Sveiki, galvoju pirkti naująjį Peugeot 2008, bet ar nebus per menkas variklis: 1.2 PureTech 82hp M5 (60KW/82AG)? Gal kas turit su tokiu varikliu ir galėtumėte pasidalinti patirtimi?
Šį pranešimą redagavo kilogramas: 2016 liepos 10 - 20:18
Parašyta 2016 liepos 10 - 20:17
Sveiki, galvoju pirkti naująjį Peugeot 2008, bet ar nebus per menkas variklis: 1.2 PureTech 82hp M5 (60KW/82AG)? Gal kas turit su tokiu varikliu ir galėtumėte pasidalinti patirtimi?
Šį pranešimą redagavo kilogramas: 2016 liepos 10 - 20:18
Parašyta 2016 liepos 10 - 20:31
Parašyta 2016 liepos 10 - 20:38
Jei su turbina sis variklis (negarantuotas,reik paguglint)tai tikrai uzteks normaliai vaziuot
Šį pranešimą redagavo kilogramas: 2016 liepos 10 - 20:48
Parašyta 2016 liepos 10 - 21:13
Parašyta 2016 liepos 10 - 21:33
turbinini vairavau, tai dinamika nebloga, visai patiko..o paprastas 1.2 neteko..uzsisakyk test draiva ir viskas, nieks i galva neduos jei ir nepirksi.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2016 liepos 11 - 07:22
turbinini vairavau, tai dinamika nebloga, visai patiko..o paprastas 1.2 neteko..uzsisakyk test draiva ir viskas, nieks i galva neduos jei ir nepirksi.
Dažniausiai DEMO automobiliai būna pilnos komplektacijos ir ne su silpniausiu varikliu...
Parašyta 2016 liepos 11 - 12:26
na kai skambinau kazkada i Kauno peugeot atstovybe turejo ir turbo ir ne turbo..tai reikia skambint ir klausti..as asmeniskai nepirkciau nei 1.2 atmosferiko, nes jis bus gyvas tik pirmus 50k km, nei 1.2 turbo, nes anas greiciausiai issiskes po 150k km..nors issiketimo atvejis nera privalomas, bet as asmeniskai neesu mazalitraziu zoliapjoves varikliu gerbejes...nezinau su kokiais motorais juos dar komplektuoja, nes nesidomejau, taciau as rinkciausi 1.6 arba 2.0 benzina be turbo ir esu tikras kad neprasauciau...is patirties zinau, kad tie visi mazalitraziai varikliai ne ka maziau benzino naudoja uz standartini 2.0 varikli..ypac tai pasijaucia pravaziavus kokius 100 - 150 k km, tai jei 2.0 kaip valge mieste 10, taip ir valgo, tai koks 1,2 zek nuo 8 mieste pakilo iki 9 - 9,5 ir nieks nezino kodel, viska keiti - zvakes/filtrus ir t.t. o nieks nepadeda..principe sitas scenarijus galioja jau nuo pat moderniu varikliu sukurimo ir realiai pirkdamas mazalitrazi auto zmogus niekad nesutaupo ant kuro, geriausiu atveju biskiuka sutaupo eksploatacinem medziagom ir tarsos mokesciam(cia aktualu tik toms salims kur tokie yra).
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2016 liepos 13 - 11:32
Parašyta 2016 liepos 15 - 07:40
Bent kaune hibridas Šilainiuose stovi pugo su citybee...Ka tik maciau P208 su City Bee atributika,tai uzsiregistravus galima pasiimt pavazineti...itariu bus bazinis motoras ar kazkas arciau bazinio benzino
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
Parašyta 2016 liepos 15 - 16:17
VW Golf su 1,2TSI eina neblogai,tik prie dideliu greiciu ant lenkimo nebera sveikatos.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2016 liepos 15 - 16:18
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2016 rugpjūčio 20 - 07:05
TSI fsi rusiskai tariant dir.o tas hemorojus benzininese su auksto slegio siurbliu pridaro daug islaidu,japonai ir kiti ejo kitu keliu keiciant duju fazes varijatoriumi,isgauti max is variklio
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2016 rugpjūčio 20 - 10:19
Parašyta 2016 rugpjūčio 22 - 09:16
Pas mane 130AG su turbina. Neapsimoka manau pirkt su silpniausiu, nes ne tik galios mažai, bet dar ir ne pats ekonomiškiausias.
įdomu kas bus po 200k šitam 1.2 turbo.
Parašyta 2016 rugpjūčio 22 - 09:35
įdomu kas bus po 200k šitam 1.2 turbo.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 rugpjūčio 22 - 10:06
nu nieko, elektrikams vis tiek po 100k brangiau kainuos baterijos, nei šitam pežui visas variklis
Parašyta 2016 rugpjūčio 23 - 05:53
Idomu koks tepalu keitimo intervalas ?As itariu Desp vazineji po vilniu?įdomu kas bus po 200k šitam 1.2 turbo.
Parašyta 2016 rugpjūčio 24 - 08:34
iki 100k ridos gali kas 20k keist, veliau intervala siulau trumpinti iki 15k km, jei nori dar bent kiek ilgiau islaikyti gyva turbinele..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Aš ir mano Peugeot →
PATARIMAI, ATRADIMAI, PASIŪLYMAI →
Naujųjų Peugeot 607 Galinių Žibintų Montavimas Į Senesnius ModeliusSukūrė PezoPezo, 2014 Spa 22 Peugeot, 607, lempos, galinės ir dar 4 |
|
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0