Peršokti prie turinio


Nuotrauka

307 oro srauto matuoklė


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 15:23

Sveiki, Peugeot 2001m, 66kw, bosch sistema, užsidegė check engine ir išmetė antipolution fault (fap nėra) ir trauką apribojo, nors ir prieš tai ne stebuklas buvo.
Atjungus oro srauto matuoklę klaidos dingo, automobilis atsigavo.
Klausimas ar galiu grįžti 200km arjungęs matuoklę?
Ir kam ji reikalinga iš vis, jei ir be jos gerai važiuoja? :D
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 15:38

Grįžti gali, žmonės būna ir ilgai taip važinėja.

Gerai be jos važiuoja, tu taip tik galvoji. Galbūt niekad gerai veikiančios ir neturėjai. 

Su matuokle geriau traukia ir mažiau kuro naudoja, nes žino kiek tiksliai purkšti. Be matuoklės kuro normą purškia apgraibom, tiesiog kad variklis normaliai dirbtų, ir pagal tendenciją - daugiau.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 15:44

Aš ir galvoju, kad man daugokai ryja, trasoje ramiai apie 6.3, jei tik paspaudžiu, tai ir 7 ir čia užmiestyje.
Ačiū už išsamų atsakymą.
Naują matuoklę įmetus programuoti nieko nereikia?
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 15:48

Ne, tik klaidas pravartu nutrinti.

Bet irgi nebūtina, tiesiog ateičiai, kad nebūtų, jei kokia problema iškils, sąraše krūva senų klaidų ir net neaišku nuo ko pradėti...

Aš prieš keisdamas matuoklę visgi pasidaryčiau dėl visa ko diagnostiką. Kad nebūtų kosminis sutapimas netyčia kilęs. 

Nes nu 80-90eur į balą mest gali būti brungoka. Aišku, yra tų matuoklių ir po 40eur, bet kai tokias dedu, tai tik specialiai žmonių prašymu ir visiškai be jokios garantijos. Nes tai elektros detalė ir negali grąžinti netgi iškart nupirkęs jau neveikiančią...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 matulis

matulis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 62
  • Automobilis:Pežo 307

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 17:08

Man tokia problema .Turime su žmona  du pežukus su tokiais pat varikliais   1,6 -80 kw Tai manasis geriau visada traukė negu žmonos bet vieną dieną dingo traukimas ir manajam padarė diagnostiką pasirodo oro srauto matuoklė įdomu tai kad kai ji buvo sugedus tai važiuojant užspaudus gazą gerai daugiau kaip 12 -13 ltr neparodydavo tai pakeitus matuoklę vėl viskas gerai traukimas geras ir kuro kai užspaudi iš karto gazą važiuojant rodo iki 17-18ltr.Taip normaliai vaziuojant iki 5 ltr naudoja.Dabar galvoju ta pati bėda bus ir su  žmonos pežuku ,nes ir kai užspaudi pradžioje važiuojant gazą nėra traukimo ir kuro tai pat daugiau kaip 12 -13 nerodo.Tada sukeičiau nuo savo pežo oro srauto matuokles.Nepadėjo pas mane gerai o čia tai pat.Padariau diagnostiką rodo kad kažkas su oro srautu įtarė kad tokia oranžinė guma  kur įdėta į vidų oro šlangos ji buvo suplyšus.Pakeičiau nauja guma nepadėjo .Sukeičiau visą šlangą nepadėjo.Patarkit ką dar reiktų daryt.Ačiū lauksiu atsakymo.


  • 0

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 17:36

Man tokia problema .Turime su žmona du pežukus su tokiais pat varikliais 1,6 -80 kw Tai manasis geriau visada traukė negu žmonos bet vieną dieną dingo traukimas ir manajam padarė diagnostiką pasirodo oro srauto matuoklė įdomu tai kad kai ji buvo sugedus tai važiuojant užspaudus gazą gerai daugiau kaip 12 -13 ltr neparodydavo tai pakeitus matuoklę vėl viskas gerai traukimas geras ir kuro kai užspaudi iš karto gazą važiuojant rodo iki 17-18ltr.Taip normaliai vaziuojant iki 5 ltr naudoja.Dabar galvoju ta pati bėda bus ir su žmonos pežuku ,nes ir kai užspaudi pradžioje važiuojant gazą nėra traukimo ir kuro tai pat daugiau kaip 12 -13 nerodo.Tada sukeičiau nuo savo pežo oro srauto matuokles.Nepadėjo pas mane gerai o čia tai pat.Padariau diagnostiką rodo kad kažkas su oro srautu įtarė kad tokia oranžinė guma kur įdėta į vidų oro šlangos ji buvo suplyšus.Pakeičiau nauja guma nepadėjo .Sukeičiau visą šlangą nepadėjo.Patarkit ką dar reiktų daryt.Ačiū lauksiu atsakymo.


Reikia diagnostikos "ant ratu" :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 17:44

Labai dažnai diletantai apkaltina srauto matuokles, kai būna viso labo kaltas EGR.

O EGR pas 1.6HDi būna kaltas labai dažnai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 matulis

matulis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 62
  • Automobilis:Pežo 307

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 18:35

Tai diagnostika neparodo kad kaltas  EGR.?Ir Kokį vaidmenį jis atlieka?


  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 19:09

Diagnostika parodo klaidą ir išmeta džeki čaną, kad kaltas EGR pagrinde jau tada, kai jam jau visai piizdieTS :)

Kitaip sakant, kai jau išlipa iš tolerancijos ribų. Deja, bet dažnai ta vieta gliūčina dar ne tiek stipriai, kad pats kompas susigaudytų ir mestų klaidą. Tuomet reikia tikros diagnostikos, o ne klaidų nuskaitymo. Beje, kai EGR kvailioja, labai dažnai rasit ir oro srauto klaidą, tai visi tuomet ir skuba tas matuokles keisti, pamatę jų klaidas.

 

Kokį vaidmenį atlieka EGR, labai daug pasakojimo, todėl siūlau pasigooglinti :)

Esmė, kad oras, kuris į variklį patenka per EGR, yra neišmatuojamas oro srauto matuoklės ir apskaičiuojamas kompiuterio (mišinio riebumui) tik pagal EGR atidarymo procento ir matuoklės rodmenų išvestinius algoritmus, todėl kvailiojant EGRui, matuoklės rodmenys gali ir atrodyti pieviniai, bet ji tiesiog puikiausiai parodo tai, kad jis kvailioja. Šiems varikliams matuoklių gedimai retai papuola, nors ir pasitaiko jau, nes jau visgi sensta modelis, sensta...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 matulis

matulis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 62
  • Automobilis:Pežo 307

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 20:06

na manau reikia keist ,kiek jis kainuoja,ir kiek darbas dar kainuotų?


  • 0

#11 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 21:21

na manau reikia keist ,kiek jis kainuoja,ir kiek darbas dar kainuotų?

Visu pirma diagnostika. Jei beda EGR, tai patarciau ji programuot lauk ir atjungt visam.

Kaina naujo EGR 230 euru, pakeitimas nuo 50 iki 100, cia pas ko keisi. Naudoto det negalima.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 lapkričio 03 - 21:22

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#12 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 21:35

Diagnostika parodo klaidą ir išmeta džeki čaną, kad kaltas EGR pagrinde jau tada, kai jam jau visai piizdieTS :)

Kitaip sakant, kai jau išlipa iš tolerancijos ribų. Deja, bet dažnai ta vieta gliūčina dar ne tiek stipriai, kad pats kompas susigaudytų ir mestų klaidą. Tuomet reikia tikros diagnostikos, o ne klaidų nuskaitymo. Beje, kai EGR kvailioja, labai dažnai rasit ir oro srauto klaidą, tai visi tuomet ir skuba tas matuokles keisti, pamatę jų klaidas.

 

Kokį vaidmenį atlieka EGR, labai daug pasakojimo, todėl siūlau pasigooglinti :)

Esmė, kad oras, kuris į variklį patenka per EGR, yra neišmatuojamas oro srauto matuoklės ir apskaičiuojamas kompiuterio (mišinio riebumui) tik pagal EGR atidarymo procento ir matuoklės rodmenų išvestinius algoritmus, todėl kvailiojant EGRui, matuoklės rodmenys gali ir atrodyti pieviniai, bet ji tiesiog puikiausiai parodo tai, kad jis kvailioja. Šiems varikliams matuoklių gedimai retai papuola, nors ir pasitaiko jau, nes jau visgi sensta modelis, sensta...

Tikrai netikiu, kad edc16c34 kompas taip gali elgtis.Kiek susidures egr visada duoda apie save pranesti.Stovi viduj egr holo daviklis.Egr klaida nera isskaiciuojama pagal oro srauto neatitikima,o pagal padeties davikli.Net uzgesinus varikli , ta sklende dar suvaiksto kelis kartus.


  • 0

#13 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 21:41

Tikrai netikiu, kad edc16c34 kompas taip gali elgtis.Kiek susidures egr visada duoda apie save pranesti.Stovi viduj egr holo daviklis.Egr klaida nera isskaiciuojama pagal oro srauto neatitikima,o pagal padeties davikli.Net uzgesinus varikli , ta sklende dar suvaiksto kelis kartus.


Nesupykit kolega, siuo atveju Tadas teisus ;) Taip ziurima pagal padeties davikli, kuris ir mala SHUUUDA, realiai ne tokia padeti atiduota, ale viskas OK, tai kompas meta klaida kaip oro srauta. Pas 1.6Hdi tiek sh primala egr, kad net nesiveda del jo, o KLAIDOS SUSIJUSIOS SU TRUMPINANCIU egr nera.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 lapkričio 03 - 21:42

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#14 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 23:43

Nesupykit kolega, siuo atveju Tadas teisus ;) Taip ziurima pagal padeties davikli, kuris ir mala SHUUUDA, realiai ne tokia padeti atiduota, ale viskas OK, tai kompas meta klaida kaip oro srauta. Pas 1.6Hdi tiek sh primala egr, kad net nesiveda del jo, o KLAIDOS SUSIJUSIOS SU TRUMPINANCIU egr nera.

Tai cia faktas,kad tas egr evil :D .Pats vazineju su U1208 klaida, uz kuria reikia padekoti egr.


  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 04 - 15:44

Belekiek atvejų, kai EGR padėties procentai pakankamai tvarkingai rodomi (plius minus keli procentai šokinėja, kas yra niekas ir visiškai normalu), bet važiuojant pastoviu greičiu, negazuojant, mašina tąsosi ir timpčioja. Oro srautas šokinėja nedaug, bet šokinėja, ir tiek užtenka. Aišku, tokiu atveju galima kaltinti ir matuoklę, ir EGR, bet aš tiesiog atjungiu EGR jungtelę ir pravažiuoju. Jeigu viskas gerai, važiuojam programuotis. Nors jau buvo atvejų, kai susitari programavimui, o žmogus nebepasirodo, nes atjungus jungtelę ir atgal prijungus pradeda veikti normaliai KURĮ LAIKĄ. Ir dar tokių, kur tąsosi taip, kad nebemalonu važiuoti. Tai išleidi su atjungta jungtele, kad būtų galima daugmaž normaliai važiuoti, irgi nebegrįžta. Matomai tenkina nebaigtas darbas ir džeki čanai skydelyje :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 matulis

matulis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 62
  • Automobilis:Pežo 307

Parašyta 2016 lapkričio 04 - 18:54

 Parašyk Tadai savo tel pasuksiu


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0