Atsikandau ir aš dyzelių... Planuose ir mintyse benzinas-dujos. Bet kad ir su dujom liūtai nekaip bendrauja... Ar klystu?
Bendrauja dar ir kaip jeigu meistrai ne siknarankiai ir yranga gera
Parašyta 2016 lapkričio 24 - 23:41
Atsikandau ir aš dyzelių... Planuose ir mintyse benzinas-dujos. Bet kad ir su dujom liūtai nekaip bendrauja... Ar klystu?
Bendrauja dar ir kaip jeigu meistrai ne siknarankiai ir yranga gera
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 09:09
Atsikandau ir aš dyzelių... Planuose ir mintyse benzinas-dujos. Bet kad ir su dujom liūtai nekaip bendrauja... Ar klystu?
Kuo benzininis motoras geraiu už dyzelinį?
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 12:03
Kuo benzininis motoras geraiu už dyzelinį?
dirba tyliau, žiemą greičiau užšyla (nors pežas negaliu skūstis, 3min važiavimo ir jau pučia šitlą orą) ir be problemų vedasi (dažniausia), nėra turbo ir šiaip remontas pigesnis jeigu tokio prireikia, čia tokios teorinės žinios, nors praktika rodo ką kita, genda ir tie benzininiai varikliai ir ne ką mažiau nei dyzeliniai.
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 12:52
Benzininiams daug dažnesnės yra mistinės bėdos, kur kažkas blogai ir meta klaidas blogo mišinio, o kaltinti nežinai ką.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 16:17
Benzininiams daug dažnesnės yra mistinės bėdos, kur kažkas blogai ir meta klaidas blogo mišinio, o kaltinti nežinai ką.
Tada pats minėjai kad tekę susidurt su EW10J4 2ltr benzininiu motoru kai visi parametrai atitinka normas o dirba su pasipurtymais ir gedimą reikia burtų keliu atspėt. Tai šitų motorų mistiniai gedimai nenusileidžia dyzeliam.
Aš ir dabar vėl būčiau pirkęs benzininį 307, tik kad jų su ne žoliapjovės motoru nerasta ant lietuvos žemės. Yra vienas Marijampolėj už kosinius pinigus su skurdžia komplektacija ir įdomiai dirbančiu motoru.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 17:35
Tada pats minėjai kad tekę susidurt su EW10J4 2ltr benzininiu motoru kai visi parametrai atitinka normas o dirba su pasipurtymais ir gedimą reikia burtų keliu atspėt. Tai šitų motorų mistiniai gedimai nenusileidžia dyzeliam.
Aš ir dabar vėl būčiau pirkęs benzininį 307, tik kad jų su ne žoliapjovės motoru nerasta ant lietuvos žemės. Yra vienas Marijampolėj už kosinius pinigus su skurdžia komplektacija ir įdomiai dirbančiu motoru.
100 kw tai tau cia zoliapjovės motoras? nu blyn artistas, nusipirk tada koky bambaly su 3,5 varikliu, tada jau bus nebe zolepjove, o visas traktoriukas
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 17:35
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 17:58
100 kw tai tau cia zoliapjovės motoras? nu blyn artistas, nusipirk tada koky bambaly su 3,5 varikliu, tada jau bus nebe zolepjove, o visas traktoriukas
nu jau tik nesakyk, kad pusantros tonos metalo gabalas labai smagiai važiuoja su 100kw varikliuku
Dyzeliai imami iš išskaičiavimo,jei ne ekonomija,tai daugiau nematau ko.
Aš dyzelį dabartinį prieš keturius metus pirkau tik dėl to, kad turėjo turbo. O benzų turbininių nelabai buvo. Dabar jau pirksiu turbo benzą, nes pasiūla jau didelė. Labai nūdnas važiavimas su atmosferiku..
O pas mane jau trečias dyzelis - važiuoju 15-20kkm per metus. Tai jokių problemų iš variklio pusės neturėjau nei su vienu. Nebent žvakių keitimas čia didžiulis gedimas. Taip, kad nėra ką remontuot pas tą dyzelį. Aišku, jei akytės pasikabina ant naujesnio blizgančio modeliuko, kad pasirodyt prieš kaimynus, bet su sujotu varikliu ir kitais agregatais, tai čia jau žmogaus psichologinės problemos
Kadangi esu mechanikos gerbėjas, tai dyzelio nepirkčiau dėl visų dvimasių smagračių. Dabar visokie Vagen TSFI srebia kaip dyzelis, galios daug, jokių ten eolių, ad blue ir kito mėšlo su ekologijom ir daugybės mazgų, kurie tik laukia sugest
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 18:49
Lygiai taip pat abu mano draugai sake tik vietoj *dyzeliu* sake *benzinu su dujom*:)Tas buvo pries kokius 4 ar 5 metus.Visos masinos genda,neimk i galva,tiesiog tau pasitaike nujotas pugas matyt,kuro rusis cia ne prie ko.Aisku tikimybe nusipirkt geresnes bukles benza didesne.Vazinejau ir su benzu dujom ir va su dyzeliais dabar,konkreciai viskas priklauso nuo to kokia nusipirksi,as savo recepta zinau - imi biski dauzta ir susitvarkai.Jei tave paguos kad pvz Reno-gavno tai su tuo *gavno*tuoj bus 800 000km ir prie variklio visai nelysta nes PRIZIURIUAtsikandau ir aš dyzelių... Planuose ir mintyse benzinas-dujos. Bet kad ir su dujom liūtai nekaip bendrauja... Ar klystu?
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2016 lapkričio 25 - 18:57
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 21:56
Lygiai taip pat abu mano draugai sake tik vietoj *dyzeliu* sake *benzinu su dujom*:)Tas buvo pries kokius 4 ar 5 metus.Visos masinos genda,neimk i galva,tiesiog tau pasitaike nujotas pugas matyt,kuro rusis cia ne prie ko.Aisku tikimybe nusipirkt geresnes bukles benza didesne.Vazinejau ir su benzu dujom ir va su dyzeliais dabar,konkreciai viskas priklauso nuo to kokia nusipirksi,as savo recepta zinau - imi biski dauzta ir susitvarkai.Jei tave paguos kad pvz Reno-gavno tai su tuo *gavno*tuoj bus 800 000km ir prie variklio visai nelysta nes PRIZIURIU
Auto parke 307'yni dyzelis 2.0 HDi, taip pat 206 su 1.4 HDi motoru... Turim ir 306'tą su 1.6 benzinu. O kad būtų kieme įvairovės, tai ir Espeisas II 2.2 motoru dyzeliukas visdar rieda. Kaimynas žinoma vis pasikreipia dėl 605'to limuzino... O esmė kame? Esmė tame, jog norisi naujovių. Kažką kito išbandyt apart dyzeliaus ir originalaus benzino. Bet rinkoje nemažas pasirinkimas benzinas/dujos. O dar kai šiandien pasisakė pažįstama, jog benzas/elektra surija apie 8-9 litrus benzino, kai tokius skaičius surija ir 306'tas 1994 metų, tai net nežinau dėl to naujumo ir ekonomiškumo.
Parašyta 2016 lapkričio 26 - 02:03
Benzas/elektras yra gaidžių gaidys. Ten kažkokie ekologiniai sumetimai galbūt, bet tik ne ekonomija.
O aš renkuosi dyzelį, nes man su juo ramiausiai, kad variklis ir visos kitos sistemos pačios paprasčiausios ir praktiškai nėra kam sugesti. Tai ir negenda kur nors netikėtai, kur visai nereikia. Bet aš turiu omeny seną dyzelį. Naujesniems kažkaip patikimumo klausimus statau tolygiai. Apart ridos. Dyzelinis variklis visgi dar išlieka tuo, kuris reziume gali nuvažiuoti daugiau kilometrų. Tik tie, kurie jau pateko į Lietuvą, vėlgi labai panašiai. Nes benzinas į Lietuvą patenka prie 200-300k, o dyzelis prie 700k.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0