) apsirikau del miesto,bet jei daugumoj vazineji po Kauna ir ...o kokia metine rida pas tame mazdaug?Nice try Sherlock, po mano avataru gi parašyta - Kaunas Tai kas 20k keisiu tepalus, bent man taip autovicis sakė.
#21
Parašyta 2016 rugpjūčio 25 - 09:25
#23
Parašyta 2016 rugpjūčio 26 - 02:22
Tai reikes pagal viska kas metus vaziuot o ne kas 20k tepalu keist.kiek mazdaug procentu mieste vazineji is tu 15kk?Su 406 gal kažkur iki 15k
#24
Parašyta 2016 rugpjūčio 26 - 07:39
savo laiku, kai isejo HDI visi irgi verke max 100000km, pasirodo ne, galima ir 300000km nuvziuot, manau tas pats bus ir su THP varikliais.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#26
Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 13:06
Tai tada intervalas tepalo keitimo turetu but manau ne daugiau 10kk jei zadi ILGAI vazinet su situo pugu.Cia mano nuomone ir ji aisku nesutaps su kazkieno nuomone;)95%
#27
Parašyta 2016 rugsėjo 25 - 18:03
Sveiki,
As turiu 1.2 82hp. Tai galiu pasakyti, kad mieste traukos tikrai pakanka, uzmiesty galima ir 140 vaziuoti laisvai, bet jau aplenkt kazka greit kai pats vaziuoji 100+ sunkoka, nepasakyciau kad neimanoma, bet sunkiau.
Mieste tai jis labai good vaziuoja, traukia tolygiai ir sanaudos nedideles.
Garsas ir pojutis kaip tikro gero variklio o ne 1.2 3-cilindru Net nepatikejau, kai ji badziau, kad tai tik 82hp 3 cilindru varikliukas!
Turejau daug auto, tai turejau toki pojutis tik su HONDA, kai auto tarsi prilimpa prie kelio, tai tas pojutis man pasikartojo su P2008, kas mano atzvilgiu mieste didelis +. Tas varikliukas nedaug sveria del to auto valdymas nuostabus, gerai jauti prieki.
Vienu zodziu, miestui super.
#28
Parašyta 2018 birželio 26 - 05:02
na kai skambinau kazkada i Kauno peugeot atstovybe turejo ir turbo ir ne turbo..tai reikia skambint ir klausti..as asmeniskai nepirkciau nei 1.2 atmosferiko, nes jis bus gyvas tik pirmus 50k km, nei 1.2 turbo, nes anas greiciausiai issiskes po 150k km..nors issiketimo atvejis nera privalomas, bet as asmeniskai neesu mazalitraziu zoliapjoves varikliu gerbejes...nezinau su kokiais motorais juos dar komplektuoja, nes nesidomejau, taciau as rinkciausi 1.6 arba 2.0 benzina be turbo ir esu tikras kad neprasauciau...is patirties zinau, kad tie visi mazalitraziai varikliai ne ka maziau benzino naudoja uz standartini 2.0 varikli..ypac tai pasijaucia pravaziavus kokius 100 - 150 k km, tai jei 2.0 kaip valge mieste 10, taip ir valgo, tai koks 1,2 zek nuo 8 mieste pakilo iki 9 - 9,5 ir nieks nezino kodel, viska keiti - zvakes/filtrus ir t.t. o nieks nepadeda..principe sitas scenarijus galioja jau nuo pat moderniu varikliu sukurimo ir realiai pirkdamas mazalitrazi auto zmogus niekad nesutaupo ant kuro, geriausiu atveju biskiuka sutaupo eksploatacinem medziagom ir tarsos mokesciam(cia aktualu tik toms salims kur tokie yra).
Vazineju su 308 1.2 96kw. Benzo sanaudos daugiau 6l nebuvau pasiekes.dinamika,puiki,bent jau iki 100km. O kiek jis ten laikys,tai tik burimai kol kas
#29
Parašyta 2018 birželio 26 - 09:08
6 litrai cia kokiam mieste? ir koks vidutinis greitis? nuo to priklauso..as nesikabineju, tik tikslinuosi, jei Vilniuj 6 litrai, itraukiant ir piko meta, ir spustis, tai ispudinga...jei kombinuotu rezimu, tai nera joks stebuklas, nes Accordas 2004metu su 2.0 benzu, kombinuotu i 8l/100telpa..jei daugiau uzmiescio tai isvis joks stebuklas..idomu kokios sanaudos ilgiau vaziuojant, tarkim 140km/h..ir t.t. dar karta sakau, nesikabineju ir nebandau ispeikti automobilio/variklio, kurio neesu eksploataves pats, tik domiuosi, del tikslumo, kokiais rezimais 6l/100km sanaudos..ir ar tiek kompas rodo, ar apskaiciuota pilno bako metodu..
plius dabar jau visi zinom kas nutiko daugumai 1.6 EP6(fiasko ir rimti gedimai nesulaukus 100k km, su retom isimtim), tai is tikro tikiuosi kad su sitais 1.2 nenutiks tas pats kaip ir su bendru bmw/psa kuriniu..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#30
Parašyta 2018 birželio 26 - 12:19
#31
Parašyta 2022 birželio 25 - 12:24
#32
Parašyta 2022 birželio 25 - 16:33
gal kas gali padeti, turiu problemele su picnic. kol saltas wariklis masina waziuoja puikiai, taciau, kai ikaista wariklis ir staigiau duodi gazo masina ima trukciot... gal kas buwo susidure su tuo ar galit ka patart?
Panašu į Toyota forumą?
#33
Parašyta 2022 birželio 25 - 19:51
#34
Parašyta 2022 birželio 26 - 09:43
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#35
Parašyta 2024 gegužės 10 - 20:38
Peugeot 406 2.1TD 1996
Peugeot 307 2.0HDI 2004
Peugeot 5008 2.0HDI 2017
#36
Parašyta 2024 gegužės 21 - 21:58
Sakyčiau atsidaryk tepalo dangtelį ir vizualiai apžiūrėk paskirstymo diržą. Dėl vertėjimo, tai važiuoja smagiai, pakankamai ekonomiškas, aš asmeniškai patenkintas. Karterio nevaliau jau 4m. Paskirstymo diržas kaip naujas dar atrodo po keitimo. Tepalai kartą į metus, mano atveju gaunas ~7-8k km.
#37
Parašyta 2024 gruodžio 22 - 10:11
Kaip laikosi 1.2? Kokios buvo bėdos per tą laiką? Žmonai ieškau miestui ekonomiško benzo su automatu,tai 308 turiu minty net labai.Sakyčiau atsidaryk tepalo dangtelį ir vizualiai apžiūrėk paskirstymo diržą. Dėl vertėjimo, tai važiuoja smagiai, pakankamai ekonomiškas, aš asmeniškai patenkintas. Karterio nevaliau jau 4m. Paskirstymo diržas kaip naujas dar atrodo po keitimo. Tepalai kartą į metus, mano atveju gaunas ~7-8k km.
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: 2008
Aš ir mano Peugeot →
PATARIMAI, ATRADIMAI, PASIŪLYMAI →
Naujųjų Peugeot 607 Galinių Žibintų Montavimas Į Senesnius ModeliusSukūrė PezoPezo, 2014 Spa 22 Peugeot, 607, lempos, galinės ir dar 4 |
|
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0