Turėjau egzempliorių aną savaitę(nors istorija ilgesne).
ISTORIJA:
Nusipirko žmogus prieš 7 metus Peugeot 407 SW, ant skydelio buvo 51k (wtf sakysit). Važinėjo laimingai beveik 5 metus, tik tepalai, skysčiai. Dabar 82k. po tų 5 metų prasidėjo bėdos su FAP (buvo arti 70k). Kadangi Klaipėdoje darė "BRANGIAI", tai vežė į Šiaulius pas šiknarankius, išrogramavo FAP filtrą. Mašina visvien netraukė, bet jokių klaidų nemetė. Pežo centras, Eoltas, Autoaibė ir dar 3 servisai bėdų nenustatė - vienintelė išvada PEŽO GAVNO. Klaidų nėra, diagnostika tuom ir baigias. Bet dauguma jų - greičiausiai turbina. Po servisus nabagę pravarinėjo 2,5 MĖNĖSIO. Žmogus retauravo turbiną. Visvien netraukia, klaidų nemeta. Turbo meistrai: Pežo gavno, todėl neužpučia. O dar kur žiemą nesijunginėja pavaros (užšaldavo trosas). Pabrėšiu, KAIP TAI GALI BŪTI kai mašina ~70k tebėgus. Visi suvaro ant PEŽO gavno. Pabrėžiu, daugiau jokių bėdų, tik nevažiuoja kaip priklauso.
DABAR:
Prieš nepilnus metus kreipėsi į mane. Žinoma iškart tik pravažiavus, sustaojus ant kelio radau padriskusia Turbo valdymo slangele, pakeiciu nauja, masina lekia ir pyst vel nebetraukia, jokiu klaidu, nieko. Matau turbo potenciometras grybauja, todėl ir nebeužpučia, bet klaidos nemeta (Šiaulių elektronikos specialistai IŠPĖDĖEFINO ne tik PDF bet ir visą klaidų lentelę). Sutvarkius failą į TOKS KOKS PRIKLAUSO, akurat, potenciko bėda. Savininkas panikoje, nes nesenai turbo tvarke (aiško potencika sena pailiko). Anyway, pasiuliau keisti i kita naują kinišką(50/50 kad veiks) arba užsakinėt naują originalų su vakumo valdymo rezervuaru (180e). Žmogus: O gal yra galimybė kažka dar padaryt? Matosi iš kalbos kas antras žodis jau PEŽO GAVNO (vos ne metai sudėjus vargo). O dar lemputės stabdžių kartais neveikia. ELEKRONIKOS hemarojus. Čia jo žodžiai. Spjaudėsi ir pan. Sakau palik mašina, lupau lauk potencika(aisku vartai nuciulpti ir OIJ kaip smagu) pravaliau 1000 kartu pramankstinau, pratestinau. Is 20 paspaudimu 1-2 kartai FAIL. Surinkau, sutvarkiau vakuumus, fsio masina vaziuoja, zmogus dziaugias. Bet paaiškinta, tai tik laikinas sprendimas.
Išaiškinu, kad čia ne pežo gavno, o meistrai ir svarbiausia... PATIKRINUS PAGAL VIN ir pagal kompu įrašus - RIDA turėtų būti virš 350000km. Blyn. sakau kiek mokejot. Sako 18000 litų. Prieš 7 METUS????? sako jo. Su 50 000km rida? WTF. Mano katiliukas VERDA. Nes pežo matai gavno ir prie 70 000km reikia keisti turbina ir reikia FAP remontuot. ŠAIZE. Tada rinkos kaina ėjo apie 25 000-35 000lt, nekalbant jau apie kad čia kosminė rida. Na bet nupirko žmogus ir dar sugebėjo kažkaip 5 metus nieko neremontuot. Taigi, nėra tas Pežo toks blogas. Blogas mastymas, požiūris ir NAIVUMAS, JUODAS naivumas. Ir tas pasakymas: "BET MAN SAKĖ kad tikra rida". Arba: "JUK NE RIDĄ PERKI O ŽIŪRĖK Į BENDRĄ STOVĮ" - žinot ka, tada Jums taip ir reikia. Nudegsit 1,2,3,4 kartus, gal pasimokysit pirkdami daiktą PIGIAI ir LAAAAAABAI gerą. Žmogui atskleidus visas tiesas apie mašinos istoriją ir šiaip atvertus į + - teisingą mastymo kelią, stovi jis pas mane, veidas baltai žalias. "I KU MONEJ SIULA DARYYTEE?". Na sakau dabar mašina važiuoja, bet nežinau ar ilgai, nes čia tik laikina pagalba, reikia užsakyti dalis ir keisti. OK sako. Neskambino vos ne metus. Ana savaite pasireiskia. Ai jau puse metu netrauke taip kaip turi traukt, bet sako pofig. Jei ismeta klaida ant skydelio, tai po kurio laiko dingsta. Na taip ir turi but pas Siemens SID803. Aišku po tencikas blūdija. Ale brangu detalė + pakeitimas. Vėl tą pačią operaciją atlikus - požymiai dabar jau trubina nebeužkelia daugiau 1800Mbr nei tiesiogiai vaakuma padavus nei per reguliatoriu. Žodžiu arba užtuko reguliaciniai sparneliai turbos arba nuotekis oro. Oro nuotekio ner. Nuo važinėjimo su nepilna galia ARBA dėl blogos restauracijos dabar vėl reikia remontuoti TURBINĄ. ŽMOGUS melynai žalias man beria į ausis O SAKEI PEŽO GERA MAŠINA. WTF. O kad jam aiškini valandą laiko, jog reikia susitvarkyti iš karto, tia ne, kol važiuoja tol GERAI. Visiem darbam (čia įskaičiuota ir mano labdara) sukišo arti 1000e per 2 metus ir dabar nusimato dar 400-500 su turbo. PEŽO GAVNO.... O skydelyje IDEALIAI ŠVYTI 81200km. BULL SHIT. Sako neberemontuosiu, nes galo nesimato ir PEŽO nebepirksiu NIEKADA GYVENIMA TO ŠŪŪŪDO.
Norėtusi paimti gero šampūno ir išplauti jam galvą. Nepiktybiškai, nieko prieš tokius asmenis neturiu, tiesiog, padaryta klaidu:
1. Nupirkta mašina 40% mažesne nei rinkos kaina;
2. Rida visiškas absurdas (vėlgi pririšant prie kainos);
3. Pagrindine bėda dėl tolimesnio N servisų ir N LAIKO - šūdrankių programuotojų NAGAI;
4. Restauravo turbiną už 350eur (čia su nuėmimu), kai normali turba su garantija viena be pakeitimo kainavo 400e - pakeitė be potenciko ir dar nežinia kokiom dalim, nes atlaikė tik ~10k
5. Nenorėjo uždakinėti nei "kiniško" nei su visu valdymu potenciometro, nes po mano pravalymo "GARA YR";
6. Dabar mašiną nori varyti į laužyną, nors realiai reikia tik turbiną pakeist, visa kita melač.
Jo žodžiai: "visa mano giminė sako pežo gavno". KRC KEEEEEP GOING, so far so GUUUT.
Dar kart, nieko asmeniška, tiesiog. Sorry už OFFTOPIC, bet jei esi ubagas(plačiaja prasme, gyveni ne pagal galimybes), tai nereiškia, jog jei radai kažkieno numestą daiktą už pusę kainos ir jis tau nekels bėdų. Geri daiktai nesimeto, juos arba perka arba vagia(aišku lietuviai).
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 lapkričio 02 - 11:09