Patarkite, nuo ko ir kur pradėti ieškoti galų?
Šį pranešimą redagavo Tonikas: 2016 liepos 16 - 17:58
Parašyta 2016 liepos 16 - 20:41
Galimi variantai EGR,pakaitinimo zvakes ir netgi kompresija... Diagnostika daryta su teisingu irankiu ir neissiaiskinti kur sliekai rausiasi... Cia kaip tureti duonos kepala be peilio... Ir numirti is bado.
O chekas lenda? Nes kiek teko jungtis peugeot/citroen masinu, tai puse ju su tokiu kodu vazineja...
Dar pridesiu netgi ir kuro reguliatorius gali grybauti...
Jei auto vaziuoja normaliai tai nesuk sau galvos.
Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 liepos 16 - 20:59
Parašyta 2016 liepos 16 - 21:12
siaip tai cia pakaitinimo zvakiu ir TIK pakaitinimo zvakiu klaida..reiskianti, kad yra 2 arba daugiau mirusiu pakaitinimo zvakiu ir/arba pakitinimo reles problemos ir/arba pakaitinimo laidyno/saugikliu problemos...
Vienaip ar kitaip si klaida indikuoja i pakaitinimo zvakiu problema ir tik i ja..jokiu kitu dalyku neindikuoja.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2016 liepos 16 - 22:13
siaip tai cia pakaitinimo zvakiu ir TIK pakaitinimo zvakiu klaida..reiskianti, kad yra 2 arba daugiau mirusiu pakaitinimo zvakiu ir/arba pakitinimo reles problemos ir/arba pakaitinimo laidyno/saugikliu problemos...
Vienaip ar kitaip si klaida indikuoja i pakaitinimo zvakiu problema ir tik i ja..jokiu kitu dalyku neindikuoja.
Mano atveju kiek esu dares diagnostika si klaida budavo dar su kokia puokstele klaidu... Bet pasalinus gedima dingdavo ir si mineta.Buvo reikalas su kuro slegio ar egr voztuvais... Vienam kolegai buvo problemos su kompresija viename cilindre,tad gerai atsimenu pasalinus gedima dingo ir si klaida. Tikiu kad yra tam paaiskinimas... O koks jis cia jau nemano kompetencijoje. Neturiu tiek patirties kaip tu Pauliau. Gal nusigrybausiu, bet ar gali buti kad klaida i pakaitinimo zvakes rodo biski skirtingai tarp delphi ir siemens sistemos?
O siaip paziurejus ka ta klaida reiskia tai gali ir kontuzitas likti...tai apie silto oro padavima i salona kalba eina
Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 liepos 16 - 22:22
Parašyta 2016 liepos 16 - 22:40
Šį pranešimą redagavo Tonikas: 2016 liepos 16 - 22:50
Parašyta 2016 liepos 17 - 14:41
kad skirtingai tarp delphi ir siemens tai nieko nuostabaus.nes tiek ecu tiek visa ecu programa kitokia visiskai, skirias kaip diena ir naktis..tai jei ir klaidu lentele skirtusi nenustebciau..ziureti Pxxxx kodo reiksme bendram kataloge beprasmiska, nes dazniausiai niekad neatitinka..reikia zeti butent pagal marke/modeli nes net tarp to pacio gamintojo tu paciu modeliu, tik su skirtingais variklio kompais gali skirtis klaidu lentele ir klaidos su tais paciais kodais reiskia skirtingus dalykus..
Kas del Tonikas atvejo, tai viskas aisku, pats pasake kad nekaitina zvakiu..tau uztenka elementarios autodata'os parsisiusk is intero ir visa schema tam varikliui yra..pakaitinimo rele valdo variklinis ecu, pagal ausinimo skyscio temp davikli..visai normalu, jei dabar zvakes nesudirba..gali paimti i ausinimo skyscio daviklio fyske ideti 30kohm varza, tada ecu matys kad yra -30 ir kaitins 30sek..jeigu nekaitina ir tokiu atveju, tada jau tikrai beda sistemoj kazkur, jei kaitina ner jokios bedos, tiesiog zvakiu varza netinkama ir ecu mato defekta..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2016 rugpjūčio 01 - 01:46
Taip, dažniausiai pakeitus žvakes naujomis šita klaida išsitrina ir nebeatsiranda, bet ne visada. Kartais būna žvakės tvarkingos, kaista, netgi būna naujos, kuriasi žiemą prie didžiausių šalčių visais cilindrais, bet klaida nors tu ką. Paliekam ir nesukam galvos tokiu atveju, nes ji tokia pat reikšminga, kaip ožio pienas.
Siemensiniai kompai (pas RHS Boschas) dar rodo tiksliau, ar relay supplied but plugs never supplied, ar relay not supplied. Tai žinokit, kad jei visos žvakės mirę, tai rašo, kad relay not supplied. Nes grandinės jokios nesigauna ir srovė neteka, įtampos nėra...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 01 - 01:49
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2019 rugpjūčio 23 - 13:24
kad nekurti naujos temos toks klausimelis.masina 307sw 2.0 hdi 79kw.cia ziemai ruosiuosi.sunkiai kuriasi ziema .pakaitinimas zvakiu isijungia tik nuo -12 ar -15 ir tai pora sekundziu.turiu issivedes sviesos dioda tiesiai nuo pakaitinimo zvakiu.zvakes naujas bosines pakeiciau ,rele taip pat.dar tris reles devetas turiu.niekas nepasikeite.laidus prazvanijau ,kaip ir gerai.vienu zodziu jei uzsikuria ,tai rele uzsikurus ant salcio ijungia kaitinima ir isjungia ti varikliui apsilus.tai tas kaip ir gerai,bet kodel pries kuriant salta varikli taip mazai laiko kaitina?na turiu su mygtuku pasidares,bet norisi kad veiktu normaliai.
Parašyta 2019 rugpjūčio 24 - 02:03
Galimai tiesiog variklio temperatūrą kompas neteisingą mato. Arba jūsų mygtukai ir lemputės knisa protą
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0