Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Klaida P1404. P307 2.0 HDi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 8

#1 Tonikas

Tonikas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:P307

Parašyta 2016 liepos 16 - 17:44

P1404 Permanent fault.Additional heating circuit 2 and pre-heating. Faulty circuit.
Patarkite, nuo ko ir kur pradėti ieškoti galų?

20160615_200625.jpg

Šį pranešimą redagavo Tonikas: 2016 liepos 16 - 17:58

  • 0

#2 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 liepos 16 - 20:41

Galimi variantai EGR,pakaitinimo zvakes ir netgi kompresija... Diagnostika daryta su teisingu irankiu ir neissiaiskinti kur sliekai rausiasi... Cia kaip tureti duonos kepala be peilio... Ir numirti is bado.

O chekas lenda?  Nes kiek teko jungtis peugeot/citroen masinu, tai puse ju su tokiu kodu vazineja...


Dar pridesiu netgi ir kuro reguliatorius gali grybauti...

Jei auto vaziuoja normaliai tai nesuk sau galvos.


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 liepos 16 - 20:59

  • 0

#3 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.627
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 liepos 16 - 21:12

siaip tai cia pakaitinimo zvakiu ir TIK pakaitinimo zvakiu klaida..reiskianti, kad yra 2 arba daugiau mirusiu pakaitinimo zvakiu ir/arba pakitinimo reles problemos ir/arba pakaitinimo laidyno/saugikliu problemos...

Vienaip ar kitaip si klaida indikuoja i pakaitinimo zvakiu problema ir tik i ja..jokiu kitu dalyku neindikuoja.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#4 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 liepos 16 - 22:13

siaip tai cia pakaitinimo zvakiu ir TIK pakaitinimo zvakiu klaida..reiskianti, kad yra 2 arba daugiau mirusiu pakaitinimo zvakiu ir/arba pakitinimo reles problemos ir/arba pakaitinimo laidyno/saugikliu problemos...

Vienaip ar kitaip si klaida indikuoja i pakaitinimo zvakiu problema ir tik i ja..jokiu kitu dalyku neindikuoja.

 

Mano atveju kiek esu dares diagnostika si klaida budavo dar su kokia puokstele klaidu... Bet pasalinus gedima dingdavo ir si mineta.Buvo reikalas su kuro slegio ar egr voztuvais... Vienam kolegai buvo problemos su kompresija viename cilindre,tad gerai atsimenu pasalinus gedima dingo ir si klaida. Tikiu kad yra tam paaiskinimas... O koks jis cia jau nemano kompetencijoje. Neturiu tiek patirties kaip tu Pauliau. Gal nusigrybausiu, bet ar gali buti kad klaida i pakaitinimo zvakes rodo biski skirtingai tarp delphi ir siemens sistemos?


O siaip paziurejus ka ta klaida reiskia tai gali ir kontuzitas likti...tai apie silto oro padavima i salona kalba eina :huh:


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 liepos 16 - 22:22

  • 0

#5 Tonikas

Tonikas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:P307

Parašyta 2016 liepos 16 - 22:40

Mašina važiuoja normaliai, cheek nedega, gyvi parametrai rodo jog viskas ribose. Klaidų daugiau nėra, apart minėtos. Nu aš, kaip ir nuo nuo žvakių problemų ir pradedu ieškot, nes neateina srovė. Žvakes buvau išsisukęs, visos veikia, rėlę pakeičiau, tačiau klaida tebėra ir nekaitina, saugiklius tikrinau, visi ok, neapsioksidavę. Žinoma suprantu jog lauko temperatūra turi tam įtakos. Teks grandinę tikrint.
Galbūt chebra turit kas PSA schematique ir galėtumėt įmesti el.shemas kas iš kur valdo pakaitinimo rėle, žodžiu visą el.grandinę kas susiję su pakaitinimu. Variklis RHS, DAM 9147. Dėkoju iš anksto!

Šį pranešimą redagavo Tonikas: 2016 liepos 16 - 22:50

  • 0

#6 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.627
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 liepos 17 - 14:41

kad skirtingai tarp delphi ir siemens tai nieko nuostabaus.nes tiek ecu tiek visa ecu programa kitokia visiskai, skirias kaip diena ir naktis..tai jei ir klaidu lentele skirtusi nenustebciau..ziureti Pxxxx kodo reiksme bendram kataloge beprasmiska, nes dazniausiai niekad neatitinka..reikia zeti butent pagal marke/modeli  nes net tarp to pacio gamintojo tu paciu modeliu, tik su skirtingais variklio kompais gali skirtis klaidu lentele ir klaidos su tais paciais kodais reiskia skirtingus dalykus..

Kas del Tonikas atvejo, tai viskas aisku, pats pasake kad nekaitina zvakiu..tau uztenka elementarios autodata'os parsisiusk is intero ir visa schema tam varikliui yra..pakaitinimo rele valdo variklinis ecu, pagal ausinimo skyscio temp davikli..visai normalu, jei dabar zvakes nesudirba..gali paimti i ausinimo skyscio daviklio fyske ideti 30kohm varza, tada ecu matys kad yra -30 ir kaitins 30sek..jeigu nekaitina ir tokiu atveju, tada jau tikrai beda sistemoj kazkur, jei kaitina ner jokios bedos, tiesiog zvakiu varza netinkama ir ecu mato defekta..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 01 - 01:46

Taip, dažniausiai pakeitus žvakes naujomis šita klaida išsitrina ir nebeatsiranda, bet ne visada. Kartais būna žvakės tvarkingos, kaista, netgi būna naujos, kuriasi žiemą prie didžiausių šalčių visais cilindrais, bet klaida nors tu ką. Paliekam ir nesukam galvos tokiu atveju, nes ji tokia pat reikšminga, kaip ožio pienas.

Siemensiniai kompai (pas RHS Boschas) dar rodo tiksliau, ar relay supplied but plugs never supplied, ar relay not supplied. Tai žinokit, kad jei visos žvakės mirę, tai rašo, kad relay not supplied. Nes grandinės jokios nesigauna ir srovė neteka, įtampos nėra...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 01 - 01:49

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 sauna

sauna
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Vieta:pasvalys
  • Automobilis:PEUGEOT 30TSW

Parašyta 2019 rugpjūčio 23 - 13:24

kad nekurti naujos temos toks klausimelis.masina 307sw 2.0 hdi 79kw.cia ziemai ruosiuosi.sunkiai kuriasi ziema .pakaitinimas zvakiu isijungia tik nuo -12 ar -15 ir tai pora sekundziu.turiu issivedes sviesos dioda tiesiai nuo pakaitinimo zvakiu.zvakes naujas bosines pakeiciau ,rele taip pat.dar tris reles devetas turiu.niekas nepasikeite.laidus prazvanijau ,kaip ir gerai.vienu zodziu jei uzsikuria ,tai rele uzsikurus ant salcio ijungia kaitinima ir isjungia ti varikliui apsilus.tai tas kaip ir gerai,bet kodel pries kuriant salta varikli taip mazai laiko kaitina?na turiu su mygtuku pasidares,bet norisi kad veiktu normaliai.

 
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugpjūčio 24 - 02:03

Galimai tiesiog variklio temperatūrą kompas neteisingą mato. Arba jūsų mygtukai ir lemputės knisa protą


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0