Peršokti prie turinio


Nuotrauka

407 sw dyzelis(2l hdi) ar benzinas/dujos (3l v6)?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

Apklausa: 407 sw dyzelis(2l hdi) ar benzinas/dujos (3l v6)? (29 nariai(-ių) jau prabalsavo)

dyzelis (2.0hdi) ar benzinas/duja (3l v6)

  1. dyzelis (2.0hdi) (8 balsai(-ų) [27.59%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 27.59%

  2. benzinas/dujos (3l v6) (21 balsai(-ų) [72.41%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 72.41%

Balsuoti Svečiai balsuoti negali

#1 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.405
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 sausio 30 - 11:16

Laba dziena,

 

įdomu kokia jūsų nuomonė, argumentai, kodėl vienas geriau nei kitas ir atvirkščiai. Į klausimą kodėl nėra kitų variantų kaip 2.2/7hdi ar 2.0/2 benzino - aš jų tiesiog nesvarstau.

 

benzinas/dujos - pirkčiau tik benziną, kuris nematęs dujų ir tada lietuvoje statyčiau kaip priklauso plug n drive (pvž: https://www.autoscou...5a2?cldtidx=20)

 

dėl dyzelio, ką pats galvoju: galbūt dinama važiuojant geresnė, gaila neteko v6 automato pavairuot, negaliu lygint, tai dinamika tik spėjimas. Turbinos, purkštukai, egr, fap`ai yra tai vėl gi - negasdina, nes susitvarkai kaip priklauso ir pamiršti ilgam ilgam, neužiima atsarginio rato vietos jokie balionai, nors kaip ir neproblema, jeigu vietoje atsarginio rato vežiotis tabletę, kuri vietos bagažinėje užiims lygiai 0.

 

dėl benzinos v6: neturėjau normaliai, su normalia dujų įranga - neturiu nuomonės.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2017 sausio 30 - 11:23

  • 0

#2 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 sausio 30 - 12:46

Tai aišku benzas. Tik paėmus ne kokį trilitrį prasikrušimas, nei prie 2.0Hdi, bus visokeriopai didesnis :)

Jei būtų konkurentas stipresnis dyzelis, tai rinkčiaus traktorių. Nes važinėt mieste ir šiaip lenkiant daug smagiau su dyzeliu kur didelis sukimo momentas ir gaut tą "trūkt" nuo kurio norisi plot katutėm kartu su vaikais gale. O plius jei automatas nebus smagračio kurį keičiant reiks palikt pusę ar daugiau mašinos kainos, o tas tikrai kerta per potenciją. O benzas jau toks nuobodesnis, bet ir išlaikyt ir ekslotuot benzą pigiau ypač su dujom..


  • 0

 Polestar.jpg


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 sausio 30 - 13:47

Trys litrai benzas, tas naujesnis su VVT, peša ir prie sėdynės klijuoja tikrai neblogai, netgi ir su automatu. Daug neteko pasukinėti, bet peša tikrai smagiai ir nuo žemesnių apsukų, o šiaip jis su savo matmenim greit įsisuka, o tada jau tikrai važiuoja.

Tiesa, kaip prie aukštų 152 ar 155kw važiuoja, nežinau, bet teko pasukinėti įvairiais rėžimais Activa su senesne 142kw versija. Neturi ji VVT, bet turi kažkokį ten kintamos geometrijos kolektorių, tai pasiekus 4000, kažkas ten persijungia ir atsiranda DAR GABALAS TRAUKOS 

Tik va kolega su tokiu grynai benzininiu ir važinėja. Tai, sakė, per tris savaites, į darbą ir namo (atstumas nedidelis, pusės Kauno nereikia pravažiuot), du kartus per savaitę pyplius į muzikos mokyklą ar būrelius, kas antrą savaitgalį pas uošvius į priemiestį, jokių tarpmiestinių važiavimų ir t.t. - 100L benzino.

Automatas čia tas pats, kuris pas tą patį temoj minimą dyzelį montuotas, nepamirškit, tai įpratinus jį prie linksmo važiavimo, labai gerai pavaras sumėto tiek su benzu, tiek su dyzeliu. Dar jam ir softą lyg galima atnaujinti, dar smagiau pradeda junginėti (dėl galimybės pas Laimoną ar Taurių klauskit, aišku).

 

Kas dėl kainų, tai trilitriui hemorojus diržus pakeisti ir ypatingai už juos sumokėti, lyginant su RHR dyzeliu. Hemorojus galinės galvos žvakes pakeisti, nes reikia koliką nusimesti. Jei reiktų kažką rimto remontuoti, gali irgi būti truputį vargo. Aptarnavimai tai labai paprasti jam, nes tepalo filtras patogus, metalinis ir apačioj, oro filtras viršuj standartinis, salono nelabai patogus salone, bet nuo variklio nesiskiria. o kuro filtrą benzinui keiti gal kas kokius 100kkm tik, jei ne rečiau, tai ten plastiką po dugnu nusimest ir benzino į akis prisivaryt nieko labai baisaus :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 941
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 sausio 30 - 17:56

Realiai tai tiek vienas tiek kitas variklis mano nuomone labai geras...dyzelis dar dabar seimoj yra,o benza turejau be kintamos fazes veleneliu,ta senesni kitaip sakant, bet patikimumu abu benzai labai panasus...Pas benza kaip tadas sake zvakes vienoj galvoj sunkiau pasikeicia,bet as iveikiau kiemo salygom per valanda tad nematau ten bedos... siaip patarciau rinktis pagal tai kur vazineji.....as asmeniskai nemegstu stot kas kelis 100km piltis degalu trasoje, su dyzeliu 1000km iveiksi... mieste dyzelis smagesnis,nereik spaust kad vilktu smagiai, benza teks bet kokiu atveju. toliau, mieste 15l duju tam benzui skaiciuok jei automatas, velgi mieste vazinejant atsibos pilt dujas kas 250km panasiai....Reziume jei mieste pagrinde lakstai tai imk dyzeli,jei trasoj tai dujas. Mieste tengi lakstant su dujom pastoviai kursi ant benzo, todel ir ji reik paskaiciuot,vistik taip tik atrodo kad ten jo nedaug paims,bet realybe kita buna(is patirties kalbu)..


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen Xantia Activa 2.0 TCT XU10J2E

Citroen C5 08' 2.0 HDi

Ex P406 V6


#5 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 973
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDi 100kW 2005-05m

Parašyta 2017 sausio 30 - 19:22

As manau, kad RHR Siemens labai neblogas variklis.

Vairuoju jau nuo 2009 metu, tai yra 8 metai. Visa laika vazinejau tik su dyzelinem masinom. Pradejau nuo tecio 2.0 Hdi 79kw 406-tuko, dabar turiu 2.0 HDi 100kw 407-ta. man trukos uztenka, autostradoj pasismaginu ir su tokiu litrazu, mieste telpu i 8 litrus.

Manau uztenka dvieju litru masinoj, jei nodoji kiek viena diena, eksplotacija nebrangi, galios uztenka, o jei ne, visada galima pakoreguot ECU zemelapius.

O 3l V6, pats pagalvoj, kad jau negalesi ziuret per pirstus, nes kazka praleides gali sumoket brangiau uz remonta. Be to nemanau, kad V6 kasdieniniam pasivazinejimui po 15 km yra verta laikyt (cia tas pats kas haski laikyt daugiabutyje). Mano nuomone tokia, kad 2 HDi dzyzeliokas yr geriau ! :good:


Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2017 sausio 30 - 19:23

  • 0

                                          -------- Peugeot 407 2.0 HDi 100 kW  ---------

7df7c46d208b1fe0c6e57861cb7609b7235.jpg


#6 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 3.0

Parašyta 2017 sausio 30 - 22:56

Apie komforta tai nieks nesnekat... :) ta prasme, pvz man masina yra daugiau nei susisiekimo priemone... vien tas benzo variklio garsas, laisvuose sukiuose jokio garso salone ir lauke, jokios vibracijos nebuvimas, malonu spausti gaza, ausiai labai malonus garsas... vien del to variklio as toki pezuka pirkau.. su dyzeliuku 4 cilindru 407 nevazineciau gyvenime.. labai nuobodi masina butu :) dar plius apie ziema pagalvokit prie kaip kuriasi tie dyzeliukai.. ir ant salto variklio tik pakurus kaip nemalonu ji gainiot.. zviegia kriokia :) su dujom vazineju, pilnas benzo bakas isejo per 2.5 men.. (ir cia ne vien ant pakurimo.. karts nuo karto vien ant benzo palakstau, ir dar + pasidares, kad nuo 4.5k apsuku spaudziant automatiskai is duju perjungtu i benza) duju pasiema dabar 16-17 litru vazinejant grynai mieste ir paspaudziant daznai.. 27kmh vid greitis :)
Taigi, as tik uz v6 3.0 :)

Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2017 sausio 30 - 23:00

  • 0

#7 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.664
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 sausio 30 - 23:02

dar plius apie ziema pagalvokit prie kaip kuriasi tie dyzeliukai.. ir ant salto variklio tik pakurus kaip nemalonu ji gainiot.. zviegia kriokia :)

Mano dyzeliui 18 metų (mano naudojamas devyni metai) ir nei karto dar nebuvo, kad žiemą blogai vestusi, niekas nežviegia, nekriokia.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 sausio 30 - 23:05

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.226
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Pėškomobilis, ryte 2X varomi, vakare 4X.

Parašyta 2017 sausio 31 - 08:47

Jei butu galimybe rinktis - tik 3.0V6 benzinas. Nera jokiu f-in turbo laagu, full POWER nuo 0 RPM iki 8000 rpm. Eat ma dast JOHN DEERE. Bet galimybes siais laikais nebera. Jei ji yra, tada gaunasi labai brangu ja isigyt.

 

Paskaiciuojam BLOGIAUSIUS SCENARIJUS masinoms, kurios lekusios virs 300 000km (turbut 99% pardavime):

 

3.0V6 benz:

 

1. Žvakės; 60e

2. Babynos (pas naujaji V6 eina 3 dubliuotos eilej, viso 2, pas senaji kiekvienai zvajeu atskira); abi 220e

3. Lambda zondai; 4vnt po 20e

4. Daugiau nieko. NIEKO. NIEKO. NIEKO. Kad ir 500k vaziavus, pofig tam varikliui ant kompresijos, kad ir po 7, vedasi ir prie -20, sunkiai, bet vedasi, o jei viskas tvarkoj, 700k lekes 3.0V6 man uzsivede ir prie -34, patarshkedamas kaukdamas, bet vedesi. 6 benzininiai kulokai uzsives betkada.

 

Daugiau problemu nera. Jei ir yra, tai nezinau kiek jau turi buti nuvaziavusi.

 

Pas 2.0HDi:

 

1. Pakaitinimo žvakės (pekeitimas blogiausiu atveju gali keinuoti tiek, kiek benzui visos žvakės ir babynos ir dar savaitgalis druskininkuose su šeima), vien jau tai kad jos SUBINEJ variklio manes nezavi. Nuo 150e iki 300e jei lush.

2. Purkštukai(kaip zinome siemens tik nauji, remontas BULLSHIT neveikia) - vieneto kaina ~200e x4; Buna ir delfi, jie remontuojasi, vnt. kaina 120-150e.

3. Turbina - 450e; Na dar + nuemimas 100e minimum.

4. FAP, EGR isprogramavimas nuo 100e iki 200e (cia kaip pas ka ir dar kaip padarys); Na arba 900e naujas FAP ir papildymas eolio;

5. Jei mechanine, smagratukas TUKUTUKU 700e;

6. Jei sudegindi cilindrai, nera kompresijos, traktoriui ragas, keisti indeklus ir pan - ligiau kitas variklis 450e + 300e pakeitimas.

 

TAIP, galima nupirkti DYZELIOKA ir nekisti nagu kokius 5-metus, bet su salyga, jog nupirkai GERA, o GERAS kainuoja TIEK, kiek nenori niekas moket, tad perka nujibashintas, nuvadalotas, bet skyluxu ispustais salonais tarkas ir paskui prie alaus girias va, kox as kiektas kaip pigiai nupirkau. Paskui PYPT PYPT pezho ta b... gavno prasiknisau neveltui prancuzas.

 

Naujasis dyzelis iki 300k, na MAX, paskui mano paminetos investicijos garantuotos. nebegamina tu geruju milijoniniu motoru, nafig jie NENAUDINGI "niekam". Ir isvis kaip man BIESINA, pasimi sena pasata(kaip pvz) 1.9TD, blyn net ne "i", taip trauka siek tiek menkesne, bet ima tuos pacius 6 litrus salerkos kaip ir tik is salono isriedejes pasalis su EURO6+. Vazineja cia kolegos, sako vidurkis apie 7 litrus, dokumentuose vid. sanaudos 4.8ltr... 

 

Dabar palyginam senaji motora su naujuoju:

 

volkswagen_passat-b3__116944250f.jpg

 

5179044_4e4f76096151cf0f609f17e6cd5dce5d

 

Ir ka lengviau remontuot. Ta pasata ant kelio suremontuoji, o sita? Tiesiog negali suremontuot, nes kaikurios detales atsukant specialiai skyla pusiau, nes turi buti "ONE TIME USED".

 

Taip nauji benzai irgi triperiai.

 

Bet Viliau, jei tikrai yra galimybe, tikrai pirkciau tik 3.0V6. Visvien Peugeot 407 2.0Hdi 100kw kuro vidurkis bus tikrai 8 litrai, nepradekit cia saukti is visokiu mazeikiu ar siauliu (klaipeda ir kaunas irgi ne tas), taip pas jusu gali but mieste 6 litrai. Vilnius sorriukas, bet toks nedidelis miestas palyginti su Europa, o TOX bardakas su kamsciais, uzsienieciai nesupranta atvaziave, kaip galima mieste kuriam tik tiek gyventoju stovet probpokese 1.5 val. kai tuo tarpu paryziiaus megapolyje su 10mln atstovi 2.5 val, kai gyventuju skaicius 14 kartu didesnis. NETVARKA. Sorry uz offtopic.

 

Toliau skaiciuojam:

 

407 2.0HDi 10000 km ivekti - 800 litru dyzelio x 1.0e = 800e;

407 3.0V6 10000 km iveikti - 1300 litru benzino x  1.1e = 1430e;

407 3.0V6 10000 km iveikti - 1500 litru duju x  0.46e = 690e;

 

Skaiciuoji, jei duju iranga kainuoja 1000e (tiek kainuos tikrai BRC, ir tik BRC, ne kokie KYYYYBAI ir pan), tai atsipirks per 30000km. Tai jei tiek nenuvaziuosi neverta net deti.

 

Paskirtymo dirza(su pompa ir man) pakeisti ant V6 kainuos 500-600e, ant 2.0HDi PERPUS pigiau.

 

 

BET KAM CIA kvarsinu galvas, visvien pirkti TRAKTORIUKA, nes nebus to V6, jei bus tai bus kox lauzhas kurio "ten" nebepirko. Man patinka dyzeliai, bet tik iki 200 000km , paskui labai jau loterija. Nuo sirdies sakau nauji dyzeliai liux, bet tas neilgaamziskumas biesina :)


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 sausio 31 - 08:57

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.405
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 sausio 31 - 09:43

Ačiū už nuomones, aišku jos ir toliau laukiamos ir sveikintinos.

 

Laimonai, jeigu ir bus perkamas v6 tai tikrai ne lietuvoje ir prioritetas BE DUJŲ - kol kas aš jū visai nenoriu (numestas linkas - man labai priimtinas), tiesa ar tai bus 407sw dar klausimas, nes dar normaliai netoke su juo pravažiuoti, nes niekas iš draugų neturi 407 :( bent jau pravešt kas galėtų :D tai pavasarį žiūrėsiu, gal rasiu kokį vieną kitą variantą pralėkt ir jeigu bus bent biški panašus į 307 kibirizmą iškart 407 nurašau ir bus 607 fl v6, nes tiesiog atsibodo tas dungsėjimas gatvėse, norisi važiuoti ir negalvoti apie kelio nelygumus.


  • 0

#10 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.631
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2017 sausio 31 - 10:04

Tai tada viliau iskart ziurekis 607, gal po 307 isedus trumpam i 407 atrodys, kad normaliai, bet ilgiau pavazinejus pasimatys viskas, as asmeniskai daugiau 407 nepirkciau (nebent suveikus nostalgijai ir tada tik coupe), man daba 406 geriausias pakolkas variantas, kol nauja auto laukia salone :D
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#11 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.664
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 sausio 31 - 12:17

BET KAM CIA kvarsinu galvas, visvien pirkti TRAKTORIUKA, nes nebus to V6, jei bus tai bus kox lauzhas kurio "ten" nebepirko. Man patinka dyzeliai, bet tik iki 200 000km , paskui labai jau loterija. Nuo sirdies sakau nauji dyzeliai liux, bet tas neilgaamziskumas biesina :)

Apibendrinus Tavo pasisakymą, peršasi trečias pasirinkimas - gal kuklesnė, mažesnė, bet visiškai nauja mašina. :)


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.226
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Pėškomobilis, ryte 2X varomi, vakare 4X.

Parašyta 2017 sausio 31 - 12:23

Apibendrinus Tavo pasisakymą, peršasi trečias pasirinkimas - gal kuklesnė, mažesnė, bet visiškai nauja mašina. :)


Butent, as bijau kazka sakyti, bet gal nerolimoje ateityje tex pirkt is salono.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.664
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 sausio 31 - 12:29

Butent, as bijau kazka sakyti, bet gal nerolimoje ateityje tex pirkt is salono.

Jeigu leidžia gelimybės, tai yra gėris. :) Bet kol kas dar tebėra inercijos, kad kiečiau senas didelis BMW, nei naujas P208 ar P308.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 sausio 31 - 12:29

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#14 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 sausio 31 - 12:32

Butent, as bijau kazka sakyti, bet gal nerolimoje ateityje tex pirkt is salono.

Aš irgi sutinku. Bus mašinos iš popieriaus, plastmasės ir gal kažkur truputis metalo. Atvažinėjai garantinį. Gal dar ilgiau kažkiek. Priduodi į taromatą ir kitą perki :)


Jeigu leidžia gelimybės, tai yra gėris. :) Bet kol kas dar tebėra inercijos, kad kiečiau senas didelis BMW, nei naujas P208 ar P308.

Nu matai čia viskas nuo moterų priklauso.. Kai jos pradės pradės p208 ar p308 pripažint vietoj bmw :D


  • 0

 Polestar.jpg


#15 Marius21

Marius21
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2017 sausio 31 - 13:58

Na,kai turiu jau v6 (tik 406 coupe kebule ir pas mane mixas,.t.y porestailas ,bet su senuoju v6 dar,nors varikliai skiriasi kazkiek ,bet),tai kazka gal galiu pasakyt.Pradesiu nuo minusu (mazai yra ju,tai ner ka rasyt) 1.duju vis delto nedejau ir turbut nedesiu,aisku sanaudos gan neblogos  :hmm: Vilniuje nuo 13l+ ,autostradoje 7,5-8,5l (vasara buvo virs 850km kelione ,taigi pilna bagazine,kiek tilpo ir 4 asmenys (kazkaip ten 2 susigrudo i gala) ,tai 600km autostrada ,250 km miesta (Klaipeda,Vilnius ,ne baznytkaimiai) ir gale visko vidurkis 8.3l ,aiskiai dar buvo 'pasimaivymu' autpstradoje. 2.'Rimtai' variklis atgyja kazkur nuo 3.500rpm-4000rpm ,tada ir tau malonu ir jam  .3.Kaip jau minejo Tadas,vietos ten ne per daugiausia variklio skyriui ,tai kai kurie remontai gali reikalauti gimastikos.

 

Pliusai: 1.pats didziausias ziemos metu,tai uzsivedimas (stovi po 3 savaites ir vedasi be jokiu priekasitu,nera visiskai jokios baimes ,kad gali pavest,cia video ,kai stovejo nuo gruodio 2-3d ir uzvedziau pirma kart 26d ,akumas pajungtas visalaik buvo, ir stovejo tvarte....po sstogu ) 2.vairavimo malonumas- jokiu vibraciju stovint (na mano atveju minimalios yra,reiks ieskot),ziema atejai uzsivedei ,uzsyla per pora min ir siltai kur reik vaziuoji,o ne stovi ir langus gramdai ir su pirstinem vairuoji.Zinoma garsas ( ,siaip sau) .3.patikimumas-kolkas ne kart manes nera pavedes,kai padariau avarija ir sudauziau abu ventiliatorius ,bei radiatorius prasimuse ir pameciau puse priekio,v6 graziai uzsikure ir su ausinimo skyscio likuciais sugebejo parvaziuot 60km.4. komfortas,kai turejom kelione ir vaziavom pilni pakrauti,labai patiko lenkimas kur reikejo,ta prasme ,tau nera ten jokio lago ir tu tiesiog nejauti ,kad masina apkrauta.panorejai-aplenkei.

 

Per 8000km variklis pareikalavo 55eu investiciju (,tai tiesiog nupirkus pakeisti tepalai ir filtrai)


  • 0

#16 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.064
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2017 sausio 31 - 15:30

Tai tada viliau iskart ziurekis 607, gal po 307 isedus trumpam i 407 atrodys, kad normaliai, bet ilgiau pavazinejus pasimatys viskas, as asmeniskai daugiau 407 nepirkciau (nebent suveikus nostalgijai ir tada tik coupe), man daba 406 geriausias pakolkas variantas, kol nauja auto laukia salone :D

galiu tik paliudyt, kad is 307 persedus is pradziu atrodo "OHO", bet ilgainiui supranti kad tai kone tas pats kibiras, tik plastmases negirgzda... bet sulinius renka vienodai nemaloniai...

 

As ir abejoju ar antras sykis butu 407... Kazkaip i senatve norisi didesnio komforto ir laivo siubavimo... 

 

ir jei rekomenduot tai tik benza... Nuo tada kai ismainiau dyzeli i benza visiskai nebuvo akimirkos kad gaileciausi... Sanaudos didesnes, bet i metus susukant iki 25k kilu nera jau tiek daug skirtumas kad verkt... Dabar jau ir dujom nustojau vazinet, nes reik nulekt pareguliuot siektiek, tai varineju benzu... Ziauriai laimingas...


  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#17 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 627
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2017 sausio 31 - 17:38

Tai va butent kaip cia sako kad norisi "minksciau" riedet tai nauja is salono p208 kazi kaip ten...O v6 geris vaziuot tai tikrai,kartais pralekiu su Voyadzeriu v6 tylu ramu traukia liux tai nors zinai uz ka moki degalinej.Dar pasikartosiu ,tarp savoku "visiskai nujotas grabas" ir "nauja masina is salono" yra dar "nedaug dauzta keleriu metu auto",aisku tam reikia laiko tvarkytis.O tarp v6 ir 2.0hdi dedu zenkla "lygu" - kokia nenujota rasi tokia ir imk,ypac jei pats uzsieny ieskosi.
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#18 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 3.0

Parašyta 2017 vasario 08 - 17:39

Kaip turetu susilti ziemos metu (tarkim kaip dabar -15 laipsniu lauke) sis variklis? Vazineju tokiu varikliu ES9A 155kw
Ryte uzkuriu, pastoviu kokias 30 sec ir pajudu i darba (10km atstumas) atvaziavus i darba buna beveik darbine temp, visai nebetoli 90 laipsniu.. galvoju, kad nesamone, jog taip letai syla v6 benzas... salonas irgi syla kaip dyzelis vos ne.. atrodo buves 607 2.2hdi salonas greiciau zymiai susildavo, bet pas ji stovejo el. tenai, tai ner ko noret..
Snd grizau is darbo, buvo virs 80 laipsniu kazkas temp. Pastovejau ant laisvu kokias 5 min, ziuriu temp 70 laipsniu su biski...
  • 0

#19 Marius21

Marius21
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2017 vasario 08 - 18:09

kazkas negerai,mano per 1-3km jau siltas visur


  • 0

#20 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.081
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2017 vasario 08 - 23:05

Ar nebus termostatas pastriges, kazkas panasaus man buvo su ex 406, pakeiciau termostata, viskas susitvarke
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0