Na, dekui uz atsiliepima. :) Kai pas tave buvau, slegis dar nebuvo uzkeltas, dabar dar smagiau viskas :) O del bmw'u, taip, pritariu tikrai, varikliai faini ir zinoma su tais kuriais teko draskytis buvo stockiniai. Ten ta e46 150kw taip uzpucia, kad tik spek sankabas keisti, su 160kw. irgi panasiai (nors ten daznumoj automatine deze kuri kiek esu girdejes eina ir 535d, trilitriam su dviem turbom) Taigi. turbos didesnes, ic didesnis, kausu daugiau, tai ir galimybes kitos. Audines v6 pirmiem tai zinoma negalioja :D


Edited by PhanT, 2016 June 20 - 15:49.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#45 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2016 June 20 - 15:53

O Taurius tik HDi daro? Aš irgi noriu pimpį pasiilgint  :blush:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#46 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 June 20 - 16:00

O Taurius tik HDi daro? Aš irgi noriu pimpį pasiilgint  :blush:

Kiek zinau ne tik. Pasuk, paklausk.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#47 Montell

Montell
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 17
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:P406 Break 2.0HDi 80kw @ 105kw by Taurius(SOLD) Volvo V70 II 2.5D

Posted 2016 June 20 - 17:02

Gal užtenka to vaikų darželio :D mašinos sveria vienodai, o 15kw slabnesnė duoda į kaulus :D

 

Ten buvo garantuotai automatas, plius 100km begejasi per 9.4s pagal gamintoja, tai as nematau nuostabos, beto pas mane puse bako buvo ir dar iraniu bagazineje. Pasidraskymams tikriems turiu v70 2.5tdi daryta .260 purkstukai, hx50. Laisvas ismetimas. Tai nepasokineja nei e39 nei kaikurie e61, nuo 170kw variantu jau gaunu, bet ne drastiskai. 


  • 0

#48 Semionas

Semionas
  • Senbuviai
  • posts 72
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 RXH 2.0 133kw 15' ir Peugeot 306 cabriolet 99'

Posted 2016 June 30 - 13:52

Vyciau, prie papildomų mazgų nelysta, viskas originalu. Abi mašinas prižiūriu atrodo lyg ir tvarkingai, vos kažkas išlenda, iš karto ir tvarkoma. Juolab ir tvarkoma pas Tadą, Paulių arba Viči. Bet su 307tu totalus nesusipratimas... Pirma tokia mašina, kuriai per gerus 8mėn tokių remontų prireikė... Tad ir kyla dvejopos mintys ir pasvaičiojimai. Kitą savaitę sumesiu dyno kreives su esamu čipavimu ir po jo panaikinimo- bus atstatytas gamyklinis galingumas/ galia, programa perrašyta į originalią. Bus 40e velniop, bet bent aiškumo įneš.

 

EvX, galbūt jau turi rezultatus iš Dyno stendo? Įdomu kaip ten kas iš tikrųjų :)


  • 0
ex Peugeot 405 1.9d 92m
ex Citroen BX 1.9d Royale 87m
ex Citroen Xantia 1.9td 98m
ex Peugeot 406 1.9td 98m
ex SAAB 9-5 2.0T 97m
ex Peugeot 406 coupè 2.2HDI 02m
ex Peugeot 407 Coupè 2.7HDI 07m
Dabar Peugeot 508 RXH 2.0HDI 133kw 15m ir geltonas Peugeot 306 Cabriolet 1.6 99m

#49 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2016 July 03 - 07:02

Kalbejausi su Pauliumi is Kauno,aptarinejome cipavima,tai jei su protu padaryta programa,tai ir problemu nebus,jos jau metu metus pratestuotos ant kitu,o jei prihalturinta tai ir stumokline grupe kencia ir sankabos byra ir purkstuku kapitalke garantuota,principe daroma pagal šablonus kiekvienai masinai standartiskai buna tie NM jei tvarkinga auto,ir butent tie NM ir "veza" vairuotoja,o ne kw ar HP.

Nete galima rasti taip vadinamu "perliuku"na ir ne tik nete o ir paziureti kas pridaryta kitu,tad galiu paskyti viena,yra paketai kuriuos perka cipuotojai,taip tai kainuoja bet apsisaugai savo "sedyne"nuo pretenziju neva tas anas per cipavima sudirbo


Edited by Ramus, 2016 July 03 - 07:06.

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#50 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • posts 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Posted 2016 July 18 - 18:46

Kitą savaitę sumesiu dyno kreives su esamu čipavimu ir po jo panaikinimo- bus atstatytas gamyklinis galingumas/ galia, programa perrašyta į originalią. Bus 40e velniop, bet bent aiškumo įneš.

tai kurgi tos dyno kreives ?
  • 0

#51 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • posts 2,250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Posted 2016 July 19 - 16:45

tai kurgi tos dyno kreives ?

Kažkada bus. Kol orai palankūs statyboms, kreivės giliai pakištos...
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#52 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • posts 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Posted 2016 August 21 - 04:52

Realu, kad po cipavimo sumazeja sanaudos?

Daug vazineju tarp miestu, cipuotoju puslapiuose deklaruojamas 0.9l / 100km sumazejimas sanaudu skamba neitin itikinamai.


  • 0

#53 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 August 21 - 08:19

Realu, kad po cipavimo sumazeja sanaudos?
Daug vazineju tarp miestu, cipuotoju puslapiuose deklaruojamas 0.9l / 100km sumazejimas sanaudu skamba neitin itikinamai.


Jei sumazinama galia - tada taip. Visa kita bullshit. Daugiau oro + daugiau kuro = daugiau galios. Geriausiu atveju islieka tokios pat, jei vaziuojama ramiai.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#54 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • posts 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Posted 2016 August 21 - 16:38

Realu, kad po cipavimo sumazeja sanaudos?

Daug vazineju tarp miestu, cipuotoju puslapiuose deklaruojamas 0.9l / 100km sumazejimas sanaudu skamba neitin itikinamai.

Laimonas :good: O koks sumazijimas gali buti?! Kai lavonelis realiai pradeda valinti  :D

Siaip pamastymui, tvarkaisi visa ismetima ir turi kazkoki sanaudu sumazejima... Kazka buri kazka keiti... O ar tai apsimoka senai auto  :dntknw:

Isvis cipinimas yra ponu ismislas... Teisingas cipas yra lydimas su motoro, dezes, ismetimo ir t.t. modifikacijomis. O tas yra labai brangus ir apskritai nekekvienam suprantamas dalykas. Aisku jei turi lysna kapeika ir auto savo malonumui, turi galimybe bent pajusti kazkuria prasme ka reiskia pacipavimas.  O su cipu ant stock'inio pavargusio motoriuko... Toli ir pigiau nenuvaziuosi  :D O issireiskimas cipavimas man, niekaip neasocijuojasi su taupumu... O atvirksciai, daug darbo +  daug metu patirties = tiems zmonems moketi daug euru  :D


Edited by mk531, 2016 August 21 - 17:34.

  • 0

#55 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2016 August 21 - 17:59

Nu nežinau. Tauposi tikrai su čipsu. Aišku priklauso ir nuo variklio. Visad važiuot gali dviem būdais: taupiai arba smagiai. Jei bandant taupyt, tai tikrai padidėjęs sukimo momentas padeda puslitrį nuo sąnaudų numest.

O šiaip dabar gi viskas gaminama ant tos pačios bazės ir keičiama tik programinė konfiguracija. Ypač kai nusiperki mašiną su naujos gamos motoru, kuris būna projektuotas 10čiai metų į priekį su progarminiais galios pakėlimais visokiem faceliftams. Plius Iš centrinės europos perkant mašina ji labai dažnai gali būt "deforsuota", dėl mažesnių mokesčių. O persivežęs į mūsų bananų respubliką jau gali atsisukt pilnai "kraniuką" ir šert :)

O iš tipinio 10metų senumo mašinos pirkėjo nėra ko tikėtis jei jis ten pailginęs varikliui pimpį pradeda verkt, kad kažkas sulužo. Nors vienaip ar kitaip būtų sulūžę tik vėliau. 

Kitas dalykas BŪTINAI variklio darbo korekcijas turi daryt žmogus su patirtimi ir išmanantis savo darbą, nes galima ir taip padaryt, kad variklis turės tiek pat galios, bet byrės kaip 2kartus forsuotas.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#56 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 August 21 - 18:44

diawolo rimtas vyras ir tiki, kad tas sukimo momentas atsiranda is Sventos dvasios? ;] taip ir kalami pinigeliai. As nors is to pinigus gaunu, pats visada stengiuosi atkalbet. Aisku jei tai senas 2.0hdi ar 2.2hdi, tai dar ok...

P.S. nesu mates nei vieno psa variklio kurio kw skirtus tik del programos. Visada skiriasi tai turba, tai purkstukai, intercooleris yra/nera, jo dydis, isiurbimo dozeris ir pan. Taip, dundukas keliantis galia tikrai gali sulauzyti tai transmisija, tai varikli ir jo periferija.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#57 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • posts 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Posted 2016 August 21 - 19:20

diawolo rimtas vyras ir tiki, kad tas sukimo momentas atsiranda is Sventos dvasios? ;] taip ir kalami pinigeliai. As nors is to pinigus gaunu, pats visada stengiuosi atkalbet. Aisku jei tai senas 2.0hdi ar 2.2hdi, tai dar ok...

P.S. nesu mates nei vieno psa variklio kurio kw skirtus tik del programos. Visada skiriasi tai turba, tai purkstukai, intercooleris yra/nera, jo dydis, isiurbimo dozeris ir pan. Taip, dundukas keliantis galia tikrai gali sulauzyti tai transmisija, tai varikli ir jo periferija.

Respect'as uz tiesa kokia realiai ji ir yra.

 

Diawollo na as nesigincysiu del to puslytruko... Gali buti. As daugiau turejau omenyje... Ar tai galima vadinti cipu? Nu man niekaip nesivercia liezuvis... Laimono atveju taip, nes tai marketingas ir jis is to duona valgo  :D

O dabar logiskai pagalvojus... Kada dazniausiai vyksta "cipinimas" ? Kuomet reikia salinti fap'a!? O cia jau puslytriuka gali numest :wh:  

 

Dar papildysiu. Visa si "cipa" pavadinciau paprasciausiai kolhozu... Todel kad cia lygiai tas pats ka darydavo musu teveliai ar esami sio forumo dalyviai ziguliukams. Atsuko karba, pareguliavo oro padavima ir kaime vierhas su cipu  :D Su dyzeliu irgi savi niuansai, siurblys ir t.t. 

O siais laikais tai daroma kompo pagalba ir kasantras "cipintas" ar papimpintas... Bet dazniausias atvejis buna impotentinis pimpinimas  :D


Edited by mk531, 2016 August 21 - 20:11.

  • 0

#58 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2016 August 21 - 19:53

diawolo rimtas vyras ir tiki, kad tas sukimo momentas atsiranda is Sventos dvasios? ;] taip ir kalami pinigeliai. As nors is to pinigus gaunu, pats visada stengiuosi atkalbet. Aisku jei tai senas 2.0hdi ar 2.2hdi, tai dar ok...

P.S. nesu mates nei vieno psa variklio kurio kw skirtus tik del programos. Visada skiriasi tai turba, tai purkstukai, intercooleris yra/nera, jo dydis, isiurbimo dozeris ir pan. Taip, dundukas keliantis galia tikrai gali sulauzyti tai transmisija, tai varikli ir jo periferija.

Nu aišku ne iš dvasios ir ne iš Petro garažo niutonai atsiranda, bet būkim biedi ir teisingi, bet galios mazgai naudojami ne pačių pigiausių "brend'ų" mašinose tirkai yra naudojami su atsarga ir rezervu. Netaip, kad 100kw birbiklė ir visi ant mazgai ant ribos sudėti. Dar čiut daugiau ir lūš. :) Aišku ta rezervą išnaudoja ant ilgesnio tarnavimo laiko, bet gali panaudot didesnei galiai išgaut.

Negaliu ginčytis dėl PSA bet kiti gamintojai turi identiškus variklius mechaniškai, o galia skiriasi +20kw.

O šiaip bendrai paėmus, tai taupyt nesigauna čipuot seną kibirą, nes kuro sąnaudų sumažėjimas neatpirks sankabos keitimo kainos ar kokio siurblio prazyzusio 500 000km, kai "čipas" dabaigė jį ankščiau laiko. Bet naują mašiną tai tikrai čipuot, bet esmė tame, kad niekas naujų nedaro ir nemoka. O turi mokėt pinigus spec. tiuningo ateljė. Beveik visi aut gamintojai turi savo oficialius "čipuotojus" kur praktiškai geležis visai nekeičiama, o tik sustyguojama programiškai viskas.

O bet tačiau kas liečia pramonę ir ūkį, tai žmonės perka slabnesnę fūrą ar traktorių ir "čipuoja". Ir nesiskundžia žmonės nors technika ten jau 10x brangesnė. :)

Pačiam irgi teko dirbti prie tam tikrų produktų gamybos, kur viduriai tie patys, bet brangesnis ir geresnis turi kitą "programą". Nes daug pigiau yra gaminti ir projektuot aukštenės serijos produktą ir jį "apkarpius" pardavinėt pigiau kaip žemesnės serjos ar silpnesnį/lėtesnį.

O šiaip sutinku, kad žmogui sukrapščiusiam 4-5k eur ant "naujos" mašinos čipuot neapsimoka jei jo tikslas yra pigiai važinėt kol užaugs vaikai ir vyriausiajam tą mašiną perleis mokyklos baigimo proga.


Edited by diawollo, 2016 August 21 - 19:56.

  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#59 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • posts 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Posted 2016 August 21 - 20:45

Nu aišku ne iš dvasios ir ne iš Petro garažo niutonai atsiranda, bet būkim biedi ir teisingi, bet galios mazgai naudojami ne pačių pigiausių "brend'ų" mašinose tirkai yra naudojami su atsarga ir rezervu. Netaip, kad 100kw birbiklė ir visi ant mazgai ant ribos sudėti. Dar čiut daugiau ir lūš. :) Aišku ta rezervą išnaudoja ant ilgesnio tarnavimo laiko, bet gali panaudot didesnei galiai išgaut.

Negaliu ginčytis dėl PSA bet kiti gamintojai turi identiškus variklius mechaniškai, o galia skiriasi +20kw.

O šiaip bendrai paėmus, tai taupyt nesigauna čipuot seną kibirą, nes kuro sąnaudų sumažėjimas neatpirks sankabos keitimo kainos ar kokio siurblio prazyzusio 500 000km, kai "čipas" dabaigė jį ankščiau laiko. Bet naują mašiną tai tikrai čipuot, bet esmė tame, kad niekas naujų nedaro ir nemoka. O turi mokėt pinigus spec. tiuningo ateljė. Beveik visi aut gamintojai turi savo oficialius "čipuotojus" kur praktiškai geležis visai nekeičiama, o tik sustyguojama programiškai viskas.

O bet tačiau kas liečia pramonę ir ūkį, tai žmonės perka slabnesnę fūrą ar traktorių ir "čipuoja". Ir nesiskundžia žmonės nors technika ten jau 10x brangesnė. :)

Pačiam irgi teko dirbti prie tam tikrų produktų gamybos, kur viduriai tie patys, bet brangesnis ir geresnis turi kitą "programą". Nes daug pigiau yra gaminti ir projektuot aukštenės serijos produktą ir jį "apkarpius" pardavinėt pigiau kaip žemesnės serjos ar silpnesnį/lėtesnį.

O šiaip sutinku, kad žmogui sukrapščiusiam 4-5k eur ant "naujos" mašinos čipuot neapsimoka jei jo tikslas yra pigiai važinėt kol užaugs vaikai ir vyriausiajam tą mašiną perleis mokyklos baigimo proga.

Tai ka tu rasai apie gelezies resursa ir programiska sustygavima 100% sutinku  :good: Paimkime pvz. bimbaliuka, daugiau nei 10 metu nieko naujo nesukure isskyrus i8 motoriuka. Nauji kebulai,motoro blokas taspats sukurtas pries 10m. tik jo aksesuarai buna galingesni ir smegenyse pokyciai.. Zodziu perki nauja auto... O sirdele 10 metu technologijos senumo... Nieko nuostabaus kad dabartine auto po 120k km. niekam tinkama. 

Cia kaip legenda visiems gerai zinoma... kad zmogus is makakos issirito. Sukurtas motoras su tam tikrais resusrsu apskaiciavimais... Bet jau tie resusrsai jau senai pasibaige... kaip ir makakos evoliucija...    :D  


Edited by mk531, 2016 August 21 - 21:44.

  • 0

#60 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • posts 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Posted 2016 August 21 - 21:25

Ekonomiškumą po čipo sieju su tuo, kad galingesniam motoriukui lengviau suktis.

Padarysiu testą pats, pravažinėsiu kelis bakus be čipo ir po to užčipuosiu ir bus akivaizdu, nes daug važiuoju ir panašiais rėžimais.

Mano atveju gavosi, kad nupirkau 2002 kibiriuka su 200k tikru km (esu garantuotas, o ne tikiu stebuklais), pasitaiko visko.

I metus vaziuoju 50k km, tai realiai man ta masina bet kokiu atveju 1-2 metai ir keiciu, tai kad ten sankaba greiciau biski susidros nieko baisaus. :)

O vaziuojas automobiliai po cipo tikrai smagiau, ne karta patyres su kitom auto,  kad kazkas apsikrauna daugiau tai faktas.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users