keitem galvute ,reguliavau purkstukus,bet kita karta trukus dirzui tiek nevarksciau - kaip kazkas cia gudrei patare:keiti voztuvu nuspaudejus(karamisus) pati dirza ir i tasa,idomu buva kodie ta dirza trauke,tai kelem galva,bet nieka tokia neradau,tik voztuvu veleneliu zymes biskuti nesutapa.daba pastatem kad sutamp,bet ar galeja del to traukt truputi 100 tuks.prabegusi dirza klausims.
A, tai visgi paleidot. Sveikijam
Dirželis per anktis paprastai trūksta dėl per ilgos eksploatacijos, dėl perkrovos (pvz stringantis kuro siurblys arba stringantys velenėliai) arba dėl to, kad buvo prastas (brokuotas arba šiaip nekokio gamintojo).
Šitiems varikliams iki 100kkm niekada neleidžiu važiuoti su neoriginaliu diržu, maks 80kkm. Tai sakyčiau, kad labai normaliai dar nutrūko.
Pasisukę žvaigždutės ant velenėlių buvo?
Kurioj vietoj "en España" bazuojatės?
A ko man paemimo kolikas ir tie du oro padavimo slangai su vakuuminem sklendem taip primena sena gera 2.2 98kw? Cia tikrai 2.0hdi?
16 vožtuvinis dvilitris nelabai kuo ir skiriasi nuo 2.2 iš pirmo žvilgsnio žiūrint. Ypač kai versija su FAP filtru, t.y. 79kw.
Senesniuose minivenuose, kaip 806, Evasion ir pan. nebuvo 2.2HDi, bet buvo 2.0HDi 16V 80k be FAP, tai oro traktas gerokai paprastesnis.